Klucz | Nazwa | Uwagi | Waga |
---|---|---|---|
Yellow Reactor KeyCard [Gecko] |
otwiera żółto zabarwiony właz w elektrowni, ten klucz można znaleźć m.in. przy wraku Vertibirda w Klamath | 1p | |
Blue Pass Key [Navarro] |
konieczy do uwolnienia Deathclawa w Navarro | 1p | |
Red Pass Key [Gecko] |
otwiera właz do pokoju kontrolnego reaktora | 1p | |
Vault 15 Shack Key [The Squat] |
konieczny do uwolnienia Chrissy | - | |
Presidential Pass [NCR] |
skradziony od doradcy prezydent Tandi, pozwala dokładnie zbadać całe miasto [część za polem siłowym] | - | |
Trapper Town Key [Klamath] |
otwiera drzwi do północnej części Klamath, w której roi się od szczurów | - | |
przepustka do [Vault City] | pozwala "nieobywatelom" wejść do VC | - | |
Vault 15 keycard | otwiera właz do Krypty 15 [gdzie trzeba rozprawić się z gangiem] | 1p |
Klucze
1 minuta czytania
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz