Klucze

sobota, 18 marca 2006
Klucz Nazwa Uwagi Waga
Yellow Reactor KeyCard
[Gecko]
otwiera żółto zabarwiony właz w elektrowni, ten klucz można znaleźć m.in. przy wraku Vertibirda w Klamath 1p
Blue Pass Key
[Navarro]
konieczy do uwolnienia Deathclawa w Navarro 1p
Red Pass Key
[Gecko]
otwiera właz do pokoju kontrolnego reaktora 1p
Vault 15 Shack Key
[The Squat]
konieczny do uwolnienia Chrissy -
Presidential Pass
[NCR]
skradziony od doradcy prezydent Tandi, pozwala dokładnie zbadać całe miasto [część za polem siłowym] -
Trapper Town Key
[Klamath]
otwiera drzwi do północnej części Klamath, w której roi się od szczurów -
przepustka do [Vault City] pozwala "nieobywatelom" wejść do VC -
Vault 15 keycard otwiera właz do Krypty 15 [gdzie trzeba rozprawić się z gangiem] 1p

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...