Przedmiot | Nazwa | Uwagi | Waga | Cena |
---|---|---|---|---|
![]() |
bila | znaleziona w domu Bishopa, na stole bilardowym rzecz jasna | 1p | 50$ |
![]() |
Blue Memory Module | znaleziony w Navarro, dzięki niemu i technologii Bractwa Stali można zwiększyć charyzmę o jeden | - | - |
![]() |
Yellow Memory Module | + 1 do inteligencji, znaleziony w Sierra Army Depot | - | - |
![]() |
Green Memory Module | +1 do percepcji, znaleziony w Military Base | - | - |
Red Memory Module | +1 do siły, znaleziony w Vault City | - | - | |
Pip Boy Medical Enhancer | +10% do umiejętności Doctor, znaleziony u Renesco w New Reno | - | - | |
Pip Boy Lingual Enhancer | +10% do umiejętności Speech, znalezion w Bishopa w New Reno | - | - | |
![]() |
Water Chip | bardzo rzadki w Fallout 1, w Fallout 2 – szczególnie w określonej lokacji – jest ich mnóstwo | 10p | 1$ |
![]() |
licznik Geigera | mierzy napromieniowanie | 4p | 650$ |
![]() |
sensor ruchu | uaktywnia ukrytą funkcję w PipBoy'u, dodatkowo zwiększa umiejętność Outdoorsman o 20% | 7p | 800$ |
![]() |
Tanker FOB | niezbędny do rozruchu komputera na Tankowcu | - | - |
![]() |
NavComp | niezbędny, aby naprawić komputer Tankowca, znaleziony w Vault 13, na trzecim poziomie |
1p | - |
![]() |
Computer Parts | części komputera Vault 15 | 10p | - |
![]() |
kapsle | waluta z Fallout 1, w "dwójce" bez wartości | - | - |
![]() |
Dog Tags | potrzebny do otwarcia sejfu w Bazie Raidersów, znaleziony przy kapitanie Raidersów | - | - |
![]() |
Kwiatek | brak | 1p | 5$ |
![]() |
G.E.C.K. | znalezione w Bazie Enclavy albo w Vault 13, niezbęde, aby uratować Arroyo ;-) | 10p | - |
![]() |
bryłka złota | brak | 10p | 50$ |
![]() |
hypospray | znalezione przy rozbitym statku Federacji, przywraca maxymalną ilość pkt. życia | - | 500$ |
![]() |
zapalniczka | dziękuję, nie palę :-) | 1p | 100$ |
![]() |
kostki do gry | znalezione w kasynie | - | 20$ |
![]() |
lalka Nixon | należy do Curtis – dziecka na przedmieściu Vault City | - | - |
![]() |
naszyjnik | znalezione w sejfie | 2p | 700$ |
![]() |
puszka oliwy | podaj ją mutantowi na pustkowiu, a w zamian otrzymasz od 50 do 150 Micro Fusion Cells | 3p | 150$ |
![]() |
butla tlenowa | pomocna w zadymionej kopalni w Broken Hills [dzięki niej nie udusisz się], nie jest bezwzględnie konieczna | 5p | 20$ |
![]() |
szczypce skorpiona | brak | 10p | - |
![]() |
notatka | informuje ludność Modoc o potencjalnej ugodzie między nimi a mieszkańcami Ghost Farm | - | - |
![]() |
plany Vertibirda | bardzo cenne, możesz oddać je Emperorowi Shi, Bractwu Stali, Hubulogom | - | - |
![]() |
drewno | niezbędne do wzniecenia ognia w piecyku Whiskey Boba | 10p | - |
![]() |
Cybernetic Brain | konieczny do "wyzwolenia" SkyNet z bazy i przyłączenia się go drużyny w postaci psa--robota | 8p | 2000$ |
![]() |
notatki doktora z NCR |
dotyczą konstrukcji psa-robota | - | - |
![]() |
puste opakowanie po Jet |
niezbędny do ustalenia przyczyny śmierci Richarda Wrighta | - | - |
![]() |
list | list do AHS-9 | - | - |
![]() |
detonator | możesz zniszczyć urządzenie oczyszczające powietrze w kopalni w Broken Hills, na zlecenie wrogów mutantów | - | - |
![]() |
krzemień | dzięki niemu Twoja dzida stanie się bardziej ostra i niebezpieczna |
2p | - |
![]() |
Jimmy Hats (Blue) | prezerwatywy | - | 2$ |
![]() |
Jimmy Hats (Red) | jak wyżej | - | 2$ |
![]() |
Jimmy Hats (Green) | jak wyżej | - | 2$ |
![]() |
teczka Moore'a | przeznaczona dla Bishopa, zawiera wiele dokumentów na temat Vault City | - | 35$ |
![]() |
pocisk | niezbędny do zniszczenia bramy prowadzącej do środka kompleksu Sierra Army Depot |
40p | 20$ |
![]() |
Mutagenic Serum | szczepionka opracowana przez doktora w NCR, możesz wtpróbować ją na mutantach w Bazie Wojskowej [nie ma Marcusie] |
- | - |
![]() |
notka Francisa | dowodzi, że Francis zabił mieszkańców Broken Hills |
- | - |
![]() |
radio | niezbędne, jeśli chcesz uwolnić Vica | 6p | 350$ |
![]() |
mapa Rangersów | na mapie oznaczono sekretne bazy Rangersów | 1p | - |
![]() |
Robot Motivator | niezbędny do uruchomienia robota | 20p | 50$ |
![]() |
odznaka | zostałeś szeryfem | 1p | 5$ |
![]() |
przepustka | identyfikuje Ciebie jako naukowca, dzięki temu nie zostaniesz zaatakowany przez strażników w Stables | - | - |
![]() |
pasek z piłką | nie mam pojęcia | 1p | 50$ |
![]() |
Computer Voice Module | konieczny do uruchomienia komputera w Vault 13 | 1p | 3000$ |
![]() |
GX-9 Air Purifier | przeznaczony do filtracji i oczyszczania powietrza w kopalni w Broken Hills | 10p | - |
![]() |
Bio Med Gell | znaleziony w środku kompleksu Sierra Army Depot, niezbędny do uruchomienia robota | 1p | - |
![]() |
rękawice bokserskie | wiadomo | 5p | 250$ |
![]() |
oko Dixona | daje dostęp do windy na poziomie 1 i 2 w Sierra Army Depot | 1p | - |
![]() |
ludzki mózg | brak | 5p | - |
![]() |
waluta | waluta w Redding | - | 1$ |
![]() |
metalowa tyczka | konieczna w zamganiach z bramą Military Base | 10p | 5$ |
![]() |
kamień | pogadaj z Talking Head w nagrodę dostaniesz wielki kamień, który po użyciu zwiększy twoją siłę o trzy, sprawność o trzy i doda 50% do odporności na uderzenia – tylko przez jedną godzinę |
5p | - |
![]() |
waluta | waluta w Redding | - | 1$ |
![]() |
kartka | zawiera hasło, które deaktywuje osłonę w kompleksie Sierra Army Depot | 1p | 5$ |
![]() |
trucizna | przyda się jeśli wybrałeś quest polegający na zabiciu Westina | - | 200$ |
![]() |
K-9 Motivator | konieczny do naprawy cyberpsa w Navarro | 20p | 50$ |
![]() |
obiad Smitty'ego | brak | 3p | - |
![]() |
karty | brak | 1p | 10$ |
![]() |
medalion Anny | znaleziony przy Joey, oddanie medalionu duchowi Anny kończy jego cierpienia | 1p | - |
![]() |
kwiat doniczkowy | brak przeznaczenia | 1p | - |
![]() |
Excavator Chip | niezbędny do uruchomienia prac wydobywczych przez Kokoweef lub Morningstar Mines | ? | ? |
![]() |
złoty zegarek Corneliusa | znaleziony w gnieździe króla szczurów | 1p | - |
![]() |
ucho | nie możesz stracić ucha, co jest związane z utratą charyzmy | - | - |
![]() |
Plasma Transformer | znaleziony w Gecko Reactor | ? | ? |
![]() |
mapa Raidersów | znaleziona w biurku Bishopa, pokazuje lokację bazy Raidersów | ? | ? |
![]() |
paczka Ramireza | dostarczona dla rodziny Morodino, zawiera substancje chemiczne niezbędne do produkcji Jetu [lepiej nie otwieraj:] | 2p | 500$ |
Inne
6 minut czytania
Komentarze
Pozdrawiam wszystkich fanów f1 i f2.
Karty, to słynny "Magic the Gathering", czyli jakże znana kanciarka. Chcesz się sprawdzić? Zapraszam do Gecko i poszukaj w lokalnych barach "ghuli" którzy się z tobą zmierzą
Jest jeszcze wiele ciekawych przedmiotów. O tak! Pozdrawiam wszystkie szczury i boga szczurów w f2
zargall@o2.pl
Dodaj komentarz