riese

Inne

sobota, 18 marca 2006
Przedmiot Nazwa Uwagi Waga Cena
bila znaleziona w domu Bishopa, na stole bilardowym rzecz jasna 1p 50$
Blue Memory Module znaleziony w Navarro, dzięki niemu i technologii Bractwa Stali można zwiększyć charyzmę o jeden - -
Yellow Memory Module + 1 do inteligencji, znaleziony w Sierra Army Depot - -
Green Memory Module +1 do percepcji, znaleziony w Military Base - -
  Red Memory Module +1 do siły, znaleziony w Vault City - -
  Pip Boy Medical Enhancer +10% do umiejętności Doctor, znaleziony u Renesco w New Reno - -
  Pip Boy Lingual Enhancer +10% do umiejętności Speech, znalezion w Bishopa w New Reno - -
Water Chip bardzo rzadki w Fallout 1, w Fallout 2 – szczególnie w określonej lokacji – jest ich mnóstwo 10p 1$
licznik Geigera mierzy napromieniowanie 4p 650$
sensor ruchu uaktywnia ukrytą funkcję w PipBoy'u, dodatkowo zwiększa umiejętność Outdoorsman o 20% 7p 800$
Tanker FOB niezbędny do rozruchu komputera na Tankowcu - -
NavComp niezbędny, aby naprawić komputer Tankowca,
znaleziony w Vault 13, na trzecim poziomie
1p -
Computer Parts części komputera Vault 15 10p -
kapsle waluta z Fallout 1, w "dwójce" bez wartości - -
Dog Tags potrzebny do otwarcia sejfu w Bazie Raidersów, znaleziony przy kapitanie Raidersów - -
Kwiatek brak 1p 5$
G.E.C.K. znalezione w Bazie Enclavy albo w Vault 13, niezbęde, aby uratować Arroyo ;-) 10p -
bryłka złota brak 10p 50$
hypospray znalezione przy rozbitym statku Federacji, przywraca maxymalną ilość pkt. życia - 500$
zapalniczka dziękuję, nie palę :-) 1p 100$
kostki do gry znalezione w kasynie - 20$
lalka Nixon należy do Curtis – dziecka na przedmieściu Vault City - -
naszyjnik znalezione w sejfie 2p 700$
puszka oliwy podaj ją mutantowi na pustkowiu, a w zamian otrzymasz od 50 do 150 Micro Fusion Cells 3p 150$
butla tlenowa pomocna w zadymionej kopalni w Broken Hills [dzięki niej nie udusisz się], nie jest bezwzględnie konieczna 5p 20$
szczypce skorpiona brak 10p -
notatka informuje ludność Modoc o potencjalnej ugodzie między nimi a mieszkańcami Ghost Farm - -
plany Vertibirda bardzo cenne, możesz oddać je Emperorowi Shi, Bractwu Stali, Hubulogom - -
drewno niezbędne do wzniecenia ognia w piecyku Whiskey Boba 10p -
Cybernetic Brain konieczny do "wyzwolenia" SkyNet z bazy i przyłączenia się go drużyny w postaci psa--robota 8p 2000$
notatki doktora
z NCR
dotyczą konstrukcji psa-robota - -
puste opakowanie
po Jet
niezbędny do ustalenia przyczyny śmierci Richarda Wrighta - -
list list do AHS-9 - -
detonator możesz zniszczyć urządzenie oczyszczające powietrze w kopalni w Broken Hills, na zlecenie wrogów mutantów - -
krzemień dzięki niemu Twoja dzida stanie się bardziej
ostra i niebezpieczna
2p -
Jimmy Hats (Blue) prezerwatywy - 2$
Jimmy Hats (Red) jak wyżej - 2$
Jimmy Hats (Green) jak wyżej - 2$
teczka Moore'a przeznaczona dla Bishopa, zawiera wiele dokumentów na temat Vault City - 35$
pocisk niezbędny do zniszczenia bramy prowadzącej
do środka kompleksu Sierra Army Depot
40p 20$
Mutagenic Serum szczepionka opracowana przez doktora w NCR,
możesz wtpróbować ją na mutantach w Bazie
Wojskowej [nie ma Marcusie]
- -
notka Francisa dowodzi, że Francis zabił mieszkańców Broken
Hills
- -
radio niezbędne, jeśli chcesz uwolnić Vica 6p 350$
mapa Rangersów na mapie oznaczono sekretne bazy Rangersów 1p -
Robot Motivator niezbędny do uruchomienia robota 20p 50$
odznaka zostałeś szeryfem 1p 5$
przepustka identyfikuje Ciebie jako naukowca, dzięki temu nie zostaniesz zaatakowany przez strażników w Stables - -
pasek z piłką nie mam pojęcia 1p 50$
Computer Voice Module konieczny do uruchomienia komputera w Vault 13 1p 3000$
GX-9 Air Purifier przeznaczony do filtracji i oczyszczania powietrza w kopalni w Broken Hills 10p -
Bio Med Gell znaleziony w środku kompleksu Sierra Army Depot, niezbędny do uruchomienia robota 1p -
rękawice bokserskie wiadomo 5p 250$
oko Dixona daje dostęp do windy na poziomie 1 i 2 w Sierra Army Depot 1p -
ludzki mózg brak 5p -
waluta waluta w Redding - 1$
metalowa tyczka konieczna w zamganiach z bramą Military Base 10p 5$
kamień pogadaj z Talking Head w nagrodę dostaniesz
wielki kamień, który po użyciu zwiększy twoją siłę o trzy, sprawność o trzy i doda 50% do odporności na uderzenia – tylko przez jedną godzinę
5p -
waluta waluta w Redding - 1$
kartka zawiera hasło, które deaktywuje osłonę w kompleksie Sierra Army Depot 1p 5$
trucizna przyda się jeśli wybrałeś quest polegający na zabiciu Westina - 200$
K-9 Motivator konieczny do naprawy cyberpsa w Navarro 20p 50$
obiad Smitty'ego brak 3p -
karty brak 1p 10$
medalion Anny znaleziony przy Joey, oddanie medalionu duchowi Anny kończy jego cierpienia 1p -
kwiat doniczkowy brak przeznaczenia 1p -
Excavator Chip niezbędny do uruchomienia prac wydobywczych przez Kokoweef lub Morningstar Mines ? ?
złoty zegarek Corneliusa znaleziony w gnieździe króla szczurów 1p -
ucho nie możesz stracić ucha, co jest związane z utratą charyzmy - -
Plasma Transformer znaleziony w Gecko Reactor ? ?
mapa Raidersów znaleziona w biurku Bishopa, pokazuje lokację bazy Raidersów ? ?
paczka Ramireza dostarczona dla rodziny Morodino, zawiera substancje chemiczne niezbędne do produkcji Jetu [lepiej nie otwieraj:] 2p 500$

Komentarze

Gość_zargall* · poniedziałek, 13 czerwca 2011, 23:14
0
Pasek z piłką. Służy do ... zabaw sado-maso. Brakuje jeszcze "pokraki" z maską zapinanej na zamek i scenki z filmu pulp fiction. Jeżeli znalazłeś ten przedmiot w fallout 2 to jesteś tym "szczęśliwcem", który przeszedł to wszystko w Broken Hills. Chcesz to poczuć na własnej skórze? Pogadaj z Mutantem w jedynym barze i po boksuj się z nim
Pozdrawiam wszystkich fanów f1 i f2.

Karty, to słynny "Magic the Gathering", czyli jakże znana kanciarka. Chcesz się sprawdzić? Zapraszam do Gecko i poszukaj w lokalnych barach "ghuli" którzy się z tobą zmierzą

Jest jeszcze wiele ciekawych przedmiotów. O tak! Pozdrawiam wszystkie szczury i boga szczurów w f2

zargall@o2.pl

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...