Sortuj wg:

The Elder Scrolls IV: Oblivion – Knights of the Nine Recenzja

Courun Yauntyrr · 12 marca 2009

Główny wątek Obliviona nie należy do najdłuższych. Twórcy gry zdawali sobie z tego doskonale sprawę, dlatego też w grze pojawiła się cała masa zadań pobocznych. Ich wykonywanie może zabrać nam z życiorysu długie godziny, często oferując dość niekonwencjonalne zlecenia oraz sposób ich realizacji....

Neverwinter Nights

Courun Yauntyrr · 12 marca 2009

Zapowiedzi "Neverwinter Nights" ukazywały nam nową grę BioWare jako przełom w gatunku, a jednocześnie powrót do korzeni, gdy to Mistrz Gry opowiadał historię i decydował o losach bohaterów. Po entuzjastycznie przyjętej sadze "Baldur's Gate" miałem nadzieję na dzieło równie wybitne, które...

Gothic II: Noc Kruka Recenzja

Lionel · 26 lutego 2009

Gdy Szpon Beliara pojawił się na ziemiach Jarkendaru, w sercach jego mieszkańców zrodziło się pożądanie. Bratobójcza wojna przyniosła wiele zniszczeń. Ziemia nasączyła się szkarłatną krwią poległych, a w powietrzu unosił się zapach niezgody. Rozgniewany Adanos, chcąc zakończyć amok swoich dzieci,...

NwN: Hordes of the Underdark Recenzja

Lionel · 19 lutego 2009

Obszary pod powierzchnią ziemi od zawsze były niezbadane. Nie łatwo jest przeżyć w rozciągającej się pod całym Faerunem sieci jaskiń i tuneli, zwanej Podmrokiem. Przed naszym bohaterem, znanym z wielkich czynów na pustyni Anauroch, stoi kolejne zadanie – Waterdeep jest w niebezpieczeństwie....

Gothic 3: Zmierzch Bogów

Thorin · 6 stycznia 2009

Zmierzch Bogów jest samodzielnym dodatkiem do Gothica III – jednej z bardziej kontrowersyjnych produkcji ostatnich lat. Jak dobrze pamiętamy, tytuł ten (wydany pod koniec 2006 roku przez JoWood Studios) został chłodno przyjęty zarówno przez media, jak i samych graczy. Wszystko z powodu licznych...

Icewind Dale I: Heart of Winter

Valandil Falassion · 6 stycznia 2009

"Heart of Winter" (po polsku "Serce Zimy") to oficjalny dodatek do gry "Icewind Dale", przygotowany z myślą o drużynie na minimum 8-9 poziomie doświadczenia. Jeśli nasza ekipa spełnia ten wymóg, śmiało możemy udać się do Kuldahar, gdzie w jednym z dotychczas zamkniętych domów natkniemy się na...

NwN: Shadows of Undrentide Recenzja

Lionel · 6 stycznia 2009

Głęboko w mroźnej głuszy Srebrnych Marchii, u kresu znanego świata i daleko od miasta Neverwinter, osiadł czcigodny Mistrz Drogan – krasnoludzki mag zaprawiony wieloma latami poszukiwania przygód i zdobywania wiedzy. Przekazuje on teraz swą mądrość tym, którzy gotowi są sprostać wyzwaniu i chcą...

NwN2: Maska Zdrajcy Recenzja

Lionel · 6 stycznia 2009

Jeszcze niedawno byłeś Wielkim Kapitanem Warowni na Rozstajach. Walczyłeś mężnie z Królem Cieni, mając przy boku swoich wiernych towarzyszy. Pamiętasz, że owa walka zakończyła się twoim zwycięstwem, lecz teraz przeszkadza ci w myśleniu ogromny ból głowy, a do tego otacza cię zewsząd ciemność i...

NwN: Kingmaker Recenzja

Courun Yauntyrr · 19 grudnia 2008

Tysiąc i jedna noc Istnieją przygody, które nigdy się nie kończą. Jedną z nich jest Neverwinter Nights. Pewnie wiele godzin zajęło ci ukończenie głównego wątku kampanii, nie wspominając już o dwóch oficjalnych dodatkach, które wniosły wiele świeżości i przyniosły ze sobą ciekawy scenariusz....

Drakensang: The Dark Eye

Tamc. · 18 grudnia 2008

Słów kilka Większość zniecierpliwionych graczy od dawien dawna czeka na PRAWDZIEGO RPG-a – takiego z krwi i kości. Nie sprawdziły się w tej roli m.in. Fallout 3 i Mass Effect, które miały być przełomowymi grami, wnoszącymi cudowny klimat i wciągającą fabułę – bo przecież to one są najważniejsze....

Mass Effect Recenzja

Thorin · 13 grudnia 2008

Na Mass Effecta w wersji na PC przyszło nam czekać naprawdę długo, bo ponad pół roku. Przez cały ten czas dumni posiadacze Xboxów 360 mieli zaszczyt gościć ten tytuł na swojej platformie jako absolutny exclusive. Gdy gra w końcu została wydana na platformie PC, wersja konsolowa do tego czasu...

Fallout 3 Recenzja

Thorin · 13 grudnia 2008

Fallout 3 jest kontynuacją tytułów doskonale znanych wszystkim miłośnikom cRPG – ów, które ukazały się ponad 10 lat temu. Dwie pierwsze części były wielkim przełomem w grach fabularnych. Zasłynęły przede wszystkim z niezwykle rozbudowanej fabuły oraz mnogości ciekawych zadań, które mogliśmy...

Icewind Dale I

Valandil Falassion · 13 grudnia 2008

Kto z was nie marzył w dzieciństwie o wcieleniu się w postać dzielnego rycerza lub potężnego czarodzieja i przemierzaniu ruin zamków bądź zapomnianych lochów w poszukiwaniu skarbów i potworów? Oto gra, która daje nam taką możliwość, zabierając nas w tym celu na daleką, mroźną północ Faerunu. ...

Planescape: Torment

Dabu · 13 grudnia 2008

"Planescape... Bywały chwile, w których ukończony po raz dwudziesty "Baldur's Gate" stawał się nudny? Szukałeś innego klimatu? Czegoś, gdzie nie przemierzasz Faerunu w poszukiwaniu kolejnego smoka? Czegoś, co ma fabułę niczym książka? Czegoś, co umożliwi ci wykształtować samemu własnego...

Sacred 2 Recenzja

Tokar · 15 listopada 2008

Fani gatunku hack'n'slash w ostatnich latach nie byli rozpieszczani. Lwia część produkcji, próbujących dorównać żywej legendzie tej kategorii – Diablo, była, co tu dużo mówić, kiepska i niewarta czasu każdego zapracowanego gracza. Najświeższym dziełem, trzymającym wysoki poziom, był Titan Quest,...

Warhammer Online: Age of Reckoning

Strażnik · 9 listopada 2008

Zabawa w kolejnego, wciągającego MMORPG-a może być niebezpieczna dla kogoś, kto spędził tysiące godzin w grach takich jak Everquest bądź World of Warcraft. Czy znowu zatracę się w niej podobnie jak w poprzednich? Czy zamiast sprzątać i prowadzić życie towarzyskie będę grać? Prośba od Mythic oraz EA...

Jade Empire Recenzja

Dabu · 5 sierpnia 2008

Słowem wprowadzenia... Jade Empire to gra firmy BioWare – twórców takich gier jak Baldur's Gate, Neverwinter Nights czy Knights of the Old Republic. Najpierw została wydana na konsole Xbox, a po jakimś czasie skonwertowana na PC. Co takiego oferuje produkt mistrzów w RPG'ach? Dowiecie się...

Fable: Zapomniane Opowieści

Dabu · 19 lutego 2008

Witaj w świecie Albionu „Fable: The Lost Chapters” jest reklamowane dwoma zdaniami: "Każdy wybór ma swoją cenę!" oraz "Przełomowa gra, która wyznaczyła nowe trendy w RPG!". Lionhead Studios chciało stworzyć grę, w której wszystko zależy od gracza – kreowanie postaci, jego wybory moralne... i...

Wczytywanie...