Choć powrót z otchłani nie był łatwy, poszukiwacze przygód zdołali opuścić Labirynt z Kości Słoniowej i ponownie stanąć do walki przeciwko demonom z Rany Świata. Problem w tym, że pyszne poczynania bohaterów Piątej Krucjaty zwróciły uwagę samego Deskari, demonicznego lorda szarańczy.

Choć szansa na zasklepienie Rany Świata wydaje się na wyciągnięcie ręki, to kolejne posunięcie krzyżowców będzie wymagało ogromnego poświęcenia. Jeszcze żaden ze śmiałków Golarion nie wkroczył do Iz, miasta szarańczy, i z niego powrócił. Co więcej, samo pokonanie władcy Iz – balora Khorramzadeha – nie będzie tak wymagające, jak spotkanie z samym lordem Deskari.

"City of Locusts" to ostatni scenariusz w kampanii "Wrath of the Righteous", której rozgrywka ma niepośledni wpływ na przyszłość basenu Morza Wewnętrznego. Jest to przygoda przygotowana dla 18-poziomowych postaci o 9. poziomie mityczności, autorstwa Richarda Petta. Poza samym zarysem fabularnym, pakiet przedstawia sugestie, co do kontynuacji historii zarówno w przypadku odniesienia sukcesu lub poniesienia porażki przez krzyżowców, a także kontynuację opowiadań Robina D. Lawsa o krucjatach.
Wersję PDF tytułu można nabyć za $15.99 od 26.02.2014.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz