Rana Świata przez dziesięciolecia spędzała sen z oczu prawie całemu Avistanowi. Całe lata temu, dzikie wzgórza krainy Sarkoris były domem dla dzikich wojowników i ich wiedźm, aż do czasu śmierci Arodena. To właśnie zniknięcie ze świata pierwiastka tego bożka spowodowało rozbebeszenie skorupy krainy, tworząc przejście do samej otchłani. W krótkim czasie mrowie demonów zalało obszar Sarkoris, niszczą wszelkie życie na swej drodze. Jednak narody graniczące z nowopowstałą Raną Świata zebrały siły, formując pierwszą Mendeviańską Krucjatę przeciwko otchłannym pomiotom. Lecz dopiero druga z nich pozwoliła na dłużej pozbyć się demonicznego zagrożenia. To właśnie w jej trakcie powstały kamienie strażnicze, blokujące przejście demonów na dalsze obszary Avistanu.
Tak mijały lata dopóki wspomniane monolity nie zaczęły tracić na mocy. Ostatnimi czasy graniczące z Raną Świata miasto krzyżowców – Kenabres, zostało zdewastowane przez demoniczne siły, ponownie wzbudzając realny strach w sercach wielu.
"The Worldwound Incursion" to pierwsza z sześciu przygód składających się na kampanię "Wrath of Righteous". Jest ona przeznaczona dla 1. poziomowych postaci, autorstwa Amber E. Scott. Poza samym scenariuszem pakiet zawiera opis Kenabres, miasta-strażnicy przy granicy Mendev z Raną Świata, a także opowiadanie Robin D. Laws o poszukiwaniach niesławnego łowcy demonów.
Wersję PDF produktu można zakupić za $15.99 od 15.08.2013.
RPG na Game Exe:
Forum | Prowadzone Sesje | Działy: Pathfinder ~ Neuroshima ~ Świat Mroku ~ D&D ~ Warhammer ~ Inne
Komentarze
A że w styczniu? Myślę, że naszą obecną ddekową przygodę zakończymy pod koniec roku/na początku przyszłego - więc termin zakończenia linii wydawniczej kampanii pokrywa się z tym.
Tylko ich nie strasz 4ed. D&D
W ogóle to "Pathfinder" najlepiej rozgrywać właśni od 1-10/12 poziomu, daje to najwięcej zabawy - jest odpowiednio wymagające, ale też nie nużące. Z tego powodu również znaczna większość oficjalnych modułów czy przygód przeznaczona jest właśnie dla tego pułapu.
Dodaj komentarz