Konflikt między Konsorcjum Aspis a Społecznością Pathfinder ma długoletnią historię w tle ze wzlotami i upadkami po obu stronach. Jednakże wygląda na to, że starcia na dzikich terenach Varisii dążą do kulminacyjnego punktu. Wszak nie jest to jeszcze pora na otwieranie bukłaków z winem i świętowanie, gdyż przeciwnicy wciąż posiadają kilka asów w rękawie zwłaszcza, że zdołali przekonać do siebie byłych członków Społeczności, co nie wróży nic dobrego. Przyszła pora na ostateczne rozstrzygnięcie – która z organizacji będzie w pełni kontrolowała tranzyt thassilońskich artefaktów w varisiańskich portach? Jest to dość lukratywny i historycznie istotny proceder, więc każdej ze stron bardzo zależy na utrzymaniu nad nim władzy.
"Rivalry's End" to scenariusz przeznaczony dla 3-7-poziomowych postaci, autorstwa Rona Lundeena.
Twierdza Belkzena [ang. Hold of Belkzen] to ogromne pustkowie opanowane przez orków, gdzie prowadzą oni względnie cywilizowany tryb życia. Nie są oni jednak gościnni wobec innych ras, zwłaszcza ciekawskich członków Społeczności Pathfinder. Mniej zbadane tereny orkowej krainy są zapewne przepełnione cennymi znaleziskami, nic więc dziwnego, że grupa poszukiwaczy przygód z wielkim zapałem przedsięwzięła podróż do stolicy regionu, Urgiru, na wieść o znajdujących się tam artefaktach. Jednakże wyprawa do orkowej ojczyzny będzie wiązała się ze znalezieniem odpowiedniego i godnego zaufania przewodnika, który zna owe tereny bardzo dobrze. Z tego powodu idealny kandydat z pewnością znajduje się w bardziej przyjaznym orkowym mieście po varisiańskiej stronie – Urglinie. Słowo "bardziej przyjazne" nie oznacza jednak, że bohaterowie zostaną tam przyjęci z otwartymi rękoma.
"The Price of Friendship" jest kontynacją "Halls of Dwarven Lore" i przygodą stworzoną specjalnie dla 5-9-poziomowych postaci, pióra Chrisitny Stiles.
Plotki o wielkim odkryciu czekającym w stolicy Twierdzy Belkzena nie okazały się kłamstwem. Rzeczone miasto położone zostało na ruinach krasnoludzkiej, latającej twierdzy Koldukar. Co więcej, według podań, wspomniane ruiny zawierają współrzędne położenia najwcześniejszego tworu krasnoludzkiej kultury krótko po wyjściu na powierzchnię Golarion. Orkowie nie są jednak zbyt skorzy do podzielenia się swoimi skarbami, zwłaszcza zagarniętymi od znienawidzonych krasnoludów. Dotarcie do ruin i wiedzy dotyczącej lokalizacji kolejnej latającej twierdzy będzie wymagało wykorzystania wszelkich zdolności drużyny, by nie podążyć losami krasnoludów, którzy przez wieki licznie ginęli pod orkowymi toporami.
"The Secrets Stones Keep" jest kontynuacją zdarzeń z "The Price of Friendship" przeznaczoną dla 5-9-poziomowych postaci, autorstwa Larry'ego Wilhelma.
Tajemniczy kult Lissali, thassilońskiej bogini przeznaczenia, od jakiegoś czasu wzbudził zainteresowanie Społeczności Pathfinder. Głównie z powodu ich ogromnej wiedzy na temat thassilońskiego imperium oraz dowodów na to, że ich celem jest przywrócenie dawnego ładu. Dopiero teraz agenci organizacji zdołali zlokalizować miejsce spoczynku Władcy Run ze Sloth, Krune'a, który został zahibernowany na ponad dziesięć mileniów, by wreszcie ponownie sięgnąć po władzę. Rada Społeczności Pathfinder postanowiła wysłać na misję swoich najlepszych członków, gdyż w ich rękach leży przyszłość przynajmniej całej Varisii, jeśli nie Avistanu. Przyszłe rządy Krune'a wydają się klarować w krwawych barwach, nie należy więc zwlekać, gdyż każda chwila zbliża thassilońskich kultystów do upragnionego celu.
"The Waking Rune" to finalna przygoda w Roku Wschodzącej Runy, kończąca zdarzenia związane z thassilońskimi władcami run. Scenariusz stworzony został przez Tima Hitchcocka dla 7-11-poziomowych postaci.
Wszystkie tytuły można zakupić w wersji PDF za $3.99 każdy.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz