Pathfinder rusza w sieci

1 minuta czytania

pathfinder, mmo, logo, online

Paizo Publishing sprzedało licencję 'Pathfinder' do stworzenia nowego MMORPG firmie Goblinworks, który ma za zadanie stworzyć 'Pathfinder Online', nowej generacji grę fantasy typu piaskownica (sandbox). Studio tworzone jest przez Lisę Stevens (Pathfinder RPG, Vampire: The Masquerade, Magic: The Gathering), weterana świata gier Ryana S. Dancey (Dungeons & Dragons 3rd Edition, EVE Online) oraz doświadczonego twórcę MMO, Marka Kalmes (Microsoft, Cryptic Studios, CCP). Proces tworzenia gry dopiero się rozpoczął i istnieje duża szansa dla graczy, by mieć wpływ na ogólny kształt tytułu. Swoimi ideami można podzielić się na stronie Goblinworks.com.

'Pathfinder Online' zamieni graczy w herosów żyjących w świecie fantasy pełnym mieczy i magii oraz królestw zasiedlonych i kontrolowanych przez nich samych. Gracze będą mogli odkrywać tereny, rozwijać się, przeżywać przygody i wprowadzać hegemonię, będąc wojownikami, łotrzykami, klerykami lub innymi klasami z dotychczasowego cyklu Pathfinder bądź też tworząc własną unikalną postać.

Do eksploracji dostępne będą wszelakie ruiny, siedliska czy jaskinie wypełnione przerażającymi istotami oraz niewyobrażalnymi skarbami. Gracze będą w stanie budować tętniące życiem miasta, zamki oraz bogate place targowe. Prowadzić wojny, przewodząc ogromnymi wojskami, by przejąć i utrzymać terytoria. Jednym zdaniem... zmieniać świat i tworzyć nowe historie w trakcie rywalizacji o surowce, ziemie czy władzę.

Wszystko to brzmi słodko, a do tego rozgrywa się w całkiem interesującym świecie Golarion. Jednak są to dopiero zapowiedzi i mało tutaj konkretów popartych faktami. O rozwoju tytułu na pewno będzie jeszcze głośno, lecz jak na razie, pozostaje szerokie pole do popisu sferze domysłów i spekulacji.

Komentarze

0
·
Nie sprzedało licencji. Paizo uruchomiło Goblinworks - co zresztą łatwo wywnioskować pisząc newsa - Lisa Stevens odpowiedzialna jest za PFRPG
0
·
0
·
Na razie wszystko, to takie niejakie. Ciekawe jak to będzie w praktyce wyglądać.
0
·
Z doświadczenia wiem, że nie da się zrobić gry prawdziwie sandboxowej, także powinni raczej określić co dokładniej będzie w tym takie sandboxowe - eksploracja całej mapy? Wow...
Zresztą, tyle jest już tego typu gier, co chwile powstaje nowa i co chwile kolejna upada, choć na jej miejsce odrazu wskakują dwie kolejne - prawie jak hydra. Tak czy siak, po kilkunastu takich grach jestem prawie pewny, że i tu nie będzie nic nowego, nic ciekawego ani zaskakującego.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...