


Nie każdy na Marsie chce wyrządzić ci krzywdę. Wraz z rozwojem przygody zgromadzisz bandę towarzyszy w łachmanach, którzy będą walczyli u twojego boku.

Musisz uzbroić swoją ekipę stworzonym lub znalezionym wyposażeniem, żeby zwalczyć wiele zagrożeń, które na ciebie czekają. Rozwijaj przyjaźnie z towarzyszami, ale pamiętaj, że nie wszyscy będą patrzeć przychylnym okiem na twoje czyny i wybory, których dokonasz.


W miniony weekend przyznano nagrodę magazynu Locus, w której nominację przyznawali sami czytelnicy gazety, co tym bardziej powinno być docenione przez wyróżnionych, gdyż vox populi, vox Dei. To także dobra wskazówka dla innych czytelników, czym warto się zainteresować. Przecież coś musi być w danym tytule, skoro spodobał się tak pokaźnej liczbie osób.

Liczba kategorii do nagrody jest dość pokaźna. Plebiscyt wyróżnia nie tylko oddzielnie literaturę sci-fi i fantasy, ale także całą otoczkę tego półświatka – magazyny, wydawców, redaktorów, artystów czy literaturę faktu.
Poniżej znajduje się lista nominowanych i laureatów w poszczególnych kategoriach.


Na koniec, to co najważniejsze, czyli strategia. Jednak zakończenie poradnika nie jest ostatnim artykułem poświęconym tej grze. Jeszcze coś o celu i sensie aktualizacji będzie.

Idealny skład nie istnieje. Więcej, każda próba zbudowania go jest poważnym błędem. Doprowadzi, raczej wcześniej niż później, do załamania. Niekoniecznie nerwowego, choć i to może się zdarzyć. Myślę o załamaniu ekonomicznego rozwoju osady i powstrzymaniu na długo (a może i na stałe ze względu na zniechęcenie) szturmów na kolejne poziomy lochów. Trzeba zwracać uwagę na koszty alternatywne, czyli zadawać sobie ciągle pytanie, czy wydawanej kasy (w grze są zasadniczo dwie waluty) nie można wydać lepiej.

"South Park: The Fractured But Whole" ukaże się dopiero 6 grudnia bieżącego roku, ale trzeba przyznać, że to dobra informacja dla tych, którzy nie zaznajomili się jeszcze z "Kijkiem Prawdy", ponieważ produkcję w wersji pudełkowej będziecie mogli dorwać już w poniedziałek (27.06) w sieci sklepów Biedronka za jedyne 19,99 zł.


Nigdy nie miewam dużych oczekiwań w stosunku do gier wykonanych w RPG Makerze, więc uruchamiając "Crudelis" polskiego studia Whiskey Jack Games, nie miałem jakichś ogromnych nadziei na niesamowitą przygodę. Początkowo byłem zaskoczony, jak wysoki poziom prezentuje sobą produkcja, lecz później było już tylko gorzej.

Zacznijmy od fabuły. Zostajemy wrzuceni do XIX-wiecznego miasteczka, a dokładniej do domu wynalazcy Henry'ego Shackeltona. Gra zaczyna się w piwnicy, gdzie naukowiec wprowadza ostatnie poprawki do swej tajemniczej maszyny, gdy nagle jego eksperyment zostaje przerwany dziwnymi hałasami na piętrze. Bohater niezwłocznie pędzi po schodach, by sprawdzić cóż to za odgłosy.


Gaunter o'Dim przedstawia się jako były obwoźny handlarz lustrami, stad też często tytułuje się mianem "Szklanego Człowieka" lub "Pana Lusterko". Prawdziwa natura tej wybitnej indywidualności długo pozostaje zagadką, jednak najwybitniejszy znawca demonów twierdzi, że jest wcieleniem najwyższego zła, które w wielu światach znane jest pod różnymi imionami. Posiada zdolność kontrolowania czasu, wliczając w to możliwość jego zatrzymania, chociaż na tym umiejętności o'Dima wcale się nie wyczerpują. Bez mrugnięcia okiem zapewnia bogactwo, powodzenie w interesach czy miłości a nawet nieśmiertelność.

- 1601 stron
- « Pierwsza
- ←
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- →
- Ostatnia »