24 sierpnia w sklepach pojawiła się polska wersja gry The Bard's Tale – Opowieści Barda. I w tym miejscu należą się ogromne brawa dla dystrybutora, którym jest Cenega, bowiem spolszczenie zostało wykonane po mistrzowsku. I nie jest to modna ostatnimi czasy w grach "wersja kinowa", a pełny przekład wersji mówionych i śpiewanych. Wystarczy tylko powiedzieć, że swoich głosów użyczyli Borys Szyc czy znany już z wielu innych cRPG'ów Piotr Fronczewski. Poniżej próbka możliwości czyli kilka kwestii mówionych i wyśmienita piosenka Leszka Solarskiego – Browarsong. Musicie tego posłuchać!
Na jednej z największych stron o grach z serii Gothic, WorldOfGothic, ukazał się artykuł a właściwie raport z tego co zostało zaprezentowane przez Pirahna Bytes na Games Convention 2005. W artykule zawarty jest też krótki wywiad z Kaiem Rosenkranzem (KaiRo), kilka zdjęć z GC oraz 3 nowe screenshoty z samej gry. W rozwinięciu krótki wstęp po polsku oraz link do artykułu.
PC Game Convention 2005 ujawnia wszystkim graczom coraz więcej informacji i pokazuje wiele nowych materiałów. W sieci pojawiły się 3 prezentacje filmowe, przedstawiające Gothic III nieco szerzej. Pokazują one wersje pre-alpha gry. Widać niedociągnięcia więc nie można się na nich w pełni opierać, ale fani Gothica na pewno będą chcieli je zobaczyć.
Koncern Ubisoft Entertainment, który po bankructwie firm New World Computing i 3DO przejął prawa do marki Heroes of Might and Magic, uruchomił zapisy do planowanych na połowę września zamkniętych beta-testów piątej odsłony wspomnianej serii.
Microsoft Games Studios poinformowało, że pecetowa wersja znanego konsolowego RPG, Fable, trafiła już do tłoczni. The Lost Chapters, bo taki tytuł będzie nosić komputerowa wersja, jest znacznie rozszerzona w stosunku do pierwowzoru. Może to być ciekawe preludium dla nadchodzących kontynuacji sag – gigantów: The Elder Scrolls i Gothic.
Gra ma się pojawić w sklepach 20 września.
Serwis Gamespot opublikował swój wywiad z Toddem Howardem dotyczący nadchodzącego The Elder Scrolls 4: Oblivion. Ekipa pracująca nad wydaniem Obliviona ciągle posuwa się naprzód i, jak zapewnia Todd, ciągle pracuje nad tym, by obie wersje gry (PC i Xbox) zostały wydane w tym samym czasie:
Na oficjalnej stronie gry Dungeon Siege II możemy znaleźć informacje na temat nowej umiejętności – Provoke. Zobacz tutaj. Jak czytamy, poprzez uderzanie bronią o tarcze, ofiarny rycerz jest w stanie zwrócić na siebie uwagę wrogów znajdujących się w pobliżu, odciągając ich choćby od kompanów znajdujących się w niebezpieczeństwie.
Oto opis lokacji, jaka miała znajdować się w zamkniętym już projekcie Van Buren. Opis pochodzi z dokumentu projektowego, który zdobył serwis No Mutants Allowed i tyczy się obszaru Denver/Dog City.
Ukazała się łatka 1.2 do gry Fate. Nie wprowadza ona żadnych radykalnych zmian, a jedynie poprawia kilka błędów. Jak informuje twórca:
- Potwory nie mogą już ominąć przyzwanych przez ciebie stworzeń, by cię od razu zaatakować
- Odporności są poprawnie uwzględniane przy obliczaniu obrażeń od żywiołów pochodzących od broni
- Czary Dervish oraz Haste nie mogą występować na raz – jedno cofa działanie drugiego
- Artefakt Frostrind nie pojawia się już tak często
- Przyspieszony czas ładowania gry
Łatkę można pobrać tutaj (2,8 mb).
Twórcy powstającej gry cRPG, osadzonej w postnuklearnych klimatach – Burżuazja: Perła pustkowi po raz kolejny uchylili rąbka tajemnicy. Na stronie internetowej gry opublikowano świeże materiały, ale najważniejsza jest chyba zapowiedź długo wyczekiwanego dema technicznego, które ma ukazać się pod koniec tego lata.
- 974 strony
- « Pierwsza
- ←
- 964
- 965
- 966
- 967
- 968
- →
- Ostatnia »