
Oficjalny komunikat twórców Neverwinter Nights 2, pochodzący z ust Brian'a D. Lawson'a brzmi, że gra wymagać będzie DirectX 9.0c oraz kart graficznych obsługujących shader model 2.0. Gra powinna więc ruszyć na wszystkich kartach z serii ATI Raedon.
Oficjalny komunikat twórców Neverwinter Nights 2, pochodzący z ust Brian'a D. Lawson'a brzmi, że gra wymagać będzie DirectX 9.0c oraz kart graficznych obsługujących shader model 2.0. Gra powinna więc ruszyć na wszystkich kartach z serii ATI Raedon.
Blizzard wydał mini patch do "Diablo 2" o numerze 1.11b. Poprawia on dwa małe błędy w grze:
Aby ściągnąć patch, należy połączyć się z battlenetem.
Wszystkich posiadaczy World of WarCraft spieszymy poinformować, iż na serwerze CD-Projekt dostępna jest już najnowsza łatka, aktualizująca grę z wersji 1.6.1 do 1.7.0.
Patch wprowadza do gry masę nowości i zmian – m.in. ruiny Zul’Gurub, w których czeka aż 120 nowych rzadkich i epickich przedmiotów o odszukania, nowe pole bitew Arathi Basin, turniej wędkarski Stranglethorn Fishing Extravaganza czy poważne zmiany w drzewkach talentów łowców.
Plik z opisywanym uaktualnieniem pobrać możecie bezpośrednio stąd (53.3MB).
Ubisoft udostępnił do ściągnięcia drugą część klipu demonstracyjnego Heroes of Might and Magic V, który był pokazywany na targach Games Convention w Lipsku. Na tym filmiku zobaczymy kolejną, tym razem już bardziej wymagającą, walkę. 30 MB klip znajduję się na oficjalnej stronie gry.
Na serwisie IGN możecie zapoznać się z Dev Diary (Dziennik Twórcy) twórców Fable: The Lost Chapters, o wiele mówiącym tytule "The Sword is Mightier than...that other sword" (~"Ten miecz jest potężniejszy niż...ten drugi miecz"). W podobnej do tej konwencji utrzymany jest cały tekst. Możecie go przeczytać, klikając tutaj.
Neverend jest klasyczną grą cRPG, tworzoną przez mało znane słowackie studio Mayhem. Twócy zapowiadają, że będzie utrzymane w klimacie "Final Fantasy", a gracz zostanie przeniesiony do świata rycerzy i duszków :P Najmocniejszymi punktami gry mają być dopracowana kreacja postaci, możliwość tworzenia własnych czarów oraz, "oczywiście", grafika. Właśnie oprawę graficzną możemy podziwiać na screenshotach , które udostępnia serwis GamersHell. Nie wygląda to źle, choć hitem, przynajmniej pod względem wizualnym, zdecydowanie Neverend nie zostanie.Jeśli chcecie trochę więcej dowiedzieć się o grze zapraszamy na oficjalną strone gry.
Twórcy CEP-a (Community Expantion Pack), dodali do niego możliwość automatycznej instalacji poszczególnych komponentów. Pojedynczy plik .exe można ściągnąć zarówno w wersji pełnej instalacji, jak i jako patch, aktualizujący dotychczasową wersję dodatku. Uruchamiając ów plik, zainstaluje się najnowsza wersja CEP-a pod NWN spatchowanego do wersji 1.66. Plik ważący 145 MB (w wersji pełnej instalacji) nie zadziała pod Linuxem, bądź na systemach dla komputerów z rodziny Macintosh.
Gavin Carter (pracownik Bethesda Softworks) udzielił kolejnego wywiadu, tym razem dla serwisu 'Jolt: Online gaming' , w którym ponownie odpowiada na kilka ogólnych pytań dotyczących czwartej części serii 'The Elder Scrolls: Oblivion'. Zaprezentowany tekst dotyczy zasadniczo wszystkiego: począwszy od często już opisywanego w różnych artykułach Radiant AI, na klimacie gry i ilości książek w niej występujących kończąc. Artykuł nie wnosi jednak żadnych rewelacji do tego co już o Oblivionie wiemy i warto się z nim zapoznać traktując go raczej jako ciekawostkę, z której wydobyć możemy zaledwie kilka ciekawych informacji. Zapraszamy do lektury....
Na stronie serwisu No Mutants Allowed pojawiły się opisy kilku lokacji z projektu Van Buren (kolejna część Fallouta, która miała być wydana przez Black Isle, ale projekt został zamknięty ze względu na problemy finansowe, a prawa zostały sprzedane firmie Bethesda Softworks)...