Pod tym adresem znajduje się łatka w wersji 2.1 do Dungeon Siege'a poprawiająca w szczególności parę błędów związanych z obsługą rozgrywek multiplayerowych.
Firma Blizzard Entertainment poinformował, że już ponad jeden milion amerykańskich graczy regularnie opłaca abonament World of WarCraft, co daje wynik ponad czterech milionów abonentów na całym świecie!
"To wielka satysfakcja widzieć tak wielu nowych i powracających graczy codziennie logujących się do świata World of WarCraft" oznajmił z tej okazji Mike Morhaime, prezes i współzałożyciel firmy Blizzard Entertainment. "Dzięki wsparciu ze strony naszych partnerów handlowych, World of WarCraft osiągnął ponad milion aktywnych graczy na długo przed swoją listopadową rocznicą."
Nie bez znaczenia dla ogromnego sukcesu World of WarCraft jest ciągłe wsparcie ze strony twórców gry. Regularnie udostępniane uaktualnienia, m.in. usprawniające rozgrywkę oraz zawierające nowe elementy świata gry, pozwalają grze ewoluować, czyniąc ją bardziej atrakcyjną zarówno dla aktywnych jak i nowych graczy.
Od chwili wydania na terenie Ameryki Północnej, World of WarCraft zadebiutował również w Australii, Nowej Zelandii, Europie oraz niedawno, 7 czerwca 2005, w Chinach, gdzie w ciągu jednego miesiąca znalazł 1.5 miliona subskrybentów, oraz Singapurze. Przed końcem tego roku gra swoją premierę będzie mieć również na Tajwanie.
Serwis GamersHell od jakieś czasu hostuje demo Dungeon Siege'a 2. Jest to ostatnia możliwość przetestowania tego produktu przed premierą polskie wersji językowej. Niestety jest jedno 'ale' demo zajmuje 'jedyne' 1.4gb. Jeżeli mimo to ciągle jesteście zainteresowani to kliknijcie tutaj.
Niezwykle utalentowany i doświadczony artysta, posiadający siedmioletni (1998-2005) staż pracy w szeregach studia Blizzard Entertainment zrezygnował z piastowanego stanowiska... Stało się to przy okazji przenosin Blizzard North do głównej siedziby producenta w Irvine w Kalifornii.
Wielu z Was zapewne w ogóle nie kojarzy tej persony z produktami firmy... Uwierzcie, że efekty jego pracy oglądaliście niemalże na każdym kroku grania w Diablo II czy Diablo II: Lord of Destruction. Największy wpływ włożył w stworzenie postaci walecznego Barbarzyńcy oraz tajemniczej, aczkolwiek uroczej Czarodziejki. Czyli dwóch, spośród pięciu postaci z klasycznej wersji Diablo II. Powołał je do życia od przygotowania projektu, poprzez etap modelingu, teksturowania, animacji i innych efektów wizualnych. Myślę, że wielu fanów zgodzi się ze stwierdzeniem, że wykonał kawał profesjonalnej pracy!
Cypron Studios udostępniło przed kilkoma dniami do ściągnięcia demonstracyjną wersję tworzonej przez nich gry cRPG GODS: Lands of Infinity. Aż do dziś link do niej nie działał. Dopiero od kilkunastu godzin można demo ściągnąć. Zajmuje 260MB.
Sprawia bardzo przyjemne wrażenie.
Wszystkich fanów gry SpellForce 2: Shadow Wars, kontynuacji niezwykle udanego połączenia strategii czasu rzeczywistego z elementami RPG, zapraszamy pod ten adres, gdzie dostępnych jest trzynaście najnowszych screenów z gry. Trzeba przyznać, iż niektóre obrazki prezentują się imponująco...
Na oficjalnej stronie The Elder Scrolls pojawiły się dwa nowe screenshoty z wersji na Xbox oraz nowa tapeta. Dodatkowo na oficjalnym forum została dodana druga część wywiadu "Fan Interview". Należy dodać że wywiad jest dość ciekawy ze względu na to, że (jak sama nazwa wskazuje) pytania pracownikom Bethesdy zadają fani. Zapraszamy do lektury.
Zachcon, czyli Ogólnopolski Konwent Miłośników Fantastyki odbędzie się w Toruniu w dniach 30.09-2.10.2005. Zaplanowanych jest sporo planszówek, spotkań z autorami i wydawnictwami, prelekcje i konkursy. Więcej informacji znajdziecie na stronie, zapraszamy!
Blizzard, ustami swego producenta, Shane'a Dabiri, potwierdził, że trwają pracę nad pełnoprawnym dodatkiem do World of Warcraft. Niestety żadne szczegóły nie zostały ujawnione. Niemniej spodziewać się po nim zapewnie można oblężeń przy użyciu ciężkiego sprzętu, zwiększenia limitu doświadczenia, klas heroicznych i innych. Sam dodatek zaś, zdaniem niektórych, pojawić się ma dokładnie w rocznicę premiery WoW – w listopadzie.
Minął miesiąc od polskiej premiery Sacreda Podziemia, a już doczekaliśmy sie patcha który poprawia garść błędów i nosi numer 2.24. Ściągnąć patcha można stąd.
- 974 strony
- « Pierwsza
- ←
- 963
- 964
- 965
- 966
- 967
- →
- Ostatnia »