Sacred 2 będzie wykorzystywało system Kynapse AI

1 minuta czytania

Jak oświadczyła firma Kynogon, ich system sztucznej inteligencji, Kynapse, został zaimplementowany przy produkcji drugiej części popularnej gry Sacred (tworzonej przez Ascaron Entertainment).

System będzie doskonale sprawdzał się, jeśli chodzi o hierarchiczne wyszukiwanie dróg w świecie 3d. Działać ma nawet na wielkich mapach, co oznacza, że świat Sacred 2 będzie żył własnym życiem, NPCe będą poruszać się w sposób inteligentny, także uwzględniający dynamiczne zmiany terenu.

Kynapse ma kontrolować w całości wszelkie zachowania niskiego poziomu (podstawowe), tak więc twórcy mogą się skupić na dopracowaniu bardziej rozwiniętych (i przede wszystkim różnicujących poszczególne żywe istoty) mechanizmów.

Oficjalne oświadczenie w tej sprawie możemy znaleźć pod tym adresem .

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...