Atrybuty

1 minuta czytania

siła Siła

Zwiększa wartość ataku i ilość podstawowych obrażeń wszystkich broni ręcznych (wyłączając sztylety, kostury i miecze zajmujące trzy miejsca w ekwipunku).

  • Atak +X
  • Obrażenia +X

wytrzymałość Wytrzymałość

Zmniejsza czas regeneracji sztuk walki.

  • Średni czas regeneracji sztuki walki +X%

żywotność Żywotność

Zwiększa całkowitą liczbę punktów życia i zmniejsza czas ich regeneracji.

  • Punkty życia X
  • Regeneracja punktów życia X.X/s

zręczność Zręczność

Nieznacznie zwiększa wartość ataku natomiast znacząco wartość obrony. Dodatkowo zadamy więcej obrażeń bronią ręczną oraz dystansową.

  • Atak +X
  • Obrona +X
  • Obrażenia +X

inteligencja Inteligencja

Zwiększa szansę na zadanie maksymalnych obrażeń przez zaklęcie. Dodatkowo zwiększa obrażenia czarów i kosturów.

  • Obrażenia +X
  • Obrażenia sztuki walki +X
  • Siłą czaru +X

siła woli Siła Woli

Zwiększa odporność na magię i jej dodatkowe efekty (odpalenie, zatrucie, zamrożenie, osłabienie).

  • Odporność na magię +X

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...