Siła
Zwiększa wartość ataku i ilość podstawowych obrażeń wszystkich broni ręcznych (wyłączając sztylety, kostury i miecze zajmujące trzy miejsca w ekwipunku).
- Atak +X
- Obrażenia +X
Wytrzymałość
Zmniejsza czas regeneracji sztuk walki.
- Średni czas regeneracji sztuki walki +X%
Żywotność
Zwiększa całkowitą liczbę punktów życia i zmniejsza czas ich regeneracji.
- Punkty życia X
- Regeneracja punktów życia X.X/s
Zręczność
Nieznacznie zwiększa wartość ataku natomiast znacząco wartość obrony. Dodatkowo zadamy więcej obrażeń bronią ręczną oraz dystansową.
- Atak +X
- Obrona +X
- Obrażenia +X
Inteligencja
Zwiększa szansę na zadanie maksymalnych obrażeń przez zaklęcie. Dodatkowo zwiększa obrażenia czarów i kosturów.
- Obrażenia +X
- Obrażenia sztuki walki +X
- Siłą czaru +X
Siła Woli
Zwiększa odporność na magię i jej dodatkowe efekty (odpalenie, zatrucie, zamrożenie, osłabienie).
- Odporność na magię +X
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz