szczury_wroclawia_szpital

Atrybuty

siła

Siła

Zwiększa wartość ataku i ilość podstawowych obrażeń wszystkich broni ręcznych (wyłączając sztylety, kostury i miecze zajmujące trzy miejsca w ekwipunku).

Atak +X

Obrażenia +X

wytrzymałość

Wytrzymałość

Zmniejsza czas regeneracji sztuk walki.

Średni czas regeneracji sztuki walki +X%

żywotność

Żywotność

Zwiększa całkowitą liczbę punktów życia i zmniejsza czas ich regeneracji.

Punkty życia X

Regeneracja punktów życia X.X/s

zręczność

Zręczność

Nieznacznie zwiększa wartość ataku natomiast znacząco wartość obrony. Dodatkowo zadamy więcej obrażeń bronią ręczną oraz dystansową.

Atak +X

Obrona +X

Obrażenia +X

inteligencja

Inteligencja

Zwiększa szansę na zadanie maksymalnych obrażeń przez zaklęcie. Dodatkowo zwiększa obrażenia czarów i kosturów.

Obrażenia +X

Obrażenia sztuki walki +X

Siłą czaru +X

siła woli

Siła Woli

Zwiększa odporność na magię i jej dodatkowe efekty (odpalenie, zatrucie, zamrożenie, osłabienie).

Odporność na magię +X

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...