Aspekty
Przerażająca Inkwizycja
Bezduszna Inkwizycja
Potężny atak bronią skupiony na pojedynczym wrogu.
Bezlitosne Okaleczenie
Cios zadający obrażenia i spowalniający wrogów na obszarze łuku przed postacią.
Pręgierz Umartwienia
Cel zostaje skazany na banicję, co daje szansę, że jego dawni sprzymierzeńcy staną przeciwko niemu. Dodatkowo część obrażeń od broni zamieni się w obrażenia od trucizny.
Fanatyczny Ferwor
Zwiększa szybkość ataku i maksymalne obrażenia na krótki czas.
Oczyszczająca Chłosta (Wzmocnienie)
Zamiana bólu fizycznego w obrażenia. Im bardziej ranna jest postać, tym więcej obrażeń potrafi zadać.
Przebiegła Wyższość
Łańcuch Piorunów
Stożek błyskawic zadający obrażenia wrogom.
Wir
Wszystko wewnątrz wiru zostaje wciągnięte do jego środka, gdzie otrzymuje obrażenia od zderzeń.
Obłąkańcze Pchnięcie
Odepchnięcie przeciwników. Każdy kolejny wróg uderzony przez pierwszego otrzyma obrażenia.
Żarliwy Sobowtór
Kopia postaci pomagająca w walce. Jeżeli Inkwizytor zginie, kopia stanie się nowym Inkwizytorem.
Odwrócenie Polaryzacji (Wzmocnienie)
Odbicie obrażeń dystansowych w stronę przeciwnika.
Niegodziwe Zaświaty
Wypędzona Dusza
Atak zadający obrażenia od lodu i wydzierający duszę przeciwnika. Atrybuty wroga znacząco spadną, póki jego dusza nie odnajdzie ciała.
Paraliżująca Groza
Spowalnia wszystkie ataki w pobliżu postaci.
Nieubłagane Podporządkowanie
Promień zamieniający cel w kamień, zadający jednocześnie obrażenia od magii. Jeżeli przeciwnik umrze od promienia, to jego dusza stanie się towarzyszem postaci.
Wybuchowa Desekracja
Powoduje wybuch ciał wrogów, zadając obrażenia pobliskim istotom.
Rozdzieracz Dusz (Wzmocnienie)
Wskrzeszenie dusz wrogów. Każda nowa dusza zwiększa atak i obronę postaci, jak i czas trwania zdolności.
Źródło: sacredwiki.org
Komentarze
Dodaj komentarz