
Aspekty
Przerażająca Inkwizycja

Bezduszna Inkwizycja

Potężny atak bronią skupiony na pojedynczym wrogu.
Bezlitosne Okaleczenie

Cios zadający obrażenia i spowalniający wrogów na obszarze łuku przed postacią.
Pręgierz Umartwienia

Cel zostaje skazany na banicję, co daje szansę, że jego dawni sprzymierzeńcy staną przeciwko niemu. Dodatkowo część obrażeń od broni zamieni się w obrażenia od trucizny.
Fanatyczny Ferwor

Zwiększa szybkość ataku i maksymalne obrażenia na krótki czas.
Oczyszczająca Chłosta (Wzmocnienie)

Zamiana bólu fizycznego w obrażenia. Im bardziej ranna jest postać, tym więcej obrażeń potrafi zadać.
Przebiegła Wyższość

Łańcuch Piorunów

Stożek błyskawic zadający obrażenia wrogom.
Wir

Wszystko wewnątrz wiru zostaje wciągnięte do jego środka, gdzie otrzymuje obrażenia od zderzeń.
Obłąkańcze Pchnięcie

Odepchnięcie przeciwników. Każdy kolejny wróg uderzony przez pierwszego otrzyma obrażenia.
Żarliwy Sobowtór

Kopia postaci pomagająca w walce. Jeżeli Inkwizytor zginie, kopia stanie się nowym Inkwizytorem.
Odwrócenie Polaryzacji (Wzmocnienie)

Odbicie obrażeń dystansowych w stronę przeciwnika.
Niegodziwe Zaświaty

Wypędzona Dusza

Atak zadający obrażenia od lodu i wydzierający duszę przeciwnika. Atrybuty wroga znacząco spadną, póki jego dusza nie odnajdzie ciała.
Paraliżująca Groza

Spowalnia wszystkie ataki w pobliżu postaci.
Nieubłagane Podporządkowanie

Promień zamieniający cel w kamień, zadający jednocześnie obrażenia od magii. Jeżeli przeciwnik umrze od promienia, to jego dusza stanie się towarzyszem postaci.
Wybuchowa Desekracja

Powoduje wybuch ciał wrogów, zadając obrażenia pobliskim istotom.
Rozdzieracz Dusz (Wzmocnienie)

Wskrzeszenie dusz wrogów. Każda nowa dusza zwiększa atak i obronę postaci, jak i czas trwania zdolności.
Źródło: sacredwiki.org
Komentarze
Dodaj komentarz