Guild Wars 2

Osobowość w Guild Wars 2

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na blogu ArenaNet pojawił się wpis dotyczący osobowości w Guild Wars 2.

Curtis Johnson pragnie przedstawić tworzony właśnie tytuł jako grę, która zrywa z dotychczasowym systemem, w którym wystarczyło "przeklikać" setki okienek, które opisywały fabułę i nasze działania. Teraz nie będzie już jedynego, słusznego dialogu, które narzucano nam w opartych na silniku gry scenkach.

guild wars, guild wars 2

Nasze działania mają wpływać na rozmówców i ich stosunek do naszej postaci. Dzięki czynieniu dobra możemy zyskać ogólny podziw. Nastawienie może dać nam bardziej wymierne korzyści – podwójne liczby punktów doświadczenia czy też dodatkowe wzmocnienie. Czasami nagrody mają nas rozbawić – jak chociażby słój pełen pszczół, które mają pomóc nam w walce. Nasza karma będzie oddziaływać nie tylko na postacie niezależne, ale także na innych graczy, którzy zyskają możliwość odkupienia swoich win. Wystarczy znaleźć obrońcę dobra i udać się z nim na misję ratowania niewinnych przed wielkim złem.

Wpis dotyczący osobowości w Guild Wars 2 znajdziecie pod tym adresem.

Inne

Ogłoszono MMO Transformers

Dodał: , · Komentarzy: 1

Azjatycki wydawca gier, NetDragon, ogłosił, iż powstaje nowa gra MMO na licencji Transformers.

transformers

Nie znamy jeszcze żadnych szczegółów odnośnie tego tytułu, nie ujawniono żadnych screenshotów czy grafik koncepcyjnych. Wielką niewiadomą pozostaje także licencja – twórcy nie ujawnili czy mają na myśli komiksowe korzenie, czy też wizję zaprezentowaną w kinowych produkcjach.

Tytuł ten, dzięki Hasbro, pojawi się głównie w Azji, Rosji oraz Północnej Afryce. Na tej liście jak dotąd brakuje zarówno Europy, Ameryki Północnej, jak i Australii.

Aion

Assault on Balaurea na MMORPG.com

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na łamach MMORPG.com pojawiła się zapowiedź nadchodzącego darmowego rozszerzenia do sieciowej gry Aion.

aion

Znana z zapowiedzi Going Rogue Carolyn Coh rozmawiała z Community Mamagerem Andrew Beeglem na temat Assault on Balaurea. Dodatek swoją premierę będzie miał 7 września. Wprowadzi do świata gry ojczyste obszary Balauru, podwyższy ilość możliwych do zdobycia poziomów doświadczenia, jak też doda nowe instancje oraz system chowańców.

Zapowiedź, rzecz jasna w języku angielskim, jest dostępna pod tym adresem.

City of Heroes: Going Rogue

Going Rogue na MMORPG.com

Dodał: , · Komentarzy: 0

Carolyn Coh z serwisu MMORPG.com przygotowała artykuł dotyczący nadchodzącego rozszerzenia do City of HeroesGoing Rogue.

Autorka rozmawiała z Melissą Bianco z Paragon Studios. Zebrawszy wszystkie informacje razem, otrzymaliśmy ciekawą zapowiedź dotyczącą możliwości, jakie otworzą się przed graczami zarówno City of Heroes, jak i City of Villains. Przede wszystkim dowiadujemy się, iż dostęp do nowych misji otrzymamy po osiągnięciu 20 poziomu doświadczenia. Czekają nas niełatwe wyzwania, które będziemy wykonywać samodzielnie. Autorzy mają nadzieję, iż ich ukończenie postawi dylematy moralne przed graczami, umożliwiając im niejako zmianę "strony".

going rogue, city of heroesgoing rogue, city of heroes

Fragment Carolyn poświęciła także Praetorii, która została szerzej przedstawiona szerokiej publice podczas tegorocznego Comic Con. Miasto zostało dopasowane dla starych wyjadaczy, na których czekają nowe misje i wyzwania. Wraz z pojawieniem się Praetorii dochodzi jeszcze jeden ważny element rozszerzenia, czyli poprawa grafiki. Takie rozwiązanie wydaje się być naturalnym następstwem rozwoju gry, która ma swoim karku już 6 lat.

Pełną treść zapowiedzi, w języku angielskim, przeczytacie pod tym adresem.

Guild Wars 2

Na blogu ArenaNet pojawił się wpis dotyczący zdobywania poziomów doświadczenia w nadchodzącej kontynuacji sieciowego Guild Wars.

guild wars 2

W pierwszej części gry mogliśmy zdobyć maksymalnie 20 poziom, co nie zajmowało jakiejś przerażającej liczby godzin gry. Dzięki temu tytuł ten odróżnia się od wielu swoich konkurentów, którzy stawiają na mozolne zdobywanie kolejnych poziomów doświadczenia. W Guild Wars 2 także mamy bardziej skupić się na zdobywaniu umiejętności, tytułów i przedmiotów, ale szczebelek został ustawiony wyżej. Zgodnie z oczekiwaniami, nie będziemy już ograniczeni 20, ale 80 poziomem, gdzie zdobycie jednego levelu ma nam ponoć zająć kilka godzin.

Rozwiązanie to już wzbudziło szerokie dyskusje. Wydaje się zatem, iż pojawi się większa różnica między początkującymi a tymi, którzy grają o wiele dłużej. Jak to rozwiązanie się sprawdzi – czas pokaże.

Wpis na blogu o levelowaniu postaci znajdziecie tutaj.

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

Cel uświęca środki...

Dodał: , · Komentarzy: 0

Seria Final Fantasy zawsze odnosiła większy bądź też mniejszy sukces. Jedynym mankamentem jest fakt, że większa część odsłon nie była promowana na PC, przez co wielu fanów tytułu nie miało okazji wcielić się w Terrę Branford, Tidus czy Lightning. Jednakże Final Fantasy XIV jest ogromną szansą dla posiadaczy komputerów stacjonarnych, by poznać magię, która wciągnęła nie tylko japońskie społeczeństwo, ale i niezłą część świata. I chociaż wymagania sprzętowe mogą niektórych odstraszyć, to poniższe video powinno je usprawiedliwić. Prezentuje ono po części system tworzenia postaci i animacje.

Plik wideo nie jest już dostępny.

The Elder Scrolls III: Morrowind

Kochani czytelnicy! Kilka dni temu przedstawiłem Wam pokaźną aktualizację działu o The Elder Scrolls III: Morrowind. Jako że nie mogę dać sobie na uspokojenie, dziś pragnę dorzucić do odnowionego działu kolejne ekskluzywne i starannie naszykowane danie (główne?) – świeżutką solucję.

Jaki znalazłem na nią przepis? Podstawowym, a jednocześnie najważniejszym składnikiem okazały się dokładnie opisane zadania z Wątku Głównego. Po długim miętoleniu, ubijaniu i modelowaniu, kiedy akapity osiągnęły oczekiwany kształt, a zawarta w nich treść smakowała wybornie, mogłem przyprawić całość odpowiednim kolorem. Następnie, by efekt był jeszcze lepszy, doprawiłem danie porcją obrazków, posiadających aktywne właściwości wspomagające działanie wyobraźni. Ostatnim krokiem okazało się udekorowanie tekstu przygotowanymi mapami, które ułatwią Wam odnalezienie poszczególnych smaków. Co z tego wyszło? Czy dobrze smakuje? Oceńcie sami!

Two Worlds 2

O edycji kolekcjonerskiej Two Worlds II

Dodał: , · Komentarzy: 2

Wprawdzie tytuł newsa jasno świadczy o tym, co tu przeczytacie i bez zbędnego gadania mógłbym wstawić grafikę prezentującą rozszerzone wydanie gry z tekstem "Oto edycja kolekcjonerska Two Worlds II!". Wszyscy jednak mówią, że stać mnie na więcej, więc, drogi czytelniku, pozwolę sobie na trochę więcej przynudzania w tej wiadomości.

Krakowskiego studia Reality Pump nie trzeba chyba nikomu przedstawiać – twórcy wielu tytułów, wśród których najpopularniejszym i najbardziej udanym okazał się Two Worlds. Już niedługo, bo 17 września, dojdzie do premiery sequela tej gry na trzy najpopularniejsze platformy – PC, Xboxa 360 i PlayStation 3, ale tylko ta pierwsza będzie mogła jeszcze zaoferować kolekcjonerskie wydanie tego tytułu nazwane Royal Edition. Jakie dodatki czekają posiadaczy limitowanego pudła?

Wczytywanie...