Aion

Dialogi z regionu Brusthonin ukończone!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Grupa Iron Squad poinformowała o pojawieniu się kolejnej wersji spolszczenia do gry Aion: The Tower of Eternity, która została opatrzona numerkiem 0.033. Jak piszą twórcy, zmieniono sposób prowadzenia prac, bo skupiono się na tłumaczeniu dialogów. W najnowszej polonizacji przetłumaczone zostało ponad 320 dialogów. Łącznie aż na 18 kontynentach ten aspekt gry jest w języku polskim.

Jeszcze na 14 kontynentach dialogi nie są w naszym rodzimym języku. Zgodnie z zapowiedziami przetłumaczeniu ulegną teraz Ishalgen, Altgard oraz Pandemonium. W najnowszej wersji spolszczenia poprawiono również inne błędy zgłaszane na forum grupy. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do pobrania polonizacji.

Magicka

Jakiś czas temu informowaliśmy was, że Iron Squad pracuje nad spolszczeniem do gry Magicka. Czas pokazał, że ten z pozoru niewielki projekt cieszy się większą popularnością niż inne większe tłumaczenia tej grupy. Nie powinien więc dziwić fakt, że Iron Squad ogłosił prace nad polonizacją do Magicka: Vietnam – gry, która swoją premierę miała w zeszłym tygodniu.

Iron Squad w swojej wiadomości poinformował, że gra w dużym stopniu korzysta z tekstów z pierwowzoru, więc tłumaczenie nie będzie czasochłonne. Aktualnie trwają prace nad korektą spolszczenia do pierwszej części, a już wkrótce rozpoczną się pierwsze beta-testy.

Mass Effect 3

„Mass Effect 3” – oficjalne screeny

Dodał: , · Komentarzy: 3

Biedny komandor Shepard! Gdzie się tylko facet pojawi, wzbudza zbędną sensację i poruszenie. W „Mass Effect 3” sytuacja nie ulegnie zmianie, wręcz przeciwnie – dziarski bohater stał się persona non grata w całym Wszechświecie. Rada Cytadeli ściga go za zbrodnie, których nie popełnił. Fanatyczna, proludzka organizacja paramilitarna, Cerberus, wydała za nim list gończy na pokaźną sumę kredytów i spuściła ze smyczy swoich najlepszych agentów. Natomiast męty, ukrywające się na Skylliańskim Pograniczu i innych obrzeżach galaktyki, nie mają żadnych podstaw, żeby go wielbić.

Potwierdzają to pierwsze screeny z gry. Na ojczystej planecie Salarian, Sur'Kesh, nikt nie przywita Sheparda tradycyjnym chlebem i solą. Niemniej na brak ognia i ołowiu komandor nie będzie mógł narzekać.

mass effect 3mass effect 3

Cóż, żadnej większej rewolucji w stosunku do „Mass Effect 2” nie widać, choć różnica w oprawie wizualnej jest widoczna gołym okiem.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
jacek rozenek

Tak jest, moi mili. Kampania marketingowa „Wiedźmina 2” rozkręciła się na dobre, co nie powinno w sumie tak dziwić, skoro do premiery gry pozostał mniej niż miesiąc. Nie da się jednak ukryć, że wśród materiałów, którymi zaleje nas w najbliższym czasie studio CD Projekt RED, największe kontrowersje i ożywienie wzbudzą próbki polskiej wersji językowej. Dlaczego? To proste – Polakowi nigdy nie dogodzisz.

Na palcach jednej ręki emerytowanego drwala mogę policzyć polonizacje gier cRPG, które zakrawały o najwyższe stadium żenady. Zdecydowana większość prezentowała wysoki poziom, który dodawał do danej produkcji ciekawą nutkę swojskiego klimatu – generalnie widać było w tym wszystkim dopracowanie i troskę o gracza, a nie zasadę „będzie, co ma być i tak klient wszystko przełknie”. Jeszcze nie odkryłem, dlaczego angielski dubbing jest tak gloryfikowany w naszym pięknym kraju (kiedy zazwyczaj serwuje standard), ale może jako stetryczały dziadek odkryję tę tajemnicę.

Ba! Na dodatek „Wiedźmin” jest jedną z tych gier, której lokalizacja była zdecydowanie lepsza od tych zachodnich i pozamiatała konkurencje zanim ktoś w ogóle się zorientował. Nawet zagraniczni gracze decydowali się na naszą wersje językową (co jest szokujące, bo w końcu nasz piękny język jest jednym z najbardziej porąbanych na świecie), gdyż według nich bił od niej prawdziwy kunszt oraz tylko ona gwarantowała poczucie w pełni tego specyficznego, słowiańskiego klimatu. No, ale oczywiście my kręciliśmy nosami. Ech… życie.

Jak będzie z „Wiedźminem 2”? Wydaję mi się, że dobrze. Pierwsze próbki brzmią znakomicie, a w końcu to tylko zdania, które zostały wyprane z jakiegokolwiek kontekstu.

Diablo III

Rośnie liczba osób, które "lubią" Diablo III za pośrednictwem portalu Facebook. W nagrodę otrzymujemy kolejne screeny i artworki z gry.

diablo 3diablo 3

Tym razem, dzięki 825 000 kliknięć na "lubię to", Bashiok publikuje kolejne materiały graficzne z gry.

Liczba miłośników kanału Diablo III powoli zmierza do miliona, zaś fani spekulują, czy w ramach nagrody nie czeka nas kolejna niespodzianka. Jak powiedział Bashiok, "Mamy coś fajnego w zanadrzu, jednak będzie to coś na wzór tego co do tej pory pokazywaliśmy. Nie będzie to nic wstrząsającego, a jedynie coś fajnego by uczcić okrągły milion". Wygląda więc na to, że będziemy musieli zapomnieć o dostępie do otwartej bety.

Kto wie, może potrzeba dwóch milionów?

Might & Magic: Heroes VI

Heroes VI znów później

Dodał: , · Komentarzy: 4

Premiera szóstej odsłony serii Heroes, czyli Might&Magic: Heroes VI, zalicza kolejny poślizg.

Jak już informowaliśmy, gra miała ukazać się 24 czerwca tego roku. Ubisoft, za pośrednictwem swojej strony internetowej oraz serwisu Facebook, poinformował o kolejnej zmianie terminu premiery.

might

Nowa data to 8 września 2011 roku. Nie wiadomo jednak, czy termin ten będzie dotyczył wszystkich regionów, czy też niektórzy fani serii będą musieli poczekać tak, jak to miało miejsce w przypadku poprzedniej odsłony.

Pozostaje mieć nadzieję, że 8 września to termin, który nie ulegnie już zmianie.

Guild Wars 2

Wygląd Popielców oczami grafików

Dodał: , · Komentarzy: 0
guild wars 2

W trwającym tygodniu poświęconym Popielcom, na oficjalnym blogu Guild Wars 2 pojawił się wpis traktujący o tworzeniu wspomnianej rasy pod względem wyglądu. Graficy AN – Katy Hargrove, Kristen Perry oraz Kekai Kotaki – opowiadają o inspiracjach i pracach nad stworzeniem tych humonoidalnych istot.

Główni adwersarze serii nie mogli być jedynie bezmózgimi siepaczami, którzy niszczą wszystko, co stanie na ich drodze. Jak powiedziała Katy, chodziło o to, by mieli w sobie coś ludzkiego, jakąś inteligencję i by zarazem odróżniali się od tego, co widzieliśmy w grach do tej pory. Rozważano co prawda posłużenie się wizerunkiem orków, ogrów czy trolli, ale zrezygnowano z tego pomysłu. Porzucono także początkowe założenie, iż Popielcy będą mocno różnić się od siebie pod względem wyglądu, który miał zarazem odzwierciedlać posiadaną przez nich inteligencję.

Rozpoczęły się długie debaty nad wyglądem, włączając w to prace nad odróżnieniem kobiet od mężczyzn. W końcu musieli stać się niemalże ikoną całej serii, przeciwnikami, z którymi będziemy toczyć nie zawsze równą walkę.

Mass Effect 3

„Mass Effect 3” – nowe informacje

Dodał: , · Komentarzy: 5

Do sieci trafiły właśnie kolejne, gorące wieści o heroicznych przygodach komandora Sheparda. Tym razem informacje pochodzą ze słonecznego półwyspu Iberyjskiego, a konkretnie z hiszpańskiego czasopisma „Marca Player”. Nie są to może fakty, które wzbudzą powszechny ślinotok, aczkolwiek dają one lepszy ogląd na to, co czeka naszego dziarskiego bohatera.

mass effect 3

Lojalnie ostrzegam o spoilerach znajdujących się w rozszerzeniu. Wiecie, nie chcę potem dostać patelnią po łbie od jakiegoś rozwścieczonego gracza.

Gra o tron
gra o tron, a game of thrones, crpg, cyanide

„O tak – odparł Król – Co ty na to, Ned? Tylko ty i ja, dwaj wędrowni rycerze na królewskim szlaku. U naszych boków miecze, a przed nami bogowie tylko wiedzą co, no i może jakaś wiejska dziewucha czy tawerniana dziwka, która by nam ogrzała łóżka.”

Ech.. gdyby tak było można, piękne marzenie! Niestety życie jest nieubłagane – mamy obowiązki, a gdzieś obok krąży widmo pracy, bo w końcu z czegoś trzeba żyć. Pozostaje tylko ucieczka w sferę wyobraźni, a do odwiedzenia świata Westeros zaprasza nas ostatnimi czasy coraz więcej pozycji. Nie da się jednak ukryć, że serial i książki, mimo mistrzowskiej intrygi oraz kunsztu, nie gwarantują nam dostatecznej wolności. To nie my kierujemy krokami bohaterów, nie mamy wpływu na ich czyny czy drogę, jaką obiorą – jesteśmy tylko biernymi widzami.

Jest jednak jeszcze jedno medium, które za niedługo włączy się do batalii o Żelazny Tron. Gry komputerowe pozwalają nam na wybór, dzięki nim staniemy się uczestnikami tego świata i będziemy mogli go kreować. Studio Cyanide przygotowuje dwie produkcje oparte na uniwersum „Pieśni Lodu i Ognia” – RTS i cRPG. O ile o tej pierwszej wiadomo już całkiem sporo, to drugi tytuł wciąż spowija mgiełka tajemnicy. Dlatego też, serwis GameBanshee postanowił pociągnąć za język Thomasa Veauclina, jedną z osób maczających palce nad „A Game of Thrones cRPG”. Czego się wywiedział? Warto się przekonać.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Za pośrednictwem studia CD Projekt RED, do internetowych czeluści zawitała kolejna część pamiętnika developerów i… w sumie tylko tyle mi się ciśnie na klawiaturę w tym momencie. Prawda jest taka, że filmik nie posiada żadnych pereł, które nie trafiłyby już dawno temu do szkatuły naszej erudycji. Ech… szkoda. Niemniej, materiałów na temat tej gry było w ostatnich tygodniach całkiem dużo, więc jeżeli czujesz, iż nie jesteś na bieżąco z informacjami związanymi z najnowszymi przygodami Geralta, to mimo wszystko polecam piątą część dziennika twórców.

W innym przypadku? Cóż, w końcu to „Wiedźmin 2”, jedna z najbardziej wyczekiwanych gier ostatnich miesięcy, więc rzucić okiem nigdy nie zaszkodzi, nieprawdaż?

Premiera już 17 maja.

Wczytywanie...