Pillars of Eternity

Project Eternity – nowe grafiki

Dodał: , · Komentarzy: 5

Praca nad "Project: Eternity" wre w najlepsze. Nawet po zakończeniu zbiórki środków pieniężnych na Kickstarterze, wciąż pojawiają się nowe informacje, propozycje do przedyskutowania. Skupiały się one w głównej mierze na stronie koncepcyjnej tytułu, choćby na takich sprawach jak nowe podejście Obsidianów do tzw. "punktów życia", czy też kwestiach związanych z uzbrojeniem ochronnym. Niemniej do tej pory nie dane nam było ujrzeć jakiś konkretnych efektów ich pracy, wszystko co mogliśmy poznać, pozostawało jedynie słowną, bądź pisaną informacją. A wiadomo – obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, czyż nie?

project eternity

Chyba wreszcie i sami producenci doszli do tego wniosku, publikując kilka grafik. Najbardziej interesujące spośród nich, moim zdaniem, są dwie. Mianowicie, te przedstawiające trójwymiarowe modele postaci: jeden jaki będziemy mogli obserwować walcząc, bądź przemieszczając się po świecie gry; drugi, zdecydowanie bardziej szczegółowy, prezentujący wizerunek bohatera w panelu ekwipunku. Co ciekawe, można na nich zaobserwować dwa różne zestawy pancerzy, w ten sposób graficy chcieli pokazać styl, w jakim projektowane będzie uzbrojenie. Moim zdaniem prezentują się całkiem, całkiem... Dokładniej wypowiem się w artykule podsumowujących dotychczas zebrane informacje, który to powinien ukazać się jakoś po świętach. Oprócz wspomnianych wyżej grafik, zaserwowano także kilka nowych "concept artów", a także screen z kilku piętrowym budynkiem. Pozostaje mi teraz nic innego, jak zaprosić czytelników do dyskusji oraz obejrzenia grafik w rozszerzeniu newsa – zapraszam zatem!

Kingdom Come: Deliverance

Warhorse, studio założone przez byłych pracowników 2K Czech, pracuje nad RPG-iem z otwartym światem osadzonym w historycznych realiach. I chociaż nie wiemy o nim zbyt wiele, nie licząc tego, że zostanie stworzony na silniku CryEngine 3, to zapowiada się ciekawie – przynajmniej dla wielbicieli historii. Na czeskiej konferencji Game Developers Session twórcy udostępnili poniższy film, przedstawiający lokacje w grze – i trzeba im przyznać, że wyglądają one świetnie, choć wideo zostało nakręcone kamerą. Produkcja Warhorse ujrzy światło dzienne w 2014 lub 2015 roku na konsolach następnej generacji i komputerach osobistych.

Assassin's Creed III

Kolejny Assassin's Creed w Brazylii?

Dodał: , · Komentarzy: 2

W rozmowie z brazylijskim serwisem TechTudo, Ubisoft zdradził, gdzie planuje umieścić akcję kolejnego Assassin's Creed, choć nie wiadomo, czy ma to być czwórka czy samodzielny dodatek do trójki.

assassin's creed iii

Bertrand Chaverot, szef Ubisoft Brasil ujawnił, że zespół developerski ma pomysły na nową intrygę umiejscowioną w Brazylii, która doskonale będzie pasowała do tysiącletnich zmagań asasynów z templariuszami. Nie jest jednak pewne, w jakich czasach miałaby się toczyć akcja gry ani, czy mowa jest o jednym z wątków fabularnych czy pełnoprawnej historii. Decyzji w związku z tym na razie nie podjęto. Uwaga – mały spoiler. W "Assassin's Creed III" Desmond odwiedza Sau Paulo, więc możliwe, że szefowi Ubisoft Brazil chodzi o dodatek do trójki. W każdym razie – co o tym myślicie? Bo ja nadal marzę o feudalnej Japonii, chociaż Brazylia to interesująca opcja.

Inne

Mamy świetną wiadomość dla wszystkich sympatyków gier spod szyldu Pirahna Bytes. Niemiecka firma rozpoczęła pracę nad nowym tytułem, o czym poinformował Sascha Henrichs, główny projektant poziomów.

pirahna bytes

Niestety, więcej informacji o nowej produkcji nie podano. Wiemy jedynie, że będzie to gra z gatunku RPG, ale czy mowa tu o kontynuacji "Risen 2: Mroczne wody", kolejnej części z serii "Gothic", czy może chodzi o coś całkiem nowego – nie wiadomo. W sumie – każda z opcji wydaje się interesująca. Po pirackim klimacie w ostatniej produkcji Pirahna Bytes, mam ochotę na więcej, powrót do korzeni, czyli do "Gothica" w mrocznym klimacie, przyjąłbym z podobnym entuzjazmem, a całkiem nowa gra może także okazać się smakowitym kąskiem. A wy, którą z opcji przyjęlibyście z największą radością?

Guardians of Middle-Earth

Informacja prasowa

Cenega, oficjalny partner firmy Warner Bros Games w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech z przyjemnością informuje, że w dniu dzisiejszym ma miejsce premiera gry Guardians of Middle-earth. Tytuł ten dostępny jest na konsolę Playstation 3. Warto zaznaczyć, że tylko pudełkowe wydanie gry wzbogacone jest o dodatkową zawartość w postaci m.in. DLC z 8 strażnikami.

guardians of middle -earth, moba, lotr, the lord of the rings,

Guardians of Middle-earth to gra multiplayer online battle arena (MOBA) osadzona w świecie Śródziemia i stworzona specjalnie na obecną generację konsol. Gracze współpracują jako najpotężniejsi bohaterowie najwspanialszego świata fantasy w historii, rywalizując w dwóch drużynach pięcioosobowych, w lokacjach znanych ze świata Śródziemia. Mogą rozwijać i opanowywać umiejętności ponad 20 rozpoznawalnych strażników, takich, jak Gandalf, Sauron, Gollum, Thrain i wielu innych. Gracze mogą korzystać z wbudowanego systemu komunikacji głosowej, jak i mają też dostęp do wszechstronnej internetowej bazy statystyk, gdzie śledzić można ilość zwycięstw i porażek swoich przyjaciół. Gra pełna jest nawiązań do nadchodzącego filmu Hobbit: Niezwykła Podróż, który ma mieć swoja premierę w grudniu 2012 roku.

Czasopisma
drugi obieg fantastyki, okładka

No, no – drodzy państwo to się porobiło! Nasz wspaniały redaktor – Pandemon – zaangażował się w literalnie fantastyczny projekt o kryptonimie DOF. Wywiad donosi, że należy ten termin rozwinąć w "Drugi Obieg Fantastyki". Obawiam się, że jest to pierwszy numer darmowego (póki co!) periodyku, tworzonego przez ludzi z prawdziwą pasją, który ma sporą szansę na, trywialnie rzec ujmując, błyśnięcie. Jeszcze nie znamy oficjalnego stanowiska władz wobec tzw. drugiego obiegu, więc radzę póki to możliwe i legalne, czytać i jeszcze raz czytać.

A jest co, w numerze premierowym redakcja serwuje nam jako danie główne cztery opowiadania. Pierwsze z nich "Oblubienica demona", to satanistyczny twór autorstwa Sebastiana Uznańskiego. Kongregacja Nauki i Wiary z tego co wiem, już jest na tropie tego pana. Akcja drugiego toczy się zaś z pozoru normalnym świecie... No dobrze, znacie przecież ten patent, nie? Wszystko jest fajnie, póki element fantastyczne nie wkracza i nie wywraca do góry nogami zastanego porządku. Tytuł noweli Alicji Pawłowskiej "Nowa dziewczyna taty", wyraźnie sugeruje, któż to jest tym "elementem". To jeszcze nie koniec atrakcji, Paweł Kurzydłowski raczy nas króciutkim opowiadaniem w klimacie SF "Demiurg", a Siergiej Pawłow opisuję perypetię pisarza Richarda w tekście "Novum".

Literackie danie główne już za nami, pora na deser. Mój ulubiony – czyli publicystykę! A w niej Michał Cetnarowski zajmuje się "Drogą" McCarthy'ego, a dobrze znana z łam GameExe – Marta Kucharska, być może w recenzji "Czasu Horusa" narazi się na gniew samego Hassan'a, arcyfana Warhammera 40.000?! Czy tak będzie? – po odpowiedź zapraszam do tekstu!

Ps. Z ostatniej chwili: zakamuflowany agent J23 nadaje: następny numer już za miesiąc!

BioShock Infinite

BioShock: Infinite potencjalnie miał ukazać się w październiku, ale potem przełożono jego premierę na 26 lutego. Teraz znowu mamy do czynienia z obsuwą – gra ma pojawić się na sklepowych półkach 26 marca.

bioshock infinite

W tym czasie twórcy zamierzają naprawić błędy i doszlifować swoją produkcję. Informację te podał dowodzący Irrational Games, Ken Levine, jednak pomysł nie wyszedł od niego, lecz nowego pracownika studia – Roda Fergussona, byłego członka Epic Games i producenta wykonawczego serii "Gears of War". Jego zdaniem przełożenie premiery niesie ze sobą duże korzyści dla gry. Levine poruszył także temat multiplayeru w "BioShock: Infinite". Wcześniej w Internecie pojawiły się różne pogłoski, twierdzące, że ten tryb rozgrywki się pojawi, a następnie że został usunięty. Levine przyznaje, że jego zespół eksperymentował przy kooperacji, miał nawet gotowy koncept fabularny, ale nigdy tego oficjalnie nie ogłosił. Nie można więc twierdzić, że multiplayer został usunięty, skoro producenci jedynie się do niego przymierzali.

Mars: War Logs

Mars: War Logs – Zwiastun gry

Dodał: , · Komentarzy: 0

W cieniu "Mass Effect", powstaje gra, z którą niewiele osób wiąże jakiekolwiek nadzieje. Ale kto wie – może okazać się czarnym koniem. Jest to "Mars: War Logs", o którym pisaliśmy w sierpniu. Z nowych informacji wiemy, że produkcja jest bardziej nastawiona na akcję i walkę niż wybory i dialogi, a gracz ma mieć możliwość zabijania swoich przeciwników na dwa sposoby – potajemnie lub otwierając ogień do wszystkiego, co się rusza – słowem, skradanie lub rozwałka. Poprzednie wiadomości możecie doczytać tutaj, a tymczasem polecam zapoznać się z zwiastunem "Mars: War Logs", o dziwo bardzo klimatycznym. Czy "Mass Effect 4" powinien czuć się zagrożony? Jak myślicie?

Wczytywanie...