


Wiecie co dziś za dzień? Tak, tak, środa, ale nie taka zwykła środa. To dzień, w którym dochodzi do przesilenia międzygalaktycznej mocy Jedi, więc May the 4th be with You!.
Większość epizodów sagi miała swoją premierę właśnie w tym miesiącu, a sama kwestia została podchwycona przez fandom Gwiezdnych Wojen i po dziś dzień świętowana na całym świecie.

Nie mogłoby być inaczej również na łamach GE, gdzie w redakcyjnych szrankach fandom trzyma się mocno. Z tego tytułu w dzisiejszej odsłonie Fantastyki w Kadrze prezentujemy recenzję III epizodu – "Zemsty Sithów", zwłaszcza że już jutro nadejść ma Revenge of the 5th (dobrze, dobrze – dość już tych sucharów jak na jeden news).


Ależ ten czas leci. Jeszcze niedawno czekaliśmy na "Fallouta 4", a już przecież pierwsze i drugie DLC do gry za nami. Co więcej, wielkimi krokami zbliża się trzeci dodatek. "Far Harbor", bo taki jest jego tytuł, ukaże się 19 maja i będzie dostępny zarówno na PC, jak i na PlayStation 4 oraz Xbox One. W sieci ukazał się krótki zwiastun najnowszego rozszerzenia od studia Bethesda Softworks.



Tego nikt się nie spodziewał. Większość fanów uznała, że seria "Dawn of War" umarła śmiercią naturalną po premierze ostatniego dodatku do dwójki zatytułowanego "Retribution". Dla przypomnienia jego premiera miała miejsce w marcu pięć lat temu. Dzisiaj jednak Sega i Relic Entertainment zaskoczyli wszystkich wrzucając do sieci zwiastun trzeciej części. Film znajduje się w rozwinięciu newsa.


Zastanawiacie się, co nowego słychać w kwestii duchowego spadkobiercy "Planescape: Torment", czyli gry "Torment: Tides of Numenera"? Okazuje się, że same dobre rzeczy. Jak poinformował Eric Schwarz, pełniący funkcję kierownika produkcji w studiu inXile Entertainment, najnowsze dzieło firmy "jest już grywalne od początku do końca".


Zadebiutował patch 1.5 do gry "Fallout 4". Łatka póki co dostępna jest wyłącznie w wersji na PC i jest największą z dotychczasowych aktualizacji. To właśnie w niej gracze otrzymają długo wyczekiwany tryb Survival, który znacznie utrudnia rozgrywkę (brak szybkiej podróży, zapis dostępny tylko podczas snu) oraz urealnia ją (potrzeba jedzenia, picia, odpoczynku).


ArenaNet chyba postanowiła wreszcie porządnie wziąć się za wojny serwerów i uruchomiła małą... ankietę dla graczy. Wolicie, aby World versus World rozwijało się bardziej w stronę ułatwień czy balansu punktowego? Między wprowadzeniem jednej z tych dwóch kategorii zastanawiają się bowiem twórcy "Guild Wars 2". Swój głos możecie oddać za pośrednictwem tej strony, po zalogowaniu się na swoje konto.


- 979 stron
- « Pierwsza
- ←
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- →
- Ostatnia »