Jak zauważył jeden z użytkowników Diablo Fans, jeśli pogrzebać trochę w plikach gry, można znaleźć kilka niewykorzystanych grafik tajemniczego przeznaczenia. Jakkolwiek nie ma możliwości stwierdzić czemu miały ewentualnie służyć i dlaczego ich nie wykorzystano, jako prawdziwi fani uwielbiamy wszelkiego rodzaju spekulacje.
Ikony gildii
Jak widać jest to zbiór symboli gildii, do których mieliby dołączać gracze. Kolory miały zapewne odróżniać jedne "szczepy" danej gildii od innych. Ciekawe czemu mogłoby to służyć. Przy okazji – jeden z powyższych symboli wykorzystano dla oznaczenia pewnej "gildii". Wiecie jaki?
Bank gildii
Widzimy tu nieco zmodyfikowaną "Naszą Skrytkę". Zapewne wraz z ideą tworzenia gildii miała powstać forma wspólnej przechowalni pieniędzy i przedmiotów, z których mogliby wedle potrzeb korzystać jej członkowie.
Bank
A oto kolejna dziwna odsłona przechowalni przedmiotów. Jak się okazuje, nie ma w tym żadnej tajemnicy – właśnie tak wyglądała skrytka w wersji beta "Diablo II"
Trophycase
Steegstone
Kolejne dwa tajemnicze obrazki, dotyczące równie tajemniczych gildii. Zamiast tworzyć kolejne dziwne teorie odnieśmy się do tego, co miał w tym temacie do powiedzenia sam Blizzard:
"Guild Halls start small, just a single room with a grassy area outside to frolic in, but as you add money to the Steeg Stone, a form of treasury, they get bigger, and more features are added."
"Guilds will not be in the Beta, nor in the final shipping version of Diablo II. During development it became clear that making Guilds bullet-proof, balanced, and completely secure would delay shipping Diablo II. Fundamental, major changes to the Diablo II, Battle.net, client-server architecture would be required. Testing and all-important balancing would make our fans wait even longer. In the interests of getting the game to our fans -- we had to decide to drop Guilds. Rest assured that we are exploring ways of adding Guilds after Diablo II ships."
Komentarze
Użytkownik Louis dnia pon, 19 paź 2009 - 06:15 napisał
To stare wypowiedzi pracowników Bliz, z czasów, kiedy gildie były jeszcze jedną z głównych planowanych atrakcji gry, ale już okazało się, że ich implementacja jest dość trudna i nie uda się tego zrobić w wersji 1.0 Diabełka. Czas pokazał, że gracze nigdy nie doczekali się tego elementu gry.
Dodaj komentarz