Najemnicy są to postacie, które pomagają nam w walce ze złem. Można spotkać cztery rodzaje najemników, w zależności od aktu w którym się znajdujemy, ale dokładniejsze opisy rodzajów najemników na dole. W LoD zostały wprowadzone istotne zmiany. Otóż, najemnicy od tej pory mogą zdobywać doświadczenie dokładnie tak jak nasze postacie, poza tym teraz można im kupować zbroje i broń. Jednak w zależności od rodzaju najemnika trzeba dopasowywać broń i zbroje. I tak łotrzyce z aktu I mogą jako broń nosić tylko łuki i zbroje lekką, a barbarzyńcy z aktu V mogą jako broń mieć tylko miecze. Najemnicy posiadają teraz też własne atrybuty czyli Siłę, Zręczność, Życie, Obrażenia i Obronę. Wszystkie cechy wzrastają wraz z poziomem najemnika, a pozostałe atrybuty czyli obrażenia i obrona zależą również od broni i zbroi jaką posiadają. Pewnie martwicie się teraz a co się stanie jak najemnik zginie, czy zginie też jego uzbrojenie? Ależ nie:)! Po śmierci najemnika można wrócić do miasta do npc, u którego wynajęliśmy najemnika i wskrzesić go wraz z uzbrojeniem, oczywiście za drobną opłatą:). Lepiej jednak bronić najemnika przed śmiercią gdyż wskrzeszanie jest bardzo kosztowne. Najemnicy posiadają nieograniczoną ilość many i nie potrzebują buteleczek z maną. Odporności najemnicy zdobywają podczas zdobywania poziomu, ale można też ich wyposażyć w przedmioty dzięki, którym zwiększają się im odporności.
Rodzaje najemników
Akt I: Łotrzyca
Specjalizacja: Łuki i zbroja lekka
Wynajmowanie: U Kashyi po wykonaniu zadania Krwawa Orlica
Opis: Atakują z dystansu, przy dobrym uzbrojeniu mogą wystarczyć do końca gry. Jednak osobiście uważam, że dużo lepszym wyborem jest najemnik z aktu III, ale łotrzyca swobodnie i lepiej poradzi sobie w II akcie od najemników z Lut Gholein.
Po zdobyciu poziomu: +1 do Siły, +2 do Zręczności, +6,5 do Obrony, +2 do Wszystkich Odporności, +10 do Życia
Umiejętności: Strzała Chłodu + Wewnętrzny Wzrok lub Płonąca Strzała + Wewnętrzny Wzrok
Ekwipunek: Pancerze, Hełmy, Łuki
Akt II: Najemnik
Specjalizacja: Długa broń drzewcowa i włócznie
Wynajmowanie: Od początku aktu II, u kapitana Greiz
Opis: Zdecydowanie najgorsi najemnicy w całej grze, jedynym plusem jest to, że posiadają aury. Nie polecam, bardzo podatni na śmierć i mało przydatni w walce gdyż walczą wręcz.
Po zdobyciu poziomu: +1,5 do Siły, +1,5 do Zręczności, +9,5 do Obrony, +2 do Wszystkich Odporności, +10 do Życia
Umiejętności: Walka – Dźgnięcie + Modlitwa + Ciernie, Obrona – Dźgnięcie + Śmiałość + Święty Chłód, Atak – Dźgnięcie + Błogosławiona Celność + Moc
Ekwipunek: Pancerze, Hełmy, Włócznie, Bronie Drzewcowe
Akt III: Żelazny Wilk
Specjalizacja: Magia żywiołów
Wynajmowanie: od początku aktu III u Ashery
Opis: Według mnie to najlepsi najemnicy, atakują magią z dystansu. Najlepiej wybrać najemnika, który używa magii zimno, gdyż zamraża przeciwnika spowalniając go lub w ogóle unieruchamiając wtedy my albo nasze sługi rozwalają wroga.
Po zdobyciu poziomu: +1,5 do Siły, +1,5 do Zręczności, +4,5 do Obrony, +2 do Wszystkich Odporności, +10 do Życia
Umiejętności: Wiązka Błyskawic + Błyskawice lub Lodowcowy Grot + Lodowe Uderzenie + Lodowata Zbroja lub Inferno + Ognista Kula
Ekwipunek: Pancerze, Hełmy, Miecze, Tarcze
Akt V: Barbarzyńcy
Specjalizacja: Miecze
Wynajmowanie: Po wykonaniu zadania Ratunek na górze Arreat, u Qual-Kehka
Opis: Barbarzyńcy mogą być przydatni tylko na poziomie normal potem stają się bezużyteczni. Walczą wręcz i używają ciężkiej zbroi.
Po zdobyciu poziomu: +2 do Siły, +1,5 do Zręczności, +7,5 do Obrony, +2 do Wszystkich Odporności, +10 do Życia
Umiejętności: Odrzucanie lub Ogłuszenie
Ekwipunek: Pancerze, Hełmy, Hełmy Tylko dla Barbarzyńców, Miecze.
Komentarze
Zdecydowanie najlepszy najemnik w całej grze
dziś zacząłem grę i widzę, że poziomy przy rekrutacji rosną wraz z poziomem postaci.
Był na to fix/patch czy źle pamiętam?
Użytkownik Gość_dawno nie grałem* dnia piątek, 22 maja 2020, 12:19 napisał
dziś zacząłem grę i widzę, że poziomy przy rekrutacji rosną wraz z poziomem postaci.
Był na to fix/patch czy źle pamiętam?
W momencie naboru widzisz ich poziom, ale awansują wraz z tobą, bo mają swój pasek doświadczenia.
łuczniczki można było kupić, powiedzmy, na poz 3-8 w dowolnym momencie gry (tak to pamiętam)
Aktualnie jest, że ich widoczny poziom w momencie naboru nie jest stały i się zmienia z poziomem gracza. To nie ma nic wspólnego z ich paskiem doświadczenia, bo to moment przed naborem.
Dodaj komentarz