W dodatku Shadows of Undretide oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights. Przeczytać o nich można tutaj.
Poziom 0
Raca [Wyw.]
Wybuch oślepiającego światła uderza w jedną ofiarę, powodując u niej -1 do rzutów ataku.
Rozprysk Kwasu [Spr.]
Rzucający czar miota w cel małą kulą kwasu, zadając 1k3 obrażeń od kwasu.
Wstrząs Elektryczny [Wyw.]
Rzucający czar zadaje ofierze 1k3 obrażeń od elektryczności.
Poziom 1
Tarcza [Odrz.]
Rzucający czar uzyskuje premię +4 do KP. Ponadto, przez okres działania czaru Tarcza, jest odporny na czar Magiczny Pocisk.
Celne Uderzenie [Poz.]
Dzięki magicznej intuicji rzucający czar otrzymuje premię +20 do rzutów ataku.
Szybki Odwrót [Prze.]
Rzucający czar może poruszać się z szybkością większą o 150% niż zazwyczaj, dzięki czemu może uciec przed groźnym spotkaniem. Czar nie odniesie skutku, jeśli rzucający go jest pod wpływem przyspieszenia.
Poziom 2
Ohydny Śmiech Tashy [Zak.]
Jeśli ofierze nie uda się rzut obronny, zacznie się ona histerycznie śmiać i nie będzie mogła się bronić, dopóki czar nie przestanie działać. Istoty należące do innej rasy niż rzucający czar otrzymują premię +4 do rzutu obronnego, ponieważ dowcipy trudno "przetłumaczyć".
Niegasnący Płomień [Ilu.]
Tworzy magiczny płomień, który pali się tak jasno, jak pochodnia, dopóki nie zostanie rozproszony.
Żelazny Róg Balagarna [Zak.]
Rzucający czar wywołuje głęboką, rezonującą wibrację, która przewraca wszystkie istoty na obszarze działania, jeśli nie uda im się test na Siłę (tak jakby rzucający czar miał siłę 20). Każdy, kto upadnie, traci przytomność na jedną rundę.
Poziom 3
Podmuch Wiatru [Wyw.]
Ten czar wywołuje podmuch powietrza. Przewraca on wszystkie istoty, którym nie uda się rzut obronny. Jest wystarczająco potężny, żeby rozwiać efekty czarów obszarów (takich jak na przykład Zabójcza Chmura), które znajdą się na drodze podmuchu wiatru.
Przemieszczenie [Ilu.]
Istota chroniona tym czarem uzyskuje 50% osłonę, ponieważ rzucający czar emuluje wrodzone zdolności przenikającej bestii.
Poziom 4
Mniejsza Burza Pocisków Izaaka [Wyw.]
Kilka pocisków energii (jeden na poziom rzucającego, ale nie więcej niż 10) pojawia się i uderza losowo we wrogie istoty na obszarze działania. Jeśli jest więcej celów niż pocisków, trafione zostaną tylko najbliższe. Jeśli pocisków jest więcej niż wrogów, w jednego z wrogów trafi kilka pocisków. Każdy pocisk zadaje 1k6 obrażeń.
Poziom 5
Rozdzielająca Dłoń Bigby'ego [Wyw.]
Olbrzymia dłoń pojawia się nad celem, utrudniając mu atakowanie. Istota blokowana w ten sposób otrzymuje modyfikator –10 do rzutów ataku, dopóki działa ten czar.
Znak Ognia [Wyw.]
Płomienie (jeden na poziom rzucającego) pojawiają się wokół losowych celów na obszarze działania. Jeśli jest więcej wrogich celów niż kul płomieni, tylko najbliższe zostaną trafione. Jeśli celów jest mniej niż płomieni, dodatkowe kule znikają. Wybuchając, każda kula płomieni zadaje 1k6 obrażeń na poziom rzucającego (maksymalnie 15k6).
Poziom 6
Ciało w Kamień [Prze.]
Ofiara wraz ze wszystkim, co ma przy sobie, zamienia się w bezmyślny, nieruchomy posąg. Tylko czar Zamiany Kamienia w Ciało może przywrócić ofiarę do poprzedniej postaci.
Kamień w Ciało [Prze.]
Ten czar pozwala wrócić istocie zamienionej w kamień do normalnego stanu, przywracając jej życie i ekwipunek.
Mocarna Dłoń Bigby'ego [Wyw.]
Olbrzymia dłoń pojawia się przed celem i stara się go staranować. Dłoń otrzymuje premię +14 do testu Siły. Przewrócona ofiara jest oszołomiona przez czas działania czaru.
Większa Burza Pocisków Izaaka [Wyw.]
Kilka pocisków energii (jeden na poziom rzucającego, ale nie więcej niż 20) pojawia się i uderza losowo we wrogie istoty na obszarze działania. Jeśli jest więcej celów niż pocisków, trafione zostaną tylko najbliższe. Jeśli pocisków jest więcej niż wrogów, w jednego z wrogów trafi kilka pocisków. Każdy pocisk zadaje 2k6 obrażeń.
Poziom 7
Chwytająca Dłoń Bigby'ego [Wyw.]
Olbrzymia dłoń pojawia się i atakuje cel. Jeśli trafi i uda jej się test na złapanie, ofiara będzie schwytana przez czas działania czaru.
Wygnanie [Odrz.]
Rzucający czar może zniszczyć wszystkie przywołane istoty, chowańce, zwierzęcych towarzyszy i Pozasferowców. Można w ten sposób wygnać stworzenia o maksymalnej łącznej sumie Kostek Wytrzymałości nieprzekraczającej dwukrotności poziomu rzucającego czar.
Poziom 8
Zaciśnięta Dłoń Bigby'ego [Wyw.]
Olbrzymia dłoń pojawia się i atakuje cel, jeden raz w każdej rundzie. Każde trafienie zadaje 1k8+11 obrażeń i ogłusza cel na jedną rundę, jeśli nie powiedzie się mu rzut obronny.
Słoneczny Wybuch [Wyw.]
Rzucający czar wybiera miejsce, w którym następuje oślepiający wybuch. Blask światła zadaje 1k6 obrażeń na poziom rzucającego wszystkim nieumarłym na obszarze działania do maksymalnie 25k6 (6k6 obrażeń wszystkim, którzy nie są nieumarłymi). Wampiry są natychmiast zniszczone, jeśli nie uda im się rzut obronny na Refleks. Poza tym wszyscy wrogowie na obszarze działania czaru muszą zdać rzut obronny na Refleks albo zostaną na stałe oślepieni (oślepienie można usunąć tylko za pomocą magii).
Większe Sanktuarium [Prze.]
Rzucający czar staje się eteryczny i żadna istota nie może go wykryć. Zaatakowanie lub wykonanie jakiejkolwiek innej wrogiej akcji przerywa działanie czaru.
Poziom 9
Miażdżąca Dłoń Bigby'ego [Wyw.]
Olbrzymia dłoń pojawia się i atakuje cel. Jeśli dłoń trafi i uda jej się test na złapanie, ofiara będzie schwytana przez czas działania czaru, a dłoń będzie ją zgniatać, zadając co rundę 2k6+12 obrażeń.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz