Bard

1 minuta czytania

W dodatku Shadows of Undretide oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights. Przeczytać o nich można tutaj.

Poziom 0

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Raca

Wybuch oślepiającego światła uderza w jedną ofiarę, powodując u niej -1 do rzutów ataku.

Poziom 1

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Żelazny Róg Balagarna

Rzucający czar wywołuje głęboką, rezonującą wibrację, która przewraca wszystkie istoty na obszarze działania, jeśli nie uda im się test na Siłę (tak jakby rzucający czar miał Siłę 20). Każdy kto upadnie, traci przytomność na jedną rundę.

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Wzmocnienie Dźwięku

Rzucający czar lub inna wybrana istota otrzymuje premię +20 do testów Nasłuchiwania.

Poziom 2

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Ohydny Śmiech Tashy

Jeśli ofierze nie uda się rzut obronny, zacznie się ona histerycznie śmiać i nie będzie mogła się bronić, dopóki czar nie przestanie działać. Istoty należące do innej rasy niż rzucający czar otrzymują premię +4 do rzutu obronnego, ponieważ dowcipy trudno "przetłumaczyć".

Poziom 3

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Raniące Szepty

Rzucającego czar otaczają szepty, które ranią każdego, kto zrani Barda, zadając 1k6 +1 pkt obrażeń od dźwięku.

Poziom 6

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Lament

Pieśń rzucającego czar przyciąga energię śmierci i zniszczenia. Wszyscy wrogowie na obszarze działania tracą co rundę 2 punkty Siły i Zręczności. Jeśli przeciwnik opuści obszar działania czaru, jego Siła i Zręczność wracają do normalnego poziomu.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...