riese

Towarzysze

Dorna Trapspringer

towarzysze, neverwinter nights, shadows of undrentide, portret

Charakter: Neutralny
Rasa: Krasnolud
Klasa: Łotrzyk / Kapłan
Bóstwo: Vergadain

Opis:

"Dorna rzadko mówi o swej przeszłości, ale wiesz, że wędrowała przez blisko tydzień po zdradzieckiej części Srebrnych Marchii, aby zostać uczennicą Drogana Drogansona, gdy postanowił on przejść na emeryturę i zająć się szkoleniem młodszych. Jest surową i pragmatyczną osobą. Rola zawodowego zwiadowcy i specjalisty od pułapek sprawiła, że ma dość ponure podejście do życia."

Kilka słów o postaci:

Dorna dobrowolnie opuściła swój klan, obarczając się winą za śmierć siostry. Od tego czasu żyje na powierzchni i wciąż nie potrafi zrozumieć braku chęci klanowej starszyzny do wprowadzania zmian. Jako wyznawczyni Śmiejącego się Krasnoluda prócz typowego kunsztu kapłańskiego, para się również otwieraniem zamków i zdejmowaniem pułapek – tak istotnymi umiejętnościami, gdy przemierza się kolejne podziemne tunele czy grobowce. Doliczając do tego kilka istotniejszych zaklęć, np. Siła Byka, Błogosławieństwo czy Jasny Umysł, Dorna jest bardzo przydatnym towarzyszem, który może pomóc w wielu trudnych sytuacjach.

Cytaty:

  • Na brodę Clangeddina!
  • Bardziej żałuję faktu, że to mój dom opuścił mnie. Rozmawiałam na ten temat z niejednym krasnoludem, i wszyscy zgodzili się ze mną, że nasza rasa nie jest nawet w połowie tak spontaniczna... jak elfy.
  • Strasznie ze mnie dziwaczny krasnolud, co? Zbyt długo przebywałam z dala od kopalni.

Xanos Messarmos

towarzysze, neverwinter nights, shadows of undrentide, portret

Charakter: Chaotyczny Neutralny
Rasa: Półork
Klasa: Czarownik / Barbarzyńca
Bóstwo: Mystra (prawdopodobnie)

Opis:

"Xanos to arogancki, ale dość inteligentny półork. Uwielbia opowiadać o tym, że jest znacznie bystrzejszy niż większość członków jego rodziny i że nie toleruje osób, które wolno myślą albo mają słabą wolę. Twierdzi, że nie dba o to, co myślą o nim inni, ale poświęca wiele czasu na zapewnianie wszystkich dookoła o swej inteligencji i potędze."

Kilka słów o postaci:

Arogancki, gadatliwy i egoistyczny półork, zdawszy sobie sprawę z posiadania większej inteligencji niż przeciętny przedstawiciel swojej rasy, opuścił Chessentę i wyruszył, by wykształcić swoje przeznaczenie, którym, jak sam uważa, jest władanie ogromnym krajem. Xanos, prócz posiadania zdolności magicznych, ulega również swojej orkowej naturze, wykorzystując zdolności barbarzyńcy. Takie połączenie robi z niego dość trudnego towarzysza w kooperacji, gdyż zamiast stać z tyłu i ciskać zaklęciami, wpada w szał, szarżując z pianą na ustach w stronę przeciwnika, co nie wróży mu dobrej przyszłości, szczególnie, że nosi szaty. Chociaż bardziej zaawansowani gracze mogą wykorzystać jego umiejętności magiczne, np. Wyładowanie Łańcuchowe, Tarcza Żywiołów, Czarne Macki Ewarda czy Ognista Kula.

Cytaty:

  • Bo jaką wartość ma spokojna egzystencja? Bycie "miłym"? Pomaganie innym? To nie jest życie przeznaczone dla kogoś takiego jak Xanos!
  • Xanos nie jest potworem. Xanos jest na to zbyt mądry.
  • Nic nie oparło się mocy Xanosa! Radujmy się!

Deekin Scalesinger

towarzysze, neverwinter nights, shadows of undrentide, portret

Charakter: Chaotyczny Dobry
Rasa: Reptilion
Klasa: Bard / Łotrzyk
Bóstwo: Kurtulmak

Opis:

"To Deekin, kobold, który dzięki twojej pomocy uwolnił się od smoka Tymofarrara."

Kilka słów o postaci:

Postać-legenda, o której można powiedzieć wiele, ale na pewno nie to, że nie jest nietuzinkowa. Po wyzwoleniu go spod jarzma Starego Mistrza, Tymofarrara, kobold przywiązał się do ciebie i z wielką chęcią wciąż za tobą podąża, tworząc swą "epicką balladę" o twoich i jego dokonaniach jako poszukiwaczy przygód. Będąc klasowym bardem, Deekin potrafi wesprzeć bohatera pieśnią zwiększającą statystyki oraz posługuje się grupą niezłych uroków i czarów, np. Niematerialne Oblicze, Przyspieszenie czy kilka zaklęć uzdrawiających. Do tego potrafi całkiem dobrze identyfikować artefakty w pełni za darmo. Dodatkowo trenowany w klasie Łotrzyka może otwierać skrzynie i dezaktywować pułapki. Poza tym największym jego atutem jako towarzysza są zabawne komentarze i sposób mówienia.

Cytaty:

  • Donośny głos mówił dziwne rzeczy. Pomamrotał coś o "odczytaniu gry", ale Deekin nie wie, o co mu chodziło.
  • "Tak oto nieustraszeni bohaterowie wkroczyli do królestwa ciemności! Mały kobold mężnie... trząsł się ze strachu..."
  • Deekin bardzo nie lubi, jak ziemia się trzęsie. Raz ziemia pękła w jaskini Deekina, i parę koboldów wpadło do dziury. Stary Mistrz chichotał przez tydzień.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...