Kapłan

3 minuty czytania

W dodatku Shadows of Undretide oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights. Przeczytać o nich można tutaj.

Poziom 0

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Zadawanie Powierzchownych Ran

Jeśli rzucającemu czar uda się trafić przeciwnika atakiem dotykowym, ofiara otrzymuje punkt obrażeń. Czar ten ma przeciwny wpływ na nieumarłych – leczy, zamiast zadawać obrażenia.

Poziom 1

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Zguba

Zguba wywołuje wśród wrogów strach i zwątpienie. Otrzymują oni modyfikator -1 do rzutów ataku i -1 do rzutów obronnych na strach.

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Zadawanie Lekkich Ran

Jeśli rzucającemu czar uda się trafić przeciwnika atakiem dotykowym, ofiara otrzymuj 1k8 punktów obrażeń +1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +5). Czar ten ma przeciwny wpływ na nieumarłych – leczy, zamiast zadawać obrażenia.

nwn, sou, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Boskie Względy

Rzucający czar uzyskuje premię +1 na trzy poziomy (przynajmniej +1, maksymalnie+5) do rzutów ataku i obrażeń broni.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Wytrzymałość na Żywioły

Istota chroniona tym czarem zyskuje odporność na obrażenia 10/- przeciw wszelkim rodzajom obrażeń od żywiołów. Czar przestaje działać, jeśli pochłonie 20 punktów obrażeń z jednego żywiołu.

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Tarcza Wiary

Cel uzyskuje premię obronną +2 do KP, dodatkowo +1 za każde 6 poziomów rzucającego czar (maksymalnie +5)

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Tarcza Entropii

Magiczne pole pojawia się wokół rzucającego czar i powoduje, że wszyscy pobliscy wrogowie mają 20% ryzyka chybienia atakami z dystansu.

Poziom 2

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Zadawanie Średnich Ran

Jeśli rzucającemu czar uda się trafić przeciwnika atakiem dotykowym, ofiara otrzymuj 2k8 punktów obrażeń +1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +10). Czar ten ma przeciwny wpływ na nieumarłych – leczy, zamiast zadawać obrażenia.

Poziom 3

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Zadawanie Poważnych Ran

Jeśli rzucającemu czar uda się trafić przeciwnika atakiem dotykowym, ofiara otrzymuj 3k8 punktów obrażeń +1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +15). Czar ten ma przeciwny wpływ na nieumarłych – leczy, zamiast zadawać obrażenia.

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Niegasnący Płomień

Tworzy magiczny płomień, który pali się tak jasno jak pochodnia, dopóki nie zostanie rozproszony.

Poziom 4

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Zadawanie Krytycznych Ran

Jeśli rzucającemu czar uda się trafić przeciwnika atakiem dotykowym, ofiara otrzymuj 4k8 punktów obrażeń +1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +20). Czar ten ma przeciwny wpływ na nieumarłych – leczy, zamiast zadawać obrażenia.

Poziom 5

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Krąg Zagłady

Wszyscy wrogowie na obszarze działania zostają porażeni energią negatywną, która zadaje 1k8 obrażeń +1 na poziom Kapłana. Czary energii negatywnej wpływają w przeciwny sposób na nieumarłych, ponieważ leczą ich zamiast ranić.

Poziom 6

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Sojusznik ze Sfer

Rzucający czar przywołuję do pomocy Pozasferowca. Rodzaj Pozasferowca zależy od charakteru rzucającego czar.

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Wygnanie

Rzucający czar może zniszczyć wszystkie przywołane istoty, chowańce, zwierzęcych towarzyszy i Pozasferowców. Można w ten sposób wygnać stworzenia o łącznej sumie Kostek Wytrzymałości nieprzekraczającej dwukrotności poziomu rzucającego czar.

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Większe Sanktuarium

Rzucający czar staje się eteryczny i żadna istota nie może go wykryć. Zaatakowanie lub wykonanie jakiejkolwiek innej wrogiej akcji przerywa działanie czaru.

Poziom 8

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Trzęsienie Ziemi

Rzucający czar wywołuje wokół siebie gwałtowne trzęsieni ziemi, które zadaje wszystkim istotom na obszarze działania 1k6 obrażeń na poziom rzucającego (maksymalnie 10k6). Trzęsienie ziemi nie działa na rzucającego czar.

Poziom 9

nwn, sou, spell, zaklęcie, czar, magia, magic Wieczny Wróg Nieumarłych

Wszyscy sprzymierzeńcy na obszarze działania otrzymują następujące premie: odporność na obrażenia od energii negatywnej, odporność na wyssanie poziomów/energii, odporność na obniżenie cech, odporność na trucizny oraz odporność na choroby.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...