W dodatku Shadows of Undretide oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights. Przeczytać o nich można tutaj.
Poziom 0
Zadawanie Powierzchownych Ran
Jeśli rzucającemu czar uda się trafić przeciwnika atakiem dotykowym, ofiara otrzymuje punkt obrażeń. Czar ten ma przeciwny wpływ na nieumarłych – leczy, zamiast zadawać obrażenia.
Poziom 1
Zguba
Zguba wywołuje wśród wrogów strach i zwątpienie. Otrzymują oni modyfikator -1 do rzutów ataku i -1 do rzutów obronnych na strach.
Zadawanie Lekkich Ran
Jeśli rzucającemu czar uda się trafić przeciwnika atakiem dotykowym, ofiara otrzymuj 1k8 punktów obrażeń +1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +5). Czar ten ma przeciwny wpływ na nieumarłych – leczy, zamiast zadawać obrażenia.
Boskie Względy
Rzucający czar uzyskuje premię +1 na trzy poziomy (przynajmniej +1, maksymalnie+5) do rzutów ataku i obrażeń broni.
Wytrzymałość na Żywioły
Istota chroniona tym czarem zyskuje odporność na obrażenia 10/- przeciw wszelkim rodzajom obrażeń od żywiołów. Czar przestaje działać, jeśli pochłonie 20 punktów obrażeń z jednego żywiołu.
Tarcza Wiary
Cel uzyskuje premię obronną +2 do KP, dodatkowo +1 za każde 6 poziomów rzucającego czar (maksymalnie +5)
Tarcza Entropii
Magiczne pole pojawia się wokół rzucającego czar i powoduje, że wszyscy pobliscy wrogowie mają 20% ryzyka chybienia atakami z dystansu.
Poziom 2
Zadawanie Średnich Ran
Jeśli rzucającemu czar uda się trafić przeciwnika atakiem dotykowym, ofiara otrzymuj 2k8 punktów obrażeń +1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +10). Czar ten ma przeciwny wpływ na nieumarłych – leczy, zamiast zadawać obrażenia.
Poziom 3
Zadawanie Poważnych Ran
Jeśli rzucającemu czar uda się trafić przeciwnika atakiem dotykowym, ofiara otrzymuj 3k8 punktów obrażeń +1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +15). Czar ten ma przeciwny wpływ na nieumarłych – leczy, zamiast zadawać obrażenia.
Niegasnący Płomień
Tworzy magiczny płomień, który pali się tak jasno jak pochodnia, dopóki nie zostanie rozproszony.
Poziom 4
Zadawanie Krytycznych Ran
Jeśli rzucającemu czar uda się trafić przeciwnika atakiem dotykowym, ofiara otrzymuj 4k8 punktów obrażeń +1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +20). Czar ten ma przeciwny wpływ na nieumarłych – leczy, zamiast zadawać obrażenia.
Poziom 5
Krąg Zagłady
Wszyscy wrogowie na obszarze działania zostają porażeni energią negatywną, która zadaje 1k8 obrażeń +1 na poziom Kapłana. Czary energii negatywnej wpływają w przeciwny sposób na nieumarłych, ponieważ leczą ich zamiast ranić.
Poziom 6
Sojusznik ze Sfer
Rzucający czar przywołuję do pomocy Pozasferowca. Rodzaj Pozasferowca zależy od charakteru rzucającego czar.
Wygnanie
Rzucający czar może zniszczyć wszystkie przywołane istoty, chowańce, zwierzęcych towarzyszy i Pozasferowców. Można w ten sposób wygnać stworzenia o łącznej sumie Kostek Wytrzymałości nieprzekraczającej dwukrotności poziomu rzucającego czar.
Większe Sanktuarium
Rzucający czar staje się eteryczny i żadna istota nie może go wykryć. Zaatakowanie lub wykonanie jakiejkolwiek innej wrogiej akcji przerywa działanie czaru.
Poziom 8
Trzęsienie Ziemi
Rzucający czar wywołuje wokół siebie gwałtowne trzęsieni ziemi, które zadaje wszystkim istotom na obszarze działania 1k6 obrażeń na poziom rzucającego (maksymalnie 10k6). Trzęsienie ziemi nie działa na rzucającego czar.
Poziom 9
Wieczny Wróg Nieumarłych
Wszyscy sprzymierzeńcy na obszarze działania otrzymują następujące premie: odporność na obrażenia od energii negatywnej, odporność na wyssanie poziomów/energii, odporność na obniżenie cech, odporność na trucizny oraz odporność na choroby.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz