riese

Atuty

Dostępne Wyłącznie na 1 Poziomie

Bojowe

Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych

Dostępne Wyłącznie na 1 Poziomie

Artysta nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać zyskuje premię +2 do rzutów na Aktorstwo i Spostrzegawczość.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: umiejętność Aktorstwa, atut może wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

Krwawy nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać zyskuje premię +2 do rzutów na Inicjatywę i Spostrzegawczość.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

Silny Duch nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać otrzymuję premię +1 do rzutów obronnych na Wytrwałość i Siłę Woli oraz taką samą premię do wszystkich rzutów obronnych przeciwko magii śmierci.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

Byczogłowy nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać dostaje premię +1 do rzutów obronnych na Siłę Woli i +2 do odporności na Prowokację.

Typ atutu: ogólny
Wymagania:  można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

Uprzejmy Magokrata nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać zyskuje premię +2 do rzutów na Wiedzę i Czaroznawstwo.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

Szczęście Bohaterów nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać otrzymuje premię +1 do wszystkich rzutów obronnych.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

Srebrna Dłoń nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać dostaję premię +2 do rzutów na Wycenę i Perswazję.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

Wężowa Krew nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać zyskuje premię +2 do rzutów obronnych na Wytrwałość przeciwko truciznom i +1 do wszystkich rzutów obronnych na Refleks.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

Zbir nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać dostaję premię +2 do rzutów na Inicjatywę i Perswazję.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

Bojowe

Walka na Oślep nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać posiadająca ten atut dobrze walczy nawet gdy jest oślepiona bądź nie widzi przeciwnika. Postać może raz powtórzyć rzut procentowy sprawdzający, czy udało jej się trafić. Co więcej, istoty niewidzialne nie mają żadnych premii do trafienia postaci w walce

Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie

Kopnięcie po Okręgu nwn, sou, atut, atuty, feat

Jeśli postaci uda się trafić wroga atakiem wręcz, to otrzymuję ona dodatkowy, darmowy atak przeciwko innemu, pobliskiemu wrogowi. Można otrzymywać tylko jeden darmowy atak na rundę.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +3, Zręczność 15+, Ulepszona Walka bez Broni
Użycie: automatycznie

Nieczysta Walka nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać zna nieczyste, ale skuteczne sposoby walki. Poświęcając wszystkie dodatkowe ataki w rundzie, postać może zdecydować się na przeprowadzenie nieczystego ruchu, dzięki czemu atak zada dodatkowe 1k4 pkt obrażeń. Z tego atutu nie można korzystać w połączeniu z Potężnym Atakiem.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +2
Użycie: automatycznie

Boska Potęga nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać może maksymalnie trzy razy dziennie dodać swoją premię Charyzmy do wszelkich obrażeń zadawanych bronią przez liczbę rund równą tej premii.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Charyzma 13+, Siła 13+, Potężny Atak
Użycie: po uaktywnieniu

Boska Tarcza nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać może maksymalnie trzy razy dziennie dodać swoją premię Charyzmy do do klasy pancerza przez liczbę rund równą tej premii.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Charyzma 13+, Siła 13+, Potężny Atak
Użycie: po uaktywnieniu

Wyspecjalizowanie nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać dysponująca tym atutem może wykonywać ataki obronne, zyskując premię +5 do KP, ale także -5 do rzutów ofensywnych.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Inteligencja 13+
Wymagany dla: Ulepszone Wyspecjalizowanie
Użycie: podczas walki

Ulepszone Wyspecjalizowanie nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać dysponująca tym atutem może wykonywać ataki obronne, zyskując premię +10 do KP, ale także -10 do rzutów ofensywnych.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Inteligencja 13+, Wyspecjalizowanie
Użycie: podczas walki

Szybkie Przeładowanie nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać umie przeładować broń tak szybko, że przy walce dowolną kuszą ma do dyspozycji tyle samo ataków, ile dawałby jej zwykły łuk.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +2
Użycie: automatycznie

Atak z Doskoku nwn, sou, atut, atuty, feat

Wrogowie nie będą mieli okazji do ataku przeciwko postaci, która porusza się w czasie walki.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zręczność 13+, Uniki, Mobilność, podstawowa premia do ataku +4 lub wyższa
Użycie: automatycznie

Łucznictwo Zen nwn, sou, atut, atuty, feat

Mądrość kieruje poczynaniami tego łucznika, dzięki czemu podczas ostrzału wykorzystuje on swój modyfikator Mądrości, a nie Zręczności.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +3, Mądrość 13+
Użycie: automatycznie

Dodatkowa Muzyka nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać może skorzystać z Pieśni Barda dodatkowe cztery razy dziennie.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Pieśń Barda
Użycie: automatycznie

Utrzymująca się Pieśń nwn, sou, atut, atuty, feat

Skutki Pieśni Barda będą trwać o pięć rund dłużej.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Pieśń Barda
Użycie: automatycznie

Dodatkowe Ataki Ogłuszające nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać może każdego dnia skorzystać z trzech dodatkowych Ataków Ogłuszających.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +2, Ogłuszająca Pięść
Użycie: automatycznie

Ulepszone Rozpłatanie nwn, sou, atut, atuty, feat

Działa podobnie do Rozpłatania, w tym wypadku nie ma jednak limitu liczby dodatkowych ataków, które postać może wykonać po zabiciu przeciwnika.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Siła 13+, Potężny Atak, Rozpłatanie, podstawowa premia do ataku +4 lub wyższa
Użycie: automatycznie

Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych

Mistyczna Obrona nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać zyskuje premię +2 do rzutów obronnych przeciwko wybranej szkole magii.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Talent Magiczny w wybranej szkole
Użycie: automatycznie

Większy Talent Magiczny nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać jeszcze bieglej posługuje się zaklęciami z danej Szkoły Magii – zyskuje premię +4 do rzutów obronnych na ST zaklęć z wybranej szkoły.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Talent Magiczny w wybranej szkole
Użycie: automatycznie. Z tego atutu można korzystać wielokrotnie, premie się jednak nie sumują, stosuje on po prostu za każdym razem do innej Szkoły Magii. Atut pokrywa się (ale nie sumuje) z premią za Talent Magiczny.

Większa Magiczna Penetracja nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać otrzymuje premię +4 do rzutów na poziom maga związanych z próbą przebicia się przez odporność stworzenia na magię.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Magiczna Penetracja
Użycie: automatycznie. Atut pokrywa się (ale nie sumuje) z premią za Magiczną Penetrację.

Ulepszona Inicjatywa nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać otrzymuje premię +4 do Inicjatywy

Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie

Odporność na Choroby nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać uzyskuję premię +4 do rzutów obronnych na Wytrwałość przeciwko efektom chorób.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie

Odporność na Trucizny nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać uzyskuję premię +4 do rzutów obronnych na Wytrwałość przeciwko efektom trucizn.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie

Odporność na Energię nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać zyskuję premię +5 na wybrany rodzaj energii (ignorowanych jest pierwsze pięć punktów obrażeń przez niego spowodowanych)

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia obronna Wytrwałości +8
Użycie: automatycznie

Cichociemny nwn, sou, atut, atuty, feat

Postać otrzymuje premię +2 do rzutów na Ukrywanie się i Cichy Chód.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...