Atuty

6 minut czytania

Dostępne Wyłącznie na 1 Poziomie

Bojowe

Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych

Dostępne Wyłącznie na 1 Poziomie

nwn, sou, atut, atuty, feat Artysta

Postać zyskuje premię +2 do rzutów na Aktorstwo i Spostrzegawczość.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: umiejętność Aktorstwa, atut może wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Krwawy

Postać zyskuje premię +2 do rzutów na Inicjatywę i Spostrzegawczość.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Silny Duch

Postać otrzymuję premię +1 do rzutów obronnych na Wytrwałość i Siłę Woli oraz taką samą premię do wszystkich rzutów obronnych przeciwko magii śmierci.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Byczogłowy

Postać dostaje premię +1 do rzutów obronnych na Siłę Woli i +2 do odporności na Prowokację.

Typ atutu: ogólny
Wymagania:  można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Uprzejmy Magokrata

Postać zyskuje premię +2 do rzutów na Wiedzę i Czaroznawstwo.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Szczęście Bohaterów

Postać otrzymuje premię +1 do wszystkich rzutów obronnych.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Srebrna Dłoń

Postać dostaję premię +2 do rzutów na Wycenę i Perswazję.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Wężowa Krew

Postać zyskuje premię +2 do rzutów obronnych na Wytrwałość przeciwko truciznom i +1 do wszystkich rzutów obronnych na Refleks.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Zbir

Postać dostaję premię +2 do rzutów na Inicjatywę i Perswazję.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie

Bojowe

nwn, sou, atut, atuty, feat Walka na Oślep

Postać posiadająca ten atut dobrze walczy nawet gdy jest oślepiona bądź nie widzi przeciwnika. Postać może raz powtórzyć rzut procentowy sprawdzający, czy udało jej się trafić. Co więcej, istoty niewidzialne nie mają żadnych premii do trafienia postaci w walce

Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Kopnięcie po Okręgu

Jeśli postaci uda się trafić wroga atakiem wręcz, to otrzymuję ona dodatkowy, darmowy atak przeciwko innemu, pobliskiemu wrogowi. Można otrzymywać tylko jeden darmowy atak na rundę.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +3, Zręczność 15+, Ulepszona Walka bez Broni
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Nieczysta Walka

Postać zna nieczyste, ale skuteczne sposoby walki. Poświęcając wszystkie dodatkowe ataki w rundzie, postać może zdecydować się na przeprowadzenie nieczystego ruchu, dzięki czemu atak zada dodatkowe 1k4 pkt obrażeń. Z tego atutu nie można korzystać w połączeniu z Potężnym Atakiem.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +2
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Boska Potęga

Postać może maksymalnie trzy razy dziennie dodać swoją premię Charyzmy do wszelkich obrażeń zadawanych bronią przez liczbę rund równą tej premii.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Charyzma 13+, Siła 13+, Potężny Atak
Użycie: po uaktywnieniu

nwn, sou, atut, atuty, feat Boska Tarcza

Postać może maksymalnie trzy razy dziennie dodać swoją premię Charyzmy do do klasy pancerza przez liczbę rund równą tej premii.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Charyzma 13+, Siła 13+, Potężny Atak
Użycie: po uaktywnieniu

nwn, sou, atut, atuty, feat Wyspecjalizowanie

Postać dysponująca tym atutem może wykonywać ataki obronne, zyskując premię +5 do KP, ale także -5 do rzutów ofensywnych.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Inteligencja 13+
Wymagany dla: Ulepszone Wyspecjalizowanie
Użycie: podczas walki

nwn, sou, atut, atuty, feat Ulepszone Wyspecjalizowanie

Postać dysponująca tym atutem może wykonywać ataki obronne, zyskując premię +10 do KP, ale także -10 do rzutów ofensywnych.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Inteligencja 13+, Wyspecjalizowanie
Użycie: podczas walki

nwn, sou, atut, atuty, feat Szybkie Przeładowanie

Postać umie przeładować broń tak szybko, że przy walce dowolną kuszą ma do dyspozycji tyle samo ataków, ile dawałby jej zwykły łuk.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +2
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Atak z Doskoku

Wrogowie nie będą mieli okazji do ataku przeciwko postaci, która porusza się w czasie walki.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zręczność 13+, Uniki, Mobilność, podstawowa premia do ataku +4 lub wyższa
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Łucznictwo Zen

Mądrość kieruje poczynaniami tego łucznika, dzięki czemu podczas ostrzału wykorzystuje on swój modyfikator Mądrości, a nie Zręczności.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +3, Mądrość 13+
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Dodatkowa Muzyka

Postać może skorzystać z Pieśni Barda dodatkowe cztery razy dziennie.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Pieśń Barda
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Utrzymująca się Pieśń

Skutki Pieśni Barda będą trwać o pięć rund dłużej.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Pieśń Barda
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Dodatkowe Ataki Ogłuszające

Postać może każdego dnia skorzystać z trzech dodatkowych Ataków Ogłuszających.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +2, Ogłuszająca Pięść
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Ulepszone Rozpłatanie

Działa podobnie do Rozpłatania, w tym wypadku nie ma jednak limitu liczby dodatkowych ataków, które postać może wykonać po zabiciu przeciwnika.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Siła 13+, Potężny Atak, Rozpłatanie, podstawowa premia do ataku +4 lub wyższa
Użycie: automatycznie

Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych

nwn, sou, atut, atuty, feat Mistyczna Obrona

Postać zyskuje premię +2 do rzutów obronnych przeciwko wybranej szkole magii.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Talent Magiczny w wybranej szkole
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Większy Talent Magiczny

Postać jeszcze bieglej posługuje się zaklęciami z danej Szkoły Magii – zyskuje premię +4 do rzutów obronnych na ST zaklęć z wybranej szkoły.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Talent Magiczny w wybranej szkole
Użycie: automatycznie. Z tego atutu można korzystać wielokrotnie, premie się jednak nie sumują, stosuje on po prostu za każdym razem do innej Szkoły Magii. Atut pokrywa się (ale nie sumuje) z premią za Talent Magiczny.

nwn, sou, atut, atuty, feat Większa Magiczna Penetracja

Postać otrzymuje premię +4 do rzutów na poziom maga związanych z próbą przebicia się przez odporność stworzenia na magię.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Magiczna Penetracja
Użycie: automatycznie. Atut pokrywa się (ale nie sumuje) z premią za Magiczną Penetrację.

nwn, sou, atut, atuty, feat Ulepszona Inicjatywa

Postać otrzymuje premię +4 do Inicjatywy

Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Odporność na Choroby

Postać uzyskuję premię +4 do rzutów obronnych na Wytrwałość przeciwko efektom chorób.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Odporność na Trucizny

Postać uzyskuję premię +4 do rzutów obronnych na Wytrwałość przeciwko efektom trucizn.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Odporność na Energię

Postać zyskuję premię +5 na wybrany rodzaj energii (ignorowanych jest pierwsze pięć punktów obrażeń przez niego spowodowanych)

Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia obronna Wytrwałości +8
Użycie: automatycznie

nwn, sou, atut, atuty, feat Cichociemny

Postać otrzymuje premię +2 do rzutów na Ukrywanie się i Cichy Chód.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...