Dostępne Wyłącznie na 1 Poziomie
Bojowe
Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych
Dostępne Wyłącznie na 1 Poziomie
Artysta
Postać zyskuje premię +2 do rzutów na Aktorstwo i Spostrzegawczość.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: umiejętność Aktorstwa, atut może wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie
Krwawy
Postać zyskuje premię +2 do rzutów na Inicjatywę i Spostrzegawczość.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie
Silny Duch
Postać otrzymuję premię +1 do rzutów obronnych na Wytrwałość i Siłę Woli oraz taką samą premię do wszystkich rzutów obronnych przeciwko magii śmierci.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie
Byczogłowy
Postać dostaje premię +1 do rzutów obronnych na Siłę Woli i +2 do odporności na Prowokację.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie
Uprzejmy Magokrata
Postać zyskuje premię +2 do rzutów na Wiedzę i Czaroznawstwo.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie
Szczęście Bohaterów
Postać otrzymuje premię +1 do wszystkich rzutów obronnych.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie
Srebrna Dłoń
Postać dostaję premię +2 do rzutów na Wycenę i Perswazję.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie
Wężowa Krew
Postać zyskuje premię +2 do rzutów obronnych na Wytrwałość przeciwko truciznom i +1 do wszystkich rzutów obronnych na Refleks.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie
Zbir
Postać dostaję premię +2 do rzutów na Inicjatywę i Perswazję.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: można wybrać tylko na pierwszym poziomie
Użycie: automatycznie
Bojowe
Walka na Oślep
Postać posiadająca ten atut dobrze walczy nawet gdy jest oślepiona bądź nie widzi przeciwnika. Postać może raz powtórzyć rzut procentowy sprawdzający, czy udało jej się trafić. Co więcej, istoty niewidzialne nie mają żadnych premii do trafienia postaci w walce
Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie
Kopnięcie po Okręgu
Jeśli postaci uda się trafić wroga atakiem wręcz, to otrzymuję ona dodatkowy, darmowy atak przeciwko innemu, pobliskiemu wrogowi. Można otrzymywać tylko jeden darmowy atak na rundę.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +3, Zręczność 15+, Ulepszona Walka bez Broni
Użycie: automatycznie
Nieczysta Walka
Postać zna nieczyste, ale skuteczne sposoby walki. Poświęcając wszystkie dodatkowe ataki w rundzie, postać może zdecydować się na przeprowadzenie nieczystego ruchu, dzięki czemu atak zada dodatkowe 1k4 pkt obrażeń. Z tego atutu nie można korzystać w połączeniu z Potężnym Atakiem.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +2
Użycie: automatycznie
Boska Potęga
Postać może maksymalnie trzy razy dziennie dodać swoją premię Charyzmy do wszelkich obrażeń zadawanych bronią przez liczbę rund równą tej premii.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Charyzma 13+, Siła 13+, Potężny Atak
Użycie: po uaktywnieniu
Boska Tarcza
Postać może maksymalnie trzy razy dziennie dodać swoją premię Charyzmy do do klasy pancerza przez liczbę rund równą tej premii.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Charyzma 13+, Siła 13+, Potężny Atak
Użycie: po uaktywnieniu
Wyspecjalizowanie
Postać dysponująca tym atutem może wykonywać ataki obronne, zyskując premię +5 do KP, ale także -5 do rzutów ofensywnych.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Inteligencja 13+
Wymagany dla: Ulepszone Wyspecjalizowanie
Użycie: podczas walki
Ulepszone Wyspecjalizowanie
Postać dysponująca tym atutem może wykonywać ataki obronne, zyskując premię +10 do KP, ale także -10 do rzutów ofensywnych.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Inteligencja 13+, Wyspecjalizowanie
Użycie: podczas walki
Szybkie Przeładowanie
Postać umie przeładować broń tak szybko, że przy walce dowolną kuszą ma do dyspozycji tyle samo ataków, ile dawałby jej zwykły łuk.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +2
Użycie: automatycznie
Atak z Doskoku
Wrogowie nie będą mieli okazji do ataku przeciwko postaci, która porusza się w czasie walki.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zręczność 13+, Uniki, Mobilność, podstawowa premia do ataku +4 lub wyższa
Użycie: automatycznie
Łucznictwo Zen
Mądrość kieruje poczynaniami tego łucznika, dzięki czemu podczas ostrzału wykorzystuje on swój modyfikator Mądrości, a nie Zręczności.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +3, Mądrość 13+
Użycie: automatycznie
Dodatkowa Muzyka
Postać może skorzystać z Pieśni Barda dodatkowe cztery razy dziennie.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Pieśń Barda
Użycie: automatycznie
Utrzymująca się Pieśń
Skutki Pieśni Barda będą trwać o pięć rund dłużej.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Pieśń Barda
Użycie: automatycznie
Dodatkowe Ataki Ogłuszające
Postać może każdego dnia skorzystać z trzech dodatkowych Ataków Ogłuszających.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia do ataku +2, Ogłuszająca Pięść
Użycie: automatycznie
Ulepszone Rozpłatanie
Działa podobnie do Rozpłatania, w tym wypadku nie ma jednak limitu liczby dodatkowych ataków, które postać może wykonać po zabiciu przeciwnika.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Siła 13+, Potężny Atak, Rozpłatanie, podstawowa premia do ataku +4 lub wyższa
Użycie: automatycznie
Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych
Mistyczna Obrona
Postać zyskuje premię +2 do rzutów obronnych przeciwko wybranej szkole magii.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Talent Magiczny w wybranej szkole
Użycie: automatycznie
Większy Talent Magiczny
Postać jeszcze bieglej posługuje się zaklęciami z danej Szkoły Magii – zyskuje premię +4 do rzutów obronnych na ST zaklęć z wybranej szkoły.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Talent Magiczny w wybranej szkole
Użycie: automatycznie. Z tego atutu można korzystać wielokrotnie, premie się jednak nie sumują, stosuje on po prostu za każdym razem do innej Szkoły Magii. Atut pokrywa się (ale nie sumuje) z premią za Talent Magiczny.
Większa Magiczna Penetracja
Postać otrzymuje premię +4 do rzutów na poziom maga związanych z próbą przebicia się przez odporność stworzenia na magię.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Magiczna Penetracja
Użycie: automatycznie. Atut pokrywa się (ale nie sumuje) z premią za Magiczną Penetrację.
Ulepszona Inicjatywa
Postać otrzymuje premię +4 do Inicjatywy
Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie
Odporność na Choroby
Postać uzyskuję premię +4 do rzutów obronnych na Wytrwałość przeciwko efektom chorób.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie
Odporność na Trucizny
Postać uzyskuję premię +4 do rzutów obronnych na Wytrwałość przeciwko efektom trucizn.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie
Odporność na Energię
Postać zyskuję premię +5 na wybrany rodzaj energii (ignorowanych jest pierwsze pięć punktów obrażeń przez niego spowodowanych)
Typ atutu: ogólny
Wymagania: podstawowa premia obronna Wytrwałości +8
Użycie: automatycznie
Cichociemny
Postać otrzymuje premię +2 do rzutów na Ukrywanie się i Cichy Chód.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: brak
Użycie: automatycznie
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz