Epilogi
Safiya
- Jeżeli gracz wyznał miłość Safiyi, jest Neutralny lub Dobry, klątwa jest zniszczona i Okku należał do towarzyszy: Safiya spędza resztę swego życia na podróżach z graczem i jest możliwość, że wracają do Zachodniego Portu, gdzie biorą ślub.
- Jeżeli gracz wyznał miłość Safiyi, jest Neutralny lub Dobry, klątwa jest zniszczona i Jeden z Wielu należał do towarzyszy: Safiya spędza resztę swego życia na podróżach z graczem i jest możliwość, że wracają do Zachodniego Portu, gdzie biorą ślub. Nieco później jej dusza zostaje pożarta przez Jednego z Wielu. Gracz poluje na niego, znajduje go w Sferze Cieni. Towarzysz błaga o życie głosem Safiy, jednak bez skutku. Gracz nigdy więcej nie ma kochanki.
- Jeżeli gracz nie wyznał miłość Safiyi (lub był kobietą), jest Neutralny lub Dobry, klątwa jest zniszczona: Safiya kontynuuje podróż z graczem i jest możliwość, że wraca do Akademii, gdzie pokonuje swoich rywali. Staje się Panią Rektor i zwalcza fałszerstwo oraz niewolnictwo.
- Jeżeli gracz wyznał miłość Safiyi, jest Neutralny lub Dobry, pozwolił Akachiemu na pozostanie w jego duszy: Safiya pozostaje z graczem w Mieście Sądu i stają się strażnikami Kelemvora.
- Jeżeli gracz nie wyznał miłość Safiy (lub był kobietą), jest Neutralny lub Dobry, pozwolił Akachiemu na pozostanie w jego duszy: Staje się ona Panią Rektor i zabija kilku studentów, którzy wiedzieli coś o założycielce. Akademia prosperuje nadal tak samo.
- Jeżeli gracz wyznał miłość Safiy, jest Zły: Safiya razem z graczem powraca do Faerunu, gdzie rozpętują chaos.
- Jeżeli gracz nie wyznał miłość Safiyi (lub był kobietą), jest Zły: Safiya powraca do Akademii i zbiera potężna armie przeciwko rywalom. Zostaje straszliwą Panią Rektor, która nie umie zaufać już nikomu.
- Jeżeli klątwa nie została zdjęta: Safiya powraca do Akademii i kontynuuje pracę Założycielki nad lekiem dla Akachiego.
Okku
- Powróci do Kurhanu, gdzie będzie czekał na inwazję Thayańczyków.
Gann
- Jeżeli łączy gracza i Ganna wysoka więź, klątwa została zniszczona: Gann zostanie z graczem, by wspomóc go swoim sarkazmem i uśmiechem. Znajdzie on również wiarę, nie w religii lub rytuale, ale w miłości, przyjaźni i zaufaniu.
- Jeżeli łączy gracza i Ganna wysoka więź, gracz wyznał miłość Gannowi, pozwolił Akachiemu na pozostanie w jego duszy: Gann ślubuje Kelemvorowi, by zostać przy tobie.
- Jeżeli łączy gracza i Ganna słaba więź, klątwa została zniszczona: Gann opuści grupę i zostaje na krótko aktorem w Welonie. Później znika w puszczy Rashemenu.
- Jeżeli gracz nie zabrał Ganna do Sfery Letargu: Brak zakończenia.
- Jeżeli gracz wyznał miłość Gannowi: wracają do Zachodniego Portu i biorą ślub.
Kaelyn
- Jeżeli gracz zniszczył klątwę, Kaelyn była obecna podczas bitwy finałowej, sprzymierzył się z Krucjatą, Rammaq żyje: Kaelyn kontynuuje krucjatę. Naiwnie robi interes z Rammaqiem, który ją zdradza i porywa jej rodzeństwo do Otchłani. Powraca do swojej rodziny, jako niema kobieta bojąca się używać swego głosu, by nie zgotować komuś podobnego losu.
- Jeżeli gracz zniszczył klątwę, Kaelyn była obecna podczas bitwy finałowej, sprzymierzył się z Krucjatą, Rammaq nie żyje: Kaelyn kontynuuje krucjatę. Jej towarzysze opuszczają ją, jednak ona razem z Menażerią atakują Ścianę Niewiernych i ratują dusze. Z czasem jej skrzydła stają się czarne, ale staje się ratunkiem dla niewiernych, którzy wymawiają jej imię w modlitwach.
- Jeżeli gracz nie zniszczył klątwy, Kaelyn była obecna podczas bitwy finałowej, sprzymierzył się z Krucjatą: Nie będzie ona w stanie zakończyć krucjaty. Ona i jej Menażeria ukrywają się w Sferze Cieni przed bogami.
- Jeżeli Kaelyn była obecna podczas bitwy finałowej, gracz nie sprzymierzył się z Krucjatą: Gniewnie kontynuuje krucjatę i atakuje cię. Na pomoc Menażerii przybywa jej dziadek. Możesz pozwolić im uciec lub zabić wszystkich.
- Jeżeli gracz nie zabrał Kaelyn do Sfery Letargu: Brak zakończenia.
Szczególne podziękowania dla Kseta, który podzielił się z nami swoją wiedzą, przez co nasza solucja stała się jeszcze pełniejsza.
Komentarze
Z solucji nic nie rozumiem!
Cytat
Jeżeli byłeś w Wieży Pani Rektor i zauważyłeś magicznie zamknięte drzwi, to możesz spytać ich o dusze z unikalnymi wadami. Mają oni odpowiednią duszę, ale żądają wymiany. Chcą otrzymać duszę, która jest paradoksem.
Pierwszym krokiem będzie wizyta u Mistrza Poruseta. Wyjaśnij mu całą sytuację, a otrzymasz Kolejność Pracy. Idź teraz do Archiwariusza. Porozmawiaj z golemem i zabierz dwie dusze (nr 91 i 127). Wróć do Mistrza Poruseta, a stworzy on Scaloną Duszę. Da ci on również dwa Kwity Dłużne, z którymi masz wrócić do Magazynu Dusz. Przynieś nową duszę do Biesów. Nie będą one zadowolone z transakcji, ale w końcu otrzymasz Naznaczoną Duszę.
dusza od Bebtu
Cytat
Możesz spełnić jego życzenie. Idź do Magazynu Dusz i zabierz duszę nr 346.
Możesz również pożreć obecną duszę Bebtu.
dusza z zagadki luster
Cytat
dusza z łamigłówki mefitów
Cytat
W pobliżu bramy znajduje się Kasetka Sterująca. Uruchamiając ją Mefity, które są bliżej krat zamienią się miejscami. Twoim celem jest pogrupowanie Mefitów zgodnie z ich żywiołami.
Możesz również kliknąć na pobliskie Obeliski, by zabić Mefity, co ułatwi sprawę, ale zyskasz tylko 2000PD, zamiast 4000PD.
Gdy rozwiążesz już łamigłówkę, to wróć do 15 i zabierz Podzieloną Duszę z fontanny.
Nie wiem czego nie potrafiłeś zrozumieć.
Ps.czy jakiś bohater z podstawki przeżył np.Khelgar?
za pomoc z góry dziękuję!
Jak się pokręcisz po akadamii, to odkryjesz, że co najmniej jeden bohater przeżył.
Użytkownik Guest dnia czw, 03 wrz 2009 - 19:02 napisał
Jego obecność pozwala na ułatwienie (część przeciwników zrezygnuje z walki) lub uniknięcie walki (w połączeniu z wpływem Jednego Z Wielu) z Ankhrivą w kolejce do Coveya Kurgannis.
Cytat
za pomoc z góry dziękuję!
http://forum.gexe.pl/index.php?showtopic=10781
Ps.Wie ktoś jak zabić Ammona Jerro? Strasznie nie lubiłem tej postaci.
Uratowanie Dalenki ( nie przystąpienie do spisku ) i oszczędzenie Leśnego Luda powoduje , że Shova w Mulsantir obdarza nas świetnym amuletem Hilaiyreen PW+20, KP +4, rzuty obr +2, leczenie 11 poz 1/dzień.
Rada dla magów przy testach na wytrzymałość u bersekerów: użyj zmiany postaci i przystąp do testu, magia zniknie, ale jak masz regenerujące życie przedmioty to upływ czasu pozwoli zwrócić hp zanim opadnie pasek do zera
Mam jeszcze wiele innych ciekawych poprawek, jeśli coś zostanie uwzględnione lub dostane namiar ( nie chce zawracać głowy ) to chętnie podziele się wiedzą.
pozdrawiam
ps przechodze dodatek po raz drugi
"Gdy zostaniesz Jarlem, zażądaj..." daniny
wówczas dostaniesz bonusowy przedmiot ... całkiem fajny o ile pamiętam, ale mówiąc szczerze musiałbym chyba przejść dodatek po raz trzeci aby podać konkrety.
Ma ktoś pomysł jak otworzyć drzwi w krypcie śmierci o trudności zamka 45? z wytrychami + 6 brakuje mi jeszcze kilku punktów, kołatka nie działa... poz 2 lokacja 11
Użytkownik Guest dnia pon, 26 paź 2009 - 22:32 napisał
Uratowanie Dalenki ( nie przystąpienie do spisku ) i oszczędzenie Leśnego Luda powoduje , że Shova w Mulsantir obdarza nas świetnym amuletem Hilaiyreen PW+20, KP +4, rzuty obr +2, leczenie 11 poz 1/dzień.
Rada dla magów przy testach na wytrzymałość u bersekerów: użyj zmiany postaci i przystąp do testu, magia zniknie, ale jak masz regenerujące życie przedmioty to upływ czasu pozwoli zwrócić hp zanim opadnie pasek do zera
Mam jeszcze wiele innych ciekawych poprawek, jeśli coś zostanie uwzględnione lub dostane namiar ( nie chce zawracać głowy ) to chętnie podziele się wiedzą.
pozdrawiam
ps przechodze dodatek po raz drugi
Napisz do kogoś z dworu, np. na gg albo na PW na forum.
tu masz kontakty: http://gexe.pl/redakcja.html
pozdrawiam
Pisz do kogokolwiek innego.
Groby w pkt 6 można ograbić także w dzień uzyskując inne przedmioty i wywołując duchy strażnicze grobów ( co nie zdarza się w cienistym Mulsantirze )
Ogólna rada kopce które możesz ograbić w dzień sprawdź również w nocy - jeśli są to będa zawierać inne rzeczy
Autor ostatnich porad i nowinek - Kset
Pozdrawiam
Warto też wejść w Mulsantirze ponad 3 wiedźmy do małej warowni na górze - nie ma tam nic oprócz kopca ze mag butami, można też zdobyć smocze pantofle- które pojawiają się w cienistym mulsantirze w tym samym miejscu.
Jeśli będziecie u 3 wiedźm to spójrzcie na dół za lożą berserkerów, jest tam pełno głazów które się podświetlają ale nie można się tam dostać. Warto dokładnie przebadać , można się tam dostać w cienistym mulsantirze, kolejny teleport cienia oraz kolejny wyjątkowy naszyjnik leżący w truchle zabitej wiedźmy...
i gdzie znajdę ammona jero ?
Ammona znajdziesz dopiero w Akademii w Thay.
i w którym miejscu akademi jest ammon ?
solucja strona 2, Kwatery Wykładowców, pkt. 10
Użytkownik Kelemvor dnia czwartek, 26 listopada 2009, 19:47 napisał
Solucja strona 2, Studnie Lurue, pkt. 4
Dnia czwartek, 26 listopada 2009, 20:08 napisano
Na razie jest w trakcie tworzenia, ale nie sądzę by trwało to bardzo długo, gdyż sam dodatek jest dość krótki.
* Jeżeli Gann nie należy do twojej drużyny, możesz przekonać Anyię, że znajduje się on blisko (test na Blef). Możesz ją wtedy skierować do siedliska Uthraki, wypełniając dla nich zadanie. W jej szczątkach odnajdziesz Puklerz Lisiego Serca. Ojciec Anye pobiegnie za nią, przez co ominie cię nagroda, jaką jest Hełm Trolla Lodu.
Nikt z wysłanych nie zdoła pokonać zmiennokształtnych, są zbyt silni.
PROSZE O POMOC!
giveitem
nw_it_mpotion005 - m. korowej skóry
nw_it_mpotion009 - m. błogosławieństwa
nw_it_mpotion015 - m. siły byka
nw_it_mpotion003 - m. leczenia krytycznych ran
nw_it_mpotion012 - m. uzdrowienia
A byłeś już u Teatrze Welon? Gdy po raz pierwszy udasz się do Mulsantiru nie wszystkie części miasta będą dostępne.
no wlasnie pogrozilem i teraz nie moge wejsc glownymi drzwiami, wiec jakimi innymi drzwiami mozna sie dostac do tawerny??
Mam pytanie dotyczące "pieca" w Krypcie Boga Śmierci. Nie mogę "go"zbadać, by wyjąć Replike Miecza. Kapłan tam ciągle stoi i nie można nic z nim pogadać, ani nic.
Pomocy !!
Problem drugi może być związany z rzuconym na siebie czarem. Spróbuj użyć jednego z zaklęć rozpraszających, jeżeli to nie zadziała, radzę wczytać wcześniejszy zapis i spróbować ponownie.
- jeżeli masz klucz do Skein, udaj się do 8, wyjdź z lokacji i wejdź ponownie, może skrypt zostanie naprawiony
- jeżeli użyłeś komendy dm_god, wyłącz ją przed walką, prawdopodobnie Safiya jest pod jego wpływem, gdy poddaje się kontroli Gulk’aush
Już raz pytałem o "piec". Otóż zagadałem z Głównym Kapłanem-duchem, wyszły dwie postacie, również duchy - dziecko i jakiś zielony, ale kapłan przegnał je i teraz nie mogę się z nim porozumieć. Dziennik pisze, że "kapłan Myrkula nie chce zemną rozmawiać i mam przyjść później aby wywrzeć na nim wpływ", czy jakoś tak.
No i nie wiem co teraz. Byłem w Światyni Kelemvora drugi raz, rozmawiałem z Kapłanem, również próbowałem ze Skrybą, w Cienistym Mulsantirze, w Krypcie Boga Śmierci, i nic.
Znowu proszę o pomoc !!
powodzenia
Cytat
tyczy się to wyłącznie Nocnego Brzegu, pkt 2 i 5
Sprawdź jeszcze opcję z wyłączeniem kodu dm_god
wszystkie obrażenia, 0 0 0 0 " Wyłączyłam i włączyłam grę, żeby anulować kod "dm_god" i mimo, że moja
postać otrzymuje obrażenia, ona nie.
i drugi problem, podczas wyjścia z Doliny w Szarej Kniei odłączyło mi wszystkich towarzyszy i nie wiem
gdzie mogę ich teraz znaleźć. ...
Avv, spróbuj wczytać zapis nieco wcześniej przed sama walką i wyłącz wszystkim dm_god.
Sprawdzałaś w Teatrze Welon, chyba tam się gromadzą.
Jeżeli tak, to do tego potrzebny jest kod - giveitem nx1_silver_sword. Dzięki niemu pojawi się oręż z Maski Zdrajcy, a ten z podstawowej kampanii gdzieś ulokuj i nie używaj.
Użytkownik DUUM dnia środa, 23 czerwca 2010, 14:42 napisał
Użytkownik Lionel dnia niedziela, 29 sierpnia 2010, 11:44 napisał
pozyskujemy ją gdy pożremy duch z pieca w krypcie myrkula P.S. to są trudni przeciwnicy i najlepiej się zaopatrzyć w jakieś źródło ognia
a pod ółajbą jak wejść w miejsce gdzie jest portal, normalną stroną GDZIE DRZWI NIE DA SIĘ OTWORZYĆ, czy może raczej ciemną stroną GDZIE WROTA SĄ ZAMKNIĘTE. No bo nie wiem jak przejść przez coś, co jest zamknięte...
pkt 4, gdzieś na środku
Żeby można wybrać ten los to trzeba czasem nie zdobyć jakiegokolwiek fragmentu maski a którego to od was zależy:)
Polega ono na związaniu Akachiego w swojej duszy co ciągnie za sobą wieczna służba pod sztandarami Kelemvora jeśli z Safyią masz 100% to będzie prosiła Kelemvora czy może ci towarzyszyć możesz sie zgodzić i Safyia będzie zawsze z tobą strzec Miasta Sądu mażesz też odmówić i będziesz sam go strzec.
a czy z gannem można tak to nie wiem
życzę miłej gry:)
Mógłby ktoś podać kod na konsole?. Z góry dzięki
jesli nieda rady jej odzyskac to czy móg bym poprosic kod na te zbroje
P.S. mam WIN 7 i tool set minie chodzi:(
kolegów Tamcaumarlaków.Cytat
Lionel a jeżli pozwoliłem pierw pochłonąć Myrkula Jednemu z Wielu a następnie go pożarłem to czy nie na to samo wyjdzie? Atut żarłoczne ucieleśnienie przecież i tak dostaje.
Dodaj komentarz