NwN2: Maska Zdrajcy

48 minut czytania

Spis treści

Akt III

Akt III

Sanktuarium Założycielki

Sanktuarium Założycielki

1. Miejsce przybycia.

2. Będziesz tu walczył z kilkoma Wyznawcami Myrkula, którzy służą Aramanowi. Jeden z nich pozostawi po sobie Pawęż +5 i Kiścień +5.

3. Teleport do 4.

4. Napotkasz tu Starszego Żywiołaka Ziemi oraz dwa Starsze Żywiołaki Powietrza. Pobliski teleport zabierze cię do 3.

5. Więcej Wyznaców Myrkula. Pobliski teleport zabierze cię do 6.

6. Będą tu na ciebie czekali trzej Nocni Piechurzy. W skrzyni znajdziesz Herb Kepeturu. Pobliski portal zabierze cię z powrotem do 5.

7. Teleport do 8.

8. Więcej Wyznawców Myrkula.

9. Tu dojdzie do konfrontacji z Aramanem i jego sługami Wyznawcami Myrkula. Araman używa czarów oszałamiających, więc warto szybko się go pozbyć dzięki magii. Araman pozostawi po sobie Zmiennobarwną Koronę.

10. Założycielka. Tu spotkasz kochankę Akachiego. Ma ci ona wiele do powiedzenia, więc jej wysłuchaj. Na koniec rozmowy posiądziesz Srebrny Miecz Gith. Znów będziesz musiał wybierać:

  • Możesz zostawić ją w spokoju.
  • Możesz zabić ją w ramach zemsty. W jej ciele znajdziesz Czerwonego Strażnika.
  • Możesz również użyć na niej zdolności Pożarcie Duszy.

Jeżeli nie wchłonąłeś duszy Myrkula wcześniej, to Akachi będzie próbował cię powstrzymać. Jeżeli wchłonąłeś duszę boga, to tak się nie stanie. Dzięki temu zyskasz Esencję Założycielki. Możesz użyć zdolności Kształtowanie Ducha, by połączyć ją z Nieskazitelną Esencją Mocy, by stworzyć Pierścień Czerwonych Czarodziei (Premia do cechy: Inteligencja [+ 7], Premia do cechy: Mądrość [+ 7], Regeneracja [+ 1], Dodatkowe miejsce na zaklęcie poziomu: Czarodziej [Poziom 7], Dodatkowe miejsce na zaklęcie poziomu: Czarodziej [Poziom 8]). Służące jej golemy zaatakują cię. Jeżeli w twojej grupie znajduje się Safiya, to ona też cię zaatakuje. Użyj na niej zdolności Pożarcie Duszy, a zyskasz Esencję Safiyi. Tę esencję możesz połączyć z hełmem nadając mu +10 Inteligencji.

11. Są tu dwie rzeczy warte twej uwagi. Pierwsza to drzwi, za którymi znajdziesz Pierścień Żałoby oraz Zbroję Półpłytową Thayańskiego Rycerza.

Druga to portal prowadzący do Cienistego Teatru Welon.

Dzierżąc Srebrny Miecz Gith, nadszedł czas, by dotrzeć do Miasta Sądu. Dojdź do wielkich wrót na drugim poziomie Krypty Boga Śmierci i otwórz je.

Miasto Sądu – Brama Błagających

Miasto Sądu – Brama Błagających

1. Miejsce przybycia. Pierwsze co zauważysz, to siły krucjaty, dowodzone przez Upadłego Solara, Niebieskiego Smoka oraz Demi-Licza. Zauważysz również straż Miasta Sądu. Teraz nadszedł czas na podjęcie ważnej decyzji czy chcesz prowadzić oblężenie miasta, czy też chcesz je bronić.

Przymierze ze strażą miasta

Możesz przyłączyć się do obrony miasta. Jeżeli twoim towarzyszem jest Kaelyn, to nieważne ile macie punktów więzi i tak cię opuści. Jeżeli tak się stanie, to Araman dołączy do twojej grupy. Będziesz musiał zmierzyć się z Niebieską Smoczycą królową Sey’ryu. Nie rzuca ona na siebie żadnych czarów ofensywnych i od razu przechodzi do walki wręcz, od czasu do czasu używając elektrycznego oddechu. Pozostawi po sobie Łuski Sey’ryu.

Przymierze z krucjatą

Możesz wspomóc Krucjatę poprzez inwazję na miasto. Oznacza to, że strażnicy miasta: Joron (Mnich), Halor Thaurmurrin (Krasnoludzki Obrońca), Syrune (Łowczyni), Nolin Czerwony Liść (Wojownik) staną się twymi wrogami.

Możesz przekonać ich do zaprzestania obrony miasta dzięki Dyplomacji lub Zastraszaniu. Dzięki temu zyskasz 1500PD. Możesz również z nimi walczyć. Halor pozostawi po sobie Krasnoludzki Topór +5, Syrune Amulet Mądrości +5, Płaszcz Sferowego Łowcy, Nolin Strzały +5 oraz Gniew Utraconego Hin, Jorin Rękawice Żółtej Róży +5 oraz Myr Styah'be'eh.

Masz teraz kilka miejsc do zwiedzenia. Rodzaj misji zależy od tego, po której stronie stanąłeś. Twoi sprzymierzeńcy wytłumaczą ci dokładniej misję.

Dwie misje odbędą się w Krańcu Wieczności i Bazylice Utraconej Nadziei, trzecia natomiast właśnie tu. Opis misji pod Bramą Błagających znajdziesz poniżej.

Obrona przed Demonami

Tan’nar’ri obserwowali Krucjatę z zaciekawieniem, by wykorzystać sytuację i porwać kilka dusz z Miasta Sądu do Otchłani. Jeżeli sprzymierzyłeś się ze strażami, to twoim zadaniem jest pokonanie najeźdźców. Jeżeli zrobisz to zadanie teraz, to pomoże ci kilka Baatezu z Dziewięciu Piekieł. Na końcu zmierzysz się z Balorem Ulrethem. Jeżeli wykonasz to zadanie później, to przyjdzie ci się zmierzyć z Balorem Nar’gazznem i kilkoma Hezrou.

Przeciwstawienie się grupie straży

Jeżeli stanąłeś na czele Krucjaty, to twoim zadaniem jest pomóc Sey’ryu w obronie bramy miasta. Jeżeli zrobisz tę misję jako drugą lub trzecią, to wtedy smoczyca będzie potrzebowała leczenia i jeżeli dotrwa do końca, zyskasz dodatkowo 2000PD.

2. Mapa Miasta Sądu.

Bazylika Utraconej Nadziei

Bazylika Utraconej Nadziei

1. Mapa Miasta Sądu.

2. W sarkofagu znajdziesz Pazury Kociej Królowej.

Ratowanie Głosu Kelemvora

Zoab chce zniszczyć Głos Kelemvora, co spowoduje, że dusze z Miasta Sądu przyłączą się do Krucjaty. Jeżeli sprzymierzyłeś się ze strażami, to twoim zadaniem jest pozbycie się Zoaba. Zoab używa kapłańskich zaklęć, szczególnie zaklęcia Oślepienie/Ogłuszenie. Wspiera go również jeden Planetar i kilku Półniebian. Najlepiej używać czarów obszarowych oraz zaopatrzyć się w zaklęcia obronne. Zoab pozostawi po sobie Bransolety Wewnętrznych Sfer, Amulet Silnej Woli +8 oraz Pierścień Boskiej Mocy (5).

Jeżeli przyjdziesz tu na początku, to Głos Kelemvora nadal będzie żył. Jeżeli zrobisz to w drugiej lub trzeciej kolejności, to Zoab zabije Głos.

Tak czy inaczej zyskasz 2000PD.

Zabójstwo Głosu Kelemvora

Jeżeli stoisz na czele Krucjaty, to twoim zadaniem jest pomóc Zoabowi w zamordowaniu Głosu. Jest to potężny Kleryk otoczony swoimi boskimi towarzyszami. Jeżeli wykonasz tę misję jako drugą bądź trzecią, to dodatkowo będziesz musiał zmierzyć się z grupą Baatezu, ale Głos zdoła uciec.

Tak czy inaczej zyskasz 2000PD.

Kraniec Wieczności

Kraniec Wieczności

1. Mapa Miasta Sądu.

2. Spotkasz tu Kelthanosa lub Rammaqa, w zależności z kim się sprzymierzyłeś.

Przymierze ze strażą

Kelthanos, potężny Paladyn, ma za zadanie pozbyć się Demi-licza Rammaqa. Musisz przeszukać krypty. W jednej z nich ukrywa się Rammaq. Bądź przygotowany, gdy go znajdziesz, będzie on otoczony Nieśmiertelnymi Wojownikami. Najpierw zajmij się jego towarzyszami, gdyż pokonanie Demi-licza zajmie trochę czasu. Po pokonaniu sługusów, zajmij się swoim głównym przeciwnikiem. Warto zacząć od rzucenia zaklęcia Rozproszenie Mordenkainena lub Większe Przełamanie Czaru. Jeżeli będzie on już na skraju śmierci, to możesz użyć zdolności Wieczny Odpoczynek, by zyskać Nieskazitelną Esencję Ducha. Oponent pozostawi po sobie również Nieśmiertelny Diadem.

Przymierze z Krucjatą

Twoim zadaniem jest przyniesienie dwóch tomów dla Rammaqa. Są one w Północno-zachodzniej Krypcie oraz we Wschodniej Krypcie. Jeżeli przyjdziesz tu w drugiej lub trzeciej kolejności, to będziesz mógł przynieść tylko jeden tom.

Jeżeli przyjdziesz tu w pierwszej kolejności, to musisz znaleźć dwa tomy. Masz jednak wybór – jeden z tomów może zostać przez ciebie zniszczony, a drugi możesz pozwolić ukraść.

  • Jeżeli obu tomów nie przyniesiesz do Rammaqa, to uzna to za zdradę i zaatakuje cię.
  • Jeżeli przyniesiesz tylko jeden tom, to zyskasz 2000PD i pomoc przy odzyskiwaniu twojej duszy.
  • Jeśli przyniesiesz oba tomy, to zyskasz 5000PD i Monstrualny Totem Ziem Bestii.

3. Wejście do Północno-wschodniej Krypty.

4. Wejście do Wschodniej Krypty.

5. Wejście do Południowej Krypty.

6. Wejście do Świątyni Kelemvora.

Północno-wschodnia Krypta

Północno-wschodnia Krypta

1. Wejście do Krańca Wieczności.

2. Tu znajdziesz Tom Bolejącego Mędrca.

Możesz ostrożnie wyciągnąć księgę lub po prostu ją zrzucić, powodując jej zniszczenie.

Wschodnia Krypta

Wschodnia Krypta

1. Wejście do Krańca Wieczności.

2. Tu napotkasz Strażniczkę Krypty. Jeżeli robisz zadanie dla Rammaqa jako drugie lub trzecie, to Tom Ka’tai został skradziony. Jeżeli jako pierwsze, to wolumin jest w jej rękach. Możesz pozwolić uciec jej z księgą lub zabić ją. Zabijając ją zyskasz Morgernsztern +5.

Południowa Krypta

Południowa Krypta

1. Wejście do Krańca Wieczności.

Nie ma tu nic ciekawego. Jeżeli sprzymierzyłeś się z Krucjatą, to Kelthanos i jego poplecznicy zaatakują cię. Kelthanos pozostawi po sobie Talizman Czystego Dobra i Pas Siły Burzowego Olbrzyma.

Świątynia Kelemvora

Świątynia Kelemvora

1. Wejście do Krańca Wieczności.

2. Skryba.

3. Kodeks Skazanych. Przeczytaj go, a dowiesz się, gdzie znajduje się twoja dusza w Ścianie Niewiernych.

Jeżeli w twojej grupie znajduje się Araman, to właśnie teraz opuści cię.

Jednak nie jest to jeszcze koniec. Jeżeli sprzymierzyłeś się z obrońcami miasta, to Kaelyn wraz ze swoim rodzeństwem zaatakują cię. Teraz możesz użyć zdolności Pożarcie Duszy na Kaelyn, by zyskać Esencję Kaelyn, która w połączeniu z amuletem zyska właściwość +10 Mądrości (prawdopodobnie nie można jej pozyskać w wersji 1.10). Efrem pozostawi po sobie Buty Refleksu +8, Pas Zręczności +8. Susah pozostawi po sobie Bransolety Zbroi +10, Łuk Refleksyjny +5, Strzały +5 i Amulet Naturalnej Zbroi +5.

Jeżeli sprzymierzyłeś się z Krucjatą, to Araman zaatakuje cię. Teraz możesz użyć zdolności Pożarcie Duszy, by zyskać Esencję Aramana, która w połączeniu z pierścieniem zyska właściwość +10 Inteligencji (prawdopodobnie nie można jej pozyskać w wersji 1.10).

Ściana Niewiernych

Ściana Niewiernych

1. Kelemvor, bóg umarłych, czeka tu na ciebie. Tok rozmowy jest uzależniony od tego z kim się sprzymierzyłeś.

2. Twoja dusza. Kliknij na nią, a zaatakują cię Niewierne Golemy. Jeżeli sprzymierzyłeś się z Krucjatą i przyniosłeś Rammaqowi jedną księgę, to Licz przybędzie, by ci pomóc. Jeżeli oddałeś mu dwa tomy, to z pomocą przybędzie ci Mistrzyni Ostrzy Sorona, dzierżąca katanę.

Atakując swoją duszę i zadając jej wystarczającą ilość obrażeń, uwolnisz ją. Kiedy to się stanie zyskasz, 2500PD. Kliknij na nią i...

Nie jest to proste. Akachi będzie próbował pochłonąć twoją duszę, co znaczy, że będziesz musiał kilkakrotnie pokonać jego awatara w Krainie Snów.

Kraina Snów – Warownia Na Rozstajach

Kraina Snów – Warownia Na Rozstajach

1. Czerwona Pani pojawi się i wytłumaczy ci całą sytuację. Jeżeli łączy cię wysoka więź (100) z którymś z towarzyszy, to będzie on podróżował z tobą przez sny.

2. Spotkasz tu swoich starych znajomych z Wybrzeża Mieczy. Akachi chce pożreć twoją duszę dzięki jednemu z Wcieleń Głodu. Twoi „byli” towarzysze będą się bronić. Jeżeli jeden z towarzyszy zginie, opadnie twój pasek energii duchowej. Ważne jest, by jak najszybciej pozbyć się oponentów. Używaj czarów obszarowych i zadających natychmiastową śmierć.

3. Tu pierwszy raz będziesz walczył z Człowiekiem Bez Twarzy. Nie jest on zbyt potężny i powinieneś zgładzić go dość szybko. Przejdź przez wrota warowni, a trafisz do…

Kraina Snów – Zachodni Port

Kraina Snów – Zachodni Port

1. Miejsce przybycia.

2. W mieście znajdziesz Wcielenia Głodu atakujące mieszkańców Portu m.in. Lorna i Cormicka. Podobnie jak wcześniej, zgładź oponentów, by uniknąć straty duchowej energii.

3. Tu stoczysz bitwę z drugim Człowiekiem Bez Twarzy. Po pokonaniu go, Czerwona Pani pojawi się ponownie. Jeżeli przyniosłeś ze sobą wszystkie trzy Fragmenty Maski, to stworzy ona Maskę Zdrajcy. Możesz ją założyć, by uniknąć obrażeń od Magii Śmierci. Jest to ważny przedmiot, jeżeli chcesz zakończyć dodatek w dobry sposób.

4. Portal prowadzący do twojej duszy.

Twoja Dusza

Tu stoczysz swoją końcową bitwę. Będzie to trudna walka. Akachi posiada moce Kleryka, Czarodzieja i Wojownika. Dzierży on również kosę, co daje mu dużą szansę na zadanie TK oraz zadaje obrażenia od negatywnej energii.

Nie są to jedyne moce, jakie mogą cię zabić. Posiada on również moc Pożeracza Dusz, która pozwala na zabranie ci PW, uleczenie siebie i opadnięcie twojego paska energii duchowej. Oczywiście ty też możesz używać swoich zdolności Pożeracza Dusz bez limitu.

Za każdym razem, gdy sprowadzisz Awatara do 0 PW, to jedna z czterech klątw pojawi się jako Mini-awatar (Bezlitosny Instynkt, Niekończąca się Rozpacz, Nieugięta Furia, Nienasycony Głód) i odzyska on trochę PW. Wszystkie cztery Mini-awatary muszą zostać unicestwione, by pokonać Akachiego.

Wpierw upewnij się czy masz dużo mikstur leczących. Warto też założyć przedmioty uodparniające na Magię Śmierci i Wyssanie Poziomu. Warto założyć Maskę Zdrajcy i Bransolety Wewnętrznych Sfer.

Po drugie wybierz broń. Akachi jest niewrażliwy na ataki fizyczne, więc warto użyć Srebrnego Miecza Gith. Warto użyć czaru Epicka Brama, by zająć oponentów.

Gdy Akachi upadnie, walka się zakończy. Masz trzy ścieżki wyboru:

  • Możesz użyć Maski Zdrajcy, by przywrócić jego wspomnienia i zniszczyć klątwę. Staniesz się wtedy wielkim bohaterem.
  • Możesz wyrzucić Akachiego ze swojej duszy. Jest to samolubne wyjście i spowoduje, że klątwa nadal będzie dręczyła ziemie Rashemenu.
  • Możesz pożreć Akachiego. Oznacza to, że całkowicie przejąłeś kontrolę nad Głodem i będziesz musiał walczyć ze swoimi towarzyszami. Będziesz podróżował pomiędzy Sferami, sprowadzisz zagładę na Mulsantir, Githyanki i na wszystkich innych, którym nie sprzyjasz. Kelemvor wspomni również, że zaczniesz walczyć nawet z samymi bogami.
«
Strona: 1 2 3 4
»

Komentarze

0
·
Podziękowania dla Lionel'a za jego pracę
0
·
Kawał dobrej roboty. Ale w epilogu towarzyszy brakuje Jednego z Wielu.
0
·
W punkcie 8 środkowego kurhanu jest trzecia możliwość. Po zdobyciu berła Imaskari można nim zniszczyć ścianę, co uwolni lisza, który przyłączy się do nas na krótko w zatopionym mieście.
0
·
Jako ciekawostka: mapa 'Mulsantir C.D.', na lewo od punktu 7- pod gruzami można znaleźć fajny amulet (nie pamiętam jak się nazywa). Trzeba przejść przez cienisty mulsantir i pokonać parę robali.
0
·
Niestety nie wiem o jakie dokładnie 4 dusze chodzi? Wiem że od demonów ale nie wiem jakie zdobyć dokładnie na wymianę? Może ktoś napisać pełną listę 4 dusz dla demonów i jak je zdobyć?
Z solucji nic nie rozumiem!
0
·
Dusze od demonów

Cytat

5. Natkniesz się tu na parę Biesów Czeluści , Oronoka i Thael-ka, którzy zajmują się handlem duszami i esencjami.

Jeżeli byłeś w Wieży Pani Rektor i zauważyłeś magicznie zamknięte drzwi, to możesz spytać ich o dusze z unikalnymi wadami. Mają oni odpowiednią duszę, ale żądają wymiany. Chcą otrzymać duszę, która jest paradoksem.

Pierwszym krokiem będzie wizyta u Mistrza Poruseta. Wyjaśnij mu całą sytuację, a otrzymasz Kolejność Pracy. Idź teraz do Archiwariusza. Porozmawiaj z golemem i zabierz dwie dusze (nr 91 i 127). Wróć do Mistrza Poruseta, a stworzy on Scaloną Duszę. Da ci on również dwa Kwity Dłużne, z którymi masz wrócić do Magazynu Dusz. Przynieś nową duszę do Biesów. Nie będą one zadowolone z transakcji, ale w końcu otrzymasz Naznaczoną Duszę.


dusza od Bebtu

Cytat

9. Bebtu odda ci Zastępczą Duszę, jeżeli zwrócisz mu jego duszę.

Możesz spełnić jego życzenie. Idź do Magazynu Dusz i zabierz duszę nr 346.
Możesz również pożreć obecną duszę Bebtu.


dusza z zagadki luster

Cytat

14. Tu właśnie ma dotrzeć promień światła z 12. Jeżeli jeden z twoich towarzyszy stoi w Magicznym Urządzeniu w 12 i użyjesz wtedy Kuli Aktywacji, to jego iluzja pojawi się właśnie tu. Niech pierwowzór porozmawia z iluzją, a otrzymasz Niekompletną Duszę.


dusza z łamigłówki mefitów

Cytat

16. Łamigłówka. Dwie grupy Mefitów są odseparowane przez kraty. Każda grupa jest złożona z Mefitów Ognia i Lodu.

W pobliżu bramy znajduje się Kasetka Sterująca. Uruchamiając ją Mefity, które są bliżej krat zamienią się miejscami. Twoim celem jest pogrupowanie Mefitów zgodnie z ich żywiołami.
Możesz również kliknąć na pobliskie Obeliski, by zabić Mefity, co ułatwi sprawę, ale zyskasz tylko 2000PD, zamiast 4000PD.
Gdy rozwiążesz już łamigłówkę, to wróć do 15 i zabierz Podzieloną Duszę z fontanny.



Nie wiem czego nie potrafiłeś zrozumieć.
0
·
dzięki! ale Arhiwariusz nie chce mi dać 2 dusz. Jeśli wyniosę więcej to zamienia mnie w kurę. co zrobić?
Ps.czy jakiś bohater z podstawki przeżył np.Khelgar?
za pomoc z góry dziękuję!
0
·
a i gdzie znajduje się mistrz prouset?
0
·
Prouset to golem w pomieszczeniu w pobliżu biblioteki, jak z nim pogadasz dostaniesz prawo do pożyczenia dwóch dusz.

Jak się pokręcisz po akadamii, to odkryjesz, że co najmniej jeden bohater przeżył.

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Guest dnia czw, 03 wrz 2009 - 19:02 napisał

W punkcie 8 środkowego kurhanu jest trzecia możliwość. Po zdobyciu berła Imaskari można nim zniszczyć ścianę, co uwolni lisza, który przyłączy się do nas na krótko w zatopionym mieście.

Jego obecność pozwala na ułatwienie (część przeciwników zrezygnuje z walki) lub uniknięcie walki (w połączeniu z wpływem Jednego Z Wielu) z Ankhrivą w kolejce do Coveya Kurgannis.
0
·

Cytat

Ps.czy jakiś bohater z podstawki przeżył np.Khelgar?
za pomoc z góry dziękuję!


http://forum.gexe.pl/index.php?showtopic=10781
0
·
gdy człowiekowi bez tważy zostaje mało żyć uzdrawia on się. wie ktoś jak go dokładnie pokonać?
0
·
Za każdym razem, gdy sprowadzisz Awatara do 0 PW-to chodzi o moje pw czy akachiego?czy też poziom energii
0
·
2 poprzednie pytania nieaktualne bo przeszedłem grę.
Ps.Wie ktoś jak zabić Ammona Jerro? Strasznie nie lubiłem tej postaci.
0
·
Ożyw go według pkt. 10 w Kwaterach Wykładowców i porozmawiaj, powinna tam być opcja zemsty.
0
·
Super robota, mam kilka uwag które warto by było wprowadzić, nie wiem do kogo pisać... np:
Uratowanie Dalenki ( nie przystąpienie do spisku ) i oszczędzenie Leśnego Luda powoduje , że Shova w Mulsantir obdarza nas świetnym amuletem Hilaiyreen PW+20, KP +4, rzuty obr +2, leczenie 11 poz 1/dzień.
Rada dla magów przy testach na wytrzymałość u bersekerów: użyj zmiany postaci i przystąp do testu, magia zniknie, ale jak masz regenerujące życie przedmioty to upływ czasu pozwoli zwrócić hp zanim opadnie pasek do zera
Mam jeszcze wiele innych ciekawych poprawek, jeśli coś zostanie uwzględnione lub dostane namiar ( nie chce zawracać głowy ) to chętnie podziele się wiedzą.
pozdrawiam
ps przechodze dodatek po raz drugi
0
·
Przypomniałem sobie jeszcze jedno do poprawki: lodowe olbrzymy szara knieja pkt 4

"Gdy zostaniesz Jarlem, zażądaj..." daniny

wówczas dostaniesz bonusowy przedmiot ... całkiem fajny o ile pamiętam, ale mówiąc szczerze musiałbym chyba przejść dodatek po raz trzeci aby podać konkrety.

Ma ktoś pomysł jak otworzyć drzwi w krypcie śmierci o trudności zamka 45? z wytrychami + 6 brakuje mi jeszcze kilku punktów, kołatka nie działa... poz 2 lokacja 11
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Guest dnia pon, 26 paź 2009 - 22:32 napisał

Super robota, mam kilka uwag które warto by było wprowadzić, nie wiem do kogo pisać... np:
Uratowanie Dalenki ( nie przystąpienie do spisku ) i oszczędzenie Leśnego Luda powoduje , że Shova w Mulsantir obdarza nas świetnym amuletem Hilaiyreen PW+20, KP +4, rzuty obr +2, leczenie 11 poz 1/dzień.
Rada dla magów przy testach na wytrzymałość u bersekerów: użyj zmiany postaci i przystąp do testu, magia zniknie, ale jak masz regenerujące życie przedmioty to upływ czasu pozwoli zwrócić hp zanim opadnie pasek do zera
Mam jeszcze wiele innych ciekawych poprawek, jeśli coś zostanie uwzględnione lub dostane namiar ( nie chce zawracać głowy ) to chętnie podziele się wiedzą.
pozdrawiam
ps przechodze dodatek po raz drugi



Napisz do kogoś z dworu, np. na gg albo na PW na forum.

tu masz kontakty: http://gexe.pl/redakcja.html
0
·
Zatopione Miasto - Jeziorzany dodać lokację 6 na lewo od 5 - ciało topielca , w nocy to samo ciało ma togę ciemności i rękawice długiej śmierci + 3 , poza tym w nocy są 4 ciała topielców , nie ma gg do autora strony, kodu przy rejestracji nie da się wpisać, pozostaje mi dorzucać tu co ciekawsze info.
pozdrawiam
0
·
Wszystko się da. Capcha działa na 99,99%. ;p

Pisz do kogokolwiek innego.
0
·
Wszystkie twoje adnotacje będą uwzględnione, ale podaj jakiś nick/pseudonim/czy cuś byśmy mogli wpisać, że to dzięki tobie poszerzyła się nasza wiedza.
0
·
Cienisty Mulsantir - pkt 9 za magami znajduje się kopiec
Groby w pkt 6 można ograbić także w dzień uzyskując inne przedmioty i wywołując duchy strażnicze grobów ( co nie zdarza się w cienistym Mulsantirze )
Ogólna rada kopce które możesz ograbić w dzień sprawdź również w nocy - jeśli są to będa zawierać inne rzeczy
Autor ostatnich porad i nowinek - Kset
Pozdrawiam
0
·
A i jeszcze coś. Pisz do mnie na gg z tymi informacjami, bo nie chcemy "zaśmiecać" tematu (numer w profilu).
0
·
opcja zemsty jest chyba tylko wtedy gdy zabija się Okku bo gdy darowałem życie Okku to nie ma takiej opcji zemsty gdy rozmawiam z Ammonem Jerro
0
·
nic nie rozumiem! porozmawiałem z Ammonem J. ale nie znalazłem żadnej opcji zemsty. Wie ktoś kiedy ona się pojawia? Albo podajcie po kolei wybór linii dialogowych.
0
·
Ammon J - (mając jednegozwielu) można go zabić przy pierwszej rozmowie - pożarciem duszy - \"już mi nie będziesz potrzebny\" - czy jakoś tak , można też już po przyłączeniu zagadać i oświadczć mu to samo - ale przedmioty po Ammonie J dostaniecie tylko i wyłącznie gdy pożrecie go jeszcze na łóżku zanim się do was przyłączy.
Warto też wejść w Mulsantirze ponad 3 wiedźmy do małej warowni na górze - nie ma tam nic oprócz kopca ze mag butami, można też zdobyć smocze pantofle- które pojawiają się w cienistym mulsantirze w tym samym miejscu.
Jeśli będziecie u 3 wiedźm to spójrzcie na dół za lożą berserkerów, jest tam pełno głazów które się podświetlają ale nie można się tam dostać. Warto dokładnie przebadać , można się tam dostać w cienistym mulsantirze, kolejny teleport cienia oraz kolejny wyjątkowy naszyjnik leżący w truchle zabitej wiedźmy...
0
·
Wie ktoś gdzie można spotkać jednego z wielu?
0
·
2. strona poradnika, Krypta Boga Śmierci – poziom I, pkt. 7, druga kostka
0
·
wogule jak wejść w cienistym mulsantirze do portu ?
i gdzie znajdę ammona jero ?
0
·
W zwykłym Mulsantirze wchodzisz do tawerny w porcie, tam znajduje się portal.

Ammona znajdziesz dopiero w Akademii w Thay.
0
·
w którym miejscu ?

i w którym miejscu akademi jest ammon ?
0
·
solucja strona 1, Tawerna „Łajba”, pkt. 6

solucja strona 2, Kwatery Wykładowców, pkt. 10
0
·
Lionel czy napiszesz też solucje do nw Gniew Zehira?
0
·
Solucja do Gniewu Zehira jest tworzona, ale nie przeze mnie.
0
·
jeszcze tylko chcę się spytać kogo mam zaprowadzić do tych dzikusów co zmieniają się w małpo ludy ?
0
·
A wiadomo kiedy będze dostępna?
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Kelemvor dnia czwartek, 26 listopada 2009, 19:47 napisał

jeszcze tylko chcę się spytać kogo mam zaprowadzić do tych dzikusów co zmieniają się w małpo ludy ?


Solucja strona 2, Studnie Lurue, pkt. 4

Przejdź do cytowanego postu Dnia czwartek, 26 listopada 2009, 20:08 napisano

A wiadomo kiedy będze dostępna?


Na razie jest w trakcie tworzenia, ale nie sądzę by trwało to bardzo długo, gdyż sam dodatek jest dość krótki.
0
·
a jak zmusićtą anję do pójścia za mną ? i czy jak wyślę berserkerów to czy oni zabiją te uthraki czy nie ?
0
·
3. Wewnątrz domu znajdziesz Anyię, która chodzi we śnie.

* Jeżeli Gann nie należy do twojej drużyny, możesz przekonać Anyię, że znajduje się on blisko (test na Blef). Możesz ją wtedy skierować do siedliska Uthraki, wypełniając dla nich zadanie. W jej szczątkach odnajdziesz Puklerz Lisiego Serca. Ojciec Anye pobiegnie za nią, przez co ominie cię nagroda, jaką jest Hełm Trolla Lodu.

Nikt z wysłanych nie zdoła pokonać zmiennokształtnych, są zbyt silni.
0
·
W zagadce z lustrami w ciekawostce brakuje postaci gracza. Jesli sam staniesz na podwyzszeniu twoje odbicie bedzie mialo na sobie maske zdrajcy. Kaelyn natomiast nie przypomina Erynii, tylko odbicie pokazuje jak bedzie wygladac kiedy poprowadzi Krucjate Zdrajcy.
0
·
"Wpierw upewnij się czy masz dużo mikstur leczących." nie mam ich wsyatrczajaco gdzie moge je uzuepełnić ? Inaczej gra nie ma sensu bo nie pokonam Cżłowieka bez twarzy

PROSZE O POMOC!
0
·
Będąc już w Mieście Sądu nie ma możliwości zakupu niczego. Pozostaje więc użycie kodu:

giveitem


nw_it_mpotion005 - m. korowej skóry
nw_it_mpotion009 - m. błogosławieństwa
nw_it_mpotion015 - m. siły byka
nw_it_mpotion003 - m. leczenia krytycznych ran
nw_it_mpotion012 - m. uzdrowienia
0
·
Akurat pokonanie Akachiego bez pomocy mikstur jest jak najbardziej możliwe. Ratują nas tutaj umiejętności Pożeracza Dusz, a dokładniej dwie: Regeneracji oraz Konsumpcji Ducha (przepraszam jeżeli napisałem błędne nazwy; dawno nie grałem w NWN2). Gdy nasza postać ma mało życia za pomocą pierwszej umiejętności przywracamy jej energię witalną kosztem paska poziomu głodu, który z kolei regenerujemy za pomocą drugiego talentu. Naturalnie skuteczność tej sztuczki zależy też od klasy naszej postaci, bo taki wojownik lepiej będzie znosił ataki bossa.
0
·
jak dostac sie do tawerny "lajba" gdy drzwi sa zablokowane ?
0
·
Zablokowane?

A byłeś już u Teatrze Welon? Gdy po raz pierwszy udasz się do Mulsantiru nie wszystkie części miasta będą dostępne.
0
·
"Gdy będziesz wychodził, to zaczepi cię Zorah i zażąda rekompensaty za wyrządzone szkody (500 – 1000). Jeżeli jej zagrozisz, to zostaniesz wyrzucony z tawerny i będziesz musiał wejść innymi drzwiami do przybytku."

no wlasnie pogrozilem i teraz nie moge wejsc glownymi drzwiami, wiec jakimi innymi drzwiami mozna sie dostac do tawerny??
0
·
dlaczego nie mozna wejsc do sal wykladowcow?? u mnie w miejscu gdzie powinno sie wejsc do kwater wykladowcow sa drzwy(za nimi panuje ciemnosc) i nie mozna prze nie przjsc.Czy to jakis problem z gra czy trzeba wykonac jakies zadanie by dostac sie do tych kwater .
0
·
Jest to bug. Wystarczy przy futrynie użyć klawiszy klawiatury do poruszania się i wszystko się odblokuje.
0
·
Witam. Mam problem z drzwiami w Krypcie Boga Śmierci na drugim poziomie. Po wejściu na ten poziom mam możliwość pójścia tylko do komnaty (nr 13 na mapie powyżej). M. in. drzwi do archiwum i pozostałe drzwi są "zablokowane" i nie mogę w żaden sposób ich otworzyć. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
0
·
Używałeś konsoli DebugMode i opcji dm_god? Obie pary drzwi są zabezpieczone pułapką i tylko wyłączając wymienioną funkcję będziesz mógł je otworzyć. Uważaj jednak, bo mogą one nieźle dać w kość, a dodatkowo pojawi się grupa wampirów.
0
·
witam.
Mam pytanie dotyczące "pieca" w Krypcie Boga Śmierci. Nie mogę "go"zbadać, by wyjąć Replike Miecza. Kapłan tam ciągle stoi i nie można nic z nim pogadać, ani nic.
Pomocy !!
0
·
Mam problem. Gdy chcę zabić Gulk’aush jak jest ten II etap to nie moge jej nic zrobić. Jest odporna na wszystkie czary i ataki. Dlaczego?
0
·
Problem pierwszy to pewnie sprawka niezaskoczenia skryptu. Wczytaj wcześniejszy zapis i spróbuj ponownie.

Problem drugi może być związany z rzuconym na siebie czarem. Spróbuj użyć jednego z zaklęć rozpraszających, jeżeli to nie zadziała, radzę wczytać wcześniejszy zapis i spróbować ponownie.
0
·
Czar rozpraszający nic nie dał, a gdy wczytuje poprzedni zapis to i tak za każdym razem jest tak samo.
0
·
A więc:

- jeżeli masz klucz do Skein, udaj się do 8, wyjdź z lokacji i wejdź ponownie, może skrypt zostanie naprawiony

- jeżeli użyłeś komendy dm_god, wyłącz ją przed walką, prawdopodobnie Safiya jest pod jego wpływem, gdy poddaje się kontroli Gulk’aush
0
·
Mam mały problem w Łajbie - by dostać się do portu w cienistym Mulsantirze, muszę skorzystać z portalu w Łajbie. Kryje się on za zamniętymi drzwiami (w solucji - w komnacie nr 6), których nie da się wyważyć ani magicznie zniszczyć. Jak je otworzyć? Nie jestem łotrzykiem, w ekipie łotrzyka brak.
0
·
0
·
Witam ponownie.
Już raz pytałem o "piec". Otóż zagadałem z Głównym Kapłanem-duchem, wyszły dwie postacie, również duchy - dziecko i jakiś zielony, ale kapłan przegnał je i teraz nie mogę się z nim porozumieć. Dziennik pisze, że "kapłan Myrkula nie chce zemną rozmawiać i mam przyjść później aby wywrzeć na nim wpływ", czy jakoś tak.
No i nie wiem co teraz. Byłem w Światyni Kelemvora drugi raz, rozmawiałem z Kapłanem, również próbowałem ze Skrybą, w Cienistym Mulsantirze, w Krypcie Boga Śmierci, i nic.
Znowu proszę o pomoc !!
0
·
A już wiem. Na forum się doczytałem że muszę mieć atut pożeracza dusz. Wtedy będę mógł pogadać z tym kapłanem. Widzę że będzie ciężko.
powodzenia
0
·
Mam poblem z zabiciem Gulk’aush w II poziomie. Przeczytałam instukcje i poszłam do 8 ale nie da sie tamtendy wyjść.
0
·

Cytat

8. Jeżeli postanowiłeś dostać się do Skeinu poprzez użycie klucza, to pojawisz się właśnie tutaj.


tyczy się to wyłącznie Nocnego Brzegu, pkt 2 i 5

Sprawdź jeszcze opcję z wyłączeniem kodu dm_god
0
·
kurde jak walczę z Sabatem Śpiących to pisze u góry że mogę na nim zastosować pożarcie ducha a mi wypisuje "Nieodpowiedni Cel" - jak w takim razie zdobyć esencję Sabatu a w efekcie Oczy Sabatu ?
0
·
Zdolność Pożarcie Ducha działa wyłącznie na żywiołaki, telthory, feye, natimiast Pożarcie Duszy na humanoidy, w tym czarownice z Sabatu. By uzyskać tę drugą zdolność patrz Studnie Lurue, pkt. 4.
0
·
Kto wie jak zdobyć złamane ostrze kosy i jak połączyć je z esencją Myrkula??
0
·
Witam. Mam problem z Gulk’aush. W II etapie, kiedy opanowywuje Safiyę nie mogę jej zabić. "Cel odpiera
wszystkie obrażenia, 0 0 0 0 " Wyłączyłam i włączyłam grę, żeby anulować kod "dm_god" i mimo, że moja
postać otrzymuje obrażenia, ona nie.
i drugi problem, podczas wyjścia z Doliny w Szarej Kniei odłączyło mi wszystkich towarzyszy i nie wiem
gdzie mogę ich teraz znaleźć. ...
0
·
Do pytania DUUM, bo wcześniej nie zauważyłem. Jak połączyć, patrz Cmentarz-5 kostka, do sprowadzenia ostrza potrzebny jest tag, który znajdziesz w toolsecie, ale wiem, że niektórzy są leniwi, więc podam na tacy kod: giveitem nx1_crft_broken_scythe.

Avv, spróbuj wczytać zapis nieco wcześniej przed sama walką i wyłącz wszystkim dm_god.
Sprawdzałaś w Teatrze Welon, chyba tam się gromadzą.
0
·
a jak można , pozwolić zostać akachiemu w ? jako paladyn kelemvora?
0
·
Klasa postaci oraz wyznanie nie ma wpływu na ten wybór. Po prostu po walce z Akachim, upadnie on i będzie można z nim pozmawiać, decydując o jego losie. Widnieje tam ścieżka dialogowa, która dotyczy połączenia duszy głównej postaci z ukochanym Safiyi.
0
·
ale grając paladynką mam maskę , i mam opcje dialogowe tylko zabij/zniszcz i/oraz przywróć wspomnienia i tyle
0
·
wie ktoś jak zrobić żeby miecz gith nie tracił swoich mocy w podstawce??
0
·
Chodzi o to, by Miecz Gith z Maski Zdrajcy zajął miejsce tego z Legendy Gith?

Jeżeli tak, to do tego potrzebny jest kod - giveitem nx1_silver_sword. Dzięki niemu pojawi się oręż z Maski Zdrajcy, a ten z podstawowej kampanii gdzieś ulokuj i nie używaj.
0
·
A co z Bishopem ? Można coś z nim zrobić ? Bo ostatnio jak grałam to nie zwracałam na niego uwagi, a teraz przechodzę drugi raz i jestem ciekawa, czy będę mogła coś zrobić w związku z nim.
0
·
Niewiele. Tylko rozmowa, chociaż istnieje rozszerzenie, umożliwiające zrobienie z niego towarzysza i wprowadzające dialogi itp. w wersji RU lub ENG.
0
·
Lionel czy jest kod na kosę ,,Gniew Myrkula"??
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik DUUM dnia środa, 23 czerwca 2010, 14:42 napisał

Kto wie jak zdobyć złamane ostrze kosy i jak połączyć je z esencją Myrkula??

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Lionel dnia niedziela, 29 sierpnia 2010, 11:44 napisał

Do pytania DUUM, bo wcześniej nie zauważyłem. Jak połączyć, patrz Cmentarz-5 kostka, do sprowadzenia ostrza potrzebny jest tag, który znajdziesz w toolsecie, ale wiem, że niektórzy są leniwi, więc podam na tacy kod: giveitem nx1_crft_broken_scythe.
0
·
To co z ta solucja do gniewu ? 2 lata ja pisza ?
0
·
Niestety, osoba mająca jako pierwsza zająć się jej tworzeniem, zrezygnowała z projektu, a dla mnie nie był to priorytetowym projektem, ale nie mogę powiedzieć, że prace zostały wstrzymane. Po prostu nie wszystkie siły są na tym skupione.
0
·
Czyli niewiadomo kiedy bd gotowa ?
0
·
W najlepszym wypadku, do końca sierpnia, ale jeżeli masz jakieś pytania dotyczące tytułu, to załóż odpowiedni temat w naszym subforum 'Gniew Zehira', a postaramy się jakoś doradzić.
0
·
nie, juz przeszedlem 3 razy ale nie wiem czy znalazlem wszystkie te lokacje i misje, bo tego tyle jest nasrane ze nie wiem
0
·
Zastanawiam się do czego można zastosować esencję ganna i znalazłem nowe esencje z cienia pustki. można ją połączyć z bronią daje i daje 4K6 obrażeń od zimna i podatność na ogień 20~25%.
pozyskujemy ją gdy pożremy duch z pieca w krypcie myrkula P.S. to są trudni przeciwnicy i najlepiej się zaopatrzyć w jakieś źródło ognia
0
·
jeszcze nigdy "poradnik" nie wprowadził mnie w błędy tak jak ten tutaj. Łącznie straciłem już ze 4 godziny przez bzdury napisane tutaj, a zaczą,łem grać wczoraj o 16... Brednie o wysysaniu duszy (gdzie w grze wyskakuje "błędny cel" lub "nie możesz użyć tego ataku" ) , krążenie po ciemnych strefach jest w ogóle obłędne. Specjalnie już po akcji z golemem zaczynałem na nowo, żeby otrzymać amulet śpiącej ale na początku mogłem ją tylko zabić albo zostawić. Tylko JAK SIĘ DO NIEJ PÓŹNIEJ COFNĄĆ PO AMULET MĄDROŚCI? NO NIE DA SIĘ... a wysysać dusze sabatom się da? NIE MOŻESZ UŻYĆ TEGO ATAKU

a pod ółajbą jak wejść w miejsce gdzie jest portal, normalną stroną GDZIE DRZWI NIE DA SIĘ OTWORZYĆ, czy może raczej ciemną stroną GDZIE WROTA SĄ ZAMKNIĘTE. No bo nie wiem jak przejść przez coś, co jest zamknięte...
0
·
Ile jest fragmentów maski i gdzie one są? Bo wydaje mi się, że jakiś ominęłam...
0
·
W Studniach Lurue, Dolinie Immil, Coveya Kurgannis przy Ścianie Niewiernych.
0
·
W Coveya Kurgannis, w którym miejscu można zdobyć zdobyć fragment maski?
0
·
http://gexe.pl/neverw...-Zdrajcy/p2#37
pkt 4, gdzieś na środku
0
·
Mam mały problem. Mianowicie nie mogę wejść do pomieszczenia 12 w kwaterach wykładowców. I nie mam zielonego pojęcia czemu.
0
·
Owe drzwi są zabezpieczone pułapką, więc jeżeli masz włączony god mode pułapka nie może się aktywować, przez co nie można otworzyć wrót. Tak przypuszczam.
0
·
mam ciekawostkę: czwarte zakończenie:
Żeby można wybrać ten los to trzeba czasem nie zdobyć jakiegokolwiek fragmentu maski a którego to od was zależy:)
Polega ono na związaniu Akachiego w swojej duszy co ciągnie za sobą wieczna służba pod sztandarami Kelemvora jeśli z Safyią masz 100% to będzie prosiła Kelemvora czy może ci towarzyszyć możesz sie zgodzić i Safyia będzie zawsze z tobą strzec Miasta Sądu mażesz też odmówić i będziesz sam go strzec.
a czy z gannem można tak to nie wiem
życzę miłej gry:)
0
·
Ja za to nie mogę wejść do pokoju 12 w Kwaterach wykładowców. Jest zamknięty, mam klucze Inariusa. Co zrobić?
0
·
Czy ktoś mógłby zamieścić w solucji GDZIE są te całe inne drzwi do tawerny? Bo nie mogę ich znaleźć a bez nich się nie dostanę do ciemnej strony.
0
·
Mam problem, nie moge połączyć gałęzi z Esencją Leśnego Luda. Wyświetla się nieprawidłowa receptura.
Mógłby ktoś podać kod na konsole?. Z góry dzięki
0
·
właśnie przeszedłem nwn2 czarnoksiężnikiem w jego zbroi startowej, kiedy zacząłem nim maskę zdrajcy wsadzili mi koszule kolczugę +3, gdzie sie podziała ta zbroje.
jesli nieda rady jej odzyskac to czy móg bym poprosic kod na te zbroje
P.S. mam WIN 7 i tool set minie chodzi:(
0
·
w podstawce jest napisane jakie i ile lewli ma król cieni a w masce zdrajcy niema czy możecie podac ile i jakie ma poziomy Akachi ?? z góry dziękuje
0
·
Świetny artykuł od początku do końca nawet epilogi super!
0
·
Witam. Co trzeba zrobić, aby móc pożreć Akachiego? Mam do wyboru tylko dwie opcje tą ze zwiazaniem Akachiego oraz z wurzuceniem z duszy.
0
·
By pożreć duszę Akachiego, należy wcześniej wchłonąć esencję samego Myrkula.
0
·
Z czystej ciekawości zadam pytanie. Czy czymś fabularnie (w sensie że z jedzeniem przy rozmowie) sie różni to na umarlaków od tego drugiego (poza tym, że niektóre można tylko ze zwykłego)?
0
·
Jeszcze raz, bo nie rozumiem pytania.
0
·
No bo masz 2 zdolności jedzenia, 1 to ta zwykła, a drugą dostaje się jak się w piecu uwolni dusze i można z niej jeść kolegów Tamca umarlaków.
0
·
Nie, raczej nie. Nie spotkałem się w grze ani w Aurorze z jakimś wpływem Wiecznego Odpoczynku na kwestie czy inne smaczki fabularne. Jest to po prostu dodatkowa możliwość naładowania paska głodu. Taka alternatywa dla postaci o charakterze Dobry, by nie powodowała tyle krzywd istotom eterycznym czy humanoidom.
0
·

Cytat

By pożreć duszę Akachiego, należy wcześniej wchłonąć esencję samego Myrkula



Lionel a jeżli pozwoliłem pierw pochłonąć Myrkula Jednemu z Wielu a następnie go pożarłem to czy nie na to samo wyjdzie? Atut żarłoczne ucieleśnienie przecież i tak dostaje.
0
·
Nie według skryptu. Wyłącznie osobiste wchłonięcie mocy boga śmierci pozwala na wchłonięcie Akachiego.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...