Mythos

Aktualności o aktualizacjach!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

W sam raz na długi świąteczny weekend ukazała się najnowsza aktualizacja gry Mythos. Patch w ostatnich dniach otwartych testów Beta zawiera wiele poprawek i ulepszeń. Oprócz bardzo obszernej aktualizacji językowej warstwy gry, opracowane zostały na nowo funkcje gildii, a poziom maksymalny podniesiono z 27 na 50. Gracze mogą od dzisiaj odwiedzać Cieniste Wzgórza, trzeci region świata gry skuty lodem i pokryty wiecznym śniegiem.

mythos

Potwory Uld zaczynają już trząść portkami, gdyż ulepszone funkcje gildii pozwolą graczom na jeszcze lepsze niż dotychczas współdziałanie podczas zbrojnych akcji w lochach. Przegląd członków gildii oraz system ich praw zostały na nowo opracowane, wprowadzono również nowe elementy, np. tablicę informacyjną, sejf gildii, listę rankingową, a także szereg przydatnych wzmocnień dla wszystkich członków.

Mass Effect 3

„Mass Effect 3” – kolejne fakty

Dodał: , · Komentarzy: 10

Wstawać! Nie spać! Służba nie drużba – Shepard przesadził chyba dzisiaj z kofeiną, bo zamiast smacznie chrapać, zarzuca nas smakowitymi nowinami prosto z frontu. Żniwiarze nie próżnują, co potwierdzają gońcy ze zrujnowanego Londynu. Najnowszy numer brytyjskiego czasopisma „PlayStation 3 Magazine” rzuca trochę więcej światła na sprawę komandora i jego niezmordowanej ekipy.

mass effect 3

Oczywiście, w rozwinięciu wieści natraficie na nisko latające spoilery. Uwaga na głowy!

Aion

Dialogi z regionu Brusthonin ukończone!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Grupa Iron Squad poinformowała o pojawieniu się kolejnej wersji spolszczenia do gry Aion: The Tower of Eternity, która została opatrzona numerkiem 0.033. Jak piszą twórcy, zmieniono sposób prowadzenia prac, bo skupiono się na tłumaczeniu dialogów. W najnowszej polonizacji przetłumaczone zostało ponad 320 dialogów. Łącznie aż na 18 kontynentach ten aspekt gry jest w języku polskim.

Jeszcze na 14 kontynentach dialogi nie są w naszym rodzimym języku. Zgodnie z zapowiedziami przetłumaczeniu ulegną teraz Ishalgen, Altgard oraz Pandemonium. W najnowszej wersji spolszczenia poprawiono również inne błędy zgłaszane na forum grupy. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do pobrania polonizacji.

Magicka

Jakiś czas temu informowaliśmy was, że Iron Squad pracuje nad spolszczeniem do gry Magicka. Czas pokazał, że ten z pozoru niewielki projekt cieszy się większą popularnością niż inne większe tłumaczenia tej grupy. Nie powinien więc dziwić fakt, że Iron Squad ogłosił prace nad polonizacją do Magicka: Vietnam – gry, która swoją premierę miała w zeszłym tygodniu.

Iron Squad w swojej wiadomości poinformował, że gra w dużym stopniu korzysta z tekstów z pierwowzoru, więc tłumaczenie nie będzie czasochłonne. Aktualnie trwają prace nad korektą spolszczenia do pierwszej części, a już wkrótce rozpoczną się pierwsze beta-testy.

Tłusty Czwartek

Chciałabym dzisiaj wszystkich ostrzec. Przed czym? Przed roztargnieniem i, u niektórych, wrodzonym talentem do zbyt głębokiego zagłębiania się w swoje myśli. Właśnie to doprowadziło dzisiaj do tego, że moja mikrofalówka stanęła w płomieniach. Jak? Ano tak, że szykując na śniadanie owe płatki z polewą jogurtową, o których Wam wspominałam ostatnim razem, zapomniałam zalać mlekiem przed włożeniem do mikrofalówki. Następnie opuściłam kuchnię i poszłam pobawić się z kolejnym potencjalnie-pożaro-tworzącym obiektem – żelazkiem. Dziwne, że szybciej wyczarowałam ogień z mikrofalówki niż z żelazka (zawsze myślałam, że do nieprzeciętnego używania tego drugiego mam talent). Tym razem udało mi się nie zostawić dodatkowych wzorków na koszuli i, pewnie ktoś z Was mi nie uwierzy, ale nie zapomniałam odłączyć żelazka z gniazdka, gdy w panice biegłam do kuchni skąd zaczął dochodzić dym. Oczywiście, zmysłu węchu jestem kompletnie pozbawiona, bo poczułam smród palonego plastiku dopiero, gdy w kuchni było zupełnie czarno od dymu. Są pewne rzeczy, do których niektórzy z nas nie mają talentu i powinni się od nich trzymać z daleka. W moim przypadku są to niestety rzeczy raczej codziennego użytku, a jakoś nikt z otoczenia (choć staram się im wmówić, że to dla ich własnego bezpieczeństwa) nie chce dobrowolnie wykonywać za mnie tych czynności. Ech, mówię Wam...

Tlusty czwartek
Mass Effect 3

„Mass Effect 3” – oficjalne screeny

Dodał: , · Komentarzy: 3

Biedny komandor Shepard! Gdzie się tylko facet pojawi, wzbudza zbędną sensację i poruszenie. W „Mass Effect 3” sytuacja nie ulegnie zmianie, wręcz przeciwnie – dziarski bohater stał się persona non grata w całym Wszechświecie. Rada Cytadeli ściga go za zbrodnie, których nie popełnił. Fanatyczna, proludzka organizacja paramilitarna, Cerberus, wydała za nim list gończy na pokaźną sumę kredytów i spuściła ze smyczy swoich najlepszych agentów. Natomiast męty, ukrywające się na Skylliańskim Pograniczu i innych obrzeżach galaktyki, nie mają żadnych podstaw, żeby go wielbić.

Potwierdzają to pierwsze screeny z gry. Na ojczystej planecie Salarian, Sur'Kesh, nikt nie przywita Sheparda tradycyjnym chlebem i solą. Niemniej na brak ognia i ołowiu komandor nie będzie mógł narzekać.

mass effect 3mass effect 3

Cóż, żadnej większej rewolucji w stosunku do „Mass Effect 2” nie widać, choć różnica w oprawie wizualnej jest widoczna gołym okiem.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
jacek rozenek

Tak jest, moi mili. Kampania marketingowa „Wiedźmina 2” rozkręciła się na dobre, co nie powinno w sumie tak dziwić, skoro do premiery gry pozostał mniej niż miesiąc. Nie da się jednak ukryć, że wśród materiałów, którymi zaleje nas w najbliższym czasie studio CD Projekt RED, największe kontrowersje i ożywienie wzbudzą próbki polskiej wersji językowej. Dlaczego? To proste – Polakowi nigdy nie dogodzisz.

Na palcach jednej ręki emerytowanego drwala mogę policzyć polonizacje gier cRPG, które zakrawały o najwyższe stadium żenady. Zdecydowana większość prezentowała wysoki poziom, który dodawał do danej produkcji ciekawą nutkę swojskiego klimatu – generalnie widać było w tym wszystkim dopracowanie i troskę o gracza, a nie zasadę „będzie, co ma być i tak klient wszystko przełknie”. Jeszcze nie odkryłem, dlaczego angielski dubbing jest tak gloryfikowany w naszym pięknym kraju (kiedy zazwyczaj serwuje standard), ale może jako stetryczały dziadek odkryję tę tajemnicę.

Ba! Na dodatek „Wiedźmin” jest jedną z tych gier, której lokalizacja była zdecydowanie lepsza od tych zachodnich i pozamiatała konkurencje zanim ktoś w ogóle się zorientował. Nawet zagraniczni gracze decydowali się na naszą wersje językową (co jest szokujące, bo w końcu nasz piękny język jest jednym z najbardziej porąbanych na świecie), gdyż według nich bił od niej prawdziwy kunszt oraz tylko ona gwarantowała poczucie w pełni tego specyficznego, słowiańskiego klimatu. No, ale oczywiście my kręciliśmy nosami. Ech… życie.

Jak będzie z „Wiedźminem 2”? Wydaję mi się, że dobrze. Pierwsze próbki brzmią znakomicie, a w końcu to tylko zdania, które zostały wyprane z jakiegokolwiek kontekstu.

Filmy fantastyczne

Piękna Kate Beckinsale, którą wielu może kojarzyć z roli Seleny w Underworld, dołączyła do obsady Total Recall – nowej wersji kultowej Pamięci absolutnej.

kate beckinsalekate beckinsale

Reżyserem filmu jest mąż aktorki, Len Wiseman, tak więc nikogo nie powinno dziwić, że to właśnie swoją żonę chce widzieć w roli głównej femmme fatale – Lori. Jest ona żoną głównego bohatera, któremu wydaje się, że jest szpiegiem. Nie wie tylko, czy pracuje dla Euromeryki, czy Nowego Szanghaju – dwóch potęg, które podzieliły między siebie Ziemię. Próbując odkryć prawdę trafia na kolonię na Marsie, gdzie popada w konflikt z szefem koncernu produkującego powietrze.

Pozostaje pytanie, czy Kate poradzi sobie z rolą, w którą niegdyś brawurowo wcieliła się Sharon Stone. Światowa premiera filmu została wyznaczona na 3 sierpnia 2012, tak więc na odpowiedź przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

Game Exe
cdpr, konferencja, wiosna 2011

Już po raz kolejny nasi redaktorzy odwiedzili konferencje organizowane cyklicznie przez CD Projekt. Co tym razem działo się podczas eventu? Czy zostały ujawnione jakieś tajemnice dotyczące Wiedźmina 2? Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do czytania relacji sporządzonej przez Danego.

Wiosenna Konferencja CD Projektu minęła jak z bicza strzelił. Odbyła się ponownie w Fabryce Trzciny na Warszawskiej Pradze. Miejsce nie zmieniło się zbytnio od ostatniego razu. Stylizowane na podziemia, choć wszystko znajduje się na lub nad ziemią, robi miłe wrażenie, pasujące klimatem do tematyki wydarzenia. Nie można także zapomnieć o porządnej wiedźmińskiej muzyce, odtwarzanej donośnie w całym budynku. Różnica była jedynie taka, że pokaz gry "Wiedźmin 2: Zabójcy Królów" odbył się w innej niż ostatnio sali, znajdującej się na piętrze. Pomieszczenie było dużo lepsze, zwłaszcza dzięki swym rozmiarom i nastrojowi, który wprowadzało – podziemna, wyłożona kamienną kostką piwnica.

Przejdę od razu do części poświęconej grze "Wiedźmin 2", gdyż to właśnie ona była najważniejszą częścią tegoż spotkania. Na początku kilka rzeczy o niej powiedział Tomasz Gop, Senior producent CD Projekt RED. Jego głównym celem było wyjaśnienie niepewności trapiących niektórych graczy. A chodzi między innymi o to, czy "Wiedźmin 2" będzie grą robioną czysto na PC, czy jednak przystosowaną także do konsol. Tutaj zostaliśmy zapewnieni, że CD Projekt RED uważa tworzenie gier na PC-ty za najważniejsze i "Wiedźmin 2" będzie ukierunkowany wyłącznie na nie. Kolejną istotną kwestią były zabezpieczenia gry. Chodzi tu o SecuROM obecny przy instalacji. Pan Tomasz pospieszył z wyjaśnieniami, że nie musimy się obawiać utrudnień życia graczom. SecuROM został wprowadzony tylko po to, by gra nie mogła wyciec do internetu przed jej premierą i pod tym kątem był pisany. Jest to wg niego sprawiedliwe dla graczy, którzy grę kupili legalnie, z czym się w pełni zgadzam.

Czytaj dalej...

Diablo III

Rośnie liczba osób, które "lubią" Diablo III za pośrednictwem portalu Facebook. W nagrodę otrzymujemy kolejne screeny i artworki z gry.

diablo 3diablo 3

Tym razem, dzięki 825 000 kliknięć na "lubię to", Bashiok publikuje kolejne materiały graficzne z gry.

Liczba miłośników kanału Diablo III powoli zmierza do miliona, zaś fani spekulują, czy w ramach nagrody nie czeka nas kolejna niespodzianka. Jak powiedział Bashiok, "Mamy coś fajnego w zanadrzu, jednak będzie to coś na wzór tego co do tej pory pokazywaliśmy. Nie będzie to nic wstrząsającego, a jedynie coś fajnego by uczcić okrągły milion". Wygląda więc na to, że będziemy musieli zapomnieć o dostępie do otwartej bety.

Kto wie, może potrzeba dwóch milionów?

Wczytywanie...