
...czyli kolejna oczywista oczywistość, o której należy poinformować z newsmańskiego obowiązku. Dziwi jedynie to, że CD Projekt RED nabiera wody w usta na samo wspomnienie o wersji na PlayStation 3 (były niby jakieś testy, ale o większych przygotowaniach nie ma mowy), ale taki „betonowy blacharz” jak ja, mało wie o zakulisowych układach i wojenkach pomiędzy Microsoftem a Sony. Choć z drugiej strony, zgadzałoby się to z ogólnie przyjętą polityką warszawskiej firmy – skupienie się i doszlifowanie tylko jednego projektu w danym momencie. Może Ballmer i jego ekipa po prostu wyprzedzili Japończyków?
Dobra, ciemny jestem, to trudno mi tutaj wchodzić w rozważania. Tak czy siak, tytuł trafi na konsole już pod koniec tego roku. „Wiedźmin 2” na Xbox 360 pod względem jakości (mowa tutaj przede wszystkim o olśniewającej grafice, ale trudno mi jest w to uwierzyć) i historii (choć twórcy zastanawiają się nad kilkoma dodatkowymi misjami wprowadzającym w świat gry) ma być niemalże identyczny jak w wersji na PC, a także zawierać wszystkie dotychczas wypuszczone DLC. Pewne kosmetyczne zmiany nastąpią tylko w pracy kamery, interfejsie użytkownika i sterowaniu.