
Chrisa Avellone'a żadnemu zapalonemu miłośnikowi gier cRPG nie trzeba przedstawiać. Legendarny projektant był siłą stojącą za powstaniem „Planescape: Torment”, głównym autorem specyficznego stylu i wizji, które uczyniły tę produkcję sławną. Pełnił ponadto role kierownicze przy produkcji innych klasyków, w tym „Icewind Dale 2” i „Fallout 2”, pracował też przy takich produkcjach jak „Knights of the Old Republic II: Sith Lords”, „Fallout: New Vegas” czy „Neverwinter Nights 2”. Niedawno zaangażował się w prace nad „Divinity: Original Sin 2” oraz nad „Pathfinder: Kingmaker” – pierwszą grą cRPG opartą na popularnym systemie RPG Pathfinder, a konkretnie na popularnej serii modułów do tego systemu, kampanii „Kingmaker”, której jednym z flagowych elementów jest założenie i zarządzanie własnym królestwem. Twórcy nadchodzącej produkcji opartej na popularnych modułach zdecydowali się niedawno przedstawić kilka odpowiedzi Avellone'a na zadane przez społeczność pytania – tłumaczenie tego krótkiego wywiadu, interesującego zwłaszcza dla fanów papierowego Pathfindera i modułów z serii „Kingmaker”, znajdziecie w rozwinięciu. Tłumaczeniu towarzyszą ponadto zdjęcia z wczesnych wersji gry oraz grafiki koncepcyjne.



















