
Opis
Ta powstała w 2005 roku krótka, niepozorna gra flash, okazała się wstępem do najlepszego cyklu produkcji tego typu, w jakie dane było mi zagrać – "Submachine". Złożoność i mistyczność fabuły wprawia w zasłużony zachwyt. W tej części mamy za zadanie jedynie wydostać się z piwnicy.
Twórca: Mateusz Skutnik
Zagraj
Solucja
Idź w prawo, a następnie do góry.

Przesuń dźwignię. Idź w dół, potem do końca w lewo i znów w górę.

Zabierz stąd zawór oraz przesuń kolejną dźwignię. Zejdź w dół, potem raz w prawo.

Zamontuj zawór w dziurze w rurze. Kręcenie kołem na razie nic nie da. Skieruj się w prawo, a następnie w dół, w lewo i ponownie w dół.

Weź z ziemi starożytną monetę. Idź w górę, w prawo i ponownie w dół.

Przesuń dźwignię, a z podłogi podnieś stronę z pamiętnika, którą możesz przeczytać w ekwipunku. Czas zejść ponownie w dół i w lewo.
Przybliż metalową skrzynkę w prawym dolnym rogu ekranu. Wybierz z ekwipunku starożytną monetę. Gdy w przybliżeniu nakierujesz na nią kursorem myszy, u dołu ekranu powinna pojawić się liczba (losowa w każdej grze). Wpisz ją na metalowej skrzynce. Z kufra po lewej stronie możesz zabrać teraz bezpiecznik. Idź dwukrotnie w prawo.

Poprzez naciskanie dzwonów musisz sprawić, aby wszystkie kwadraty lewitowały. Działanie dzwonów jest losowe, ale często prawidłowe rozwiązanie to: 1 -> 2 -> 3 -> 4 -> 3. Z odkrytej skrytki weź kafelek D. Idź w lewo.

Zapamiętaj, jak wygląda układ kresek na kółkach na panelu w lewym górnym rogu (losowy w każdej grze). Idź dwukrotnie w górę i raz w lewo.

Odtwórz układ kółek i kresek w tym pomieszczeniu. Teraz udaj się dwukrotnie w prawo i raz w dół.

Umieść w wolnym miejscu bezpiecznik. Idź w prawo.

Kliknij radio, po czym weź z otwartej szuflady łyżkę. Udaj się w lewo, w górę, w lewo, w górę i dwukrotnie w prawo.

Przesuń dźwignię w tym pomieszczeniu, a następnie połóż łyżkę na żarówkach. Weź z otwartej skrytki kafelek A. Idź trzykrotnie w lewo.

Możesz teraz obrócić założony tu wcześniej zawór. Teraz w prawo, w dół, w prawo, w dół, w prawo i w górę.

Weź stąd kafelek C. Idź dwukrotnie w dół.

Z podłogi podnieś starą perłę. Idź w górę, w lewo, w górę, w lewo, w górę i dwukrotnie w lewo.

Umieść starą perłę w wolnym miejscu na sznurku w zegarze, po czym zabierz z niego kafelek B. Idź dwukrotnie w prawo, w dół, w lewo i w dół.

Przesuń dźwignię. Teraz idź w górę, w prawo, w górę, w prawo i dwukrotnie w górę.

Zabierz lewitujący tu Starożytny Kryształ Mądrości. Idź dwukrotnie w dół i w lewo.

Umieść na panelu wszystkie cztery kafelki.

Otwórz drzwi, wejdź do windy i kliknij na górny przycisk. Gdy się zatrzyma, kliknij dolny przycisk.
Zagraj w Submachine 2: the Lighthouse.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz