riese

Space Oddity 2

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Opis

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

W poprzedniej części nasz protagonista stracił łączność z kwaterą dowodzenia. Byliśmy też świadkami, jak komputer pokładowy skopiował dane w bezpieczne miejsce, a następnie wszystko skasował. Kontynuujemy więc misję infiltracji stacji w niepewności... Jedyna wada tej produkcji to fakt, że jest zbyt krótka.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Historia i zagadki: Karol Konwerski i Konrad Hildebrand
Artworki: Kamil Kochański
Programowanie, dodatkowe artworki i animacja: Mateusz Skutnik

Zagraj

Solucja

SPOILER

Trafiliśmy na poziom 3. Wyposażeni jesteśmy jedynie w nasz niezawodny automatyczny klucz. Przybliż drzwi po prawej z napisem "L3".

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Po prawej stronie drzwi jest panel, który przybliż. Użyj automatycznego klucza, aby go otworzyć. Kliknij na zielony ekran z napisem dostęp zabroniony, a nasz bohater rozwali go i drzwi się otworzą. Wejdź do pomieszczenia.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Weź stąd leżący naprzeciwko dysk z danymi 1. Monitory przed tobą nie działają. Na monitorze po prawej stronie wyświetla się napis: "awaryjne zasilanie wyłączone". Gdy poruszysz dźwignią po lewej, wyświetli się napis: "brak identyfikatora osobistego". Wycofaj się do głównej sali, po czym kliknij na drzwi po lewej stronie z napisem "Med lab".

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Kliknij na panel po lewej stronie. Naciśnij na przycisk pod nim, a drzwi się otworzą. Wejdź do pomieszczenia.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Kliknij na dolny obszar przewróconego stołu, a weźmiesz metalową rurę. Przybliż monitor po lewej.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Weź z biurka identyfikator osobisty. Wycofaj się jeden ekran i przybliż monitor po prawej z apteczkami po obu stronach.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Zabierz spod monitora lancet. Wróć do pomieszczenia "L3" i przybliż ponownie ekran po prawej stronie. Włóż do czytnika z prawej strony monitora identyfikator osobisty. "Identyfikator osobisty poprawny". Przesuń dźwignią z lewej strony, aby przywrócić zasilanie. "Awaryjne zasilanie włączone". Wycofaj się jeden ekran i przybliż monitory naprzeciwko. Na jednym z nich widnieje napis: "wszystkie bramy otwarte". Wróć do głównej sali, obróć się i kliknij drzwi po lewej stronie.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Po lewej stronie leży dysk z danymi 2. Wycofaj się i kliknij drzwi po prawej.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Naciśnij panel z ręką, aby otworzyć drzwi, i wejdź do pomieszczenia. Przybliż monitor po prawej stronie. "Włóż dysk z danymi". Wsuń więc w otwór oba dyski z danymi. Przy obu niestety wyskoczy komunikat: "dysk twardy uszkodzony". Wycofaj się i przybliż wentylator po lewej stronie.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Możesz użyć automatycznego klucza, aby zdjąć pokrywę. Teraz za pomocą metalowej rury rozwal wiatrak. Wejdź do pomieszczenia po drugiej stronie.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Weź leżący tu dysk z danymi 3. Obróć się teraz w prawo.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

"Muszę ją obudzić. Może ona wie, co tutaj zaszło...". Przybliż monitory po lewej stronie.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

"Nie budź śpiącej królewny". "Błąd hibernacji 1867". "PC eMed wyłączony". Zanotuj sobie liczby 1867. Zabierz z panelu szkło laboratoryjne. Wycofaj się, po czym kliknij drzwi po prawej stronie.

space oddity 2, space oddity, gra flash, flash

Naciśnij panel z ręką, aby otworzyć drzwi, po czym przejdź przez nie. Wróciłeś do głównego korytarza. Cofnij się do pomieszczenia z czytnikiem dysków i włóż do otworu dysk z danymi 3. "Wpisz kod błędu". Wpisujemy więc 1867. "Sprawdzanie kodu błędu...". "Niestabilny kod DNA, włóż nową próbkę DNA do PC eMed. PC eMed włączony". Wróć do pomieszczenia ze śpiącą królewną i przybliż monitory po lewej stronie. Otworzył się tam pojemnik na próbki. Weź z twojego ekwipunku lancet i skombinuj go ze szkłem laboratoryjnym. Otrzymasz próbkę DNA. Włóż ją do pojemnika na próbki.

Pobrano materiał DNA.

Inicjowanie procesu przebudzenia...

Ładowanie...

Nie trzeba było tego robić //

BŁĄD

BŁĄD

BŁĄD

BŁĄD

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...