
Opis

W poprzedniej części nasz protagonista stracił łączność z kwaterą dowodzenia. Byliśmy też świadkami, jak komputer pokładowy skopiował dane w bezpieczne miejsce, a następnie wszystko skasował. Kontynuujemy więc misję infiltracji stacji w niepewności... Jedyna wada tej produkcji to fakt, że jest zbyt krótka.
Historia i zagadki: Karol Konwerski i Konrad Hildebrand
Artworki: Kamil Kochański
Programowanie, dodatkowe artworki i animacja: Mateusz Skutnik
Zagraj
Solucja
Trafiliśmy na poziom 3. Wyposażeni jesteśmy jedynie w nasz niezawodny automatyczny klucz. Przybliż drzwi po prawej z napisem "L3".

Po prawej stronie drzwi jest panel, który przybliż. Użyj automatycznego klucza, aby go otworzyć. Kliknij na zielony ekran z napisem dostęp zabroniony, a nasz bohater rozwali go i drzwi się otworzą. Wejdź do pomieszczenia.

Weź stąd leżący naprzeciwko dysk z danymi 1. Monitory przed tobą nie działają. Na monitorze po prawej stronie wyświetla się napis: "awaryjne zasilanie wyłączone". Gdy poruszysz dźwignią po lewej, wyświetli się napis: "brak identyfikatora osobistego". Wycofaj się do głównej sali, po czym kliknij na drzwi po lewej stronie z napisem "Med lab".

Kliknij na panel po lewej stronie. Naciśnij na przycisk pod nim, a drzwi się otworzą. Wejdź do pomieszczenia.

Kliknij na dolny obszar przewróconego stołu, a weźmiesz metalową rurę. Przybliż monitor po lewej.

Weź z biurka identyfikator osobisty. Wycofaj się jeden ekran i przybliż monitor po prawej z apteczkami po obu stronach.

Zabierz spod monitora lancet. Wróć do pomieszczenia "L3" i przybliż ponownie ekran po prawej stronie. Włóż do czytnika z prawej strony monitora identyfikator osobisty. "Identyfikator osobisty poprawny". Przesuń dźwignią z lewej strony, aby przywrócić zasilanie. "Awaryjne zasilanie włączone". Wycofaj się jeden ekran i przybliż monitory naprzeciwko. Na jednym z nich widnieje napis: "wszystkie bramy otwarte". Wróć do głównej sali, obróć się i kliknij drzwi po lewej stronie.

Po lewej stronie leży dysk z danymi 2. Wycofaj się i kliknij drzwi po prawej.

Naciśnij panel z ręką, aby otworzyć drzwi, i wejdź do pomieszczenia. Przybliż monitor po prawej stronie. "Włóż dysk z danymi". Wsuń więc w otwór oba dyski z danymi. Przy obu niestety wyskoczy komunikat: "dysk twardy uszkodzony". Wycofaj się i przybliż wentylator po lewej stronie.

Możesz użyć automatycznego klucza, aby zdjąć pokrywę. Teraz za pomocą metalowej rury rozwal wiatrak. Wejdź do pomieszczenia po drugiej stronie.

Weź leżący tu dysk z danymi 3. Obróć się teraz w prawo.

"Muszę ją obudzić. Może ona wie, co tutaj zaszło...". Przybliż monitory po lewej stronie.

"Nie budź śpiącej królewny". "Błąd hibernacji 1867". "PC eMed wyłączony". Zanotuj sobie liczby 1867. Zabierz z panelu szkło laboratoryjne. Wycofaj się, po czym kliknij drzwi po prawej stronie.

Naciśnij panel z ręką, aby otworzyć drzwi, po czym przejdź przez nie. Wróciłeś do głównego korytarza. Cofnij się do pomieszczenia z czytnikiem dysków i włóż do otworu dysk z danymi 3. "Wpisz kod błędu". Wpisujemy więc 1867. "Sprawdzanie kodu błędu...". "Niestabilny kod DNA, włóż nową próbkę DNA do PC eMed. PC eMed włączony". Wróć do pomieszczenia ze śpiącą królewną i przybliż monitory po lewej stronie. Otworzył się tam pojemnik na próbki. Weź z twojego ekwipunku lancet i skombinuj go ze szkłem laboratoryjnym. Otrzymasz próbkę DNA. Włóż ją do pojemnika na próbki.
Pobrano materiał DNA.
Inicjowanie procesu przebudzenia...
Ładowanie...
Nie trzeba było tego robić //
BŁĄD
BŁĄD
BŁĄD
BŁĄD
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz