Opis
W roku 1347
Europa została zalana plagą czarnej śmierci
Miliony ludzi zginęło w męczarniach
Ale nie wszyscy pozostali martwi...
Epidemia dżumy, która nawiedziła Stary Świat w XIV wieku, wydaje się doskonałym polem do popisu dla wszelkiej maści fantastycznych elementów. Nic więc dziwnego, że kreatywni Polacy ze studia Pastel Games wzięli mors nigrę na warsztat. W grze wcielasz się w postać, mającą za zadanie odnalezienie i uporanie się z tym, którego nazywamy nie-do-końca-martwym. Klimatyczne udźwiękowienie i wspaniała czarno-biała grafika utwierdzi cię w przekonaniu, że twoja robota to nie przelewki. W odnalezieniu niestety kilku nieintuicyjnych miejsc pomoże ci solucja.
Historia, artworki, muzyka i efekty dźwiękowe: Maciej Pałka
Animacje, pomoc w zagadkach i programowanie: Mateusz Skutnik
Dodatkowa muzyka i efekty dźwiękowe: SoundSnap
Zagraj
Solucja
Klikając na lewo od drzewa, zagłębisz się w las. Czekają tam na ciebie świecące ślepia jakichś stworów. Może to tylko szczury? Albo nieumarli? Tak czy siak, w obliczu panującej epidemii, żadne z nich nie jest tym, czego byś pożądał. Wróć o jeden ekran i udaj się prosto, wzdłuż ścieżki. Kliknij po lewej stronie domu. Następnie przybliż drzewo i kliknij otwór w nim.
Wyjmij z dziupli pergamin. Na razie rysunek na nim zawarty jest ci nieprzydatny. Cofnij się o dwa ekrany i przybliż pole na prawo od drzewa.
Zdejmij z płotu garnek. Idź do przodu, na cmentarz. Kliknij nagrobek najbardziej po lewej stronie.
Weź wodę święconą. Wycofaj się teraz o trzy ekrany i kliknij na lewo od chaty.
Weź z lewej strony młotek. Następnie kliknij na klocek drewna pośrodku podwórza.
W górnym prawym rogu ekranu znajdziesz drewniany kołek. Wycofaj się o trzy ekrany, do drogi. Idź wzdłuż niej do koła wodnego. Kliknij górny prawy róg ekranu.
Weź drabinę. Cofnij się o dwa ekrany, po czym wejdź na podwórze domku.
Postaw przed drzwiami przed chwilą zdobytą drabinę. Wdrap się po niej do zakratowanego okna, po czym wspinaj się jeszcze wyżej – na szczyt dachu. Zignoruj przebiegającego po podwórzu stwora. Przybliż komin.
Zeskrob z niego sadzę. Cofnij się teraz o dwa ekrany, do zakratowanego okna. Użyj młotka, aby usunąć wszystkie cztery pręty. Zejdź do mieszkania.
Wejdź do piwnicy.
Włóż garnek do beczki ze słoną wodą. Wróć na górę.
Weź z paleniska pochodnię i powieś garnek ze słoną wodą na haku.
Weź z garnka sól. Obróć się w stronę drzwi.
Weź dźwignię, która blokowała drzwi od wewnątrz. Wyjdź na podwórze i udaj się w kierunku furtki, prowadzącej do spiżarki. Wejdź do środka i użyj pochodni.
Zdejmij z belki czosnek. Wróć na podwórze i udaj się drogą do koła wodnego, które przybliż. Użyj dźwigni, aby ruszyć koło.
Kliknij na lewo od koła, a następnie udaj się po kamieniach do czarnego przejścia. Wejdź po schodach i nie przejmuj się czaszką, bo nic z nią nie możesz zrobić. Dojdziesz do drzwi. Użyj na nich czosnku, a następnie sadzy. Otwórz je i wejdź do środka.
Zacznij od rozsypania soli dookoła sarkofagu. Następnie polej drewniany kołek wodą święconą. Przybliż zwłoki.
Otrzymaną broń skieruj na klatkę piersiową, po czym przywal w nią młotkiem.
Gratulacje.
Zniszczyłeś bestię.
Zagraj w Morbid 2: The Cure.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz