Being One 2: Bloodbath

10 minut czytania

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Opis

Uciekłeś z kadzi wypełnionej płynem podtrzymującym twoje życie i znalazłeś się w laboratorium...

Odkryłeś przedstawicieli obcych gatunków i humanitarnie zakończyłeś ich żywot. Odkryłeś również, że dr Rycroft przeprowadzał na tobie swego rodzaju Terapię Modyfikacji Genomu.

Opierając się na dowodach, jakie zebrałeś do tej pory, naukowcy dodali obce DNA do twojego własnego, posługując się eksperymentalnymi technikami.

Nawiązałeś także kontakt z kimś, kto wyposażył cię w telefon komórkowy, poprzez który dostarczał ci informacji oraz udzielał rad.

Musisz dowiedzieć się, kto ci pomaga, co ci szaleni naukowcy ci zrobili, gdzie do cholery jesteś, a ponad wszystko musisz UCIEC!

W poprzedniej części "Being One" udało ci się uciec z laboratorium, pokonawszy strażniczego mecha. To jednak był dopiero początek przygody. Musisz udać się na kolejny poziom, gdzie badania naukowe są jeszcze dziwniejsze oraz bardziej krwawe. Wydaje się, że przeprowadza się tu doświadczenia nad wampirami... Zaopatrz się w czosnek i osikowy kołek, a najlepiej jeszcze w dwa wiadra odwagi, bo bez szybciej bijącego serca się nie obejdzie.

Twórca: Psionic

Zagraj

Solucja

Kliknij żółtą strzałkę, aby ruszyć do przodu. Na twoim telefonie od razu pojawi się wiadomość: "Na podłodze znajdziesz narzędzie wielofunkcyjne. Kliknij, aby go UŻYĆ, a żeby ANULOWAĆ je, kliknij górny pasek ekranu. Powinno się przydać do wykręcania śrub, przecinania kabli itd. Dobrze wiedzieć, że udało ci się wyjść żywym z laboratorium... Odezwę się niedługo!". W ten sposób automatycznie uzyskałeś narzędzie wielofunkcyjne.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Kliknij na panel po lewej stronie. Nitów niestety nie usuniesz, ale możesz zdjąć klapkę z napisem "NIE ZDEJMOWAĆ", używając narzędzia wielofunkcyjnego na czterech śrubach. Następnie kliknij pokrywę, a zdejmiesz ją. Użyj teraz tego samego przedmiotu, aby przeciąć oba kabelki. Gdy to zrobisz, kliknij na nie, a połączysz czerwony z niebieskim i drzwi się otworzą. Kliknij dwukrotnie żółtą strzałkę, aby wejść na wyższy poziom. Dostaniesz kolejną wiadomość: "Na podłodze znajdziesz lampę UV. Kliknij, aby ją UŻYĆ, a żeby ją ANULOWAĆ, kliknij górny pasek ekranu. Może się przydać do ujawnienia ukrytych wiadomości, krwi itp. Mam nadzieję, że czujesz się dobrze? Tak swoją drogą, nazywam się "Venus"". W ten sposób automatycznie uzyskałeś lampę UV. Dzięki niej możesz w różnych miejscach odnaleźć wiadomości, których w grze jest łącznie osiem.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Weź lampę UV i skieruj ją nad drzwi, aby odkryć wiadomość – "Nie ma ucieczki". Gdy klikniesz na drzwi, otrzymasz kolejnego SMSa – "Jedyna droga ucieczki prowadzi przez te masywne drzwi. Dostaniesz się nimi prosto do Trumny w Zastrzeżonym Obszarze. Musisz się tam dostać i otworzyć tę Trumnę!". Obróć się w prawo.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Na białym polu, nad kolejnymi drzwiami, użyj lampy UV. Napis głosi: "Nie jesteś taki jak my". Ponownie obróć się w prawo.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Nad przejściem użyj lampy UV. "Istoty z innego świata". Po lewej stronie leży również pierwszy z szesnastu Notatników.

"Graham McDonald. Plotka głosi, że chłopaki z piętra poniżej pracowali z kosmitami. Brzmi zwariowanie, ale nie mniej niż my pracujący z wampirami... Ktoś powiedział, że jeden z okazów oszalał i zahipnotyzował jednego z naukowców. Ten następnie zabił się w straszliwy sposób. Tam na dole jest jakiś obłęd! Ale znów – u nas nie jest wcale lepiej. O ile nie uda nam się otworzyć tej trumny i odkryć sekretów wampirzej krwi, nigdy nie otworzymy tych drzwi. Niektórzy mówią, że tak czy siak nas zabiją, ale ja nie jestem tego taki pewien".

Obróć się znowu w prawo i wejdź do pomieszczeń mieszkalnych (habitation). Idź do przodu, aby zostać przeskanowanym.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Nie przestrasz się wyskakującego z góry wampira (za późno?). Użyj lampy UV u dołu ekranu – "Pilnuj pleców". Weź z ziemi pierwszą z probówek. Po prawej stronie jest drugi Notatnik.

"Kara Johnson. Nie boję się tego czegoś. Jeżeli się do mnie zbliży, rzucę mu grotem w twarz. To serum napompuje je jak balony, dopóki nie pękną. Wszyscy inni są przerażeni, cipeczki... Chciałabym, żeby skupili się bardziej na robocie i otworzyli tę zasraną trumnę, żebyśmy mogli się stąd wydostać. Będę oszczędzała amunicję, gdyby za drzwiami czekali na nas strażnicy. Będą zaskoczeni, jeżeli spróbują jakichś sztuczek ze mną! Znaleźliśmy wszystkie kawałki starożytnego manuskryptu, musimy tylko odkryć, jak je połączyć i znaleźć sekretny kod do trumny. Dodatkowo ta rzecz potrzebuje krwi do aktywacji, ale tego mamy tutaj pod dostatkiem".

Wejdź po drabinie do magazynu (storage room).

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Kolejny koleżka może cię wystraszyć. Użyj lampy UV na ścianie po lewej stronie – "Chcę cię posmakować". Weź z beczki drugą z probówek. Podnieś z ziemi projekt jakiegoś mecha. Zauważ na nim, że 2=2236. Po lewej stronie leży kolejny notatnik.

"Warren Davies. Jesteśmy kurewsko przerażeni! Ta "rzecz" w jakiś sposób dostała się do systemu wentylacyjnego i ciągle tam jest. Ochrona nie może tego znaleźć, a my jesteśmy tu zamknięci i bezsilni. Nienawidzę zbierania ekwipunku z magazynu – słyszę tu dziwne dźwięki. Z tą rzeczą czającą się nieopodal, noszę ze sobą duży zaostrzony kij. Mit czy nie, dźgnę tę rzecz, jeżeli do mnie się zbliży! Jakby tego było mało, krąży plotka, że na piętrze poniżej mają kontrolujących umysły kosmitów. Jasne... Czym zajmuje się tutaj dr Rycroft?".

Zejdź po drabinie i przejdź przez drzwi po lewej stronie do pomieszczeń sypialnych.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Otrzymasz SMSa – "Otwór wentylacyjny na samym końcu jest poluzowany. Zdejmij go, jako że może tam być ukryte coś użytecznego". Kliknij otwór wentylacyjny na końcu pomieszczenia i zdejmij pokrywy, wykręcając śruby za pomocą narzędzia wielofunkcyjnego. Nie jest to konieczne, ale ominie cię coś ciekawego. Otrzymasz kolejnego SMSa – "Zostałeś zaatakowany! Nie mogłam się z tobą skontaktować przez około 20 minut, wszystko gra? Mogę tylko przypuszczać, że był to osobnik, który uciekł. Uważaj na kolejne ataki. Nie zapomnij, jak jesteś ważny!". Użyj lampy UV na podłodze – "Potrzebuję więcej krwi". Z prawego bliższego rogu pomieszczenia weź trzecią z probówek. Znajdziesz tutaj też trzy notatniki.

"Thomas Genghis. Dr Rycroft jest z pewnością wielkim człowiekiem, ale żeby porwać nas z naszych domów, od naszych rodzin... Wiem, że ta praca może uratować miliony, ale ciągle ciężko jest mi w ciągu dnia, nie wiedząc, jak radzi sobie moja rodzina. Myślę jednak, że to był niezły pomysł, zamknąć nas tutaj z tymi rzeczami. To świetna zachęta do odkrywania sekretów krwi, żeby wydostać stąd nasze dupska. Jeden z kolegów mówi, że rozmawiał z kimś z poziomu niżej. Są w podobnej sytuacji do naszej, ale ostatnio nastąpił u nich znaczący przełom. Wspomniał również, że pracują z kosmitami, co jest niedorzeczne... Z drugiej strony, nie wierzyłem w wampiry, dopóki dr Rycroft nas tu nie sprowadził...".

"David Koshin. Nikt nie może spać, wiedząc, że osobnik, który uciekł, ciągle gdzieś tam jest. Te "rzeczy" są zabójcze. Są niemal nieśmiertelne, twarde jak diabli i lubią wyrywać żyły z gardeł. Pożądają krwi i wydaje się, że jest to efekt uboczny ich specjalnych zdolności. Ciągle śpię z pistoletem na rzutki pod poduszką! Pracujemy tyle godzin, ile możemy. Musimy odblokować tę trumnę i odkryć, co znajduje się w jej wnętrzu. Mechanizm otwierający główne drzwi jest połączony z trumną, musimy więc najpierw ją otworzyć, aby się stąd wydostać. Nie zaskoczyłoby mnie jednak, gdyby po drugiej stronie stali uzbrojeni strażnicy. Wydaje się również, że pracujemy nad swego rodzaju robotem. Nikt z nas nie może obejrzeć wszystkich planów, ale połączyliśmy elementy razem i logicznym wnioskiem jest zabójczy robot-wampir. Ale to przecież stoi w sprzeczności z ambicjami dr Rycrofta do ratowania milionów istnień...".

"Maria Shinara. W ogóle nie śpię, nikt z nas nie śpi. Chęć ucieczki z tego miejsca jest zbyt wielka. Pomimo że jesteśmy ekspertami w swoich dziedzinach, nie udaje nam się się ujawnić sekretów wampirzej krwi. Dr Rycroft mówi, że ta praca może pomóc uratować tysiące istnień, ale gdy trafi w niewłaściwe ręce, może zabić miliardy. Nie jestem pewna, jakie są jego zamiary. Chcę się tylko stąd wydostać i zobaczyć syna! Jeden z obiektów uciekł trzy dni temu i ochrona nie potrafiła go namierzyć. To straszne, wiedzieć, że to gdzieś tam się czai...".

Wróć do poprzedniego pomieszczenia i przejdź przez drzwi po prawej stronie do pokoju wypoczynkowego.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Użyj lampy UV na suficie – "Jesteś nadzwyczajny". Weź z pomieszczenia czwartą oraz piątą z probówek. Z plamy krwi podnieś klucz do szafki. Otwórz nim wszystkie szafki. W jednej z nich znajdziesz projekt. Zauważ na nim napis 7249=3. Są tu również trzy notatniki.

"Walter Grafenburg. Jestem przekonany, że dr Rycroft wie, co robi, trzymając nas tutaj. Obiecał nam wielkie bonusy oraz to, że zajmie się naszymi rodzinami, jeżeli otworzymy trumnę. I to właśnie zamierzamy zrobić. Niektórzy mają problemy z ograniczoną przestrzenią, ale przyzwyczają się. Byliśmy tu tylko kilka miesięcy, więc nie jest tak źle! Zwołam generalne zebranie w poniedziałek, aby przedyskutować nowe podejście do pracy z tą krwią. Może w końcu uda nam się rozwikłać tę zagadkę. Słyszałem, że goście z poziomu niżej dokonali znaczącego przełomu z nowym obiektem, jakąś super-istotą...".

"Faye Ketan. Nie obchodzi mnie, czy kiedykolwiek się stąd wydostaniemy. Nie mam do czego wracać. Jeżeli znajdziemy sekret wampirzej krwi i odkryjemy "wieczne życie" dla ludzi, na pewno tego nie wezmę. Wolałabym umrzeć. Nie rozumiem, dlaczego wszyscy tutaj mają taką obsesję na punkcie tej cholernej krwi. Mnie to nie obchodzi... Trochę przeraża mnie sposób, w jaki "Token" się na mnie patrzy. Chyba się we mnie zadurzył... Może będę musiała sprawić, że wydarzy mu się mały "wypadek", żeby pojął, że nie jestem zainteresowana".

"Brock Hardington. Wow, Faye jest taką nieszczęśliwą suką, nie wiem, jaki ma problem. Spytałem tylko pewnego dnia, czy dokonała jakichś przełomów w swojej pracy, a ona zaczęła mi wygrażać... Co takiego powiedziałem? Jest taka humorzasta i narcystyczna. Zastanawiam się, dlaczego tutaj jest i co przydarzyło jej się w przeszłości. Przypuszczam, że musiało to być coś strasznego. Cóż, nie mogę doczekać się obiadu. Znowu lasagna, juhu!".

Wróć do głównego pomieszczenia tego poziomu i obróć się dwa razy w lewo. Wejdź przez drzwi do pomieszczenia, gdzie prowadzą badania (research). Idź do przodu, aby zostać przeskanowanym.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Dostaniesz SMSa – "Jedyną drogą do otwarcia drzwi do Zastrzeżonego Obszaru jest po pierwsze aktywacja dwóch klawiatur numerycznych w Pomieszczeniach Doświadczalnych, a następnie aktywacja trzeciej klawiatury. Kody powinny być wypisane na projektach. Znajdź je, a następnie wprowadź". Weź z prawego dolnego rogu szóstą z probówek. Przeczytaj też notatnik.

"Philip Reilly. Ochrona tutaj jest ostro pokręcona. Aby wejść do Zastrzeżonego Obszaru, muszę najpierw aktywować klawiatury numeryczne w dwóch Pokojach Doświadczalnych, zanim będę mógł spojrzeć na główne drzwi! Obłęd! Ciągle zapominam kody, więc zapisałem je na projektach z małą cyferką, żebym wiedział, który jest który. Jestem tak mądry, że to czasami aż boli. Naprawdę... Wszyscy ciągle mówią o "Sanguine Chalice". Nie mam pojęcia, co to jest. Niektórzy mówią, że kielich pełen starożytnej potężnej krwi, inni że swego rodzaju broń. Kto wie, może okaże się, że obie wersje są dobre. Nie żeby mnie to obchodziło".

Wejdź w drzwi po lewej stronie.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Ze stołu po lewej stronie weź siódmą z probówek. Na projekcie zauważ liczby 1=8654. Przeczytaj dwa notatniki.

"Dr Bhakta. Badania, jakie przeprowadzamy na tych istotach, są fascynujące. Czasami są potulne, jak baranki, żeby innym razem zamienić się w drapieżne bestie i próbować wyrwać ci gardło. Są jednak nadzwyczajne. Same umiejętności regeneracji mogłyby uratować miliony. Pracuję nad otwarciem trumny. Myślę, że zsyntezowałem wystarczająco próbek krwi, które posłużą do odblokowania zamka. Musimy tylko zdeszyfrować kod na starożytnym zwoju w Zastrzeżonym Obszarze, a będziemy mogli zajrzeć do wnętrza. Rozmawiałem dzisiaj z Marią. Jest zdesperowana, żeby wydostać się stąd jak najszybciej i zobaczyć syna, dlatego też wszyscy pracujemy ze zdwojonymi siłami, aby osiągnąć ten cel".

"Ashton Blake. Te "rzeczy" są nierealne, ich krew nie przypomina naszej, jest "obca"... Zdaje się, że przekształciły się w istoty, które czerpią energię i moce regeneracyjne z samej krwi. Ciężko to ogarnąć umysłem. Jestem pewien, że dr Rycroft prowadzi te badania dla dobra ludzkości, ale czasem jego plany wydają się bardziej przebiegłe. Dlaczego nie pokaże nam wszystkich projektów? Co robią inne projekty badawcze i inżynieryjne w tym budynku? Czym jest "Sanguine Chalice", o którym wszyscy mówią? Muszę znaleźć odpowiedzi na te pytania...".

Przybliż klawiaturę numeryczną na przeciwległej ścianie i wklep: 8654. Jeżeli dobrze to zrobiłeś, pojawi się komunikat o sukcesie. Wróć do poprzedniego pomieszczenia i wejdź przez drzwi po prawej stronie.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Kolejny wampir. Użyj lampy UV na prawej ścianie – "Wyczuwam twoją krew". Z lewego dolnego rogu weź ósmą z probówek. Są tu również dwa notatniki.

"Token Coolname. Te osobniki są niezwykle niestabilne. Jeżeli którykolwiek by się kiedyś wydostał, spowodowałby olbrzymie spustoszenie. Na widok krwi trzęsą się jak w chorobie i wygłaszają obrzydliwe bluźnierstwa. Są jak istoty opętane. Nie wiem, czego możemy się od nich nauczyć, ale dr Rycroft wydaje się wiedzieć, co robi... Jeżeli chodzi o sprawy osobiste, myślę, że dzisiaj zaproszę "Faye" na randkę. Wiem, że jest humorzasta, ale taką ją lubię. Zawsze patrzy na mnie tymi czarnymi zmysłowymi oczyma. Czasami zastanawiam się, czy to pożądanie, czy po prostu mordercza nienawiść, jak mówią inni?".

"Bill Williams. Ostatnio rozmawiałem z kimś z piętra niżej. Mówił, że udało im się szczęśliwie zrekombinować obiektowi ludzkie DNA z jego własnym i przeżył (do tej pory). Nazwali go "Istota 1 (Being 1)", jako że jest pierwszym ze swego rodzaju i unikalnym w wielu aspektach. Widocznie osobnik był bliski śmierci, gdy został przywieziony, ale dzięki wiedzy dr Rycrofta uzyskanej z naszej pracy tutaj, udało się go zregenerować i genetycznie oczyścić... Ta nowa istota jest nadzwyczajna, jako że jest niewrażliwa praktycznie na każdą chorobę. O niej przez te wszystkie lata mówił dr Rycyroft, a teraz jego marzenie się spełniło. Ten przełom może uratować miliony... Miliardy!".

Przybliż klawiaturę numeryczną na ścianie po lewej stronie i wpisz: 2236. Wróć do poprzedniego pomieszczenia i przybliż klawiaturę na drzwiach naprzeciwko. Wklep: 7249. Przejdź do Zastrzeżonego Obszaru.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Przeczytaj dwa notatniki.

"Rutger Hasslekrieg. Aby otworzyć trumnę, potrzebujemy 8 próbek zsyntezowanej krwi, nad którą pracował dr Bhakta, musimy zdeszyfrować kod na Starożytnym Zwoju i ustawić 3 Generatory Mocy w kolejności, aby dostarczały odpowiednią ilość energii do otwarcia. Osobiście uważam, że to nie zadziała, ale dr Rycroft zapewnia, że się uda. Dziwny człowiek...".

"Mary Plunkett. Przeprowadzałam badania nad starożytnym zwojem, który został znaleziony przy trumnie przez samego dr Rycrofta. Mam wszystkie elementy, ale ciężko było je połączyć. Podejrzewam, że ujawnią kod do trumny, gdy ułoży się je w odpowiedniej kolejności...".

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Przybliż podest ze starożytnym zwojem po prawej stronie i ułóż go. Wystarczy kliknąć dany kawałek, a następnie na odpowiednią kratkę po prawej stronie.

"Ten zwój łączy 16 frakcji wampirów razem. Został podzielony na równe części, aby każda frakcja posiadała taką samą ilość mocy zawartej w "Sanguine Chalice" – źródle naszej długowieczności, fontanny młodości, krwi bogów. Nasz kod nigdy nie może wpaść w niepowołane ręce. Sprowadzi to klęskę na cały nasz rodzaj i zgubę na świat w tej postaci, w jakiej go znamy. Brońcie go kosztem swojego życia".

Użyj lampy UV na zwoju, a otrzymasz kod 6983. Kliknij na Panel Dostępu 1 nad trumną. Zdejmij pokrywę za pomocą narzędzia wielofunkcyjnego. Musisz przeciągnąć czerwone kawałki z lewej strony na pusty panel. To samo zrób z pozostałymi dwoma Panelami. Przybliż teraz klawiaturę numeryczną na trumnie i wprowadź kod: 6983.

flash, gra flash, being one, bloodbath, being one – bloodbath

Weź ze zwłok pistolet Sanguine Chalice. Przygotuj się na walkę i cofnij się przed trumnę. Spokojnie, nie możesz zginąć. Rozwal najpierw wampiry, a gdy przybędzie mech, celuj w głowę i klatkę piersiową. Jak rozprawisz się z zagrożeniem, wróć do głównego pomieszczenia i udaj się do wyjścia.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...