Opis
Stacja Kosmiczna LPXVII
Jedno z najbardziej tajnych miejsc w naszej galaktyce.
Projekt: Prace archeologiczne w konstelacji Byka.
Straciliśmy kontakt 4 miesiące temu.
Panie Anderman, pana statek jest najbliższym dostępnym. Pana misją jest infiltracja stacji.
Podejrzewamy uszkodzenie głównego komputera.
Sugestia: niech pan poszuka modułu dostarczania energii.
Kolejna gra ze studia Pastel Games rozgrywa się w kosmosie, a dokładniej, na tajnej stacji kosmicznej, nie dającej znaku życia od kilku miesięcy. Twoim zadaniem jest oczywiście skontrolowanie tego, co mogło się tam wydarzyć i naprawienie szkód. Jak zwykle – przepiękna oprawa graficzna, ciekawa fabuła... Słowem – Pastel Games!
Historia: Karol Konwerski
Artworki: Kamil Kochański
Programowanie: Mateusz Skutnik
Muzyka i efekty dźwiękowe: SoundSnap
Zagraj tutaj
Solucja
Po zaakceptowaniu misji, rozpoczyna się nasza przygoda. Możesz przybliżyć ster i migające ekrany, ale tylko w celu pooglądania ich. Obróć się w lewo.
Kliknij na czytnik w kształcie ręki, po czym weź ze skrytki kabel. Obróć się w lewo.
Kliknij na czytnik w kształcie ręki, po czym weź z kabiny pojemnik na tlen. Kliknij po prawej stronie na świecące białe kółko, aby otworzyć kolejną skrytkę. Weź z niej palnik. Połącz oba przedmioty, a otrzymasz palnik zasilany tlenem. Idź raz w lewo. Jest tu kolejny czytnik, otwierający komorę, ale nic nie możesz zrobić. Idź dalej w lewo.
Kliknij na czytnik, aby otworzyć duże drzwi. Idź do przodu dwukrotnie.
Kolejne drzwi. Po lewej stronie masz przycisk, który je otworzy. Znowu idź dwukrotnie do przodu. Użyj palnika zasilanego tlenem na drzwiach, a zniszczysz je. Idź raz do przodu.
"- Muszę podłączyć mój komputer do głównego komputera stacji...". Po obu stronach masz drzwi, które możesz otworzyć przyciskami. Przejdź przez te po lewej stronie. Kliknij dwukrotnie na okno po twojej lewej stronie.
Zobaczysz kombinację kropek. Zapamiętaj ją/zrób screena (kropki zmieniają się w każdej grze – są trzy możliwe ułożenia) i idź dalej. Drzwi na poziom trzeci są zamknięte i póki co nie da się ich otworzyć. Wróć do rozwidlenia i wejdź w drzwi po prawej. Masz tu trzy grupy komputerów. Kliknij te po lewej stronie.
Kliknij czerwony przycisk po prawej stronie i zabierz automatyczny klucz. Przybliż papiery leżące na biurku.
Zapamiętaj kombinację cyfr i liter na kartce odpowiadającej ułożeniu kropek, widzianych na szybie w poprzednim pomieszczeniu (ściąga na screenie powyżej). Udaj się teraz do komputerów na środku pomieszczenia.
Po lewej stronie będziesz miał kolejną, zaśrubowaną skrytkę. Przybliż ją i użyj na niej automatycznego klucza. Po otwarciu, włóż kabel do gniazdka. "KOMPUTERY POŁĄCZONE". Wróciłeś do początkowej lokacji. Oddal się i obróć w lewo cztery razy.
Przed tobą widać właz. Przybliż go.
Po lewej stronie widać wyraźny prostokąt. Kliknij go, a ujawni się przycisk, który również naciśnij. Zejdź przez otwarty właz. Gdy klikniesz na czytnik po lewej stronie dowiesz się, że "- Nie mogę tam wejść bez kombinezonu ochronnego...". Kliknij na szybę po prawej stronie.
Naciśnij przycisk po prawej stronie, po czym weź kombinezon ochronny. Oddal się i kliknij na czytnik po lewej stronie. Przejdź przez otwarte drzwi. Użyj automatycznego klucza na pokrywie.
Zabierz ze środka baterię. Wycofaj się i zamknij drzwi za pomocą czytnika. Odłóż kombinezon ochronny tam, gdzie leżał wcześniej. Wróć teraz do pomieszczenia z komputerami. Kliknij na środkową grupę. Musisz teraz wpisać kod, odczytany z kartki. W moim przypadku jest to k150s.
"Moc generatora prawie na wyczerpaniu. Ustaw baterie słoneczne w odpowiednich pozycjach. Obecna aktywność słońca: 1421. Udostępnianie panelu sterowania...". Zwróć uwagę na aktywność słońca. Wycofaj się i udaj do grupy komputerów po prawej stronie. Kliknij na duży monitor w dolnym rzędzie.
Zapamiętaj procenty w pozycjach a, b i c, odpowiadających twojej aktywności słonecznej (ściąga na screenie powyżej). Oddal się i kliknij duży monitor w górnym rzędzie. Ustaw suwaki zgodnie z procentami zapamiętanymi przed chwilą. W moim przypadku będzie to a: 60%, b: 96%, c: 14%. "Baterie słoneczne ustawione. Uszkodzenie Baterii generatora. Wymień baterię. Udzielanie dostępu do generatora...". Oddal się od ekranu.
Po prawej stronie masz czerwony przycisk. Kliknij go i przejdź przez drzwi. Przybliż szybę po prawej.
Naciśnij czerwony przycisk i weź kombinezon ochronny. Oddal się i naciśnij czerwony przycisk po lewej stronie. Przejdź przez drzwi. Użyj automatycznego klucza na pokrywie.
Usuń uszkodzoną baterię i zastąp ją nową. Wycofaj się, zamknij drzwi i odłóż kombinezon ochronny. Idź do otwartych drzwi prowadzących na poziom trzeci i przejdź przez nie.
Do kwatery dowodzenia. Jestem w środku.
Kwatero dowodzenia?...
Czy ktoś mnie słyszy?
Wszystkie urządzenia komunikacyjne wyłączone
Kopiowanie plików
Kasuj
Kasuj
Kasuj
Zagraj w Space Oddity 2.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz