Podręcznik Gracza
Jest to absolutna podstawa dla początkującego gracza, który dopiero zamierza zgłębić tajniki tej wspaniałej gry. W podręczniku znajdziesz kolejne etapy tworzenia postaci. Wszystko zostało tak napisane aby każdy sobie poradził i nie miał z niczym problemów. Nie zabrakło oczywiście różnych objaśnień – chodzi tutaj o skróty używane podczas gry – np. Trak0, 2k8 czy AC. Dzięki tej książce tworzenie własnej postaci staje się łatwe i przyjemne, dzięki czemu nie zniechęca do gry, a raczej zachęca.
Książka podzielona została na poszczególne rozdziały. Pierwszy z nich traktuje o tworzeniu postaci. Znajdziesz tam wszystkie informacje dzięki którym tworzenie postaci stanie się dziecinnie proste. Kolejny rozdział mówi o walce oraz przeróżnych potyczkach. Dzięki niemu walka stanie się łatwiejsza, nauczysz się również bardziej taktycznych posunięć, oraz unikniesz niemiłych niespodzianek. Ostatni rozdział rozprawia o magii. Jest to coś dla postaci, które zdecydowały się na używanie magii. Dzięki dokładnemu przestudiowaniu tego rozdziały poznasz wszystkie tajniki magii, oraz nauczysz się z niej umiejętnie korzystać w czasie walki i nie tylko.
Książka wykonana została bardzo starannie z dbałością o najmniejsze szczegóły. Za sztywną, kolorową okładką kryją się ładnbie ilustrowane strony na który znajduje się czytejlny i bardzo ładny druk. Wszędzie widnieją także wizerunki postaci, portworów i innych tym podobnych rzeczy.
Przewodnik Mistrza Podziemi
To już pozycja dla bardziej zaawansowanych graczy, którzy chcieliby tworzyć w2łasne przygody i czuwać nad rozgrywką. Mistrz podziemi to postać, która kontroluje całą sesję i prowadzi samą grą. To od niego zależy gdzie znajduja się postacie, co je czeka i co spotkają na swojej drodze. Podręcznik ten ma na celu bliższe zapoznanie się z tą rolą, i trzeba przyznać, że idealnie się do tego nadaje. Wszystko zostało wyjaśnione bardzo dobrze, i nikt nie powinien mieć żadnych problemów po przestudiowaniu owego Przewodnika.
Znajdziesz tutaj wskazówki dotyczące zarówno prowadzenia sesji jak i tworzenia własnych przygód. Wszystko zostało przygotowane tak, aby nikt nie miał problemu ze zrozumieniem treści.
W podręczniku znajdują się takżę bardzo cenne informacje na temat tworzenia nowych ras, klas postaci, przedmiotów, itp. Dzięki temu Mistrz Podziemi może w bardzo łatwy sposób modyfikować rozgrywkę i w znacznym stopniu uatrakcyjniać sesję. Jest to znakomity element, także dla bardziej zaawansowanych graczy czy MP, którym zdudziły się podstawowe zasady i chcieliby wprowadzić do gry coś nowego.
D&D Fabularna Gra Przygodowa
D&D FGP jest wstępem do 3 Edycji najsłynniejszej gry fabularnej na świecie. Wydana w formie pudełka, które zawiera wszystko co potrzeba, aby zapoznać się ze światem Lochów i Smoków
Zawartość- Księga Zasad ? 32 strony czarno – białych
- Księga Przygód ? 48 stron czarno – białych
- Karty Postaci, Statystyki potworów, diagramy walki – 32 strony kolorowe.
- Mapa podziemi ? 50 cm/90cm, kolor
- 6 kości wielościennych
- 89 kolorowych żetonów przedstawiających bohaterów, skarby, potwory itd.
Jednym słowem, jest to idealna propozycja dla ludzi którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grą Dungeons & Dragons. Dzięki zawartym w zestawie elementom, nie będziesz już portrzebował żadnych dodatkowych elementów. Znajdziesz tam wszystko co jest potzrebne by zacząć rozgrywkę – no oczywiści musisz znaleźć jeszcze chętne osoby, które wraz z tobą zanurzą się w spaniały świat gry Dungeons & Dragons
D&D Księga Potworów
Ponad 500 przerażających wrogów
Od zwyczajnych do magicznych, od słabych do potężnych... Za sprawą statystyk, kolorowych ilustracji oraz informacji dla bohaterów graczy Księga Potworów powołuje do życia istoty ze światów Dungeons & Dragons. Jest to niezbędny podręcznik dla każdego Mistrza Podziemi, który chce, by śmiałkowie zawsze mieli się na baczności!
Jest to obowiązkowa pozycja dla Mistrza Pozdziemi. Dzięki tej książce dodawanie do gry nowych potworów stanie się banalnie proste i nie trzeba się bedzie poświęcać tworzeniu potworów przed rozpoczęciem każdej sesji. Po prostu wyszukujesz danego przeciwnika odpowiadającego poziomom doświadczenia bohaterów i umieszczasz go w grze. Co najważniejsze, wszystkie statystyki są już gotowe i czytelnie przedstawione w poszczególnych tabelach.
Podręcznik Psioniki
Poszukiwacze przygód opowiadają czasem o rzadkim typie bohaterów, którzy potrafią samą siłą woli naginać prawa natury do swych celów. Owe moce umysłu nie mają magicznej natury. Nie są też wytworem plotek. To sztuka psioniki.
Ten dodatek do gry D&D zawiera informacje o psionicznych klasach postaci i klasach prestiżowych, psionicznych umiejętnościach i atutach oraz systemie psionicznej walki. Opisano w nim też gros psionicznych mocy, przedmiotów i potworów. Innymi słowy: znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by włączyć psionikę do swej kampanii.
Doskonały dodatek dzięki któremu można w znacznym stopniu urozmaicić rozgrywkę i sprawić że stanie się ona o wiele ciekawsza.
Księga Wyzwań
Zagrożenie czai się za każdym rogiem i każdym ekranem. A największym z nich jest przebiegły Mistrz Podziemi. Książkę tę wypełniają pomysły równie subtelne, co podstępne, dzięki którym każda sesja będzie dla postaci niebezpieczna.
Znajdziesz tu- Ponad pięćdziesiąt spotkań zaprojektowanych tak, by można je było łatwo wykorzystać w dowolnej kampanii.
- Scenariusze o zmiennym stopniu trudności, odpowiednie dla postaci na poziomach od 1 do 20.
- Porady dotyczące samodzielnego tworzenia zwodniczych i zabójczych sytuacji.
Zawarte w tej książce bezcenne materiały z pewnością zainspirują Mistrzów Podziemi, którzy lubią trzymać swoich graczy w niepewności.
Książka zdecydowanie ułatwia pracę mistrzowi Podziemi. Bardzo dobre urozmaicenie gry.
Księga Broni i Ekwipunku
Bohaterowie muszą być przygotowani na wszystko. Inaczej mówiąc, w każdej chwili powinni mieć pod ręką odpowiednią broń i ekwipunek. Na wypchanych towarami kartach tej książki znajdziecie olbrzymi skład przedmiotów. Mogą one wpędzić was w różne kłopoty, ale także z nich wydobyć. Znajdziecie tu między innymi:
- Wielki kram z ekwipunkiem, towarami handlowymi, przedmiotami alchemicznymi, truciznami, wierzchowcami i pojazdami.
- Ponad 230 magicznych pancerzy i broni, na przykład płonący topór, lancę niepowstrzymanej szarży i zbroję łowcy wampirów.
- Ponad 125 przedmiotów magicznych, między innymi nowe artefakty, jak choćby zbroję w miksturze, pierścień umysłu roju, widmowe berło i niewyczerpaną torbę pajączków.
- Zasady walki pojazdów na ziemi, w wodzie i w powietrzu.
Gracze i Mistrzowie Podziemi znajdą tu wszystko, czego trzeba, aby wyekwipować bohaterów na każdą okoliczność. Trzeba przyznać że przedmiotów jest cała masa i jest w czym wybierać. Pozycja obowiązkowa dla każdego!
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz