W dodatku Hordes of the Underdark oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights i dodatku Shadows of Undrentide. Przeczytać o nich można tutaj i tutaj.
Poziom 1
Magiczna Broń
Czar nadaje dotkniętej broni premię +1 do umocnienia.
Poziom 2
Kamienne Kości
Możesz zapewnić wybranemu nieumarłemu premię +3 do naturalnego pancerza, pogrubiając jego kości.
Poziom 3
Mroczny Ogień
Ten czar pozwala zapalić broń niemagiczną. Tak zaczarowana broń zadaje 1k6 obrażeń od ognia, +1 na dwa poziomy rzucającego (maksymalnie +10). Czar można rzucić na wybraną broń z ekwipunku albo na istotę, zaczarowując tym samym jej broń.
Glif Ochronny
Kapłan tworzy małą strefę magiczną, która wykrywa przechodzące istoty. Kiedy pole się uaktywni, wybucha, zadając 1k8 obrażeń od dźwięku na dwa poziomy rzucającego wszystkim istotom na obszarze działania (maksymalnie 5k8). Czar znika po eksplozji.
Magiczna Szata
Czar nadaje dotkniętej zbroi premię do KP w wysokości +1 na trzy poziomy rzucającego (maksymalnie +5).
Poziom 4
Większa Magiczna Broń
Czar nadaje dotkniętej broni premię do umocnienia, w wysokości +1 na 3 poziomy rzucającego (maksymalnie +5). Czar można rzucić bezpośrednio na broń lub na wybraną istotę, w ten sposób zaczarowując jej broń.
Poziom 5
Fala Bitewna
Czar tworzy aurę, która odbiera wrogom energię. Po wejściu w obręb aury otrzymują oni modyfikator –2 do rzutów obronnych, rzutów ataku i obrażeń. Rzucający uzyskuje po rzuceniu tego czaru premię +2 do rzutów obronnych, na atak i obrażenia.
Ogromna Regeneracja
Przez okres działania tego czaru istota może co rundę zregenerować 3 PW.
Poziom 6
Śmierć Nieumarłym
Ten czar zabija nieumarłych o sumie KW do 1k4 na poziom rzucającego (maksymalnie 20k4). Czar w pierwszej kolejności niszczy tych nieumarłych, którzy posiadają najmniej KW, a jeśli nieumarli mają tyle samo KW, czar niszczy najpierw tych, którzy są najbliżej epicentrum zaklęcia.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz