droga_szamana_5

Kapłan

2 minuty czytania

W dodatku Hordes of the Underdark oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights i dodatku Shadows of Undrentide. Przeczytać o nich można tutaj i tutaj.

Poziom 1

magia, magic, nwn, zaklęcie, spell, czar, hotu Magiczna Broń

Czar nadaje dotkniętej broni premię +1 do umocnienia.

Poziom 2

nwn, hotu, zaklęcie, czar, spell, magia, magic Kamienne Kości

Możesz zapewnić wybranemu nieumarłemu premię +3 do naturalnego pancerza, pogrubiając jego kości.

Poziom 3

nwn, hotu, zaklęcie, czar, spell, magia, magic Mroczny Ogień

Ten czar pozwala zapalić broń niemagiczną. Tak zaczarowana broń zadaje 1k6 obrażeń od ognia, +1 na dwa poziomy rzucającego (maksymalnie +10). Czar można rzucić na wybraną broń z ekwipunku albo na istotę, zaczarowując tym samym jej broń.

nwn, hotu, zaklęcie, czar, spell, magia, magic Glif Ochronny

Kapłan tworzy małą strefę magiczną, która wykrywa przechodzące istoty. Kiedy pole się uaktywni, wybucha, zadając 1k8 obrażeń od dźwięku na dwa poziomy rzucającego wszystkim istotom na obszarze działania (maksymalnie 5k8). Czar znika po eksplozji.

nwn, hotu, zaklęcie, czar, spell, magia, magic Magiczna Szata

Czar nadaje dotkniętej zbroi premię do KP w wysokości +1 na trzy poziomy rzucającego (maksymalnie +5).

Poziom 4

magia, magic, nwn, zaklęcie, spell, czar, hotu Większa Magiczna Broń

Czar nadaje dotkniętej broni premię do umocnienia, w wysokości +1 na 3 poziomy rzucającego (maksymalnie +5). Czar można rzucić bezpośrednio na broń lub na wybraną istotę, w ten sposób zaczarowując jej broń.

Poziom 5

nwn, hotu, zaklęcie, czar, spell, magia, magic Fala Bitewna

Czar tworzy aurę, która odbiera wrogom energię. Po wejściu w obręb aury otrzymują oni modyfikator –2 do rzutów obronnych, rzutów ataku i obrażeń. Rzucający uzyskuje po rzuceniu tego czaru premię +2 do rzutów obronnych, na atak i obrażenia.

nwn, hotu, zaklęcie, czar, spell, magia, magic Ogromna Regeneracja

Przez okres działania tego czaru istota może co rundę zregenerować 3 PW.

Poziom 6

nwn, hotu, zaklęcie, czar, spell, magia, magic Śmierć Nieumarłym

Ten czar zabija nieumarłych o sumie KW do 1k4 na poziom rzucającego (maksymalnie 20k4). Czar w pierwszej kolejności niszczy tych nieumarłych, którzy posiadają najmniej KW, a jeśli nieumarli mają tyle samo KW, czar niszczy najpierw tych, którzy są najbliżej epicentrum zaklęcia.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...