Atuty Epickie

8 minut czytania

Bojowe

Metamagiczne

Barbarzyńca

Bard

Druid

Łowca

Mnich

Tancerz Cieni

Czarny Strażnik

Zmiennokształtny

Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych

Bojowe

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Samoukrycie

Postać dostaję 10% premii do samoukrycia. Atut ten może być używany wielokrotnie i osiągnąć nawet 50%.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ulepszony Odskok, Zręczność 30+, Ukrywanie się 30, Upadanie 30
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Sferowe Odpędzanie

Postać może odpędzać sfery tak jak to czyni w przypadku nieumarłych.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Odpędzanie Nieumarłych, Mądrość 25+, Charyzma 25+
Użycie: po uaktywnieniu

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Przytłaczające TK

Przy użyciu wybranej broni postać zadaje 1k6 punktów obrażeń przy trafionym uderzeniu. Jeśli krytyczny mnożnik broni wynosi x3, obrażenia wyniosą +2k6, gdy x4: +3k6.

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Rozpłatanie, Wielkie Rozpłatanie, Ulepszone Trafienia Krytyczne wybraną bronią, Ulubiona Broń, Potężny Atak, Siła 23+
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Niszczące TK

Kiedy zostanie zadane trafienie krytyczne wybraną przez postać bronią, przeciwnik musi wykonać rzut na Wytrwałość lub zginie. Bestie odporne na uderzenia krytyczne są odporne na działanie tego atutu.

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Rozpłatanie, Większe Rozpłatanie, Ulepszone TK wybraną bronią, Przytłaczające TK wybraną bronią, Ulubiona Broń, Potężny Atak, Siła 25+
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Ulepszony Wirujący Atak

Postać przeprowadza pełne natarcie i wykonuje jeden atak w walce z maksymalną, podstawową premią do trafienia przeciwko wszystkim przeciwnikom w zasięgu broni.

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Uniki, Wyspecjalizowanie, Atak z Doskoku, Wirujący Atak, Inteligencja 13+, Zręczność 23+
Użycie: po uaktywnieniu

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Ulepszona Ogłuszająca Pięść

Dodaje +2 do ST ogłuszającego ataku. Ten atut może maksymalnie osiągnąć +20.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ulepszona Walka bez Broni, Ogłuszająca Pięść
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Ulepszony Atak z Zaskoczenia

Daje +1k6 do obrażeń, jeśli postać zaatakuje z zaskoczenia. Ten atut może maksymalnie osiągnąć +10k6.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Atak z Zaskoczenia 8k6
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Ulepszona Magia w Walce

Postać może rzucać czary nawet kiedy jest atakowana.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Magia w Walce, Koncentracja 25
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicka Ulubiona Broń

Postać dostaję +2 premii do rzutów na atak wybraną bronią.

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Ulubiona Broń (wybranej broni)
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicka Specjalizacja w Broni

Postać zyskuję +4 do obrażeń zadawanych wybraną bronią.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ulubiona Broń, Epicka Ulubiona Broń, Specjalizacja w Broni
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicki Unik

Postać unika obrażeń z pierwszego ataku w rundzie.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Uniki, Ulepszony Odskok, Rzuty Obronne, Upadanie 30, Zręczność 25+
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Oślepiająca Szybkość

Po wybraniu tego atutu postać może korzystać z przyspieszenia w bardzo krótkim czasie. To nadprzyrodzona zdolność.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Zręczność 25+
Użycie: po uaktywnieniu

Metamagiczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Automatyczne Przyspieszenie Zaklęcia

Postać może rzucać zaklęcia na poziomach 0-3 jako przyspieszone. Przy użyciu tego atutu maksymalny poziom rzucanego w pośpiechu zaklęcia może wynosić 9.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Przyspieszone zaklęcia, Czaroznawstwo 30, umiejętność rzucania zaklęć 9. poziomu
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Automatyczne Ciche Zaklęcia

Postać może rzucać zaklęcia na poziomach 0-3 jako ciche. Przy użyciu tego atutu maksymalny poziom rzucanego po cichu zaklęcia może wynosić 9.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ciche Zaklęcia, Czaroznawstwo 30, umiejętność rzucania zaklęć 9. poziomu.
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Automatyczne Zaklęcie bez Gestów

Postać może rzucać zaklęcia na poziomach 0-3 jako bez gestów. Musi przy tym być uzbrojona. Przy użyciu tego atutu maksymalny poziom rzucanego zaklęcia bez gestów może wynosić 9.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Zaklęcia bez Gestów, Czaroznawstwo 30, umiejętność rzucania zaklęć 9. poziomu.
Użycie: automatyczne

Barbarzyńca

nwn, atut, feat, klasowy, class, specialny, special Grzmiący Szał

Każda broń w rękach Barbarzyńcy spowoduje 2k8 więcej obrażeń krytycznych.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Barbarzyńca 21. poziomu, Siła 25+
Użycie: automatyczne w Szale

nwn, atut, feat, klasowy, class, specialny, special Przerażający Szał

Kiedy Barbarzyńca wpadnie w szał, każda postać, która znajdzie się w jego zasięgu, musi wykonać rzut na Siłę Woli przeciwko Zastraszeniu Barbarzyńcy. Jeśli test się nie powiedzie, przeciwnik wpadnie w panikę na 1k6 rund. Przeciwnicy, którzy wyrzucą do 2x więcej niż Barbarzyńca, nie będą próbowali uciec, lecz otrzymują -2 do ataku i rzutów obronnych. Tych, którzy rzucą ponad 2x tyle co Barbarzyńca, ominie działanie szału.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Barbarzyńca 21. poziomu, Zastraszenie 25
Użycie: automatyczne w Szale

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Potężny Szał

Kiedy postać wpada w szał otrzymuje +8 do Siły i Kondycji oraz premię +4 do rzutów na Siłę Woli. Premie te zastępują premie przy normalnym szale.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Dziki Szał, Siła 21+, Kondycja 21+
Użycie: automatyczne w Szale

Bard

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Trwająca Inspiracja

Ten atut sprawia, że Muzyka Barda brzmi 10 razy dłużej niż zazwyczaj.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Muzyka Barda, Aktorstwo 25
Użycie: automatyczne

Druid

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Smocza Postać

Postać może użyć tej zdolności, aby przybrać kształt Smoka. Może również zionąć ogniem jak gad.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Zwierzęca Postać 6x/dzień, Mądrość 30+
Użycie: po uaktywnieniu

Łowca

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Zguba Wrogów

Każda broń w rękach postaci będzie traktowana jako wyjątkowo niebezpieczna dla przeciwnika (+2 do uderzenia i 2k6 do obrażeń)

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, 5+ Wrogów Rasowych
Użycie: automatyczne

Mnich

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Ulepszone Uderzenie KI

Atut ten (kiedy zostaje użyty po raz pierwszy) dodaje +4 premii do zaklinania przy ataku bez broni. Wybranie tego atutu po raz drugi powiększa premię do +5

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Mądrość 21+, Uderzenie Ki +3
Użycie: automatyczne

Tancerz Cieni

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicki Władca Cienia

Zdolność postaci do przywoływania Cienia rozwinęła się na tyle, że może ona przywołać Władcę Cienia. Epicki Władca Cienia jest potężnym wojownikiem, którego siła zależy od siły jego pana. Za każdym razem, kiedy Tancerz Cieni zdobędzie kolejny poziom, przywołany Władca Cienia będzie potężniejszy.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Tancerz Cieni 11. poziomu
Użycie: automatyczne

Czarny Strażnik

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Epicki Czarci Sługa

Zło i nienawiść postaci próbującej przywołać sługę z innej sfery, przyciągnęły uwagę epickiego Vroka. To podłe stworzenie potrafi doskonale walczyć, a sił dodaje mu okrucieństwo jego pana. Za każdym razem kiedy Czarny Strażnik zdobędzie poziom, przywołany Vrok będzie potężniejszy.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Czarny Strażnik 15. poziomu
Użycie: automatyczne

Zmiennokształtny

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Postać Sferowa

Postać może trzy razy dziennie przybrać różne kształty pozasferowców. Mogą to być: Wódz Azerów, Rakshasa lub Martwy Slaad.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zmiennokształtny 11. poziomu , Mądrość 25+
Użycie: po uaktywnieniu

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Smocza Postać

Postać może użyć tej zdolności, aby przybrać kształt Smoka. Może również zionąć ogniem jak gad.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Większa Zwierzęca Postać IV, Mądrość 30+
Użycie: po uaktywnieniu

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Postać Konstrukta

Postać może przybrać kształt następujących konstruktów: Żelazny Golem, Kamienny Golem, Golem z Ciała Demona.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zmiennokształtny 11. poziomu, Mądrość 27+
Użycie: po uaktywnieniu

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Postać Nieumarłego

Postać może przybrać kształt nieumarłej istoty: Wskrzeszony Władca, Wampir, Widmo.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zmiennokształtny 11. poziomu
Użycie: po uaktywnieniu

Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Pancerna Skóra

Postać otrzymuje premie +2 do KP.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Niesamowita Inicjatywa

Postać otrzymuje premię +8 do testów na Inicjatywę.

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Ulepszona Inicjatywa
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Ulepszona Odporność na Zaklęcia

Postać otrzymuję +2 do odporności na zaklęcia. Ten atut może maksymalnie osiągnąć +20.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Wielka Charyzma

Postać dostaję +1 do Charyzmy. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Wielka Kondycja

Postać dostaję +1 do Kondycji. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Wielka Zręczność

Postać dostaję +1 do Zręczności. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Wielka Inteligencja

Postać dostaję +1 do Inteligencji. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Wielka Siła

Postać dostaję +1 do Siły. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczny

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Wielka Mądrość

Postać dostaję +1 do Mądrości. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Doskonałe Zdrowie

Postać staje się odporna na choroby i trucizny.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Wielka Wytrwałość, Kondycja 25+
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Zmniejszenie Obrażeń

Postać otrzymuje Zmniejszenie Obrażeń 3/-. Oznacza to, że za każdym razem, kiedy zostaną jej żadne obrażenia, 3 punkty zostaną zignorowane. Atut tan może zostać pomnożony tak, aby Zmniejszenie Obrażeń wynosiło 6/- i 9/-

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Kondycja 21+
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicka Odporność na Energię

Postać otrzymuje 10 pkt. odporności na jeden rodzaj obrażeń (ogień, zimno, dźwięk, kwas lub elektryczność). Atut ten może osiągnąć maksymalnie 100.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epickie Męstwo

Postać otrzymuje +1 do wszystkich ataków

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicka Wytrwałość

Postać otrzymuje +4 do wszystkich rzutów na Wytrwałość.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicki Refleks

Postać otrzymuje +4 do wszystkich rzutów na Refleks

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicka Siła Woli

Postać zyskuję premię +4 do wszystkich rzutów na Wolę

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicka Mocna Budowa

Postać dostaję +2 do punktów wytrzymałości. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +200 punktów wytrzymałości.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicki Talent

Postać uzyskuję +10 do testu dla wybranej umiejętności

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, 20 w wybranej umiejętności
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicki Talent Magiczny

Postać otrzymuje +6 do poziomu trudności do wszystkich rzutów obronnych przeciw danej szkole magii.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Talent Magiczny, Większy Talent Magiczny w wybranej szkole
Użycie: zaklęcie

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicka Magiczna Penetracja

Postać dostaję premię +6 do testów na poziom, aby przełamać odporność na zaklęcia przeciwnika.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Magiczna Penetracja, Większa Magiczna Penetracja
Użycie: zaklęcie

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Epicka Reputacja

Postać dostaję premię +4 do testów Blefowania, Zastraszania, Perswazji i Prowokacji, ponieważ stała się powszechnie znana.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...