Bojowe
Metamagiczne
Barbarzyńca
Bard
Druid
Łowca
Mnich
Tancerz Cieni
Czarny Strażnik
Zmiennokształtny
Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych
Bojowe
Samoukrycie
Postać dostaję 10% premii do samoukrycia. Atut ten może być używany wielokrotnie i osiągnąć nawet 50%.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ulepszony Odskok, Zręczność 30+, Ukrywanie się 30, Upadanie 30
Użycie: automatyczne
Sferowe Odpędzanie
Postać może odpędzać sfery tak jak to czyni w przypadku nieumarłych.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Odpędzanie Nieumarłych, Mądrość 25+, Charyzma 25+
Użycie: po uaktywnieniu
Przytłaczające TK
Przy użyciu wybranej broni postać zadaje 1k6 punktów obrażeń przy trafionym uderzeniu. Jeśli krytyczny mnożnik broni wynosi x3, obrażenia wyniosą +2k6, gdy x4: +3k6.
Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Rozpłatanie, Wielkie Rozpłatanie, Ulepszone Trafienia Krytyczne wybraną bronią, Ulubiona Broń, Potężny Atak, Siła 23+
Użycie: automatyczne
Niszczące TK
Kiedy zostanie zadane trafienie krytyczne wybraną przez postać bronią, przeciwnik musi wykonać rzut na Wytrwałość lub zginie. Bestie odporne na uderzenia krytyczne są odporne na działanie tego atutu.
Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Rozpłatanie, Większe Rozpłatanie, Ulepszone TK wybraną bronią, Przytłaczające TK wybraną bronią, Ulubiona Broń, Potężny Atak, Siła 25+
Użycie: automatyczne
Ulepszony Wirujący Atak
Postać przeprowadza pełne natarcie i wykonuje jeden atak w walce z maksymalną, podstawową premią do trafienia przeciwko wszystkim przeciwnikom w zasięgu broni.
Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Uniki, Wyspecjalizowanie, Atak z Doskoku, Wirujący Atak, Inteligencja 13+, Zręczność 23+
Użycie: po uaktywnieniu
Ulepszona Ogłuszająca Pięść
Dodaje +2 do ST ogłuszającego ataku. Ten atut może maksymalnie osiągnąć +20.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ulepszona Walka bez Broni, Ogłuszająca Pięść
Użycie: automatyczne
Ulepszony Atak z Zaskoczenia
Daje +1k6 do obrażeń, jeśli postać zaatakuje z zaskoczenia. Ten atut może maksymalnie osiągnąć +10k6.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Atak z Zaskoczenia 8k6
Użycie: automatyczne
Ulepszona Magia w Walce
Postać może rzucać czary nawet kiedy jest atakowana.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Magia w Walce, Koncentracja 25
Użycie: automatyczne
Epicka Ulubiona Broń
Postać dostaję +2 premii do rzutów na atak wybraną bronią.
Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Ulubiona Broń (wybranej broni)
Użycie: automatyczne
Epicka Specjalizacja w Broni
Postać zyskuję +4 do obrażeń zadawanych wybraną bronią.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ulubiona Broń, Epicka Ulubiona Broń, Specjalizacja w Broni
Użycie: automatyczne
Epicki Unik
Postać unika obrażeń z pierwszego ataku w rundzie.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Uniki, Ulepszony Odskok, Rzuty Obronne, Upadanie 30, Zręczność 25+
Użycie: automatyczne
Oślepiająca Szybkość
Po wybraniu tego atutu postać może korzystać z przyspieszenia w bardzo krótkim czasie. To nadprzyrodzona zdolność.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Zręczność 25+
Użycie: po uaktywnieniu
Metamagiczne
Automatyczne Przyspieszenie Zaklęcia
Postać może rzucać zaklęcia na poziomach 0-3 jako przyspieszone. Przy użyciu tego atutu maksymalny poziom rzucanego w pośpiechu zaklęcia może wynosić 9.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Przyspieszone zaklęcia, Czaroznawstwo 30, umiejętność rzucania zaklęć 9. poziomu
Użycie: automatyczne
Automatyczne Ciche Zaklęcia
Postać może rzucać zaklęcia na poziomach 0-3 jako ciche. Przy użyciu tego atutu maksymalny poziom rzucanego po cichu zaklęcia może wynosić 9.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ciche Zaklęcia, Czaroznawstwo 30, umiejętność rzucania zaklęć 9. poziomu.
Użycie: automatyczne
Automatyczne Zaklęcie bez Gestów
Postać może rzucać zaklęcia na poziomach 0-3 jako bez gestów. Musi przy tym być uzbrojona. Przy użyciu tego atutu maksymalny poziom rzucanego zaklęcia bez gestów może wynosić 9.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Zaklęcia bez Gestów, Czaroznawstwo 30, umiejętność rzucania zaklęć 9. poziomu.
Użycie: automatyczne
Barbarzyńca
Grzmiący Szał
Każda broń w rękach Barbarzyńcy spowoduje 2k8 więcej obrażeń krytycznych.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Barbarzyńca 21. poziomu, Siła 25+
Użycie: automatyczne w Szale
Przerażający Szał
Kiedy Barbarzyńca wpadnie w szał, każda postać, która znajdzie się w jego zasięgu, musi wykonać rzut na Siłę Woli przeciwko Zastraszeniu Barbarzyńcy. Jeśli test się nie powiedzie, przeciwnik wpadnie w panikę na 1k6 rund. Przeciwnicy, którzy wyrzucą do 2x więcej niż Barbarzyńca, nie będą próbowali uciec, lecz otrzymują -2 do ataku i rzutów obronnych. Tych, którzy rzucą ponad 2x tyle co Barbarzyńca, ominie działanie szału.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Barbarzyńca 21. poziomu, Zastraszenie 25
Użycie: automatyczne w Szale
Potężny Szał
Kiedy postać wpada w szał otrzymuje +8 do Siły i Kondycji oraz premię +4 do rzutów na Siłę Woli. Premie te zastępują premie przy normalnym szale.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Dziki Szał, Siła 21+, Kondycja 21+
Użycie: automatyczne w Szale
Bard
Trwająca Inspiracja
Ten atut sprawia, że Muzyka Barda brzmi 10 razy dłużej niż zazwyczaj.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Muzyka Barda, Aktorstwo 25
Użycie: automatyczne
Druid
Smocza Postać
Postać może użyć tej zdolności, aby przybrać kształt Smoka. Może również zionąć ogniem jak gad.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Zwierzęca Postać 6x/dzień, Mądrość 30+
Użycie: po uaktywnieniu
Łowca
Zguba Wrogów
Każda broń w rękach postaci będzie traktowana jako wyjątkowo niebezpieczna dla przeciwnika (+2 do uderzenia i 2k6 do obrażeń)
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, 5+ Wrogów Rasowych
Użycie: automatyczne
Mnich
Ulepszone Uderzenie KI
Atut ten (kiedy zostaje użyty po raz pierwszy) dodaje +4 premii do zaklinania przy ataku bez broni. Wybranie tego atutu po raz drugi powiększa premię do +5
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Mądrość 21+, Uderzenie Ki +3
Użycie: automatyczne
Tancerz Cieni
Epicki Władca Cienia
Zdolność postaci do przywoływania Cienia rozwinęła się na tyle, że może ona przywołać Władcę Cienia. Epicki Władca Cienia jest potężnym wojownikiem, którego siła zależy od siły jego pana. Za każdym razem, kiedy Tancerz Cieni zdobędzie kolejny poziom, przywołany Władca Cienia będzie potężniejszy.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Tancerz Cieni 11. poziomu
Użycie: automatyczne
Czarny Strażnik
Epicki Czarci Sługa
Zło i nienawiść postaci próbującej przywołać sługę z innej sfery, przyciągnęły uwagę epickiego Vroka. To podłe stworzenie potrafi doskonale walczyć, a sił dodaje mu okrucieństwo jego pana. Za każdym razem kiedy Czarny Strażnik zdobędzie poziom, przywołany Vrok będzie potężniejszy.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Czarny Strażnik 15. poziomu
Użycie: automatyczne
Zmiennokształtny
Postać Sferowa
Postać może trzy razy dziennie przybrać różne kształty pozasferowców. Mogą to być: Wódz Azerów, Rakshasa lub Martwy Slaad.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zmiennokształtny 11. poziomu , Mądrość 25+
Użycie: po uaktywnieniu
Smocza Postać
Postać może użyć tej zdolności, aby przybrać kształt Smoka. Może również zionąć ogniem jak gad.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Większa Zwierzęca Postać IV, Mądrość 30+
Użycie: po uaktywnieniu
Postać Konstrukta
Postać może przybrać kształt następujących konstruktów: Żelazny Golem, Kamienny Golem, Golem z Ciała Demona.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zmiennokształtny 11. poziomu, Mądrość 27+
Użycie: po uaktywnieniu
Postać Nieumarłego
Postać może przybrać kształt nieumarłej istoty: Wskrzeszony Władca, Wampir, Widmo.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zmiennokształtny 11. poziomu
Użycie: po uaktywnieniu
Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych
Pancerna Skóra
Postać otrzymuje premie +2 do KP.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Niesamowita Inicjatywa
Postać otrzymuje premię +8 do testów na Inicjatywę.
Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Ulepszona Inicjatywa
Użycie: automatyczne
Ulepszona Odporność na Zaklęcia
Postać otrzymuję +2 do odporności na zaklęcia. Ten atut może maksymalnie osiągnąć +20.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Wielka Charyzma
Postać dostaję +1 do Charyzmy. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Wielka Kondycja
Postać dostaję +1 do Kondycji. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Wielka Zręczność
Postać dostaję +1 do Zręczności. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Wielka Inteligencja
Postać dostaję +1 do Inteligencji. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Wielka Siła
Postać dostaję +1 do Siły. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczny
Wielka Mądrość
Postać dostaję +1 do Mądrości. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Doskonałe Zdrowie
Postać staje się odporna na choroby i trucizny.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Wielka Wytrwałość, Kondycja 25+
Użycie: automatyczne
Zmniejszenie Obrażeń
Postać otrzymuje Zmniejszenie Obrażeń 3/-. Oznacza to, że za każdym razem, kiedy zostaną jej żadne obrażenia, 3 punkty zostaną zignorowane. Atut tan może zostać pomnożony tak, aby Zmniejszenie Obrażeń wynosiło 6/- i 9/-
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Kondycja 21+
Użycie: automatyczne
Epicka Odporność na Energię
Postać otrzymuje 10 pkt. odporności na jeden rodzaj obrażeń (ogień, zimno, dźwięk, kwas lub elektryczność). Atut ten może osiągnąć maksymalnie 100.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Epickie Męstwo
Postać otrzymuje +1 do wszystkich ataków
Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Epicka Wytrwałość
Postać otrzymuje +4 do wszystkich rzutów na Wytrwałość.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Epicki Refleks
Postać otrzymuje +4 do wszystkich rzutów na Refleks
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Epicka Siła Woli
Postać zyskuję premię +4 do wszystkich rzutów na Wolę
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Epicka Mocna Budowa
Postać dostaję +2 do punktów wytrzymałości. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +200 punktów wytrzymałości.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Epicki Talent
Postać uzyskuję +10 do testu dla wybranej umiejętności
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, 20 w wybranej umiejętności
Użycie: automatyczne
Epicki Talent Magiczny
Postać otrzymuje +6 do poziomu trudności do wszystkich rzutów obronnych przeciw danej szkole magii.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Talent Magiczny, Większy Talent Magiczny w wybranej szkole
Użycie: zaklęcie
Epicka Magiczna Penetracja
Postać dostaję premię +6 do testów na poziom, aby przełamać odporność na zaklęcia przeciwnika.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Magiczna Penetracja, Większa Magiczna Penetracja
Użycie: zaklęcie
Epicka Reputacja
Postać dostaję premię +4 do testów Blefowania, Zastraszania, Perswazji i Prowokacji, ponieważ stała się powszechnie znana.
Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz