riese

Atuty Epickie

Bojowe

Metamagiczne

Barbarzyńca

Bard

Druid

Łowca

Mnich

Tancerz Cieni

Czarny Strażnik

Zmiennokształtny

Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych

Bojowe

Samoukrycie nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję 10% premii do samoukrycia. Atut ten może być używany wielokrotnie i osiągnąć nawet 50%.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ulepszony Odskok, Zręczność 30+, Ukrywanie się 30, Upadanie 30
Użycie: automatyczne

Sferowe Odpędzanie nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać może odpędzać sfery tak jak to czyni w przypadku nieumarłych.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Odpędzanie Nieumarłych, Mądrość 25+, Charyzma 25+
Użycie: po uaktywnieniu

Przytłaczające TK nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Przy użyciu wybranej broni postać zadaje 1k6 punktów obrażeń przy trafionym uderzeniu. Jeśli krytyczny mnożnik broni wynosi x3, obrażenia wyniosą +2k6, gdy x4: +3k6.

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Rozpłatanie, Wielkie Rozpłatanie, Ulepszone Trafienia Krytyczne wybraną bronią, Ulubiona Broń, Potężny Atak, Siła 23+
Użycie: automatyczne

Niszczące TK nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Kiedy zostanie zadane trafienie krytyczne wybraną przez postać bronią, przeciwnik musi wykonać rzut na Wytrwałość lub zginie. Bestie odporne na uderzenia krytyczne są odporne na działanie tego atutu.

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Rozpłatanie, Większe Rozpłatanie, Ulepszone TK wybraną bronią, Przytłaczające TK wybraną bronią, Ulubiona Broń, Potężny Atak, Siła 25+
Użycie: automatyczne

Ulepszony Wirujący Atak nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać przeprowadza pełne natarcie i wykonuje jeden atak w walce z maksymalną, podstawową premią do trafienia przeciwko wszystkim przeciwnikom w zasięgu broni.

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Uniki, Wyspecjalizowanie, Atak z Doskoku, Wirujący Atak, Inteligencja 13+, Zręczność 23+
Użycie: po uaktywnieniu

Ulepszona Ogłuszająca Pięść nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Dodaje +2 do ST ogłuszającego ataku. Ten atut może maksymalnie osiągnąć +20.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ulepszona Walka bez Broni, Ogłuszająca Pięść
Użycie: automatyczne

Ulepszony Atak z Zaskoczenia nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Daje +1k6 do obrażeń, jeśli postać zaatakuje z zaskoczenia. Ten atut może maksymalnie osiągnąć +10k6.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Atak z Zaskoczenia 8k6
Użycie: automatyczne

Ulepszona Magia w Walce nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać może rzucać czary nawet kiedy jest atakowana.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Magia w Walce, Koncentracja 25
Użycie: automatyczne

Epicka Ulubiona Broń nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję +2 premii do rzutów na atak wybraną bronią.

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Ulubiona Broń (wybranej broni)
Użycie: automatyczne

Epicka Specjalizacja w Broni nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać zyskuję +4 do obrażeń zadawanych wybraną bronią.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ulubiona Broń, Epicka Ulubiona Broń, Specjalizacja w Broni
Użycie: automatyczne

Epicki Unik nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać unika obrażeń z pierwszego ataku w rundzie.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Uniki, Ulepszony Odskok, Rzuty Obronne, Upadanie 30, Zręczność 25+
Użycie: automatyczne

Oślepiająca Szybkość nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Po wybraniu tego atutu postać może korzystać z przyspieszenia w bardzo krótkim czasie. To nadprzyrodzona zdolność.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Zręczność 25+
Użycie: po uaktywnieniu

Metamagiczne

Automatyczne Przyspieszenie Zaklęcia nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać może rzucać zaklęcia na poziomach 0-3 jako przyspieszone. Przy użyciu tego atutu maksymalny poziom rzucanego w pośpiechu zaklęcia może wynosić 9.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Przyspieszone zaklęcia, Czaroznawstwo 30, umiejętność rzucania zaklęć 9. poziomu
Użycie: automatyczne

nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic Automatyczne Ciche Zaklęcia

Postać może rzucać zaklęcia na poziomach 0-3 jako ciche. Przy użyciu tego atutu maksymalny poziom rzucanego po cichu zaklęcia może wynosić 9.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Ciche Zaklęcia, Czaroznawstwo 30, umiejętność rzucania zaklęć 9. poziomu.
Użycie: automatyczne

Automatyczne Zaklęcie bez Gestów nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać może rzucać zaklęcia na poziomach 0-3 jako bez gestów. Musi przy tym być uzbrojona. Przy użyciu tego atutu maksymalny poziom rzucanego zaklęcia bez gestów może wynosić 9.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Zaklęcia bez Gestów, Czaroznawstwo 30, umiejętność rzucania zaklęć 9. poziomu.
Użycie: automatyczne

Barbarzyńca

Grzmiący Szał nwn, atut, feat, klasowy, class, specialny, special

Każda broń w rękach Barbarzyńcy spowoduje 2k8 więcej obrażeń krytycznych.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Barbarzyńca 21. poziomu, Siła 25+
Użycie: automatyczne w Szale

Przerażający Szał nwn, atut, feat, klasowy, class, specialny, special

Kiedy Barbarzyńca wpadnie w szał, każda postać, która znajdzie się w jego zasięgu, musi wykonać rzut na Siłę Woli przeciwko Zastraszeniu Barbarzyńcy. Jeśli test się nie powiedzie, przeciwnik wpadnie w panikę na 1k6 rund. Przeciwnicy, którzy wyrzucą do 2x więcej niż Barbarzyńca, nie będą próbowali uciec, lecz otrzymują -2 do ataku i rzutów obronnych. Tych, którzy rzucą ponad 2x tyle co Barbarzyńca, ominie działanie szału.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Barbarzyńca 21. poziomu, Zastraszenie 25
Użycie: automatyczne w Szale

Potężny Szał nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Kiedy postać wpada w szał otrzymuje +8 do Siły i Kondycji oraz premię +4 do rzutów na Siłę Woli. Premie te zastępują premie przy normalnym szale.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Dziki Szał, Siła 21+, Kondycja 21+
Użycie: automatyczne w Szale

Bard

Trwająca Inspiracja nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Ten atut sprawia, że Muzyka Barda brzmi 10 razy dłużej niż zazwyczaj.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Muzyka Barda, Aktorstwo 25
Użycie: automatyczne

Druid

Smocza Postać nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać może użyć tej zdolności, aby przybrać kształt Smoka. Może również zionąć ogniem jak gad.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Zwierzęca Postać 6x/dzień, Mądrość 30+
Użycie: po uaktywnieniu

Łowca

Zguba Wrogów nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Każda broń w rękach postaci będzie traktowana jako wyjątkowo niebezpieczna dla przeciwnika (+2 do uderzenia i 2k6 do obrażeń)

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, 5+ Wrogów Rasowych
Użycie: automatyczne

Mnich

Ulepszone Uderzenie KI nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Atut ten (kiedy zostaje użyty po raz pierwszy) dodaje +4 premii do zaklinania przy ataku bez broni. Wybranie tego atutu po raz drugi powiększa premię do +5

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Mądrość 21+, Uderzenie Ki +3
Użycie: automatyczne

Tancerz Cieni

Epicki Władca Cienia nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Zdolność postaci do przywoływania Cienia rozwinęła się na tyle, że może ona przywołać Władcę Cienia. Epicki Władca Cienia jest potężnym wojownikiem, którego siła zależy od siły jego pana. Za każdym razem, kiedy Tancerz Cieni zdobędzie kolejny poziom, przywołany Władca Cienia będzie potężniejszy.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Tancerz Cieni 11. poziomu
Użycie: automatyczne

Czarny Strażnik

Epicki Czarci Sługa nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic

Zło i nienawiść postaci próbującej przywołać sługę z innej sfery, przyciągnęły uwagę epickiego Vroka. To podłe stworzenie potrafi doskonale walczyć, a sił dodaje mu okrucieństwo jego pana. Za każdym razem kiedy Czarny Strażnik zdobędzie poziom, przywołany Vrok będzie potężniejszy.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Czarny Strażnik 15. poziomu
Użycie: automatyczne

Zmiennokształtny

Postać Sferowa nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać może trzy razy dziennie przybrać różne kształty pozasferowców. Mogą to być: Wódz Azerów, Rakshasa lub Martwy Slaad.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zmiennokształtny 11. poziomu , Mądrość 25+
Użycie: po uaktywnieniu

Smocza Postać nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać może użyć tej zdolności, aby przybrać kształt Smoka. Może również zionąć ogniem jak gad.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Większa Zwierzęca Postać IV, Mądrość 30+
Użycie: po uaktywnieniu

Postać Konstrukta nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać może przybrać kształt następujących konstruktów: Żelazny Golem, Kamienny Golem, Golem z Ciała Demona.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zmiennokształtny 11. poziomu, Mądrość 27+
Użycie: po uaktywnieniu

Postać Nieumarłego nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać może przybrać kształt nieumarłej istoty: Wskrzeszony Władca, Wampir, Widmo.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: Zmiennokształtny 11. poziomu
Użycie: po uaktywnieniu

Dotyczące Umiejętności i Rzutów Obronnych

Pancerna Skóra nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać otrzymuje premie +2 do KP.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Niesamowita Inicjatywa nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać otrzymuje premię +8 do testów na Inicjatywę.

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom, Ulepszona Inicjatywa
Użycie: automatyczne

Ulepszona Odporność na Zaklęcia nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać otrzymuję +2 do odporności na zaklęcia. Ten atut może maksymalnie osiągnąć +20.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Wielka Charyzma nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję +1 do Charyzmy. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Wielka Kondycja nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję +1 do Kondycji. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Wielka Zręczność nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję +1 do Zręczności. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Wielka Inteligencja nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję +1 do Inteligencji. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Wielka Siła nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję +1 do Siły. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczny

Wielka Mądrość nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję +1 do Mądrości. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +10.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Doskonałe Zdrowie nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać staje się odporna na choroby i trucizny.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Wielka Wytrwałość, Kondycja 25+
Użycie: automatyczne

Zmniejszenie Obrażeń nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać otrzymuje Zmniejszenie Obrażeń 3/-. Oznacza to, że za każdym razem, kiedy zostaną jej żadne obrażenia, 3 punkty zostaną zignorowane. Atut tan może zostać pomnożony tak, aby Zmniejszenie Obrażeń wynosiło 6/- i 9/-

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Kondycja 21+
Użycie: automatyczne

Epicka Odporność na Energię nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać otrzymuje 10 pkt. odporności na jeden rodzaj obrażeń (ogień, zimno, dźwięk, kwas lub elektryczność). Atut ten może osiągnąć maksymalnie 100.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Epickie Męstwo nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać otrzymuje +1 do wszystkich ataków

Typ atutu: bojowy
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Epicka Wytrwałość nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać otrzymuje +4 do wszystkich rzutów na Wytrwałość.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Epicki Refleks nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać otrzymuje +4 do wszystkich rzutów na Refleks

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Epicka Siła Woli nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać zyskuję premię +4 do wszystkich rzutów na Wolę

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Epicka Mocna Budowa nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję +2 do punktów wytrzymałości. Atut ten może osiągnąć maksymalnie +200 punktów wytrzymałości.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Epicki Talent nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać uzyskuję +10 do testu dla wybranej umiejętności

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, 20 w wybranej umiejętności
Użycie: automatyczne

Epicki Talent Magiczny nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać otrzymuje +6 do poziomu trudności do wszystkich rzutów obronnych przeciw danej szkole magii.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Talent Magiczny, Większy Talent Magiczny w wybranej szkole
Użycie: zaklęcie

Epicka Magiczna Penetracja nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję premię +6 do testów na poziom, aby przełamać odporność na zaklęcia przeciwnika.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom, Magiczna Penetracja, Większa Magiczna Penetracja
Użycie: zaklęcie

Epicka Reputacja nwn, hotu, atuty, feats, epickie, epic

Postać dostaję premię +4 do testów Blefowania, Zastraszania, Perswazji i Prowokacji, ponieważ stała się powszechnie znana.

Typ atutu: ogólny
Wymagania: 21. poziom
Użycie: automatyczne

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...