Są granice magii, które mogą pojąć tylko najbystrzejsze umysły parające się tą sztuką. Epicki Bard, Kapłan, Druid, Blady Mistrz, Czarodziej i Czarownik mogą nauczyć się zaklęć epickich. Nie da się ich osłabić ani im zapobiec. Rzucający je rozwija swoje magiczne umiejętności tak długo, jak będą spełniać wymagania dla kolejnych zaklęć (o ile nie są one boskie lub mistyczne).
Epickie zaklęcia pojawiają się u każdej klasy, która może używać magii, kiedy tylko osiągnie poziom epicki (15 dla Bladego Mistrza, 21 dla reszty). Zaklęcia te wymagają osiągnięcia odpowiedniego poziomu w Czaroznawstwie.
Pył Mumii
Czaroznawstwo: 15
Klasa: Kapłan, Druid, Bard, Czarodziej, Czarownik
Przywołuje jedną potężną mumię.
Smoczy Rycerz
Czaroznawstwo: 22
Klasa: Kapłan, Druid, Bard, Czarodziej, Czarownik, Blady Mistrz
Przywołuje Czerwonego Smoka posłusznego woli rzucającego czar.
Wielkie Zniszczenie
Czaroznawstwo: 25
Klasa: Kapłan, Druid, Bard, Czarodziej, Czarownik, Blady Mistrz
Zadaje 35k6 punktów obrażeń jednemu przeciwnikowi.
Piekielna Kula
Czaroznawstwo: 32
Klasa: Kapłan, Druid, Bard, Czarodziej, Czarownik, Blady Mistrz
To potężne wyładowanie energetyczne zadaje 10k6 obrażeń kwasowych, 10k6 elektrycznych, 10k6 ogniowych, i 10k6 obrażeń od dźwięku. Czar działa na każdym, kto znajdzie się w zasięgu jego działania.
Epicka Zbroja Maga
Czaroznawstwo: 26
Klasa: Bard, Czarodziej, Czarownik, Blady Mistrz
Rzucający otrzymuje +20 premii do KP.
Epicka Ochrona
Czaroznawstwo: 34
Klasa: Bard, Czarodziej, Czarownik, Blady Mistrz
Zapewnia zmniejszenie obrażeń 50/+20 przez 1 rundę na każdy poziom.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz