Na oficjalnej stronie Wiedźmina – gry CDProjektu, trwa właśnie drugi tydzień z Wiedźminem. Udostępnionych zostało dużo więcej nowych screenów, wywiady oraz 3 filmiki przedstawiające możliwości wyboru w fabule, system walki i engine graficzny. Wszystko na stronie.
O Mage Knight: Apocalypse było głośno w maju. Gra ta jest kolejnym kamykiem w lawinie gier Action – RPG, którą producenci szykują nam w przyszłym roku. Niedawno doczekała się premiery swojej strony internetowej. Aczkolwiek poprawniej byłoby mówić o stronie – teaserze (witryna reklamowa), gdyż serwis ten na razie jest nastawiony nie tyle na przekazywanie informacji, co na robienie dużego wrażenia na potencjalnym odbiorcy, ze względu na swą efektowność. Samych materiałów tam raczej nie znajdziemy – zamieszczono tam jedynie krótką informację o grze, screenshoty oraz trailer.
Natomiast w sobotę na serwisie ToTheGame pojawiło się sporo nowych screenshotów z Mage Knight: Apocalypse. Obrazki przedstawiają to, czego można się spodziewać po grze konsolowego potentata – piękną, nieco jRPGową grafikę, która prawdopodobnie będzie, niestety, główną zaletą produktu. Jak mówi ostatnie zdanie zwiastuna "Apokalipsy":"Your fight to save the world begins this spring". Niezbyt optymistycznie (pod względem jakości fabularnej i merytorycznej MK:A) to brzmi, ale poczekajmy jeszcze na więcej informacji.
ArenaNET, twórcy popularnej sieciowej gry RPG zatytułowanej Guild Wars, ujawnili wreszcie datę premiery Sorrow’s Furnace. Ten oczekiwany dodatek udostępniony zostanie całkowicie za darmo wszystkim graczom Guild Wars już 7 września 2005.
Pod tym adresem znajduje się łatka w wersji 2.1 do Dungeon Siege'a poprawiająca w szczególności parę błędów związanych z obsługą rozgrywek multiplayerowych.
Firma Blizzard Entertainment poinformował, że już ponad jeden milion amerykańskich graczy regularnie opłaca abonament World of WarCraft, co daje wynik ponad czterech milionów abonentów na całym świecie!
"To wielka satysfakcja widzieć tak wielu nowych i powracających graczy codziennie logujących się do świata World of WarCraft" oznajmił z tej okazji Mike Morhaime, prezes i współzałożyciel firmy Blizzard Entertainment. "Dzięki wsparciu ze strony naszych partnerów handlowych, World of WarCraft osiągnął ponad milion aktywnych graczy na długo przed swoją listopadową rocznicą."
Nie bez znaczenia dla ogromnego sukcesu World of WarCraft jest ciągłe wsparcie ze strony twórców gry. Regularnie udostępniane uaktualnienia, m.in. usprawniające rozgrywkę oraz zawierające nowe elementy świata gry, pozwalają grze ewoluować, czyniąc ją bardziej atrakcyjną zarówno dla aktywnych jak i nowych graczy.
Od chwili wydania na terenie Ameryki Północnej, World of WarCraft zadebiutował również w Australii, Nowej Zelandii, Europie oraz niedawno, 7 czerwca 2005, w Chinach, gdzie w ciągu jednego miesiąca znalazł 1.5 miliona subskrybentów, oraz Singapurze. Przed końcem tego roku gra swoją premierę będzie mieć również na Tajwanie.
Serwis GamersHell od jakieś czasu hostuje demo Dungeon Siege'a 2. Jest to ostatnia możliwość przetestowania tego produktu przed premierą polskie wersji językowej. Niestety jest jedno 'ale' demo zajmuje 'jedyne' 1.4gb. Jeżeli mimo to ciągle jesteście zainteresowani to kliknijcie tutaj.
Niezwykle utalentowany i doświadczony artysta, posiadający siedmioletni (1998-2005) staż pracy w szeregach studia Blizzard Entertainment zrezygnował z piastowanego stanowiska... Stało się to przy okazji przenosin Blizzard North do głównej siedziby producenta w Irvine w Kalifornii.
Wielu z Was zapewne w ogóle nie kojarzy tej persony z produktami firmy... Uwierzcie, że efekty jego pracy oglądaliście niemalże na każdym kroku grania w Diablo II czy Diablo II: Lord of Destruction. Największy wpływ włożył w stworzenie postaci walecznego Barbarzyńcy oraz tajemniczej, aczkolwiek uroczej Czarodziejki. Czyli dwóch, spośród pięciu postaci z klasycznej wersji Diablo II. Powołał je do życia od przygotowania projektu, poprzez etap modelingu, teksturowania, animacji i innych efektów wizualnych. Myślę, że wielu fanów zgodzi się ze stwierdzeniem, że wykonał kawał profesjonalnej pracy!
Cypron Studios udostępniło przed kilkoma dniami do ściągnięcia demonstracyjną wersję tworzonej przez nich gry cRPG GODS: Lands of Infinity. Aż do dziś link do niej nie działał. Dopiero od kilkunastu godzin można demo ściągnąć. Zajmuje 260MB.
Sprawia bardzo przyjemne wrażenie.
Wszystkich fanów gry SpellForce 2: Shadow Wars, kontynuacji niezwykle udanego połączenia strategii czasu rzeczywistego z elementami RPG, zapraszamy pod ten adres, gdzie dostępnych jest trzynaście najnowszych screenów z gry. Trzeba przyznać, iż niektóre obrazki prezentują się imponująco...
Na oficjalnej stronie The Elder Scrolls pojawiły się dwa nowe screenshoty z wersji na Xbox oraz nowa tapeta. Dodatkowo na oficjalnym forum została dodana druga część wywiadu "Fan Interview". Należy dodać że wywiad jest dość ciekawy ze względu na to, że (jak sama nazwa wskazuje) pytania pracownikom Bethesdy zadają fani. Zapraszamy do lektury.
- 1594 strony
- « Pierwsza
- ←
- 1580
- 1581
- 1582
- 1583
- 1584
- →
- Ostatnia »