W najbliższym uaktualnieniu do World of Warcraft nieco zmienione zostaną talenty druida. Z tej okazji na stronie internetowej gry pojawił się kalkulator, umożliwiający zapoznanie się z nowymi drzewkami rozwoju jeszcze przed wprowadzeniem modyfikacji. Gracze WoW oraz wszyscy, którzy czują niepohamowaną ochotę poklikania sobie na obrazki wielkości 56 na 54 pikseli, powinni się udać pod ten adres.
Na ten tydzień twórcy gry Wiedźmin przygotowali dwa szkice koncepcyjne, które posłużyły jako wzór do stworzenia plakatów. Można je obejrzeć w dziale galeria na oficjalnej stronie gry pod tym adresem.
Aby uniemożliwić oszustwa na jednym z pól bitew (Arathi Basin) w World of Warcraft, Blizzard wypuścił niewielką poprawkę, nieco zmieniającą ukształtowanie terenu na nim. Patcha oznaczono numerem 1.7.1. Dobra wiadomość jest taka, że ze względu na niewielki rozmiar, gra pobiera go po zalogowaniu się na serwer bezpośrednio, bez pośrednictwa Blizzard Downloadera. Kilka chwil i można spokojnie wracać do Azeroth.
Prezes Blizzarda, Mike Morhaime, wystosował do fanów World of Warcraft specjalne oświadczenie, w którym dokładnie wyjaśnia przyczyny rozmaitych problemów z dostępem do serwerów gry w ostatnim czasie (bardzo pechowy dla Blizzarda okres). Informuje też o środkach, jakie podjęła firma by nic takiego się nie powtórzyło i zapowiada rekompensatę w postaci 3 darmowych dni.
Kolejne informacje o frakcjach z Heroes of Might and Magic V, które napływają do nas niemal codziennie, zwiastują rychłą dużą aktualizację oficjalnej strony gry. Na razie możemy przeczytać kolejną publikację z tego cyklu, FAQ poświęcone omówieniu Lochu (Dungeon). Aleksander Mishulin, członek Nival Interactive, zespołu tworzącego grę, przedstawia zmiany, jakie zajdą w tym mieście. Opierają się one głównie na stworzeniu rasy zarządzającej Lochem – Mrocznych Elfów. Zrozumiałe jest, że wyprą one część "klasycznych" jednostek, które zamieszkiwały Dungeon w poprzednich częściach. Jednak Mishulin zapewnia, że mimo to frakcja ta zachowa swój stary, znany z poprzednich części, klimat. Co ciekawe, dużą rolę w społeczeństwie, a więc i armii Mrocznych Elfów pełnią kobiety – znajdzie to odzwierciedlenie w jednostkach, którymi będziemy się posługiwać stojąc na czele Lochu.
Kolejna porcję nowych przeciwników z cRPG Fable zaserwował nam RPG Vault. W dzisiejszym "odcinku" zaprezentowany został Nymph, potężna istota magiczna oraz 40-tonowy kawał ożywionego podłoża o znanej skądinąd nazwie Troll.
Sprzedaż Guild Wars przekroczyła magiczna liczbę miliona egzemplarzy. Jak donosi NCSoft, tyle sztuk gry zostało sprzedanych począwszy od 28 kwietnia. Robert Garriott, prezes amerykańskiego oddziału NCsoft, dodaje w oświadczeniu prasowym, że jest to wynik tym bardziej godny podziwu, ponieważ sprzedaż Guild Wars przypadła na sezon letni, tradycyjnie słabszy dla dystrybutorów komputerowej rozrywki.
Z oświadczenia prasowego CD Projekt (wydawcy gry):
"Z przyjemnością informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, od dziś w sklepach w całej Polsce dostępna jest rewelacyjna gra Dungeon Siege II! Kontynuacja jednej z najlepszych gier Action-RPG wszech czasów została wydana w polskiej kinowej wersji językowej, mieści się na 4 płytach CD, a jej sugerowana cena wynosi 129,90 PLN.
Dungeon Siege to kultowa gra, która w perfekcyjny sposób połączyła elementy RPG z dynamiczną akcją. Przez wielu uznawana jest za najlepszą tego typu produkcję od czasów Diablo II!
Na serwisie RPG Vault możemy znaleźć trzecią już odsłonę cyklu przedstawiającego przeciwników, jakich spotkamy w dopiero co wydanej Fable: The Lost Chapters.
Tym razem możemy przeczytać, skąd w Albionie biorą się ożywieńcy. Bohaterami dzisiejszego odcinka są powstali w miejscach wszelakiej kaźni Undead oraz obdarzeni zabójczym krzykiem Screamers. Liczba mnoga użyta celowo – nie spodziewajcie się spotkań z nimi w ilości mniejszej niż horda.
BioWare opublikowało wywiad z Charliem Strossem, pisarzem, twórcą rasy githyanek i slaadów, a zarazem jest wielkim fanem Neverwinter Nights. W wywiadzie Charlie Stross mówi m.in. o swoich doświadczeniach związanych z Neverwinter Nights, o swoim podejściu do pisania fabuły dla gier komputerowych oraz o tym, nad czym obecnie pracuje.
- 1594 strony
- « Pierwsza
- ←
- 1573
- 1574
- 1575
- 1576
- 1577
- →
- Ostatnia »