Kolejne informacje o frakcjach z Heroes of Might and Magic V, które napływają do nas niemal codziennie, zwiastują rychłą dużą aktualizację oficjalnej strony gry. Na razie możemy przeczytać kolejną publikację z tego cyklu, FAQ poświęcone omówieniu Lochu (Dungeon). Aleksander Mishulin, członek Nival Interactive, zespołu tworzącego grę, przedstawia zmiany, jakie zajdą w tym mieście. Opierają się one głównie na stworzeniu rasy zarządzającej Lochem – Mrocznych Elfów. Zrozumiałe jest, że wyprą one część "klasycznych" jednostek, które zamieszkiwały Dungeon w poprzednich częściach. Jednak Mishulin zapewnia, że mimo to frakcja ta zachowa swój stary, znany z poprzednich części, klimat. Co ciekawe, dużą rolę w społeczeństwie, a więc i armii Mrocznych Elfów pełnią kobiety – znajdzie to odzwierciedlenie w jednostkach, którymi będziemy się posługiwać stojąc na czele Lochu.
Kolejna porcję nowych przeciwników z cRPG Fable zaserwował nam RPG Vault. W dzisiejszym "odcinku" zaprezentowany został Nymph, potężna istota magiczna oraz 40-tonowy kawał ożywionego podłoża o znanej skądinąd nazwie Troll.
Sprzedaż Guild Wars przekroczyła magiczna liczbę miliona egzemplarzy. Jak donosi NCSoft, tyle sztuk gry zostało sprzedanych począwszy od 28 kwietnia. Robert Garriott, prezes amerykańskiego oddziału NCsoft, dodaje w oświadczeniu prasowym, że jest to wynik tym bardziej godny podziwu, ponieważ sprzedaż Guild Wars przypadła na sezon letni, tradycyjnie słabszy dla dystrybutorów komputerowej rozrywki.
Z oświadczenia prasowego CD Projekt (wydawcy gry):
"Z przyjemnością informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, od dziś w sklepach w całej Polsce dostępna jest rewelacyjna gra Dungeon Siege II! Kontynuacja jednej z najlepszych gier Action-RPG wszech czasów została wydana w polskiej kinowej wersji językowej, mieści się na 4 płytach CD, a jej sugerowana cena wynosi 129,90 PLN.
Dungeon Siege to kultowa gra, która w perfekcyjny sposób połączyła elementy RPG z dynamiczną akcją. Przez wielu uznawana jest za najlepszą tego typu produkcję od czasów Diablo II!
Na serwisie RPG Vault możemy znaleźć trzecią już odsłonę cyklu przedstawiającego przeciwników, jakich spotkamy w dopiero co wydanej Fable: The Lost Chapters.
Tym razem możemy przeczytać, skąd w Albionie biorą się ożywieńcy. Bohaterami dzisiejszego odcinka są powstali w miejscach wszelakiej kaźni Undead oraz obdarzeni zabójczym krzykiem Screamers. Liczba mnoga użyta celowo – nie spodziewajcie się spotkań z nimi w ilości mniejszej niż horda.
BioWare opublikowało wywiad z Charliem Strossem, pisarzem, twórcą rasy githyanek i slaadów, a zarazem jest wielkim fanem Neverwinter Nights. W wywiadzie Charlie Stross mówi m.in. o swoich doświadczeniach związanych z Neverwinter Nights, o swoim podejściu do pisania fabuły dla gier komputerowych oraz o tym, nad czym obecnie pracuje.
W najnowszym numerze Fallout Fraction pojawił się długi wywiad z koordynatorem świata, w projekcie Burżuazja – Piotrem "Kilanziomem" Kilanowskim. O to jego fragment:
- Zajmujesz się także tworzeniem mapy świata "Burżuazji". Czy mógłbyś opowiedzieć naszym czytelnikom, jak rozległy on będzie? I jak będzie ukształtowany?
- Świat Burżuazji jest ogromny. Wszerz będzie mniej więcej tak samo szeroki jak to co dawał graczom np. Fallout Tactics, czyli około 2200km. Wzwyż też nie jest mały i osiąga mniej więcej 1800km. Gdybym chciał podać miejsca które stanowią najodleglejsze punkty odniesienia na mapie naszego świata to powiedziałbym: Erfurt, Wiedeń, Talinn, Charków. Rozmiary mapy i teren jaki ona łapie sprawiają, iż gracz ma do czynienia w zasadzie z każdym rodzajem ukształtowania terenu jaki istnieje. Są równiny, góry, doliny, rzeki, jeziora, morza... dosłownie wszystko. Klimat też jest bardzo zróżnicowany. Mamy wszystko od wypalonego nuklearnym żywiołem pustkowia, gdzie temperatura nigdy nie spada poniżej 20 stopni, po znajdujący się na dalekiej północy lodowiec, gdzie z kolei gracz bez odpowiednich kombinezonów nie wytrzyma zimna.
Nowo rozpoczęty polski projekt gry cRPG pod nazwą Scrub ma swoją stronę internetową . O to garść informacji o nim:
Nazwa naszej gry wzięła się od angielskiego słowa "scrub", które oznacza gęsto zalesiony obszar, busz. Nie jest to bynajmniej przypadkowa nazwa, bowiem pasuje ona do fabuły i ogólnego klimatu naszej gry.
Scrub będzie grą utrzymaną w mrocznym i tajemniczym klimacie, a widok będzie identyczny do tego z gry "Neverwinter Nights" . Postaramy się połączyć nowatorskie, niespotykane dotąd pomysły ze starymi i sprawdzonymi rozwiązaniami klasycznych gier cRPG. Gra będzie nastawiona na tryb Single Player, a to dlatego że stawiamy na wysoką grywalność i świetną fabułę.
Kolejną znaczącą różnicą będzie to, że gra jest projektem Open Source. Więcej wkrótce...
W dniu wczorajszym UbiSoft uchylił rąbka tajemnicy związanej z kolejnymi frakcjami, którymi będziemy mogli zagrać w Heroes of Might and Magic V. Oto czego się dowiadujemy:
"Na czele Lochu (Dungeon) stoją Mroczne Elfy, renegaci frakcji Sylvan. Dawno temu podpisali pakt z tajemniczym Faceless ("Bez Twarzy"), co zaskutkowało zatopieniem się całego narodu w ciemność i życiem w podziemnym świecie Ashan, gdzie buduje on miasta w ogromnych jaskiniach. Społeczeństwo Lochu bazuje na tajemniczości, intrygach, zdradzie i okultyźmie. (...)"
Dowiadujemy się także, że w piątej części będziemy mogli stanąć na czele stronnictw Academy i Sylvan, znanych z poprzednich gier cyklu. Już wkrótce powinniśmy wiedzieć więcej na temat kolejnych stronnictw z HoMM V.
Do sieci trafił kolejny fragment ścieżki dźwiękowej Warcrafta. Tym razem padło na utwór nazwany Orc 3. Życzymy miłego słuchania!
- 1595 stron
- « Pierwsza
- ←
- 1575
- 1576
- 1577
- 1578
- 1579
- →
- Ostatnia »