World of Warcraft: Wrath of the Lich King

Bestiary Update: Jormungar

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na oficjalnej stronie Wrath of the Lich King (Dodatku do WoW'a), ukazały się kolejne informacje na temat bestii zamieszkujących Northrend. Tym razem możemy się co nie co dowiedzieć o kreaturze nazwanej 'Jormungar Wyrm'.

'Wielce agresywne Jormungar'y, to dziwadło ewolucji, posiada przedziwne dłutowate zęby pozwalające mu przekopywać się przez solidne skały. Jego muskularne ciało jest doskonale przystosowane do podziemnych podróży.'

Jormungar

Tutaj znajdują się informacje na temat pozostałych bestii.

Książki fantastyczne

Wyniki konkursu z "Historią Pana B."

Dodał: , · Komentarzy: 0

Oto wczoraj w piątek 13 zakończył się konkurs zorganizowany z wydawnictwem Prószyński i S-ka w związku z premierą książki Clive'a Barkera – "Historia Pana B.". Czarny piątek okazał się być szczęśliwy dla 3 zwycięzców, którzy udzielili poprawnych pytań na zadane pytania:

  • Patryka Paśko z Boguszowa-Gorce
  • Karola Skrzymowskiego z Warszawy
  • Jarosława Zająca z Krakowa

Szczęśliwcom gratulujemy i życzymy przyjemnej lektury oraz spalenia książek tak szybko jak tylko to będzie możliwe...

Age of Conan: Hyborian Adventures

Funcom wydał kolejną obszerną notatkę prasową, tym razem poświęconą planom na przyszłość. Chodzi oczywiście o przyszłość gry Age of Conan: Hyborian Adventures. Twórcy zapowiadają ciągłe prace nad ulepszaniem gry, zapowiadają wiele usprawnień, dużo nowinek w grze – a wszystko to po to, by zadowolić graczy na całym świecie.

Pośród wymienionych ulepszeń wymienić można na przykład zmiany w systemie walk PvP – im więcej zabijesz graczy o poziomie niższym niż Twój – tym łatwiejszym celem sam się staniesz! Funcom zapowiada również rozbudowanie systemu Gildii, wprowadzenie Powerpointów, dzięki którym będzie można ulepszać swoje bronie, zbroje czy nawet szybciej zdobywać poziomy! Obiecuje również wiele nowych questów oraz obszarów do zbadania.

Cała notatka dostępna jest w języku angielskim na łamach serwisu GameBanshee.com.

Książki fantastyczne

Konkurs coraz bliżej mety!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Nasz ostatni konkurs zorganizowany wraz z wydawnictwem Prószyński i S-ka dobiega końca. Zgłoszenia można nadsyłać jeszcze tylko do godziny 24 dnia dzisiejszego, to jest piątku 13-go.

Historia Pana B.

Przypominamy, że nagrodą w konkursie są 3 książki Historia Pana B. Clive’a Barkera (recenzja tutaj). Jeżeli jeszcze nie wziąłeś udziału, to na co czekasz? Zapraszamy! Może piątek 13-go wcale nie jest taki pechowy, za jakiego jest uważany?

Inne

Puzzle Quest: Challenge of the Warlords

Dodał: , · Komentarzy: 0

Serwis gram.pl zaprezentował najnowszą grę stworzoną przez D3 Publishing, która jest połączeniem cRPG oraz gry logicznej.

Gracz ma możliwość stworzenia swojego alter ego, którym będzie się poruszał po świecie Etherii, co zapewni mu wiele godzin fantastycznej zabawy.

Po więcej informacji na temat gry oraz wymagań sprzętowych odsyłam na gram.pl.

Age of Conan: Hyborian Adventures

AoC: HA – polski abonament

Dodał: , · Komentarzy: 5

Na łamach serwisu gram.pl pojawiły się nieoficjalne informacje na temat wysokości abonamentu za grę Age of Conan: Hyborian Adventures w Polsce.

Ponieważ już jakiś czas temu wiadomo było, że gra zostanie przetłumaczona na nasz język, trwały spekulacje na temat ceny jaką gracze będą musieli płacić za zabawę w świecie Conana. Ostatnie informacje nie zostały jeszcze potwierdzone przez CD Projekt, jednak abonament ma podobno wynosić około 30 zł, zatem o wiele mniej niż musielibyśmy płacić za abonament "światowy"!

Mam nadzieję, że te plotki się potwierdzą. Sądzę, że będzie to bardzo mądry ruch i zachęci do gry jeszcze większą rzeszę graczy.

Neverwinter Nights 2

Drugi oficjalny dodatek do NwN2!

Dodał: , · Komentarzy: 32

Atari Europe ujawniło garść informacji o drugim oficjalnym dodatku do Neverwinter Nights 2, noszącym nazwę Storm of Zehir. Akcja toczyć się będzie po wydarzeniach z podstawki. Wybrzeże Mieczy odbudowuje się po niedawnym konflikcie z Królem Cieni. Jak grzyby po deszczu powstają konsorcja kupieckie, chcące ubić jak najlepszy interes w powojennej zawierusze. Czynią to mniej lub bardziej legalnymi sposobami. A my, gracze, trafiamy w sam środek tego wszystkiego.

Twórcy zapowiadają między innymi:

  • Wolność podróżowania po Wybrzeżu Mieczy. Umiejętności takie jak Przetrwanie w Dziczy i Spostrzegawczość będą miały wpływ na to, czy unikniemy zasadzki tudzież znajdziemy zaginiony artefakt.
  • Możliwość tworzenia własnej drużyny poszukiwaczy przygód. Od nas zależy, czy będziemy zgraną drużyną krasnoludzkich wojowników, czy też kabałą magów. Każdego członka drużyny projektujemy od zera i rozwijamy wedle woli.
  • Świat będzie reagować na poczynania naszej ekipy. Od naszych decyzji i wykonanych przez nas zadań zależeć będzie potęga naszej kompanii kupieckiej.
  • Nowe rasy, klasy, atuty, czary, system wpływu drużynowego i potężne atuty drużynowe.
ArcaniA: Gothic 4

Wywiad o Gothic 4

Dodał: , · Komentarzy: 0

Publikujemy tłumaczenie wywiadu z Dietrichem Limperem ze studia Spellbound, pracującego nad kontynuacją słynnej serii Gothic. Oto jego fragment:

Gothicz: Będziemy grać 10 lat po zakończeniu G3. Nie sądzisz, że nasz Bezimienny bohater będzie za stary na nowe przygody? Co możesz powiedzieć o jego wyglądzie?

EDL: Bezimienny będzie w swoich najlepszych latach życia i wciąż będzie w stanie skopać parę tyłków. Jak wygląda? Cóż, wygląda oczywiście odrobinę starzej – ale oprócz tego powinniście być w stanie go rozpoznać.

Resztę znajdziecie pod tym adresem. Zapraszamy do czytania!

Faerun

Wieści z Faerun Game

Dodał: , · Komentarzy: 0

Jednak w żadnym razie nie można było od tak stwierdzić, że wojna czeka sobie na lepsze, a może gorsze czasy. W obecnej chwili, trwała jednak jedynie na poziomie planowania strategicznego, wywiadu i szukaniu możliwości na wrzucenie przeciwnikowi kłody pod nogi. Trudno jednak było określić, na czyją korzyść zwłoka działała bardziej. Bo z jednej strony rekruci z Wrót mieli dość czasu, by przejść pełne przeszkolenie, a z drugiej, Amnijczycy mieli czas, by okrzepnąć po forsownych marszach, wyleczyć rannych z ataku na Beregost, poznać okolicę. W chwili obecnej żadna z armii nie mogla wyjść w pole i mieć pewność, co do posiadania miażdżącej przewagi. Po prostu siły były zbliżone, a nikt nie chciał ryzykować krwawego boju, bez nadziei na pewny zysk, w dowolnej postaci.

Zatem zarówno sztab Rangramila, jak i Admirała, zbierały informacje i czekały na przedwczesny ruch, bądź potknięcie przeciwnika, jednocześnie zbierając się w sobie na natychmiastową reakcję. I tak będzie to trwać, dopóki ktoś nie uzyska znacznych posiłków, bezcennych danych, lub dopóki komuś nie puszczą nerwy. A ponieważ decydowali doświadczeni dowódcy, to ostatnie mogło nie nadejść nigdy...

Wczytywanie...