


Informacja prasowa

W bestsellerach „Przestrzeń Objawienia”, „Migotliwa Wstęga”, „Arka Odkupienia”, „Otchłań Rozgrzeszenia” i „Prefekt” Reynolds przedstawia mroczny świat XXVI wieku. Ludzkość, podzieloną na wrogie frakcje, prześladują pozaziemscy drapieżcy, a skrajne odłamy ludzkiej kultury są równie dziwne jak obce cywilizacje.
Jednakże nie wszystko jest posępne i mroczne. Istnieją osoby gotowe podjąć wyzwanie, choćby Richard Swift, apatyczny poszukiwacz przygód z noweli „Diamentowe Psy”. Stary przyjaciel namawia go na wyprawę do Wieży Krwi – tajemniczej budowli, pod którą leżą kości tych, którzy wcześniej próbowali ją zdobyć. Swift eksploruje Wieżę, ale płaci za to niewyobrażalną cenę: czeka go los okrutniejszy niż śmierć.
Są również bohaterowie gotowi bronić idei, choćby Naqi, młoda uczona z „Turkusowych Dni”. Czuje się współwinna przypadkowej śmierci swojej siostry, próbuje o tym zapomnieć i poświęca życie badaniu Żonglerów Wzorców – amorficznych, morskich organizmów z planety Turkusowej. Potrafią one magazynować i zmieniać ludzką pamięć. Na planetę przylatuje grupa podająca się za uczonych. Naqi początkowo z nimi współpracuje, mając nadzieję, że uda jej się zniszczyć własną przeszłość. Ma w tym pomóc tajemnicza toksyna, znaleziona jakoby w Wieży Krwi. Ale przeszłość się nie poddaje...

Informacja prasowa
Warner Bros. Interactive Entertainment informuje, że uhonorowany wieloma nagrodami Inon Zur został wybrany na kompozytora muzyki do gry The Lord of the Rings: War in the North. W ostatnim czasie Zur wraz z ponad 70’cio osobową orkiestrą i chórem Pinewood Singers przeprowadził w legendarnym Abbey Road Studios w Londynie nagrania do ścieżki dźwiękowej z gry.

W swojej karierze Zur ma na koncie muzykę do ponad 40 gier, 15 seriali i programów telewizyjnych oraz 10 filmów, jak również zwiastunów filmowych. Będąc laureatem wielu nagród, w tym Hollywood Music in Media Award za kompozycję do gry Dragon Age: Origins, Zur stworzył ścieżkę dźwiękową do nadchodzącej gry typu action RPG, która przeniesie gracza do pełnych brutalności i rozdartych wojną północnych krain Śródziemia.

Informacja prasowa
Na zbliżający się maj przygotowaliśmy dla miłośników fantastyki prawdziwą ucztę!

Najważniejszą premierą jest oczywiście nowa powieść Terry’ego Pratchetta – W północ się odzieję.
„W północ się odzieję” Terry Pratchett – premiera 17 maja!
Kiedy ludzie zwracają się przeciw czarownicom, cierpią niewinni.
Tiffany Obolała jest czarownicą. Bardzo się stara, pomagając mieszkańcom Kredy. Nawet jeśli jej praca obejmuje głównie bandażowanie nóg i ma niewiele wspólnego z… no magią. I utrudnia sen.
Ale gdzieś, kiedyś istniał splątany kłąb zła i pogardy, nienawiści i wrogości. Teraz się przebudził. Budzi też dawne opowieści, te o złych, starych czarownicach. I nagle Tiffany nie jest już taka pewna, czy postępuje słusznie. A jej mali sprzymierzeńcy – waleczni Nac Mac Feeglowie – tylko wszystko komplikują. Sytuacja powinna się poprawić, kiedy Tiffany wreszcie porządnie się wyśpi. Ale wcale się nie poprawia.
I wkrótce stanie się o wiele, wiele gorsza…

Informacja prasowa
Nie zdążyłeś wziąć udziału w zamkniętych beta testach Darskpore? Nic straconego! 12 kwietnia o północy ruszyły otwarte beta testy gry – wystarczy wejść na stronę Darkspore.com i pobrać dostępną tam zawartość, aby wziąć w nich udział. Beta będzie otwarta do 22 kwietnia, zaś oficjalna polska premiera Darkspore odbędzie się 29 kwietnia – do tego czasu producenci wprowadzą wszystkie poprawki zgłaszane przez beta testerów z poprzedniej, zamkniętej tury testów.

Darkspore to zupełnie świeże podejście do Action RPG, z fabułą osadzoną w świecie science-fiction. Gra wyróżnia się nowatorskim narzędziem do edycji bohaterów, będący ulepszoną wersją wielokrotnie nagradzanego rozwiązania znanego z gry Spore, oraz trybem kooperacji, umożliwiającym wieloosobową rozgrywkę w trybie online. Brzmi intrygująco? Przekonaj się osobiście! Gra zostanie wydana na PC w pełnej polskiej wersji językowej – dubbing.

Informacja prasowa
Wczoraj ruszyły otwarte testy beta Mythos! Lochy, ukryte skarby oraz leża przerażających bestii stoją przed Wami otworem! W samo południe wszystkie bramy do świata Uld zostały otwarte! Ponad 100 000 zarejestrowanych graczy wraz z pozostałymi fanami Mythos może rozpocząć zabawę. Od teraz jedyny klucz, jaki będzie Wam potrzebny, to klucz do skrzyni ze skarbem, ukrytym gdzieś w głębokich lochach.

Otwarta wersja testowa bety zostanie zoptymalizowana pod względem lokalizacji i przygotowana do płynnego przejścia w finalną wersję już 28 kwietnia. Ponadto wszyscy gracze, którzy nie mieli większych problemów z osiągnięciem maksymalnego, 27 poziomu w trakcie trwania zamkniętych testów, będą mogli zasmakować świeżego “mięsa”, ponieważ maksymalny poziom został podniesiony do… 50! Pozwala to na wizytę w niedostępnym dotychczas 3 regionie świata Uld – śnieżnej krainie Cienistych Wzgórz (Umbral Peaks).

Informacja prasowa
Godzina 23:59 dnia 12 kwietnia nie bez powodu zostaje wymieniona na samym początku – jest to ostateczny termin, aby nabyć akredytację poprzez Internet oraz zapewnić sobie miejsce noclegowe w szkole. Oczywiście jest także możliwość zakupienia wejściówek każdego dnia trwania Festiwalu Krakow Game Fusion 2011 w oznaczonych miejscach, ale jeśli nie chcesz czekać w kolejkach, zamów akredytację teraz!
Nowości w programie coraz więcej! Na początek Bloki Gier Planszowych i Karcianych
Wszystkich pasjonatów gier zapraszamy do zapoznania się z The Spoils – najlepszym i najzabawniejszym tytułem wśród gier karcianych. Na naszym stoisku specjalnie dla Was obecne będą osoby, które pokażą dlaczego warto poświęcić temu tytułowi choć chwilkę uwagi. I to wszystko za darmo!
Ponadto zapraszamy na prelekcję pod tytułem „Chwila z The Spoils, czyli lepsze od Magica”.
Z radością informujemy, że dołączyło do nas również wydawnictwo Kuźnia Gier wraz ze swoim steampunkowym systemem Wolsung i grą Kingpin!
Kingpin to szybka, nielosowa gra dla dwa dwóch graczy w klimacie Sin City. Jako Kingpin (szef półświatka) prowadzisz jedną z 4 mafii do zwycięstwa, inicjując strzelaniny i zajmując kolejne pola.
W programie znajdzie się nauka gry prowadzona przez jej autorów oraz turniej z nagrodami.
Poznanie zasad nie powinno zabrać więcej niż 15 minut, a jedna rozgrywka trwa około pół godziny. Dla chętnych uczestników udostępnimy egzemplarze do potrenowania (również w Games Roomie). Przewidziana jest także możliwość zagrania z samymi autorami.
Przez cały czas będziecie mogli nabyć gry tego wydawnictwa, wziąć udział w loterii bądź porozmawiać z twórcami gier. Ponadto wysłuchacie prelekcji o systemie Wolsung, najpierw dla początkujących, a potem dla zaawansowanych graczy.
Natomiast w sali wydawnictwa Portal będziecie mogli poczuć klimat zimnej wojny w grze: „Cold City czyli Berlin, szpiedzy i nazistowskie eksperymenty” bądź „Otto Skorzeny- najlepszy komandos Hitlera”.

Informacja prasowa
Ogromne ogniste łuny znaczą niebo nad różnymi zakątkami świata Uld, znaczniki zadań pobłyskują nad głowami BN’ów, a tysiące żądnych sławy miłośników Hack’n’Slash planuje dostać się do skarbca złowrogich Yeti. Nawet najpotężniejsi przedstawiciele tej rasy nie mogą uwierzyć własnym oczom w to, co się tu wyprawia. Do oficjalnej premiery gry MYTHOS pozostały niespełna trzy tygodnie, zatem rzućmy okiem na to, jak bawią się najwierniejsi fani krwawej jatki. Poniższe wideo przedstawia dzielnych fanów MYTHOS podczas specjalnie przygotowanego eventu. Oj dzieje się, dzieje…
Jeśli jeszcze nie zebraliście się na odwagę, aby postawić stopę w złowrogich, pełnych potworów lochach MYTHOS, teraz macie ku temu najlepszą okazję. Otwarte testy beta ruszają 12 kwietnia, a świat MYTHOS z radością powita nawet największych żółtodziobów w dziedzinie MMO i hack’n’slash. Kiedy już przezwyciężycie swoją tremę i zasmakujecie walki z bestiami świata Uld, zachęcamy do zapoznania się z pudełkową wersją gry. Dzięki niej uzyskacie dostęp do finalnej wersji MYTHOS na dwa dni przed jej oficjalną premierą. Oczywiście możecie cierpliwie czekać do 28 kwietnia i pobrać grę za darmo, jednak wtedy, ominą Was ekskluzywne dodatki wchodzące w skład wersji pudełkowej.

Informacja prasowa
W tym tygodniu do sprzedaży powrócił największy planszowy przebój wydawnictwa Portal ostatnich lat, gra Stronghold. Gra była niedostępna przez długie miesiące ze względu na przygotowania do międzynarodowego wydania wraz z wydawnictwem Valley Games, drukiem w Chinach czy podróżą.
Z okazji ponownej premiery gry, na stronie Portalu pojawiła się instrukcja do nowej edycji gry.
Na stronie Portalu opublikowano także dokument zawierający wypis wszystkich zmian w nowej edycji gry.
W ubiegłym tygodniu opublikowano także nowy numer Gwiezdnego Pirata, w którym znajduje się obszerny artykuł opisujący proces powstawania II edycji gry Stronghold.

Informacja prasowa
W 1997 roku „Trojka” otrzymała nagrodę Phillipa K. Dicka. Jest niepodobna do żadnej z książek, jakie dotąd czytaliście i jakie jeszcze przeczytacie w ciągu najbliższych lat.
„Trojkę” wychwalali za oryginalność i rozmach wizji tacy pisarze, jak John Shirley, Kathe Koja, Brian Stableford, Alan Brennert, Lance Olsen, Kathleen AnnGoonan, Brian Evenson, Paul Riddell, and Don Webb. Twórczość Stepena Chapmana wielokrotnie porównywano do dzieł Philipa K. Dicka, Terry’ego Southerna, Kurta Vonneguta, Mervyna Peake’a, Angeli Carter i innych znakomitości literackich.
Trojka ukazuje się nakładem Wydawnictwa Mag 8 kwietnia 2011r.

W oślepiającym blasku trzech fioletowych słońc troje wędrowców – stara Meksykanka, zautomatyzowany samochód terenowy i brontozaur – od setek lat brną przez pustynię. Nie wiedzą, czy pustynia gdzieś się kończy, a jeśli nawet tak, to co znajdą na jej krańcu. Czasem napotykają idealnie zachowane, ale całkiem bezludne miasta. Nigdy nie spada ani kropla deszczu. Najgorsze jednak jest to, że nie pamiętają nic ze swojego życia przed pustynią – tylko nocą, w snach, przypominając sobie strzępy dawnych przeżyć. Noc sprowadza jednak szaleństwo burz piaskowych, które zamieniają ich ciałami, w jakiejś metafizycznej odmianie zabawy w komórki do wynajęcia. Dysfunkcyjni i zdezorientowani, wielokrotnie zabijają się nawzajem, nigdy jednak nie udaje im się umrzeć. Gdzie są? I jak mogą stamtąd uciec?
- 130 stron
- « Pierwsza
- ←
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- →
- Ostatnia »