Inne

Będzie ekranizacja gier Blizzard'a ?

Dodał: , · Komentarzy: 0

Być może podstawy do zaczęcia plotek, są niewielkie, ale za to pochodzą ze źródła o naprawdę ogromnym formacie- od prezesa Blizzarda, Mike´a Morhaime´a. W jednym z wywiadów zakomunikował -"byłbym zachwycony, gdyby udało się stworzyć filmy w każdym ze światów [- Diablo, Starcrafta i Warcrafta]". Według niego każda gra z tej serii jest dostatecznie bogata, by stworzyć na jej podstawie film. Dodał też, że takowa produkcja pozwoliłaby graczom jeszcze lepiej wejść w wykreowaną przez Blizzard rzeczywistość. Miejmy nadzieję, że za reżyserię tych filmów nie weźmie się nie jaki Uve Boll, który "zniszczył" już wiele ekranizacji gier...

Kiedy więc wybierzemy się do kina na film Diablo albo World of Warcraft? Morhaime mówi: "Mam nadzieję, że uda nam się coś takiego zrobić w ciągu najbliższych pięciu lat".

Gothic

Konkurs Gothica 3 na oficjalnej stronie!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Świetna informacja dla fanów gier RPG, w napięciu oczekujących na kolejną grę z serii Gothic. Już za dwa dni na jej oficjalnej stronie rozpocznie się konkurs, w którym wygrać będzie można bluzy Gothica 3 i nie tylko.

Poza bluzami, które – trudno zaprzeczyć – z pewnością już teraz są obiektem pożądania fanów serii, wygrać będzie można zestawy gier wydanych przez firmę JoWood oraz złote edycje Gothica 2 podpisane przez twórców. Tego rodzaju prezentem gwiazdkowym naprawdę trudno wzgardzić!

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Oblivion wczesny 2006r.

Dodał: , · Komentarzy: 0

Przedwczoraj po cichu twórca gry- Bethesda w specjalnym oblivionowym FAQ'u zmienił datę premiery na "wczesny 2006r." Oznacza to, że Oblivion może trafić na półki sklepowe już w styczniu. Natomiast wczoraj pracownik firmy Pete Hines, potwierdził tą sytuację specjalnym komentarzem na oficjalnym forum The Elder Scrolls

"Krótko mówiąc, gra wyjdzie we wczesnym 2006 ponieważ nie jest jeszcze skończona. Wciąż są rzeczy, które muszą być zrobione zanim gra zostanie wypuszczona. Więc kontynuujemy optymalizację, testy, balansowanie itd. Już teraz zaszliśmy w testowaniu i balansowaniu gry o wiele dalej niż kiedykolwiek wcześniej. O wiele dalej. Ale wciąż mamy pracę, która musi zostać skończona więc tworzenie idzie dalej w dużej mierze tak jak planowaliśmy. Nie podamy dokładniejszej daty premiery dopóki nie będziemy pewni, że jesteśmy gotowi. Nie przepadamy za wydawaniem informacji, które później się zmieniają, tylko dezorientując i denerwując fanów.

Mamy zaplanowaną pewną liczbę aktualizacji strony między chwilą obecną i wydaniem gry, które mamy nadzieję robić regularnie co tydzień. Zrobimy co w naszej mocy by było to każdego tygodnia, ale musicie zrozumieć, że czasem informacje PR/marketingowe powstają w wyniku tworzenia gry i muszą być zachowane w tajemnicy dla dobra gry (i ludzi, którzy ją tworzą). Będziemy aktualizować Codex etapami, dodając nowe concept arty, screny itd. w nadchodzących tygodniach i miesiącach. Jesteśmy otwarci na przeprowadzenie kolejnego fan interview w nadchodzących tygodniach, by pozwolić Wam zapytać o to, czego Waszym zdaniem Wam nie mówimy. W skrócie – nie jest naszą intencją Was zbywać, po prostu nie chcemy mówić Wam za dużo o grze zanim ta nie wyjdzie.

Doceniamy Waszą cierpliwość i stałe wsparcie, i zapewniamy Was, że Wasze oddanie będzie nagrodzone naszym zdaniem najlepszym RPG w który kiedykolwiek graliście."

World of Warcraft

Co mają wirusy do WoW

Dodał: , · Komentarzy: 0

Premiera gry World of Warcraft w Chinach okazała się strzałem w dziesiątkę. Tylko w ciągu miesiąca od premiery, tytuł zdobył 1.5mln subskrybentów, a szacuje się, że w przyszłości ich liczba może osiągnąć nawet 10mln. Jednak jest pewien mały problem. Otóż licencją udzieloną Chinom przez Blizzard zarządza publiczna firma, notowana na giełdzie. Co to oznacza dla gry? Bardzo wiele.

Większość chińskich graczy, korzysta z gry w kafejkach. Gdy na początku 2003 roku wykryto tam wirus SARS, rząd postanowił zamknąć kafejki, które jako że przyciągały duże skupiska ludzkie, mogły przyczynić się do rozprzestrzeniania epidemii. To tylko jeden z przykładów, który obrazuje, jak niezależne czynniki mogą oddziaływać na tamtejszy rynek gier. Jeśli więc przypadkiem pojawi się inna choroba, która doprowadzi do zamknięcia kafejek, czy też innych miejsc oferujących dostęp do sieci, może to negatywnie wpłynąć na całą chińską ekonomię.

Inne

Połączenie Bioware i Pandemic

Dodał: , · Komentarzy: 0

Dwóch dużych Amerykańskich developerów dzięki umowie wartej 300 milionów dolarów połączyło się w jedną firmę. Scaleniu poddał się BioWare, twórca Baldur’s Gate i Star Wars Knights of the Old Republic, a także Pandemic, które w swoim dorobku ma takie gry jak Full Spectrum Warrior, Dark Reign czy też Star Wars: Battlefront II.

Zarówno ze strony Bioware jak i Pandemic Studios usłyszeliśmy, że nikt nie straci z powodu łączenia się firm pracy, a zapowiedziane dotychczas projekty nadal pozostaną w fazie produkcji. Wszystkie zaanonsowane gry mają się więc pojawić na rynku w wyznaczonych terminach.

Dungeon Siege II

Nowe demo Dungeon Siege II

Dodał: , · Komentarzy: 0

Twórcy Dungeon Siege – Gas Powered Games przygotowało dla graczy nową wersję starego demo jej najnowszej gry. Występuje ono tylko w wersji angielskiej, zajmuję mniej miejsca na dysku niż poprzednie i zawiera najnowsze poprawki do gry. Demo znajduję się tutaj (1,39 GB).

Guild Wars

Guild Wars – filmik z Halloween

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na serwerze gram.pl pojawił się filmik prezentujący, jak przebiegło świętowanie Halloween w świecie Guild Wars. Jak się okazało silnik gry jest bardzo elastyczny, przez co podatny na modyfikacje. Dzięki czemu twórcy mogli z łatwością odmienić klimat, jaki zazwyczaj panuję w trzech głównych lokacjach gry.

Co w filmie można zobaczyć ? Każde z odmienionych lokacji (także z ustawień kamery niedostępnych dla graczy), jak przyozdabiano miasta, na czym zyskał księżyc, a także jakie prezenty dostali gracze. Zabawa była przednia, o czym świadczą pozytywne komentarze wielu graczy. Film można znaleźć:

Dark Messiah of Might and Magic

Filmik z Dark Messiah of Might&Magic

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na oficjalnej stronie Might and Magic ukazał się filmiko-wywiad z Erwanem Lebretonem ze studia Ubisoft. Opowiada on o nowym świecie Ashan, o produkcji dzieła, a także komentuje różne scenki z Dark Messiah of Might&Magic. Wspomina także o ścisłej fabule i świecie pomiędzy grami Heroes of Might&Magic V a Dark Messiah of Might&Magic i poleca ukończyć oba tytuły. Filmik znajduję się tutaj (30 MB).

Inne

Interplay wraca do gry?

Dodał: , · Komentarzy: 0

Wprawdzie oficjalnie Interplay nigdy nie upadł, ale problemy finansowe i długi czas stagnacji dały każdemu do zrozumienia, że firma złote lata ma już za sobą. Czyżby jednak było inaczej?

O wydawcy tym słyszał prawdopodobnie każdy, gdyż to z nim możemy (a w zasadzie musimy) kojarzyć takie tytuły, jak Saga Baldur's Gate, Fallout czy Icewind Dale. Z pewnością niejeden gracz chciałby jego powrotu. I pewną iskierkę nadziei rozpala reaktywowana oficjalna strona.

Cóż, nie jest ona przykładem zdolności graficznych oraz programistycznych autorów. Bardziej zaawansowane witryny stworzyć można po kilku lekcjach HTML-a w szkole. Pomijając jednak walory estetyczne, strona oferuje nam wsparcie techniczne do większości wydanych przez Interplay gier. Poza tym e-mail kontaktowy, raporty finansowe, krótką historię firmy oraz zapowiedź forum i... nowej usługi, zwanej GamesOnLine, z której pomocą "konsumenci staną się członkami unikalnej sieciowej społeczności graczy i otrzymają dostęp do specjalnych treści".

Wszystko to bardzo mgliste, jakby dopiero powoli powstające. Czy Interplay stworzy jakąś nową usługę dla społeczności graczy? Czy w ogóle powróci?

Wczytywanie...