Mars

Mars

Dodał: , · Komentarzy: 3

Ostatnio szperając w zakamarkach internetu natknąłem się na nowego RPG'a, zatytułowanego Mars. Postanowiłem poświęcić chwilkę i przetłumaczyć dla was informacje dostępne o tej grze na oficjalnej stronie.

Wprowadzenie

Mars chce odświeżyć gatunek RPG bardziej intuicyjnymi, szybszymi i satysfakcjonującymi fazami akcji, jednocześnie nie pozbywając się jego głównych cech. Naszym pomysłem na grę jest mieszanina dwóch gatunków – Beat'em all Action (gra akcji, w której głównym celem jest zabicie wszystkich przeciwników) oraz RPG. Połączymy więc rozwój postaci, kolekcjonowanie ekwipunku, dodatkowe zadania oraz solidną fabułę z rytmicznymi sekwencjami walki, poczuciem mocy od samego początku gry, QTE (wg wikipedii: system odpowiedniego wciskania klawiszy według ciągu znaków wyświetlanego na monitorze lub ekranie) oraz bossami o sekwencyjnym zachowaniu.

Mars Mars

Ta kombinacja będzie prawdziwą innowacją w rozgrywce. Dodatkowo gra będzie posiadała także inne cechy. Będziesz mógł na przykład wybrać jedną z dwóch postaci, których odmienne historie krzyżują się, a umiejętności różnią. Środowisko gry zostało zaprojektowane z największą dbałością o szczegóły. Efekty świetlne mogą tworzyć bezprecedensowe sytuacje walki.

W świecie stworzonym dla Marsa znajdziecie schyłkową futurystyczną technologię, a przetrwanie na planecie będzie wielce wątpliwe z powodu ciężkich warunków. Fabuła rzuci cię w sieć politycznych intryg i złożonych konfliktów pomiędzy różnymi siłami, co pozwoli ci lepiej poznać świat, po którym podróżujesz.

Dragon Age: Początek

Dragon Age doczeka się masy dodatków

Dodał: , · Komentarzy: 0

Greg Zeschuk, wiceszef studia BioWare, poinformował w czasie rozmowy z serwisem MTV Multiplayer, że przez około dwa lata po premierze gry będą wydawane dodatki DLC, które będą odpowiednio wyceniane co do zawartości.

"Jeśli prace nad tymi dodatkami rozpocznie oddzielny zespół na rok przed premierą gry i będą one gotowe niedługo po jej debiucie, to gracze na pewno za nie nie przepłacą. Kluczem jest wywołanie uczucia, że dobrze wydają swoje pieniądze – że zyskują coś, co wyraźnie poprawia zabawę." – powiedział Greg Zeschuk. Po chwili dodał też "Że odbiorcy gier wideo są jednymi z najmądrzejszych, najsilniej zintegrowanych ludzi na świecie. Ich się nie oszuka tanimi sztuczkami, nie warto nawet próbować."

Konwenty

SCI FI Channel sponsorem generalnym AVANGARDY V

Dodał: , · Komentarzy: 0

Sponsorem generalnym AVANGARDY V został kanał telewizyjny SCI FI Channel. SCI FI Channel to „miejsce, w którym mieszka wyobraźnia” poświęcone fantastyce naukowej, fantasy, horrorowi oraz zjawiskom paranormalnym.

Zróżnicowana oferta programowa kanału obejmuje zarówno tradycyjne historie o przestrzeni kosmicznej oraz cywilizacjach pozaziemskich, jak i przygody superbohaterów, opowieści o mitycznych potworach czy wspaniałe serie animowane. Znajdziemy tu także popularne seriale i filmy, w tym lokalną premierę Flash Gordon, hity telewizyjne, jak Mroczny Anioł i Futurama, a także premiery filmowe Apocalypso czy Joe Black.

Inne

Serwis Destructoid opublikował listę 10 odpychająco tanich sposobów na wydłużenie gry. Do RPG'ów można odnieść jedną pozycję. Jej tłumaczenie znajdziecie poniżej, natomiast cały artykuł pod tym adresem.

2. Nabijanie doświadczenia
Sławny Winowajca: większość RPG'ów

Gry RPG są znane z tego, że są długie. Epickie pięćdziesięcio-godzinne zadania są wychwalane z radością na tylnych okładkach wielu RPG'ów. Gracze zasypywani są zapewnieniami, że otrzymają grę, której ukończenie zajmie im dosłownie miesiące. Jednakże, jeżeli pominiesz tę część, w której chodzisz w tą i z powrotem na mapie i szukasz losowych wydarzeń, dzięki którym numerek obok twojego imienia zwiększy się, zauważysz, że większość z tych pięćdziesięciu godzin to ściema.

Nabijanie doświadczenia to jeden z najstarszych tricków. Ta idea jest tak popularna, że także inne gatunki po nią sięgnęły. Dołączenie systemu rozwoju postaci do gry akcji nagle stworzyło iluzję głębi. Gracze zostają dłużej przy grze, gdyż muszą nabijać poziomy bohatera w powtarzalnych walkach.

Lubię RPG'i i typowy system zdobywania doświadczenia, lecz nie udawajmy, że ta idea jest czymś więcej niż tylko wypełniaczem. Te pięćdziesiąt godzin epickiego questowania są zwykłą ściemą, gdy trzydzieści z nich spędza się na chodzeniu po mieście i poza nim...

Fallout 3

The Pitt – wreszcie bez błędów

Dodał: , · Komentarzy: 0

Bethesda Softworks wreszcie poprawiła drugi dodatek do Fallouta 3. "The Pitt" pojawił się w sprzedaży ponad tydzień temu, jednak zdjęto go ze sklepowych półek z powodu ogromnej ilości błędów. Mimo to następnego dnia znowu udostępniono dalej nie poprawioną edycję. Bethesda wreszcie wypuściła poprawiony dodatek, ważący ok. 500 MB. Można go nabyć za 800 punktów Microsoftu.

Fallout 3

Kolejne dodatki do Fallout 3

Dodał: , · Komentarzy: 0

Emil Pagliarulo, człowiek odpowiedzialny za produkcję najnowszego Fallouta oraz dwóch wydanych do niego dodatków zapowiedział podczas zakończonych niedawno targów Game Developers Conference, że wkrótce pojawią się kolejne dodatki DLC.

Mogę powiedzieć, że pracujemy nad mnóstwem nowych DLC do Fallouta 3. Mamy wiele pomysłów, Bóg tylko wie dokąd nas zaprowadzą.” – powiedział Emil Pagliarulo. Przypominamy, że kolejny dodatek o tytule Broken Steel zapowiedziany został na przyszły miesiąc, a jego fabuła ma być kontynuacją tej znanej z Fallouta 3.

Mass Effect 2

W sieci pojawił się ponad dwu minutowy filmik prezentujący wczesną wersję gry Mass Effect 2. W trakcie jego prezentacji można zobaczyć projekty poziomów jak i również ich "ubieranie". Całość prezentuje się bardzo podobnie do poprzedniej części gry, ale nie należy zapominać, że jest to mały ułamek tego, co zaoferuje pełna wersja.

Zainteresowani obejrzą także krótką strzelaninę, zmiany w ikonkach HUD'a oraz rozmowę z niejaką Seryną na tle ogromnego miasta.

Film z wczesnej wersji Mass Effect 2 na łamach serwisu Shacknews.

The Elder Scrolls III: Morrowind

Better Almalexia

Dodał: , · Komentarzy: 0

Better Almalexia to zestaw nowych tekstur do Morrowind: Trójca. Skupiają się one na postaci Almalexii – jednej z Trójcy, dla której będziemy musieli wykonać parę zadań.

Nowe tekstury znacząco podniosły atrakcyjność tej postaci. Wreszcie można powiedzieć, iż widać czemu była żoną Lorda Nerevara. Czuć też rękę kobiety – w końcu to ona tworzyła te tekstury. Efekt możecie podziwiać poniżej.

Better Almalexia jest do pobrania stąd.

Screen
Wczytywanie...