Ultima Online

Wielkimi krokami zbliża się nie lada gratka dla wszystkich miłośników blisko 12-letniego i wciąż popularnego MMORPG – Ultima Online. Jak się bowiem okazuje studio Mythic Entertainment, za pośrednictwem firmy Electronic Arts, po wielu latach milczenia ujawniło przybliżony termin debiutu najnowszego rozszerzenia do tej, już legendarnej, gry. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że już tego lata gracze będą mieli okazje poznać smak dodatku Stygian Abyss i wcielić się w skórę prawdziwego gargulca. Dodatek ma być dystrybuowany wyłącznie za pośrednictwem Internetu.

Więcej informacji na temat Ultima Online: Stygian Abyss znajdziecie pod tym adresem.

Wiedźmin

Fan content od grupy Ifrit

Dodał: , · Komentarzy: 5

Polska grupa Ifrit, zajmująca się modowaniem Wiedźmina, wypuściła video związane z tą poczciwą grą oraz soundtrack do ich moda o nazwie Merry Witchmas. Poniżej znajdziecie linki do nich.


Oprócz tego mam przykrą wiadomość dla wszystkich konsolowców. W internecie krąży plotka, że produkcja Powrotu Białego Wilka została zawieszona. CD Projekt RED oznajmiło, że niedługo wyda oficjalne oświadczenie w tej sprawie.

Inne

Kryzys zawitał do Polski

Dodał: , · Komentarzy: 9

Złe wieści zasadniczo dla nas wszystkich, bo praktycznie większość naszych czytelników to gracze i to zapewne mieszkający w Polsce. Jak się okazało kryzys finansowy i niestabilny kurs naszej waluty w ostatnich miesiącach, mocno odczuli potentaci naszego rynku wydawniczego, w tym firma CD Projekt. Co to oznacza ? Kolejne podwyżki niestety. Tym razem padło na sztandarowe tanie serie dystrybutora, które zaliczą zauważalny skok cenowy o ładnych kilka złotych. Nowa i wyższa cena będzie ważna od 20 maja.

"Potwierdzamy, że rzeczywiście zdecydowaliśmy się na podniesienie cen detalicznych naszych serii wydawniczych począwszy od 20 maja. Zabieg ten wynika z trudnej sytuacji ekonomicznej rynku oraz stale rosnących kosztów związanych z wydawaniem gier. W ostatnim czasie znacznemu wzrostowi uległy koszty produkcji, logistyki, a ceny walut i ich niestabilny kurs bardzo negatywnie odbijają się na kosztach zakupu licencji od zagranicznych wydawców.

Długo wzbranialiśmy się przed podwyżkami odwlekając decyzję w czasie. Niestety obecna sytuacja rynkowa zmusza do podwyżki cen, dzięki niej będziemy w stanie dalej utrzymać jakość wydawanych tytułów (w tym ich lokalizację) oraz oferować graczom szeroki i zróżnicowany katalog gier. Decyzja o podwyżce jest to dla nas o tyle trudne, że zawsze staraliśmy się by ceny naszych gier były jak najbardziej przystępne i przystosowane do możliwości klientów . Zapewniam, że w przyszłości, gdy sytuacja ekonomiczna ulegnie zmianie, na pewno będziemy rozpatrywać powrót z cenami do poprzedniego poziomu." – powiedział Michał Gembicki, dyrektor wydawniczy firmy CD Projekt.

Zmiany cenowe w ofercie CD Projekt (obowiązują od 20 maja 2009 roku):

  • Platynowa Kolekcja – z 59,90 zł., zmiana na 69,90 zł.
  • TOPSELLER – z 39,99 zł., zmiana na 49,99 zł.
  • eXtra Klasyka Gold – z 26,99 zł., zmiana na 29,99 zł.
  • eXtra Klasyka Hit – z 19,99 zł., zmiana na 24,99 zł.
  • eXtra Klasyka Dodatek – z 14,99zł., zmiana na 19,99 zł.
  • $upercena – z 9,99 zł., zmiana na 14,99 zł.
Champions Online

Champions Online – premiera 14 lipca

Dodał: , · Komentarzy: 0

Jak szumnie informuje ekipa Cryptic Studios, twórcy ciepło przyjętych MMORPG – City of Heroes i City of Villains, ich najnowsze oraz długo wyczekiwane dziecko Champions Online trafi na komputery osobiste już 14 lipca. Gra równocześnie wystartuje na serwerach amerykańskich, jak i tych europejskich, więc tym razem uniknięto problemu faworyzowania graczy zza oceanu. Co interesujące póki co twórcy nabrali wody w usta, w związku z datą debiutu produkcji na Xbox360 i dzień, w którym konsolowcy będą mogli założyć fikuśne stroje oraz maski herosów nadal nie jest znany.

Fallout 3

Fallout 3: Broken Steel – gameplay

Dodał: , · Komentarzy: 0

Serwis G4tv.com zaprezentował nam pierwszy i jeszcze cieplutki gameplay, z najnowszego dodatku do Fallout 3 – Broken Steel. Sceny ukazujące różnorakie nowinki zawarte w rozszerzeniu (prezentacja nowej boni, przeciwników czy poznanie zalążka fabuły) zostały okraszone stosownym komentarzem dwóch pracowników Bethesda Softworks, maczających palce w tworzeniu owej produkcji – Todda Howarda i Emila Pagliarulo. Największym mankamentem filmiku jest niestety to, że nie odkrywa przed nami żadnej spektakularnej nowości i każda informacja została już wcześniej gdzieś odkryta. Tym niemniej uważam, że warto się z tym obrazem zapoznać i delikatnie odświeżyć swoją wiedzę na ten temat ;)

Plik wideo nie jest już dostępny.

Premiera dodatku już 5 maja. Więcej informacji na temat Broken Steel znajdziecie pod tym adresem.

Guild Wars

Guild Wars – 6 milionów nabywców

Dodał: , · Komentarzy: 0

Dokładnie za kilka dni marka Guild Wars będzie świętowała swoje czwarte urodziny. W związku z tym jej twórcy, koreańska firma NCSoft, postanowili ujawnić małą nowinkę na temat wyników sprzedaży owej produkcji. Jak się okazało grę od jej oficjalnej premiery (28 kwietnia 2005 r.) nabyło blisko 6 milionów graczy. Wynik może i daleki od owacji na stojąco, ale zasługujący na uznanie. Sama liczba pozytywnie zaskoczyła twórców oraz wydawców, którzy nie kryli dziś swojego zadowolenia:

"Jesteśmy zaszczyceni tym, jak gracze reagowali na Guild Wars w ciągu ostatnich 4 lat i dumni z tego, że zarówno sam tytuł, jak i społeczność pomogła kształtować, definiować i rozwijać ten gatunek. Nasza bez abonamentowa forma prowadzenia biznesu okazała się być wielkim hitem wśród graczy, dzięki czemu olbrzymia i bardzo zróżnicowana grupa ludzi została zachęcona do gry." – powiedział Mike O'Brien, jeden z pracowników firmy ArenaNet.

W związku z tym, że jest co oblewać, twórcy postanowili ku radości graczy wydać specjalną aktualizację, dodającą nowe zadanie poboczne i zupełnie nowatorską opcję przechowywania przedmiotów. Oczywiście to wszystko jest tylko preludium to wielkiej fety, która odbędzie się już 28 kwietnia.

Wiadomym jest jednak, że 6 milionów nabywców, nie oznacza tyleż samo graczy przebywających w świecie gry. Tych jest rzecz jasna o wiele mniej, a gdyby nawet to taka liczba nie może robić wrażenia na królu tego gatunku – World of Warcraft, na którego serwerach codziennie przebywa około 11 milionów ludzi. Dobitnie to pokazuje, kto dzieli i rządzi w światku MMO, a szefostwo Blizzarda czytając wyniki sprzedaży swojego największego konkurenta, może tylko uśmiechnąć się z politowaniem, w czasie podpalania swych kubańskich cygar studolarówkami. To taka łyżka dziegciu, na końcu tej beczki miodu.

Dragon Age: Początek

Brutalna wojna między Szarymi Strażnikami a krwiożerczą Plagą rozgorzeje jeszcze w tym roku. Nim jednak dołączymy do Straży i wyruszymy naprzeciw niebezpieczeństwu zagrażającemu Ferelden, warto będzie zapoznać się z kilkoma nowymi informacjami na temat gry Dragon Age: Początek, które bez wątpienia pozwolą nam na lepsze poznanie jej świata i zrozumienie motywów, jakimi kierują się zamieszkujące go postacie.

Oto nowy, zlokalizowany film opowiadający o grze:

Ten, i jeszcze więcej innych filmów znajdziecie na oficjalnym kanale YouTube Electronic Arts Polska.

ArcaniA: Gothic 4

Firma JoWooD zdecydowała się ujawnić kilka faktów na temat gry Arcania: A Gothic Tale – cRPG'a tworzonego przez studio Spellbound. Ujawnione zostały przewidywane wymagania sprzętowe oraz oficjalna strona internetowa gry.

O dziwo do uruchomienia gry nie będzie potrzebny pecet z kosmosu. Z udostępnionych przez JoWooD informacji wynika, że rozgrywka w czwartą część serii będzie możliwa na komputerze wyposażonym w procesor AMD Athlon 3500+ lub Intelowski odpowiednik Pentium 4 3.2GHZ, kartę graficzną dysponującą PixelShader 3.0 i 1GB RAM w przypadku Windowsa XP oraz 1,5GB dla Visty. Naturalnie gra na najwyższych detalach będzie dostępna na blaszaku o znacznie większej mocy.

Poinformowano także o uruchomieniu oficjalnego serwisu gry. Zainteresowani znajdą grafiki prezentujące co ciekawsze lokacje z gry oraz zrzuty ekranowe. Warto także wspomnieć o oficjalnym forum, które już niedługo będzie tonąć w postach.

Wiedźmin

Złota podstrona o Wiedźminie na Game Exe!

Dodał: , · Komentarzy: 2

Pod koniec października zeszłego roku uroczyście ogłosiliśmy, że trudy i starania redaktorów Game Exe zostały docenione przez zespół CD Projekt RED, który przyznał naszej podstronie o Wiedźminie "Srebrnego Orena". Oznaczał, że dołączyliśmy do grona oficjalnie supportowanych stron fanowskich, których listę znajdziecie tutaj.

Oznaczał on coś więcej – otworzył nam furtkę do uczynienia kolejnych kroków i wspięcia się na wyżyny umiejętności, dzięki którym mogę w tym momencie jeszcze uroczyściej i z jeszcze większym uśmiechem na twarzy ogłosić, że od dnia dzisiejszego podstrona o Wiedźminie na Game Exe może się szczycić "Złotym Orenem". Tym miłym akcentem kończę i serdecznie zapraszam do przeglądania znajdujących się na niej materiałów!

Sacred 2

Nowe projekty Ascaron

Dodał: , · Komentarzy: 0

Mimo że słowo "Kryzys" ostatnio ucichło i nie mówi się o nim już w każdych Wiadomościach, dalej można odczuć jego skutki na rynku gier. Niemiecka firma Ascaron, twórca znakomitych cRPGów "Sacred" oraz "Sacred 2: Fallen Angel" ma kłopoty finansowe, szuka więc nowego właściciela, by uchronić się przed upadkiem. Jednak oferty nie spadają z nieba, więc studio, aby zachęcić potencjalnych inwestorów ogłosiło, że pracuje nad dwoma produkcjami. Jedną z nich jest dodatek do drugiej części Sacred. Owo rozszerzenie jest przewidywane na lato tego roku. Drugą produkcją jest... Sacred 3.

Wczytywanie...