Inne

Piąty numer zinu Art of MMO

Dodał: , · Komentarzy: 0

W sieci pojawił się nowy numer zinu Art of MMO. Jak zwykle znajdziecie w nim ciekawe teksty dotyczące wszelkiej maści gier MMO. Tematem tego numeru jest darmowa gra Shaiya. Poza recenzją tegoż tytułu oraz wywiadu z graczem można wygrać parę gadżetów w prostym konkursie. Wraz z ekipą tworzącą zina zachęcamy do udziału! Oprócz tego w numerze znajdziecie:

Wiedźmin

Na oficjalnej stronie Wiedźmina, która ostatnimi czasy poddana została małemu 'liftingowi', ukazał się pierwszy tekst z cyklu artykułów mającego prezentować uniwersum Sapkowskiego i panujące w nim realia. Serdecznie zapraszamy do czytania, które umilać Wam będzie Jaskier, wprowadzając krok po kroku w nowy świat.

Teksty mają pojawiać się cyklicznie, raz na tydzień, aż do dnia premiery Powrotu Białego Wilka.

Dragon Age: Początek

Możliwości kreowania głównego bohatera gry Dragon Age: Początek nie ograniczają się jedynie do określenia, jakimi umiejętnościami będzie się odznaczać, jakie będzie jego imię oraz jaki będzie jego wygląd. Głównym zadaniem graczy będzie bowiem określenie jego pochodzenia i historii, co z kolei mieć będzie w znacznym stopniu decydujący wpływ na przebieg rozgrywki oraz na sposób, w jaki bohater postrzegać będzie otaczający go świat, a także jak świat postrzegać będzie jego.

Udowadnia to zupełnie nowy, zlokalizowany film opowiadający o grze, który dziś mamy przyjemność Wam zaprezentować:

Mass Effect

Patch coraz bliżej

Dodał: , · Komentarzy: 0

Patch, o którym informowaliśmy na początku lutego, nie okazał się wcale fikcją, choć można byłoby się tego spodziewać. Na oficjalnym forum Mass Effect Chris Priestly poinformował, iż niedługo powinny rozpocząć się beta testy łatki. Ciekawe ile jeszcze przyjdzie nam czekać na jej ukończenie.

Mars

Mars

Dodał: , · Komentarzy: 3

Ostatnio szperając w zakamarkach internetu natknąłem się na nowego RPG'a, zatytułowanego Mars. Postanowiłem poświęcić chwilkę i przetłumaczyć dla was informacje dostępne o tej grze na oficjalnej stronie.

Wprowadzenie

Mars chce odświeżyć gatunek RPG bardziej intuicyjnymi, szybszymi i satysfakcjonującymi fazami akcji, jednocześnie nie pozbywając się jego głównych cech. Naszym pomysłem na grę jest mieszanina dwóch gatunków – Beat'em all Action (gra akcji, w której głównym celem jest zabicie wszystkich przeciwników) oraz RPG. Połączymy więc rozwój postaci, kolekcjonowanie ekwipunku, dodatkowe zadania oraz solidną fabułę z rytmicznymi sekwencjami walki, poczuciem mocy od samego początku gry, QTE (wg wikipedii: system odpowiedniego wciskania klawiszy według ciągu znaków wyświetlanego na monitorze lub ekranie) oraz bossami o sekwencyjnym zachowaniu.

Mars Mars

Ta kombinacja będzie prawdziwą innowacją w rozgrywce. Dodatkowo gra będzie posiadała także inne cechy. Będziesz mógł na przykład wybrać jedną z dwóch postaci, których odmienne historie krzyżują się, a umiejętności różnią. Środowisko gry zostało zaprojektowane z największą dbałością o szczegóły. Efekty świetlne mogą tworzyć bezprecedensowe sytuacje walki.

W świecie stworzonym dla Marsa znajdziecie schyłkową futurystyczną technologię, a przetrwanie na planecie będzie wielce wątpliwe z powodu ciężkich warunków. Fabuła rzuci cię w sieć politycznych intryg i złożonych konfliktów pomiędzy różnymi siłami, co pozwoli ci lepiej poznać świat, po którym podróżujesz.

Dragon Age: Początek

Dragon Age doczeka się masy dodatków

Dodał: , · Komentarzy: 0

Greg Zeschuk, wiceszef studia BioWare, poinformował w czasie rozmowy z serwisem MTV Multiplayer, że przez około dwa lata po premierze gry będą wydawane dodatki DLC, które będą odpowiednio wyceniane co do zawartości.

"Jeśli prace nad tymi dodatkami rozpocznie oddzielny zespół na rok przed premierą gry i będą one gotowe niedługo po jej debiucie, to gracze na pewno za nie nie przepłacą. Kluczem jest wywołanie uczucia, że dobrze wydają swoje pieniądze – że zyskują coś, co wyraźnie poprawia zabawę." – powiedział Greg Zeschuk. Po chwili dodał też "Że odbiorcy gier wideo są jednymi z najmądrzejszych, najsilniej zintegrowanych ludzi na świecie. Ich się nie oszuka tanimi sztuczkami, nie warto nawet próbować."

Konwenty

SCI FI Channel sponsorem generalnym AVANGARDY V

Dodał: , · Komentarzy: 0

Sponsorem generalnym AVANGARDY V został kanał telewizyjny SCI FI Channel. SCI FI Channel to „miejsce, w którym mieszka wyobraźnia” poświęcone fantastyce naukowej, fantasy, horrorowi oraz zjawiskom paranormalnym.

Zróżnicowana oferta programowa kanału obejmuje zarówno tradycyjne historie o przestrzeni kosmicznej oraz cywilizacjach pozaziemskich, jak i przygody superbohaterów, opowieści o mitycznych potworach czy wspaniałe serie animowane. Znajdziemy tu także popularne seriale i filmy, w tym lokalną premierę Flash Gordon, hity telewizyjne, jak Mroczny Anioł i Futurama, a także premiery filmowe Apocalypso czy Joe Black.

Inne

Serwis Destructoid opublikował listę 10 odpychająco tanich sposobów na wydłużenie gry. Do RPG'ów można odnieść jedną pozycję. Jej tłumaczenie znajdziecie poniżej, natomiast cały artykuł pod tym adresem.

2. Nabijanie doświadczenia
Sławny Winowajca: większość RPG'ów

Gry RPG są znane z tego, że są długie. Epickie pięćdziesięcio-godzinne zadania są wychwalane z radością na tylnych okładkach wielu RPG'ów. Gracze zasypywani są zapewnieniami, że otrzymają grę, której ukończenie zajmie im dosłownie miesiące. Jednakże, jeżeli pominiesz tę część, w której chodzisz w tą i z powrotem na mapie i szukasz losowych wydarzeń, dzięki którym numerek obok twojego imienia zwiększy się, zauważysz, że większość z tych pięćdziesięciu godzin to ściema.

Nabijanie doświadczenia to jeden z najstarszych tricków. Ta idea jest tak popularna, że także inne gatunki po nią sięgnęły. Dołączenie systemu rozwoju postaci do gry akcji nagle stworzyło iluzję głębi. Gracze zostają dłużej przy grze, gdyż muszą nabijać poziomy bohatera w powtarzalnych walkach.

Lubię RPG'i i typowy system zdobywania doświadczenia, lecz nie udawajmy, że ta idea jest czymś więcej niż tylko wypełniaczem. Te pięćdziesiąt godzin epickiego questowania są zwykłą ściemą, gdy trzydzieści z nich spędza się na chodzeniu po mieście i poza nim...

Wczytywanie...