"Elden Ring" jest pozycją uznawaną za jeden z najlepszych soulslike'ów ostatnich lat. Spory świat, prezentujący sobą mnóstwo mroku, epickie starcia i rozmaite wyzwania dla każdego, kto zechce postawić w nim stopę. Towarzyszy temu także dobrze skonstruowana fabuła, przy której studio skorzystało z pomocy George'a R. R. Martina. Ostatnie wydarzenia pokazują też, że pozycja ta ma jeszcze całkiem sporo do ukazania. Czy jest też szansa, że Ziemie Pomiędzy ukażą się również w formie książkowej?
Dawno nie było gry, która sprawiła mi tyle prostej radochy, co “Neon White”. Skrojona na miarę, pozbawiona zbędnych elementów i oparta o bardzo satysfakcjonującą mechanikę rozgrywki. Nie jest grą doskonałą, można znaleźć w niej parę wad, ale w ogóle nie wpływają one na ocenę całości. To wyśmienita produkcja na letnie granie. Zacząłem trochę od końca. Czym właściwie jest “Neon White”?
Rozpoczął się pierwszy tydzień testowy dla graczy oczekujących na najnowsze rozszerzenie do "Guild Wars 2". Jak już wcześniej informowaliśmy, w piątym rozszerzeniu, czyli "Janthir Wilds", włócznie przestaną być orężem dostępnym jedynie pod wodą i zawędrują także na ląd. To właśnie nim poświęcony jest ten weekend, dzięki czemu sprawdzimy nowy system walki oraz drzewko umiejętności dla każdej z klas.
Wielkie imprezy growe zawsze są miejscem, gdzie mają zapowiedzi najważniejsze produkcje, z jakimi będziemy mogli się zapoznać w nadchodzących miesiącach. Może to dotyczyć zarówno zupełnie nowych premier, jak i kontynuacji czy odświeżeń znanych i lubianych serii. Tym razem zapowiedziano nowe wydanie pamiętnej strategii czasu rzeczywistego z 2002 roku, czyli "Age of Mythology".
Podczas wielkich festiwalów gier nie może zabraknąć najważniejszych graczy. To dla nich świetna okazja, żeby nakręcić widownie z myślą o swoich najważniejszych produkcjach, zarówno tych, które wpadną nam w ręce już niedługo, jak i tych, od których jeszcze trochę nas dzieli. Bethesda świetnie skorzystała z okazji tworzonej przez Xbox Summer Game Fest by pokazać nowości na temat ich nadchodzących produkcji.
Choć dopiero niedawno najnowszy "Dragon Age" przestał straszyć złym wilkiem przy okazji tytułu, to jednak zmiana nazwy to nie jedyna nowość, na jaką muszą przygotować się fani serii. Wygląda na to, że "Veilguard" (Straż Zasłony) będzie uderzać w mniej poważne tony, choć nowy styl graficzny stara się nawiązać do znanych i popularnych gier na rynku. Tylko czy aby jest to krok w dobrą stronę?
Choć "Guild Wars 2" nie jest już najmłodsze, to dzieło Arenanet wciąż radzi sobie na tyle dobrze, że twórcy widzą sens wydawania kolejnych dodatków. Piąte rozszerzenie będzie nosić nazwę "Janthir Wilds" i już 20 sierpnia opowie nam o wydarzeniach, jakie miały miejsce w dopiero co zakończonej linii fabularnej poprzedniego rozszerzenia. Czyżby szykowały się taśmowo wypuszczane aktualizacje tylko po to, by podreperować budżet studia?
Polscy miłośnicy wydanej w 2018 roku gry "Conan Exiles" zapraszają na swój serwer Draq'Naggar, gdzie będziemy mogli nie tylko pozwiedzać autorski świat oparty na tym dostępnym w grze, ale także lepiej wczuć się w swoją postać. Nie chodzi tu tylko o zwykły proces kreacji postaci, ale zaimplementowany system rzutu kośćmi. Czy Draq'Naggar jest właśnie dla was?
Dziesiąte urodziny "The Elder Scrolls Online" stają się jeszcze ciekawsze dzięki ósmemu rozszerzeniu do sieciowego świata Tamriel. Najnowszy dodatek, "Golden Road", już dziś zabierze nas do Zachodniej Kniei ze stolicą w Skingradzie, gdzie pierwsze kroki stawialiśmy przy okazji zabawy w "Obliviona". Tym razem także na naszej drodze staną daedryczne siły, choć nie zapominamy o zagrożeniu ze strony wdzierającej się w ląd dżunglii.
Tłumaczenia są jedną z rzeczy, które ułatwiają rozbudowę rynku potencjalnych klientów. Pod tym względem nasza domena cierpi na pewne problemy, choć stopniowo ulegają one zmniejszeniu. Obecnie jednym z ostatnich dużych graczy, który nie przekłada swoich dzieł na nasz język, jest Nintendo, lecz wszystko wskazuje na to, że sytuacja ta może wkrótce ulec zmianie.