


Autorzy "Tyranny" podzielili się nowymi informacjami dotyczącymi ich najnowszej produkcji. Dokładniej mowa o dwóch nowych filmach. W pierwszym Brian Heis i Nick Carver rozprawiają o systemie tworzenia postaci. Szczególną uwagę należy poświęcić sekwencji CYOA, odpowiedzialnej za określenie, jak przeszłość bohatera wpłynęła na jego obecne "ja". Drugim jest film typu "dev diary" opowiadający o kulisach tworzenia świata gry.


"The Elder Scrolls V: Skyrim" zawdzięcza żywotność w dużej mierze dzięki fanowskim modom. Od małych poprawek, dodawania nowych elementów ekwipunku, a kończąc na modach typu "totalna konwersja" zabierających zrywających z oryginałem i zabierająych nas do krain wymyślonych przez twórców. "Enderal" będący modem ostatniego typu został stworzony przez niemieckie studio SureAI. Na początku lipca odbyła się premiera w ojczystym języku twórców, a w ostatnich dniach wyszła wersja angielska pozwalająca na zabawę graczom na całym świecie.


Na razie oczywiście EA skupia się na produkcji czwartej części, zatytułowanej "Andromeda", ale ze słów Patricka Söderlunda (wiceprezydent wykonawczy) można wywnioskować, że praca nad remasterami ruszy po premierze czwórki.


Edycja Gry Roku to ponad 150 godzin przygody w ogromnym otwartym świecie – gracze ponownie wcielą się w rolę zawodowego łowcy potworów, Geralta z Rivii, by wyruszyć na poszukiwania dziecka z przepowiedni w Dzikim Gonie, zmierzyć się z bezwzględnym przywódcą szajki bandytów w dodatku Serca z Kamienia, a w dodatku Krew i Wino odkryć mroczną tajemnicę baśniowego księstwa Toussaint.


Dawno nie było żadnych informacji o nadchodzącym sequelu hitu studia Larian, ale nie martwcie się, produkcja nie została zawieszona. W ostatniej kickstarterowej aktualizacji, Swen Vincke czyli założyciel, prezes i dyrektor kreatywny studia (a także człowiek odpowiedzialny za charakterystyczne poczucie humoru występujące w grach tego Larianu) opowiada o tajnikach tworzenia własnych postaci. Film znajduje się w rozwinięciu newsa.


Zaznajomiliśmy się już z Barikiem i Strofą, czyli zbrojnym ramieniem naszej prawej kompanii. Jednak nie wszyscy towarzysze decydują się na jednoklasowość. Niektórzy wolą pozostać po środku, rzucając od czasu do czasu zaklęcie, wykorzystując brudne sztuczki do zdobycia przewagi lub wspomagając kompanów dobrym słowem z drugiej linii. Tym w naszej drużynie zajmować się będzie...




Zapewne większość z was doskonale zna trzecią część serii "Wiedźmin" oraz umieszczoną w niej mini-grę "Gwint". Być może pamiętacie też, że podczas tegorocznych targów E3 studio CD Projekt RED poinformowało, że samodzielna wersja "Gwinta" jest w produkcji, a zamknięte beta-testy tytułu rozpoczną się we wrześniu bieżącego roku. Niestety plan okazał się niemożliwy do wykonania, a betę trzeba jednak przesunąć.

- 979 stron
- « Pierwsza
- ←
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- →
- Ostatnia »