Sword Coast Legends we wrześniu

Znamy już datę gry "Sword Coast Legends". Produkcja nadzorowana przez reżysera "Dragon Age: Początek", Dana Tudge'a, ukaże się 8 września 2015 roku na PC oraz w późniejszym terminie tego roku na PlayStation 4 i Xbox One. Jak główną atrakcję tytułu, twórcy zapowiadają tryb wieloosobowy, w którym maksymalnie czteroosobowa drużyna będzie mogła wziąć udział w przygodzie zarządzanej w czasie rzeczywistym przez Mistrza Gry.

sword coast legends

Owi Mistrzowie Gry otrzymają specjalne narzędzia, za pomocą których będą mogli w znacznym stopniu wpływać na rozgrywkę – czy to utrudniając, czy też ułatwiając zabawę śmiałkom, którzy biorą w niej udział.

Gra zaoferuje również kampanię fabularną dla jednego gracza.

Komentarze

0
·
To naprawdę super rok dla fanów cRPG. Mamy już Pillarsy, Wiedźmina, a za parę miesięcy Sword Coast, Tormenta i Fallouta. Jak dobrze pójdzie, to może do tego dojdzie i nowy Deus Ex. Patrząc szerzej, z rokiem 2014, to wspaniała dwulatka.
0
·

Cytat

Jak główną atrakcję tytułu, twórcy zapowiadają tryb wieloosobowy


Serio !? Spodziewałem się wciągającej fabuły, wspaniałych towarzyszy, rozwoju postaci pełnego tabelek i atutów, a głównym plusem ma być multi...
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Mikeal dnia wtorek, 9 czerwca 2015, 15:06 napisał

Serio !? Spodziewałem się wciągającej fabuły, wspaniałych towarzyszy, rozwoju postaci pełnego tabelek i atutów, a głównym plusem ma być multi...

No też na to liczyłem
A wiemy jak wyglądał singiel NWN 1, gdy tylko skupiał się na multi.



Dodatkowo ma być strasznie mało ras, i klas :<
1
·

Cytat

A wiemy jak wyglądał singiel NWN 1, gdy tylko skupiał się na multi.


Kicha, nuda i zasada czwórki( cztery akty, w każdym cztery podziemia po cztery poziomy zawsze)
0
·
"PlayStation 4 i Xbox One"

Z czystym sumieniem można na tej grze postawić krzyżyk. Od początku przeczuwałem, że coś tu nie gra.
0
·
Tak btw. Neverwinter 1

5:37 Do akcji wraca ulubione zaklęcie wszystkich czarodziei z jedynki

"Promień lodu" zgodnie z zasadami nowej edycji będzie możliwy do spamowania w nieskończoność
Ach... przypomina mi się pewne berło.

Brakuje mi komponentu werbalnego zaklęć... Bez "Ibu solero sałatka" lub "Renee w okręgu" żadna gra oparta na DnD nie może być fajna
0
·
Nie no to, że ma być na konsolę nie eliminuje gry jako dobrego rpg, spójrz na ten przykład na DragonAge, którego osobiście przyjemniej przychodziło się z użyciem pada niż myszki.

Od pierwszego zwiastunu twórcy podkreślali wyjątkowy nacisk na współpracę graczy właśnie w trybie multiplayera. Tryb single służył raczej prezentacji mecuaniki.
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Niblla dnia wtorek, 9 czerwca 2015, 20:26 napisał

Nie no to, że ma być na konsolę nie eliminuje gry jako dobrego rpg, spójrz na ten przykład na DragonAge, którego osobiście przyjemniej przychodziło się z użyciem pada niż myszki.

Od pierwszego zwiastunu twórcy podkreślali wyjątkowy nacisk na współpracę graczy właśnie w trybie multiplayera. Tryb single służył raczej prezentacji mecuaniki.

Gorszego crpg niz DA nie ma, wiec to byl kiepski przyklad
0
·
A grałeś w niego na PS3? Gdzie wszystko było bardzo dobrze przemyślane i rozplanowane z dobrą dokładnością niżeliby w wersji PC, do tego nie występowały bugi, czasem co prawda długo wczytywała się gra ale to nie jest problem ja gra się na dużym ekranie.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...