Czempion
Walka Dwoma Broniami
Walka Wielkimi Broniami
Obrona
Sztuki Walki
Łucznictwo
Dzierżyciel Tarczy
Władca Bitwy
Okrzyk Dowódcy
Okrzyk Dowódcy
Wykrzykujesz rozkazy dla najbliższego sojusznika, wspierając go w walce. Cel otrzymuje +1 do szansy na trafienie i zadanie obrażeń przez następne 60 sekund.
Okrzyk Dowódcy 2
Wykrzykujesz rozkazy dla najbliższego sojusznika, wspierając go w walce. Cel otrzymuje +2 do szansy na trafienie i zadanie obrażeń oraz zyskuje +1 do szansy na trafienie krytyczne przez następne 60 sekund.
Okrzyk Dowódcy 3
Wykrzykujesz rozkazy dla najbliższego sojusznika, wspierając go w walce. Cel otrzymuje +3 do szansy na trafienie i zadanie obrażeń oraz zyskuje +2 do szansy na trafienie krytyczne przez następne 60 sekund.
Okrzyk Dowódcy 4
Wykrzykujesz rozkazy dla najbliższego sojusznika, wspierając go w walce. Cel otrzymuje +4 do szansy na trafienie i zadanie obrażeń oraz zyskuje +3 do szansy na trafienie krytyczne przez następne 60 sekund.
Drugi Oddech
Drugi Oddech
Sięgasz po siłę ze swoich ukrytych źródeł i zyskujesz 8 punktów życia. Zwiększona pula życia utrzymuje się przez 12 sekund.
Drugi Oddech 2
Sięgasz po siłę ze swoich ukrytych źródeł i zyskujesz 21 punktów życia. Zwiększona pula życia utrzymuje się przez 12 sekund.
Drugi Oddech 3
Sięgasz po siłę ze swoich ukrytych źródeł i zyskujesz 41 punktów życia. Zwiększona pula życia utrzymuje się przez 12 sekund.
Drugi Oddech 4
Sięgasz po siłę ze swoich ukrytych źródeł i zyskujesz 56 punktów życia. Zwiększona pula życia utrzymuje się przez 12 sekund.
Przypływ Adrenaliny
Przypływ Adrenaliny
Zmuszasz się do działania ponad ograniczenia twojego ciała, zyskując zwiększenie tempa działania o 25% przez 6 sekund.
Przypływ Adrenaliny 2
Zmuszasz się do działania ponad ograniczenia twojego ciała, zyskując zwiększenie tempa działania o 50% przez 6 sekund.
Wsparcie
Wsparcie
Wykrzykujesz do najbliższych sojuszników słowa wsparcia, zapewniając im 5 punktów życia. Bonus utrzymuje się przez kolejne 60 sekund.
Wsparcie 2
Wykrzykujesz do najbliższych sojuszników słowa wsparcia, zapewniając im 15 punktów życia i zwiększenie klasy pancerza o 2. Efekty utrzymują się przez kolejne 60 sekund.
Wsparcie 3
Wykrzykujesz do najbliższych sojuszników słowa wsparcia, zapewniając im 26 punktów życia i zwiększenie klasy pancerza o 3 oraz sprawiasz przeciwnikom kłopoty w walce przez kolejne 60 sekund.
Rządy Terroru
Rządy Terroru
Wydajesz z siebie okrzyk wściekłości tak przerażający, że obezwładnia pobliskich wrogów. Naznaczeni przeciwnicy muszą wykonać rzut obronny na Mądrość o wartości 9 albo zostaną zdezorientowani na następne 30 sekund i otrzymają karę do klasy pancerza wynoszącą 3. Pod koniec każdej rundy naznaczeni przeciwnicy mogą wykonać rzut obronny na Mądrość o wartości 9. Jeżeli im się uda, uwolnią się od efektu.
Rządy Terroru 2
Wydajesz z siebie okrzyk wściekłości tak przerażający, że obezwładnia pobliskich wrogów. Naznaczeni przeciwnicy muszą wykonać rzut obronny na Mądrość o wartości 9 albo zostaną zdezorientowani na następne 60 sekund i otrzymają karę do klasy pancerza wynoszącą 6. Pod koniec każdej rundy naznaczeni przeciwnicy mogą wykonać rzut obronny na Mądrość o wartości 9. Jeżeli im się uda, uwolnią się od efektu.
Czempion
Stalowy Wąż
Stalowy Wąż
Bezwzględnie uderzasz w kolano bądź stopę wroga, zadając (Obrażenia Broni -1) +4-18 punktów obrażeń siecznych i zmuszasz go do poruszania się wolniej o 50% przez 12 sekund.
Stalowy Wąż 2
Bezwzględnie uderzasz w kolano bądź stopę wroga, zadając (Obrażenia Broni -1) +6-24 punktów obrażeń siecznych i zmuszasz go do poruszania się wolniej o 75% przez 20 sekund.
Pewne Uderzenie
Pewne Uderzenie
Precyzyjne, zawsze trafiające uderzenie, zadające (Obrażenia Broni -1) +7-28 punktów obrażeń siecznych.
Pewne Uderzenie 2
Precyzyjne, zawsze trafiające uderzenie, zadające (Obrażenia Broni -1) +9-36 punktów obrażeń siecznych.
Pewne Uderzenie 3
Precyzyjne, zawsze trafiające uderzenie, zadające (Obrażenia Broni -1) +11-44 punktów obrażeń siecznych.
Pewne Uderzenie 4
Precyzyjne, zawsze trafiające uderzenie, zadające (Obrażenia Broni -1) +13-52 punktów obrażeń siecznych.
Ulepszone Trafienia Krytyczne
Wyszkoliłeś się w zacnej sztuce zadawania precyzyjnych obrażeń, zwiększając swoją szansę na trafienia krytyczne.
Zmaksymalizowane Trafienie Krytyczne
Dzięki wyczerpującym treningom i skupieniu poprawiłeś swoją szansę na znalezienie słabych punktów twoich wrogów. Dzięki tej umiejętności zwiększasz szansę na trafienie krytyczne o 1.
Mistrz Broni
Mistrz Broni
Lata skupiania się na przeróżnych stylach walki zaowocowały mistrzowskimi umiejętnościami pozwalającymi na wielokrotne ciosy twoją dominującą ręką. Każda ranga daje ci +1 uderzenie do ataków główną dłonią.
Mistrz Broni 2
Lata skupiania się na przeróżnych stylach walki zaowocowały mistrzowskimi umiejętnościami pozwalającymi na wielokrotne ciosy twoją dominującą ręką. Każda ranga daje ci +2 uderzenia do ataków główną dłonią.
Mistrz Broni 3
Lata skupiania się na przeróżnych stylach walki zaowocowały mistrzowskimi umiejętnościami pozwalającymi na wielokrotne ciosy twoją dominującą ręką. Każda ranga daje ci +3 uderzenia do ataków główną dłonią.
Powalające Uderzenia
Powalające Uderzenia
Zostałeś mistrzem w obalaniu twoich wrogów. Wszystkie ataki mają teraz 2% szansy na ogłuszenie ich.
Powalające Uderzenia 2
Zostałeś mistrzem w obalaniu twoich wrogów. Wszystkie ataki mają teraz 4% szansy na ogłuszenie ich.
Powalające Uderzenie 3
Zostałeś mistrzem w obalaniu twoich wrogów. Wszystkie ataki mają teraz 6% szansy na ogłuszenie ich.
Powalające Uderzenia 4
Zostałeś mistrzem w obalaniu twoich wrogów. Wszystkie ataki mają teraz 8% szansy na ogłuszenie ich.
Walka Dwoma Broniami
Wirujący Atak
Wirujący Atak
Zaczynasz wirować, uderzając swoją bronią w każdego wroga w zasięgu 4 metrów. Wykonujesz atak wręcz na każdym przeciwniku w zasięgu, zadając 6-24 punktów obrażeń siecznych. Atak jest tak agresywny, że nawet jeżeli chybisz, i tak zadajesz część obrażeń.
Wirujący Atak 2
Zaczynasz wirować, uderzając swoją bronią w każdego wroga w zasięgu 4 metrów. Wykonujesz atak wręcz na każdym przeciwniku w zasięgu, zadając 9-36 punktów obrażeń siecznych. Atak jest tak agresywny, że nawet jeżeli chybisz, i tak zadajesz część obrażeń.
Wirujący Atak 3
Zaczynasz wirować, uderzając swoją bronią w każdego wroga w zasięgu 4 metrów. Wykonujesz atak wręcz na każdym przeciwniku w zasięgu, zadając 12-48 punktów obrażeń siecznych. Atak jest tak agresywny, że nawet jeżeli chybisz, i tak zadajesz część obrażeń.
Wirujący Atak 4
Zaczynasz wirować, uderzając swoją bronią w każdego wroga w zasięgu 4 metrów. Wykonujesz atak wręcz na każdym przeciwniku w zasięgu, zadając 15-60 punktów obrażeń siecznych. Atak jest tak agresywny, że nawet jeżeli chybisz, i tak zadajesz część obrażeń.
Riposta
Riposta
W ogniu bitwy twoje zmysły wyostrzają się. Kiedy jesteś skupiony, masz 50% szansy na sparowanie ataku, który w innym wypadku trafiłby cię. Kiedy parujesz, wykonujesz również kontratak zadający (Obrażenia Broni -1) 2-11 punktów obrażeń kłutych. Efekt utrzymuje się przez 12 sekund.
Riposta 2
W ogniu bitwy twoje zmysły wyostrzają się. Kiedy jesteś skupiony, masz 75% szansy na sparowanie ataku, który w innym wypadku trafiłby cię. Kiedy parujesz, wykonujesz również kontratak zadający (Obrażenia Broni -1) 2-11 punktów obrażeń kłutych. Efekt utrzymuje się przez 15 sekund.
Riposta 3
W ogniu bitwy twoje zmysły wyostrzają się. Kiedy jesteś skupiony, masz 100% szansy na sparowanie ataku, który w innym wypadku trafiłby cię. Kiedy parujesz, wykonujesz również kontratak zadający (Obrażenia Broni -1) 2-11 punktów obrażeń kłutych. Efekt utrzymuje się przez 18 sekund.
Klatka Łańcuchów
Klatka Łańcuchów
Narzucasz na swoich wrogów ciężką siatkę z łańcuchów. Cel musi wykonać rzut obronny na Zręczność o wartości 9 albo otrzyma 4-18 punktów obrażeń obuchowych i zostanie unieruchomiony na 10 sekund.
Klatka Łańcuchów 2
Narzucasz na swoich wrogów ciężką siatkę z łańcuchów. Cel musi wykonać rzut obronny na Zręczność o wartości 9 albo otrzyma 6-24 punktów obrażeń obuchowych i zostanie unieruchomiony na 20 sekund.
Krwawe Ostrze
Krwawe Ostrze
Twoje uderzenie otwiera bolącą, krwawiącą ranę. Początkowy cios zadaje (Obrażenia Broni -1) 3-12 punktów obrażeń siecznych i zostawia przewlekły ból wywołujący 5-25 punktów obrażeń siecznych przez następne 12 sekund.
Krwawe Ostrze 2
Twoje uderzenie otwiera bolącą, krwawiącą ranę. Początkowy cios zadaje (Obrażenia Broni -1) 3-12 punktów obrażeń siecznych i zostawia przewlekły ból wywołujący 10-40 punktów obrażeń siecznych przez następne 12 sekund.
Krwawe Ostrze 3
Twoje uderzenie otwiera bolącą, krwawiącą ranę. Początkowy cios zadaje (Obrażenia Broni -1) 3-12 punktów obrażeń siecznych i zostawia przewlekły ból wywołujący 10-55 punktów obrażeń siecznych przez następne 12 sekund.
Krwawe Ostrze 4
Twoje uderzenie otwiera bolącą, krwawiącą ranę. Początkowy cios zadaje (Obrażenia Broni -1) 3-12 punktów obrażeń siecznych i zostawia przewlekły ból wywołujący 15-70 punktów obrażeń siecznych przez następne 12 sekund.
Walka Wielkimi Broniami
Szarża
Szarża
Rzuć się w przód i traf wrogów, zanim zdążą zareagować, zadając im (Obrażenia Broni -1) 4-18 punktów obrażeń siecznych.
Szarża 2
Rzuć się w przód i traf wrogów, zanim zdążą zareagować, zadając im (Obrażenia Broni -1) 6-24 punktów obrażeń siecznych.
/Szarża 3
Rzuć się w przód i traf wrogów, zanim zdążą zareagować, zadając im (Obrażenia Broni -1) 7-30 punktów obrażeń siecznych.
Rozpłatanie
Rozpłatanie
Zadanie zabójczego ciosu pozwala ci na automatyczne uderzenie kogokolwiek w zasięgu 3 metrów na przestrzeni 180 stopni (Obrażenia Broni -1) zadając 4-18 punktów obrażeń siecznych.
Rozpłatanie 2
Zadanie zabójczego ciosu pozwala ci na automatyczne uderzenie kogokolwiek w zasięgu 3 metrów na przestrzeni 180 stopni (Obrażenia Broni -1) zadając 6-24 punktów obrażeń siecznych.
Rozpłatanie 3
Zadanie zabójczego ciosu pozwala ci na automatyczne uderzenie kogokolwiek w zasięgu 3 metrów na przestrzeni 180 stopni (Obrażenia Broni -1) zadając 7-30 punktów obrażeń siecznych/kłutych/obuchowych.
Rozpłatanie 4
Zadanie zabójczego ciosu pozwala ci na automatyczne uderzenie kogokolwiek w zasięgu 3 metrów na przestrzeni 180 stopni (Obrażenia Broni -1) zadając 9-36 punktów obrażeń siecznych/kłutych/obuchowych.
Potężny Atak
Wykonujesz niszczycielski, przepełniony mocą atak bardziej skupiony na zmiażdżeniu wroga niż trafieniu go. Cel musi wykonać rzut obronny na Zręczność o wartości 7. Jeżeli rzut nie powiedzie się, atakowany otrzyma (Obrażenia Broni*5-1) 15-60 punktów obrażeń siecznych. Cios jest tak potężny, że nawet po udanym rzucie obronnym cel otrzyma część obrażeń.
Nacierająca Lawina
Nacierająca Lawina
Przyjmujesz postawę nacierającej lawiny, utrzymując pozycję i atakując wrogów na tyle śmiałych, aby się do ciebie zbliżyć. Przez następne 12 sekund każdy przeciwnik w twoim sąsiedztwie otrzyma 4-18 punktów obrażeń siecznych. Podczas trwania umiejętności uzyskasz 12-18 punktów życia, a także +2 do klasy pancerza i +3 do wszystkich rzutów obronnych.
Nacierająca Lawina 2
Przyjmujesz postawę nacierającej lawiny, utrzymując pozycję i atakując wrogów na tyle śmiałych, aby się do ciebie zbliżyć. Przez następne 12 sekund każdy przeciwnik w twoim sąsiedztwie otrzyma 6-24 punktów obrażeń miażdżonych/siecznych i kłutych. Podczas trwania umiejętności uzyskasz 30-42 punktów życia, a także +5 do klasy pancerza i +5 do wszystkich rzutów obronnych.
Nacierająca Lawina 3
Przyjmujesz postawę nacierającej lawiny, utrzymując pozycję i atakując wrogów na tyle śmiałych, aby się do ciebie zbliżyć. Przez następne 12 sekund każdy przeciwnik w twoim sąsiedztwie otrzyma 7-30 obrażeń miażdżonych/siecznych i kłutych. Podczas trwania umiejętności uzyskasz 48-66 punktów życia, a także +6 do klasy pancerza i +7 do wszystkich rzutów obronnych.
Nacierająca Lawina 4
Przyjmujesz postawę nacierającej lawiny, utrzymując pozycję i atakując wrogów na tyle śmiałych, aby się do ciebie zbliżyć. Przez następne 12 sekund każdy przeciwnik w twoim sąsiedztwie otrzyma 9-36 punktów obrażeń miażdżonych/siecznych i kłutych. Podczas trwania umiejętności uzyskasz 66-90 punktów życia, a także +8 do klasy pancerza i +10 do wszystkich rzutów obronnych.
Fala Uderzeniowa
Fala Uderzeniowa
Uderzasz w ziemię miażdżącym ciosem wywołując mocarną falę uderzeniową. Przeciwnicy złapani przez podmuch muszą wykonać rzut obronny na Zręczność o wartości 9. Jeżeli zawiodą, każdy cel otrzyma 15-63 punktów obrażeń od Mocy, zostanie odrzucony i będzie musiał wykonać rzut obronny na Siłę o wartości 15 lub zostanie ogłuszony. Przy udanych rzutach cel otrzymuje tylko połowę obrażeń.
Fala Uderzeniowa 2
Uderzasz w ziemię miażdżącym ciosem wywołując mocarną falę uderzeniową. Przeciwnicy złapani przez podmuch muszą wykonać rzut obronny na Zręczność o wartości 9. Jeżeli zawiodą, każdy cel otrzyma 17-71 punktów obrażeń od Mocy, zostanie odrzucony i będzie musiał wykonać rzut obronny na Siłę o wartości 15 lub zostanie ogłuszony. Przy udanych rzutach cel otrzymuje tylko połowę obrażeń.
Fala Uderzeniowa 3
Uderzasz w ziemię miażdżącym ciosem wywołując mocarną falę uderzeniową. Przeciwnicy złapani przez podmuch muszą wykonać rzut obronny na Zręczność o wartości 9. Jeżeli zawiodą, każdy cel otrzyma 19-79 punktów obrażeń od Mocy, zostanie odrzucony i będzie musiał wykonać rzut obronny na Siłę o wartości 15 lub zostanie ogłuszony. Przy udanych rzutach cel otrzymuje tylko połowę obrażeń.
Fala Uderzeniowa 4
Uderzasz w ziemię miażdżącym ciosem wywołując mocarną falę uderzeniową. Przeciwnicy złapani przez podmuch muszą wykonać rzut obronny na Zręczność o wartości 9. Jeżeli zawiodą, każdy cel otrzyma 21-87 punktów obrażeń od Mocy, zostanie odrzucony i będzie musiał wykonać rzut obronny na Siłę o wartości 15 lub zostanie ogłuszony. Przy udanych rzutach cel otrzymuje tylko połowę obrażeń.
Obrona
Uderzenie Tarczą
Uderzenie Tarczą
Taranujesz cel tarczą zadając 3-12 punktów obrażeń obuchowych i ogłuszając go na chwilę.
Uderzenie Tarczą 2
Taranujesz cel tarczą zadając 4-18 punktów obrażeń obuchowych i ogłuszając go na chwilę.
Szarża Tarczą
Szarża Tarczą
Szarżujesz przed siebie i uderzasz swoją tarczą w cel, zadając 6-24 punktów obrażeń obuchowych i obalając swój cel na 3 sekundy.
Szarża Tarczą 2
Szarżujesz przed siebie i uderzasz swoją tarczą w cel, zadając 7-30 punktów obrażeń obuchowych i obalając swój cel na 3 sekundy.
Mur Tarcz
Mur Tarcz
Szybko osłaniasz się swoją tarczą i automatycznie blokujesz wszystkie nadlatujące pociski przez 8 sekund.
Mur Tarcz 2
Szybko osłaniasz się swoją tarczą i automatycznie blokujesz wszystkie nadlatujące pociski przez 10 sekund.
Mur Tarcz 3
Szybko osłaniasz się swoją tarczą i automatycznie blokujesz wszystkie nadlatujące pociski przez 15 sekund.
Bastion
Bastion
Przypominasz sobie swoje szkolenie w technikach defensywnych i stajesz się ścianą obrony. Przez czas trwania umiejętności otrzymujesz +2 do Klasy Pancerza, +25% do odporności na wszystkie obrażenia, +2 do rzutów obronnych i +5 do punktów życia. Efekt utrzymuje się przez 15 sekund.
Bastion 2
Przypominasz sobie swoje szkolenie w technikach defensywnych i stajesz się ścianą obrony. Przez czas trwania umiejętności otrzymujesz +4 do Klasy Pancerza, +30% do odporności na wszystkie obrażenia, +4 do rzutów obronnych i +12 do punktów życia. Efekt utrzymuje się przez 15 sekund.
Bastion 3
Przypominasz sobie swoje szkolenie w technikach defensywnych i stajesz się ścianą obrony. Przez czas trwania umiejętności otrzymujesz +6 do Klasy Pancerza, +35% do odporności na wszystkie obrażenia, +6 do rzutów obronnych, +20 do punktów życia i +20% do prędkości poruszania. Efekt utrzymuje się przez 15 sekund.
Bastion 4
Przypominasz sobie swoje szkolenie w technikach defensywnych i stajesz się ścianą obrony. Przez czas trwania umiejętności otrzymujesz +8 do Klasy Pancerza, +40% do odporności na wszystkie obrażenia, +8 do rzutów obronnych, +31 do punktów życia i +30% do prędkości poruszania. Efekt utrzymuje się przez 15 sekund.
Ulepszona obrona
Ulepszona Obrona
Spędziłeś swoje życie poświęcając się obronie swoich sojuszników. Dzięki tej umiejętności pasywnej wszyscy twoi towarzysze otrzymują +1 do Klasy Pancerza, jeśli są w zasięgu 2 metrów od ciebie.
Ulepszona Obrona 2
Spędziłeś swoje życie poświęcając się obronie swoich sojuszników. Dzięki tej umiejętności pasywnej wszyscy twoi towarzysze otrzymują +1 do Klasy Pancerza, jeśli są w zasięgu 4 metrów od ciebie.
Ulepszona Obrona 3
Spędziłeś swoje życie poświęcając się obronie swoich sojuszników. Dzięki tej umiejętności pasywnej wszyscy twoi towarzysze otrzymują +2 do Klasy Pancerza, jeśli są w zasięgu 6 metrów od ciebie.
Sztuki Walki
Zwycięski Przypływ
Zwycięski Przypływ
Uderzasz w przeciwnika w zwycięskiej gorączce zadając (obrażenia broni -1) +4-18 punktów obrażeń siecznych. Wykonanie tego ataku przywraca ci 6-8 punktów życia.
Zwycięski Przypływ 2
Uderzasz w przeciwnika w zwycięskiej gorączce zadając (obrażenia broni -1) +6-24 punktów obrażeń siecznych. Wykonanie tego ataku przywraca ci 12-16 punktów życia.
Zwycięski Przypływ 3
Uderzasz w przeciwnika w zwycięskiej gorączce zadając (obrażenia broni -1) +7-30 punktów obrażeń siecznych. Wykonanie tego ataku przywraca ci 24-32 punktów życia.
Latający Wróg
Latający Wróg
Ciskasz we wroga włócznię przymocowaną do łańcucha. Przy trafieniu cel otrzymuje 2-9 punktów obrażeń kłutych i jest przyciągany do ciebie.
Latający Wróg 2
Ciskasz we wroga włócznię przymocowaną do łańcucha. Przy trafieniu cel otrzymuje 2-9 punktów obrażeń kłutych i jest przyciągany do ciebie. Ten atak nigdy nie chybia.
Przeszkoda
Przeszkoda
Atakujesz przeciwnika z zamiarem okulawienia go zadając (Obrażenia Broni -1) +9-36 punktów obrażeń siecznych i obniżając prędkość jego ruchu o 60% przez 30 sekund.
Przeszkoda 2
Atakujesz przeciwnika z zamiarem okulawienia go zadając (Obrażenia Broni -1) +10-42 punktów obrażeń obuchowych/siecznych/kłutych i obniżając prędkość jego ruchu o 75% przez 30 sekund.
Przełamanie Muru
Przełamanie Muru
Mocarnym uderzeniem rozbijasz obronę przeciwnika zadając mu (Obrażenia Broni -1) +11-44 punktów obrażeń obuchowych/siecznych i kłutych oraz obniżając jego KP o 5 na 60 sekund.
Przełamanie Muru 2
Mocarnym uderzeniem rozbijasz obronę przeciwnika zadając mu (Obrażenia Broni -1) +13-52 punktów obrażeń obuchowych/siecznych i kłutych oraz obniżając jego KP o 10 na 60 sekund.
Raniące Uderzenie
Raniące Uderzenie
Brutalny atak zadający (Obrażenia Broni -1) +13-54 punktów obrażeń siecznych. Przez 60 sekund po wykonaniu ciosu cel otrzymuje karę -100% do wydajności wszystkich form leczenia.
Raniące Uderzenie 2
Brutalny atak zadający (Obrażenia Broni -1) +16-63 punktów obrażeń siecznych. Przez 60 sekund po wykonaniu ciosu cel otrzymuje karę -100% do wydajności wszystkich form leczenia.
Łucznictwo
Znamię Łowcy
Znamię Łowcy
Wybierasz istotę w zasięgu wzroku i w tajemniczy sposób naznaczasz ją jako ofiarę. Przez następne 30 sekund cel otrzyma minusy do walki, nie będzie mógł się skradać i stać niewidzialnym, a otrzymywane obrażenia będę zwiększone o 25%.
Znamię Łowcy 2
Wybierasz istotę w zasięgu wzroku i w tajemniczy sposób naznaczasz ją jako ofiarę. Przez następne 30 sekund cel otrzyma minusy do walki, nie będzie mógł się skradać i stać niewidzialnym, a otrzymywane obrażenia będę zwiększone o 35%.
Znamię Łowcy 3
Wybierasz istotę w zasięgu wzroku i w tajemniczy sposób naznaczasz ją jako ofiarę. Przez następne 30 sekund cel otrzyma minusy do walki, nie będzie mógł się skradać i stać niewidzialnym, a otrzymywane obrażenia będę zwiększone o 50%.
Osłabiający Strzał
Osłabiający Strzał
Twój strzał odnajduje bolesne miejsce na celu zadając (Obrażenia Broni -1) +10-37 punktów obrażeń siecznych, obniżając prędkość ruchu o 50% i zmniejszając o 1 szansę na trafienie i obrażenia. Efekt utrzymuje się przez 30 sekund.
Osłabiający Strzał 2
Twój strzał odnajduje bolesne miejsce na celu zadając (Obrażenia Broni -1) +11-43 punktów obrażeń siecznych, obniżając prędkość ruchu o 50% i zmniejszając o 2 szansę na trafienie i obrażenia. Efekt utrzymuje się przez 30 sekund.
Osłabiający Strzał 3
Twój strzał odnajduje bolesne miejsce na celu zadając (Obrażenia Broni -1) +13-49 punktów obrażeń siecznych, obniżając prędkość ruchu o 50% i zmniejszając o 3 szansę na trafienie i obrażenia. Efekt utrzymuje się przez 30 sekund.
Strzała Rzezi
Strzała Rzezi
Kolejna strzała ma wyryte imię twojego celu na drzewcu i możesz być pewien, że otrzyma wiadomość. Strzała Rzezi zadaje celowi (Obrażenia Broni -1) +20-77 punktów obrażeń siecznych.
Strzała Rzezi 2
Kolejna strzała ma wyryte imię twojego celu na drzewcu i możesz być pewien, że otrzyma wiadomość. Strzała Rzezi zadaje celowi (Obrażenia Broni -1) +24-93 punktów obrażeń siecznych.
Strzała Rzezi 3
Kolejna strzała ma wyryte imię twojego celu na drzewcu i możesz być pewien, że otrzyma wiadomość. Strzała Rzezi zadaje celowi (Obrażenia Broni -1) +28-109 punktów obrażeń siecznych.
Strzała Rzezi 4
Kolejna strzała ma wyryte imię twojego celu na drzewcu i możesz być pewien, że otrzyma wiadomość. Strzała Rzezi zadaje celowi (Obrażenia Broni -1) +32-125 punktów obrażeń siecznych.
Deszcz Strzał
Deszcz Strzał
Z mistrzowską perfekcją wystrzeliwujesz kilkanaście pocisków w tym samym czasie, wysyłając je na 18 metrów na przestrzeni 45 stopni. Przy trafieniu cel otrzymuje (Obrażenia Broni -1) +24-93 punktów obrażeń siecznych.
Deszcz Strzał 2
Z mistrzowską perfekcją wystrzeliwujesz kilkanaście pocisków w tym samym czasie, wysyłając je na 18 metrów na przestrzeni 60 stopni. Przy trafieniu cel otrzymuje (Obrażenia Broni -1) +26-103 punktów obrażeń siecznych.
Deszcz Strzał 3
Z mistrzowską perfekcją wystrzeliwujesz kilkanaście pocisków w tym samym czasie, wysyłając je na 18 metrów na przestrzeni 75 stopni. Przy trafieniu cel otrzymuje (Obrażenia Broni -1) +29-113 punktów obrażeń siecznych.
Deszcz Strzał 4
Z mistrzowską perfekcją wystrzeliwujesz kilkanaście pocisków w tym samym czasie, wysyłając je na 18 metrów na przestrzeni 90 stopni. Przy trafieniu cel otrzymuje (Obrażenia Broni -1) +31-123 punktów obrażeń siecznych.
Dzierżyciel Tarczy
Paraliżujący Okrzyk
Paraliżujący Okrzyk
Wydajesz z siebie okrzyk z taką siłą i zapałem, że gruchocze kości wszystkich przyległych wrogów. Każdy cel w zasięgu musi wykonać rzut na Kondycję o wartości 10 albo zostanie sparaliżowany na 6 sekund.
Paraliżujący Okrzyk 2
Wydajesz z siebie okrzyk z taką siłą i zapałem, że gruchocze kości wszystkich przyległych wrogów. Każdy cel w zasięgu musi wykonać rzut na Kondycję o wartości 10 albo zostanie sparaliżowany na 12 sekund.
Wyniszczające Uderzenie
Wyniszczające Uderzenie
Szybko zadajesz przeciwnikowi bolesne uderzenie zadając 9-36 punktów obrażeń siecznych, zmniejszając szybkość poruszania się celu o 50% i obniżając jego szansę na trafienie i obrażenia o 1. Te efekty utrzymają się przez 30 sekund.
Wyniszczające Uderzenie 2
Szybko zadajesz przeciwnikowi bolesne uderzenie zadając 10-42 punktów obrażeń siecznych, zmniejszając szybkość poruszania się celu o 50% i obniżając jego szansę na trafienie i obrażenia o 2. Te efekty utrzymają się przez 30 sekund.
Wyniszczające Uderzenie 3
Szybko zadajesz przeciwnikowi bolesne uderzenie zadając 12-48 punktów obrażeń siecznych, zmniejszając szybkość poruszania się celu o 50% i obniżając jego szansę na trafienie i obrażenia o 3. Te efekty utrzymają się przez 30 sekund.
Postać Góry
Postać Góry
Zapewnia świetnie wyszkolonemu ciału krzepę i żywotność kamienia, zapewniając 20% odporności na obrażenia obuchowe/sieczne/kłute na czas 30 sekund.
Postać Góry 2
Zapewnia świetnie wyszkolonemu ciału krzepę i żywotność kamienia, zapewniając 35% odporności na obrażenia obuchowe/sieczne/kłute na czas 30 sekund.
Postać Góry 3
Zapewnia świetnie wyszkolonemu ciału krzepę i żywotność kamienia, zapewniając 50% odporności na obrażenia obuchowe/sieczne/kłute na czas 30 sekund.
Niezniszczalny
Niezniszczalny
Odzwierciedla wyćwiczoną umiejętność do odbijania obrażeń. Obrażenia otrzymywane przez bohatera są zmniejszone o 1.
Niezniszczalny 2
Odzwierciedla wyćwiczoną umiejętność do odbijania obrażeń. Obrażenia otrzymywane przez bohatera są zmniejszone o 2.
Niezniszczalny 3
Odzwierciedla wyćwiczoną umiejętność do odbijania obrażeń. Obrażenia otrzymywane przez bohatera są zmniejszone o 3.
Niezniszczalny 4
Odzwierciedla wyćwiczoną umiejętność do odbijania obrażeń. Obrażenia otrzymywane przez bohatera są zmniejszone o 4.
Nieograniczona Wytrzymałość
Nieograniczona Wytrzymałość
Zapewnia niemal nieskończone wewnętrzne źródło wytrzymałości, przywracające w odstępach czasu 1 Punkt Zdrowia.
Nieograniczona Wytrzymałość 2
Zapewnia niemal nieskończone wewnętrzne źródło wytrzymałości, przywracające w odstępach czasu 1-2 Punkty Zdrowia.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz