Rasa: Księżycowy elf
Klasa: Czarodziej
Historia: Luskan jest miejscem, gdzie reputacja znaczy więcej niż honor, a informacje sprzedają się lepiej niż dobre piwo... i dlatego nie ma bardziej idealnego miejsca do życia dla Soronila Noonshadowa. Elficki wróżbita z zamiłowaniem do tajemnic to prawdziwa skarbnica wiedzy – jest obeznany w faktach, jak i najświeższych plotkach, którymi jest w stanie podzielić się z każdym, kto zapłaci odpowiednią cenę. Jako taki, jest cennym źródłem informacji dla osób pokroju Illydii oraz Larethara, szukających sposobów do odpokutowania błędów przeszłości. Mimo że jest skory do dzielenia się swoją wiedzą z tymi, którzy sypną złotem, jak również do pracy dla nich, to jego własna historia stanowi małą tajemnicę... podobnie jak zdolność do pozostawania przy życiu w Luskanie, biorąc pod uwagę, że ludzie parający się profesją Soronila nie mogą narzekać na brak bezwzględnych oraz potężnych wrogów.
Gdzie można dołączyć:
Elfa dołączymy do naszej drużyny po wykonaniu zadania "Chaos Breaks Looses".
Opinia:
Pod względem gameplayowym Soronil niczym nie różni się od Hommeta.
Co rozwijać:
- Manipulator:
- Sleep
- Confusion
- Charm
- Transmuter:
- Invisibility
- Haste
- Slow
- Stoneskin
- Arcane:
- Magic Missile
- Disintegrate
- Deception:
- Debilitating Strike
Zadanie: Family Ties
Po spotkaniu z Izhkinem porozmawiaj z Drowem. Dalanir (to prawdziwe miano Solonira) wyjawi, że jego kontakty posiadają informację na temat miejsca przebywania siostry. Zbieramy drużynę i udajemy się do karczmy w Darklake District. W gospodzie rozmawiamy z Valaghem – członek Bregan D'aerthe ujawni nam lokację tajnej kryjówki grupy, gdzie przetrzymywana jest siostra Dalanira. Z mapy Podmroku udajemy się do Belwar’s Mine. Polecam posiadać w drużynie osobę zdolną rozbrajać pułapki, gdyż lokacja aż roi się od nich. Idziemy przed siebie, na wzniesieniu znajdziemy pierwszy z potrzebnych nam kryształów – Niebieski. Za wzgórzem znajdują się podesty na kryształy. Potrzeba co najmniej trzech, żeby ruszyć dalej. Należy ułożyć je tak, aby okrąg nad drzwiami świecił się na biało. Na zachód od podestów należy użyć umiejętności Search – ściana okaże się ukrytymi drzwiami. Eksplorujemy odkrytą jaskinię, znajdujemy ukryte kryształy i pamiętamy, że umiejętności Search należy użyć jeszcze raz na północny-wschód od pierwotnego miejsca użycia. Obładowani kryształami wracamy do piedestałów. Purpurowy kryształ włóż gdziekolwiek, zostaw jedno miejsce wolne, następnie turkusowy, a tuż obok niebieski. Gratulacje, drzwi zostały otwarte. W głębi jaskini napotkamy kolejne piedestały, tym razem zawierające insygnia największych domów Menzoberranzan. Wyjmujemy wszystkie trzy, a na wschodzie otworzą się ukryte drzwi. Dotarliśmy do Talisstry. Po rozmowie masz wybór zabić ją albo wypuścić.
- Wybierając zabicie, staczasz walkę z Drowką. Po jej zgonie podnieś z jej ciała pierścień (+3 do inteligencji i mądrości), a następnie porozmawiaj ze strażnikiem. Masz spotkać się z Tajemniczym Nieznajomym w Luskańskich kanałach, który nagrodzi cię bronią Crescent Fang. Jest to opcja lepsza, jeśli grasz magiem, gdyż bonusy od pierścienia Talisstry są niezwykle użyteczny dla tej klasy.
- Darowanie win Drowce skończy się rzuceniem klątwy na Dalanira (Drow otrzyma karę do inteligencji i kondycji). Stojący przy drzwiach strażnik stwierdzi, że tylko potężny kapłan mógłby takową zdjąć. Jeden, będący wyznawcą Correlona Laretiana, mieszka w Luskan, a druga, służąca Lolth, w Gracklstugh. Dla Dalanira lepszym wyborem okazuje się kapłanka Lolth, gdyż zdjęcie przez nią klątwy skutkuje większym bonusem do bardzo ważnej dla magów inteligencji.
Nagroda:
- Jeśli wybrałeś zabicie Talisstry: Crescent Fang, Talisstra's Ring
- Jeżeli ją wypuściłeś: Tome of Intelligence
W zależności od wyboru kapłana:
- Kapłan Laretiana: +1 Intelligence, +1 Constitution
- Kapłanka Lolth: +2 Intelligence, -1 Constitution, +1 Dexterity
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz